Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Sedert de aanwezigheid van het virus is geweten dat enkel vaccinatie zal/zou helpen. We zijn ondertussen meer dan een jaar verder en alle groepen zijn ondertussen reeds gepasseerd als zondebok voor de golvende beweging van het virus. GEEN van die groepen is DE verspreider.
Men vergeet dat de massa in beweging is en we elkaar zo (kunnen) besmetten, EN deze massa zal in beweging blijven.
Zolang men blijft treuzelen, wat ook de oorzaak weze, bij vaccinatie zullen we die golfbewegingen houden al weet ik niet welke schuldigen ze nu zullen aangeven. Het wordt tijd dat er bij sommige ministers wat extra peper in hun achterwerk wordt gestoken (desnoods een heel pepervat) om het sneller te laten lopen.
Nu wil men steeds het onderwijs als schuldige doorvoeren, maar weet dat er rond kinderen ook veel ouderen rondhangen. Maar ja, ZE zullen het wel beslissen zeker???
Men vergeet dat de massa in beweging is en we elkaar zo (kunnen) besmetten, EN deze massa zal in beweging blijven.
Zolang men blijft treuzelen, wat ook de oorzaak weze, bij vaccinatie zullen we die golfbewegingen houden al weet ik niet welke schuldigen ze nu zullen aangeven. Het wordt tijd dat er bij sommige ministers wat extra peper in hun achterwerk wordt gestoken (desnoods een heel pepervat) om het sneller te laten lopen.
Nu wil men steeds het onderwijs als schuldige doorvoeren, maar weet dat er rond kinderen ook veel ouderen rondhangen. Maar ja, ZE zullen het wel beslissen zeker???
VDB wil verstrengen. Een gokje iemand? Kappers weer dicht? Weer maar met 4 meer buiten? Ze hadden drie weken geleden beter hun smoel gehouden over versoepelingen. We kunnen ze misschien de jojo bende noemen ipv het overlegcomité.
Ze gaven het kindje een lolly, het heeft er even aan mogen likken en daarna hebben ze de lolly weer afgenomen. Resultaat : kindje héél erg boos.
Hadden ze het kindje zijn lolly niet gegeven dan ging het kindje ook boos zijn, niet héél erg boos maar gewoon boos want het kindje was vergeten hoe een lolly smaakte ... nu weet het kindje het wel weer.
De salonpsycholoog heeft gesproken ... ik wacht nu nog hoe onze rationele vriend, de Alan Turing-wanabe denkt over dit gegeven, spannend;
Al even een gokje : groepen van 10 buiten : weg ermee, pretparken open : no way, horeca open vanaf mei : are you kidding. Die kappers gaan ze open laten, de ministeriële coronacoupe laat dat niet toe.
Een relatief normale zomer : nah ... of ben ik weer te angstig nu ?
Laatst gewijzigd door geebee op 18 maart 2021, 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Spijtig dat je niet in staat bent een grafiek te lezen, en trends te zien. En veranderende trends, en risico's of verbeteringen.
Veel te moeilijk !
Alleen maar denken in tegenstellingen.
Dwaas / goed.
Slimme Belgen / domme buitenlanders (*).
Slimme anonymous / domme al de rest.
Dwaze politici / slimme niet-politici.
Gepasseerd voor promotie ondanks "veel kwaliteiten" / Gepromoveerd ondanks "lui, onbekwaam, dom"
(*) Die domme buitenlanders wonen echter niet in een apenland; de slimme Belgen wel. Geen idee hoe dit mogelijk is
Ik hoop vandaag, 18 maart 14h39, toch nog op het volgende:
- Jeugdkampen in de Paasvakantie -> niet dus
- Middelbare scholieren 100% aanwezigheid: niet voor, maar wel na de Paasvakantie.
- Pretparken open ? Hmmm... dat zou ik niet weten.
Voor de rest wordt er geen beslissing genomen over de mei-versoepelingen. De planning blijft voorlopig zoals ze is.
