Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Graag gedaan, Twin.
Uiteindelijk 185 andere personen opgeroepen. Veel politie, douane en brandweer. Er reden ook enkele ziekenwagens op en af maar dat zijn gevallen die het nieuws niet mogen halen... Benieuwd hoeveel mensen morgen thuis zitten van de diverse korpsen. Het zal toch niet zeker?
Even ook bevestigen wat onze BMW-toerer hierboven schreef: politie en andere diensten mogen/kunnen ook gevaccineerd worden in de centra waar hun werk gevestigd is.
Uiteindelijk 185 andere personen opgeroepen. Veel politie, douane en brandweer. Er reden ook enkele ziekenwagens op en af maar dat zijn gevallen die het nieuws niet mogen halen... Benieuwd hoeveel mensen morgen thuis zitten van de diverse korpsen. Het zal toch niet zeker?

Even ook bevestigen wat onze BMW-toerer hierboven schreef: politie en andere diensten mogen/kunnen ook gevaccineerd worden in de centra waar hun werk gevestigd is.

Bedankt voor de feedback. Dan weten ze dat blijkbaar bij ons nog niet. Morgen eens een mailtje sturen 

Bij ons weten ze dat evenmin.... Dus het is niet uniek.
Mooi dashboard ! Kende ik nog niet.
Twee maal zo veel vrouwen als mannen gevaccineerd.
"Mannen sterven meer aan COVID" Gohhh...
Twee maal zo veel vrouwen als mannen gevaccineerd.
"Mannen sterven meer aan COVID" Gohhh...

Ongetwijfeld doordat er meer vrouwen in de zorgsector werken en doordat er meer oude vrouwen zijn dan oude mannen.
Ook merkwaardig: bij de 85+'ers zou nog altijd maar 30% ingeënt zijn, de risicogroep bij uitstek. Zouden de 70% anderen weigeraars zijn, niet bereikbaar zijn, of niet in het vaccinatiecentrum geraken?

Tot voor enkele weken lag de nadruk op mensen in een woonzorgcentrum en medisch personeel. Die zijn nu voor 90% of meer gevaccineerd. Maar de meeste 85-plussers (meer dan 75%) wonen niet in een woonzorgcentrum. Die zijn pas nu aan de beurt.woete schreef: ↑18 maart 2021, 11:24Ongetwijfeld doordat er meer vrouwen in de zorgsector werken en doordat er meer oude vrouwen zijn dan oude mannen.
Ook merkwaardig: bij de 85+'ers zou nog altijd maar 30% ingeënt zijn, de risicogroep bij uitstek. Zouden de 70% anderen weigeraars zijn, niet bereikbaar zijn, of niet in het vaccinatiecentrum geraken?![]()
-
- Sr. Member
- Contacteer:
- In mijn streek hoor ik dat veel tachtigplussers volgende week zullen gevaccineerd worden.
- Ook mijn respect voor de mensen die meehelpen in een vaccinatiecentrum.
- Wat die ziekenwagens betreft die aanrijden, mensen die een vaccin moeten krijgen en opgenomen zijn in het ziekenhuis, kunnen (als ze niet te ziek zijn uiteraard) naar het vaccinatiecentrum gebracht worden om daar gevaccineerd te worden.
- Ook mijn respect voor de mensen die meehelpen in een vaccinatiecentrum.
- Wat die ziekenwagens betreft die aanrijden, mensen die een vaccin moeten krijgen en opgenomen zijn in het ziekenhuis, kunnen (als ze niet te ziek zijn uiteraard) naar het vaccinatiecentrum gebracht worden om daar gevaccineerd te worden.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Inderdaad, ook bij ons de volgende 2 weken focus op thuis wonende 80+, en op operationele politiemensen en brandweer/ambulanciers.
Ik had nooit gedacht dat er zoveel 85 plussers nog thuis wonen. Wel een héél dankbare groep.
Volgende week AZ en Pfizer on tab!
Ik had nooit gedacht dat er zoveel 85 plussers nog thuis wonen. Wel een héél dankbare groep.
Volgende week AZ en Pfizer on tab!
Vanaf vandaag gaat het hier volgens leeftijd. De reservelijst is zo goed als leeg. Benieuwd of er nog een nieuwe gaat komen.
Het plaatselijke politiekorps nam een snipperdag. Volledig binnen de verwachtingen.
Ook benieuwd naar morgen.
Het plaatselijke politiekorps nam een snipperdag. Volledig binnen de verwachtingen.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Repliek van de dag:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
600.000 dosissen op voorraad.
Heel de politiek: "ja mannekes, als we nu eens vaccins geleverd kregen, dan zouden we onze max capa eens kunnen tonen. Onze plannen werken enkel op voorwaarde dat er vaccins beschikbaar zijn, en die zijn er niet genoeg."
Heel de pers/media: "geen vragen".
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker

The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.