Ook 'verworven rechten' blijven verworven.
Voor zomerfestivals wordt er wederom geen besluit genomen, met als gevolg dat die allemaal zelf de handdoek in de ring gooien.
- Jeugdkampen in de Paasvakantie -> niet dus
- Middelbare scholieren 100% aanwezigheid: niet voor, maar wel na de Paasvakantie.
- Pretparken open ? Hmmm... dat zou ik niet weten.
Voor de rest wordt er geen beslissing genomen over de mei-versoepelingen. De planning blijft voorlopig zoals ze is.
Ook 'verworven rechten' blijven verworven.
Voor zomerfestivals wordt er wederom geen besluit genomen, met als gevolg dat die allemaal zelf de handdoek in de ring gooien.
De angstige virologen hebben zelfs gevraagd om plan B in gang te steken,geebee schreef: ↑18 maart 2021, 14:34 Ze gaven het kindje een lolly, het heeft er even aan mogen likken en daarna hebben ze de lolly weer afgenomen. Resultaat : kindje héél erg boos.
Hadden ze het kindje zijn lolly niet gegeven dan ging het kindje ook boos zijn, niet héél erg boos maar gewoon boos want het kindje was vergeten hoe een lolly smaakte ... nu weet het kindje het wel weer.
De salonpsycholoog heeft gesproken ... ik wacht nu nog hoe onze rationele vriend, de Alan Turing-wanabe denkt over dit gegeven, spannend;
Al even een gokje : groepen van 10 buiten : weg ermee, pretparken open : no way, horeca open vanaf mei : are you kidding. Die kappers gaan ze open laten, de ministeriële coronacoupe laat dat niet toe.
Een relatief normale zomer : nah ... of ben ik weer te angstig nu ?
https://www.hln.be/binnenland/steven-va ... ~a916d1ae/
zijnde oa niet-essentiële winkels weer dicht, Ffp2 maskers (zei hier daarnet iemand niet dat dit niet hielp?) in specifieke settings verplichten enz. En net nu komt half België in de paasvakantie naar de kust. De paniek aldaar wordt alvast tastbaar. Het worden leuke weken voor de ordehandhavers aan de kust.
Ik zal wel naar Brussel gaan voor een paar dagen tijdens de paasvakantie, de probleemjongeren die anders daar resideren zullen immers aan de kust vertoeven ... ben ik nu rationeel of angstig ... of opportunistisch angstig/rationeel ?
Ik was vooruitziend of misschien wel angstig en heb verlof genomen in de paasvakantie. Ik blijf lekker bibberend thuis.
Dat is nu eens een rationele beslissing !
Trouwens, ik ben nog op zoek naar een bewakeningsfirma om mij te begeleiden op mijn striptocht door Brussel, ik ben een eerder angstig type vandaar ...
Zijn het de politici die als een kudde achter elkaar lopen, in het station, op de trein, op de zeedijk, op de rest openbaar vervoer dacht van niet.
Zijn het de politici die met 6 of 7 of meer samentroepen als het maximum 4 is, dacht van niet.
Zijn het de politici die aan de opgelegde regels in winkels verzaken, dacht van niet. (karren, handen ontsmetten)
Zijn het de politici die feestjes organiseren, dacht van niet.
Zijn het de politici die per se op reis gaan alhoewel het wordt afgeraden, dacht van niet
Mensen lappen alles aan hun laars, en dan daarna zijn ze verwonderd als het terug strenger wordt.
Zou daar niet eerder de opstoot van het virus liggen.
En soms moet een overheid mensen tegen zichzelf beschermen.
Kuddegedrag, kuddegedrag onder het mom van .........
En hier staat niet te lezen dat regels simpel zijn om te volgen.
Vaccinatie is gratis, weigert men en daarna wil men het toch kostprijs 250 € discussie zal snel gedaan zijn.
Waarom die tussenkomst, compensatie voor de aankoop van die zich wel laten vaccineren.
En voor sommige zal zo een regel op een politie staat lijken.
Al ooit gehoord, gelezen van algemeen belang.
Zou zelf ook graag terug willen gaan feesten, maar de regels die een hoop stommelingen de moeite niet vinden om te volgen, beletten dit.
Als ikke maar mijn plezierke heb, iemand anders in deze is niet belangrijk. Ikke Ikke
Zijn het de politici die met 6 of 7 of meer samentroepen als het maximum 4 is, dacht van niet.
Zijn het de politici die aan de opgelegde regels in winkels verzaken, dacht van niet. (karren, handen ontsmetten)
Zijn het de politici die feestjes organiseren, dacht van niet.
Zijn het de politici die per se op reis gaan alhoewel het wordt afgeraden, dacht van niet
Mensen lappen alles aan hun laars, en dan daarna zijn ze verwonderd als het terug strenger wordt.
Zou daar niet eerder de opstoot van het virus liggen.
En soms moet een overheid mensen tegen zichzelf beschermen.
Kuddegedrag, kuddegedrag onder het mom van .........
En hier staat niet te lezen dat regels simpel zijn om te volgen.
Vaccinatie is gratis, weigert men en daarna wil men het toch kostprijs 250 € discussie zal snel gedaan zijn.
Waarom die tussenkomst, compensatie voor de aankoop van die zich wel laten vaccineren.
En voor sommige zal zo een regel op een politie staat lijken.
Al ooit gehoord, gelezen van algemeen belang.
Zou zelf ook graag terug willen gaan feesten, maar de regels die een hoop stommelingen de moeite niet vinden om te volgen, beletten dit.
Als ikke maar mijn plezierke heb, iemand anders in deze is niet belangrijk. Ikke Ikke
Estate Guru believer.
Sorry, ik voeg jou niet toe aan mijn lijst
Ik had het over iemand anders
Jij bent nog acceptabel, gewoon een beetje egoistisch, maar niet zo debiel ^^
En om te antwoorden op je opmerking verder: ik heb nooit gezegd dat een ffp2 masker niet helpt, het helpt niet voor jou, wel voor jouw omgeving...
Nu ja: ik ben geen expert, ik volg hierin de virologen bij gebrek aan zin om het zelf uit te zoeken.
Maar ik snap dat je het niet eens bent met de virologen, dat heb ik ook vaak
Dus potentieel heb jij gelijk en de virologen niet , dat wil ik in het midden laten...
Niet dat ik je geen gelijk geef hoor Platin maar altijd opletten met "veralgemenen" immers ook politici zijn deel van het mensdom en ook zij zijn onderhevig aan temptations
Hongaarse anti-homo-politicus (alléé op papier dan toch) : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_96710073
Driesje VLH : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200524_04969977
Hongaarse anti-homo-politicus (alléé op papier dan toch) : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_96710073
Ons Conner : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200726_94492866
Noorse onderzoekers: "Bloedproppen te wijten aan zware immuunreactie na vaccinatie met AstraZeneca”
Een team Noorse onderzoekers zegt de oorzaak van de bloedproppen na vaccinatie met AstraZeneca te hebben achterhaald. Volgens Pål Andre Holme en zijn team van het universitair ziekenhuis van Oslo zou het vaccin een zware immuunrespons kunnen uitlokken, die op zijn beurt de bloedproppen kan verklaren.
Zoals onze rationelen hier eerder al verklaarden heeft het dus niks te maken met het toedienen van het AZ-vaccin ... NOT !!!
Een team Noorse onderzoekers zegt de oorzaak van de bloedproppen na vaccinatie met AstraZeneca te hebben achterhaald. Volgens Pål Andre Holme en zijn team van het universitair ziekenhuis van Oslo zou het vaccin een zware immuunrespons kunnen uitlokken, die op zijn beurt de bloedproppen kan verklaren.
Zoals onze rationelen hier eerder al verklaarden heeft het dus niks te maken met het toedienen van het AZ-vaccin ... NOT !!!