Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
8 op de 10 worden wel begeleid... Daardoor de indruk van een grote volksmassa. Stoelen ruim bezet.
Reservelijsten nog vol bij ons.
Nooit genoeg rolstoelen beschikbaar zelfs al hebben ze het aantal x4 gedaan.
Geen gezaag, geklaag of geen vragen over AZ en veiligheid. Meer de attitude van : plof het er maar in en 'is het eten nog niet gereed ?'. :-)
Werk in een vaccinatiecentrum : voor mij is het een circus als een ander maar met een ander doel. Alhoewel we proberen de mensen af en toe eens te doen lachen.
Ik heb heel mijn leven geblust als het brandde en wil dat graag nu ook doen in tijden van bijna oorlog. Niets speciaal aan.
Anders dan mijn collega's daar ben ik na een dag werken volledig op. Meestal doe ik overwerk (er zijn er nog), vaak nagenoeg geen middagpauze.
Geen zwaar werk maar ik weet nu waarom ik geen full time job meer doe of waarom mijn papieren zeggen dat ik dat niet meer kan.
Mijn plannen om 200 procent zelfstandig te gaan werken zijn bij deze weer iets meer definitief opgeborgen.
Of dat nu politiek correct is of niet. Je m'en fous.
Misschien moet ik terug wat meer de gewoonte er in krijgen.. We zullen wel zien.
Ik denk toch wel dat de initiatiefnemer Joris Vaesen zich baseert op officiële cijfers hoor.
coronavaccinaties-en-de-cijfers-t29484-675.html#p495016
https://www.demorgen.be/nieuws/de-strij ... ~bb658e2e/
Ja ... Zeker !
Maar ik vroeg me af, alhoewel zijn cijfers nu up to date zijn, of hij over X weken daar nog motivatie gaat voor hebben.
Maar ik vroeg me af, alhoewel zijn cijfers nu up to date zijn, of hij over X weken daar nog motivatie gaat voor hebben.

Eerst niet toedienen aan 55+ en nu alleen maar aan 55+
Uit HNB.
Frankrijk ent enkel 55-plussers in met AstraZeneca-vaccin
De Franse gezondheidsautoriteiten hebben groen licht gegeven om opnieuw verder in te enten met het AstraZeneca-vaccin. Ze raden wel aan om de vaccins te reserveren voor 55-plussers, staat in een advies dat vrijdag is gepubliceerd.
Dat is beslist omdat de ernstige - en zeldzame - stollingsstoornissen die in verschillende Europese landen tot de schorsing van het vaccin leidden alleen werden waargenomen bij mensen jonger dan 55 jaar.
Donderdag oordeelde het het Europees Geneesmiddelenagentschap EMA dat het vaccin veilig en effectief is.
Uit HNB.
Frankrijk ent enkel 55-plussers in met AstraZeneca-vaccin
De Franse gezondheidsautoriteiten hebben groen licht gegeven om opnieuw verder in te enten met het AstraZeneca-vaccin. Ze raden wel aan om de vaccins te reserveren voor 55-plussers, staat in een advies dat vrijdag is gepubliceerd.
Dat is beslist omdat de ernstige - en zeldzame - stollingsstoornissen die in verschillende Europese landen tot de schorsing van het vaccin leidden alleen werden waargenomen bij mensen jonger dan 55 jaar.
Donderdag oordeelde het het Europees Geneesmiddelenagentschap EMA dat het vaccin veilig en effectief is.
Natuurlijk, wat moeten ze anders zeggen.
Voor de rest is het bugs, bugs en bugs.
-
- Verbannen Gebruiker
Misschien moeten ze aan de vaccinweigeraars een aluminiumhoedje geven.
Er is van die hoedjes NIET aangetoond dat ze bloedklonters veroorzaken. En er is ook niet bewezen dat ze NIET helpen tegen corona.
Volgens de logica van de vaccinweigeraars is de keuze evident: het aluminiumhoedje

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Terwijl de wereld de prestatie van Israël aan het bewonderen was heeft Gibraltar in 't stille weg ook een prachtprestatie neergezet:

Gibraltar was erin geslaagd ongeschonden uit de eerste golf te komen, maar dat gebrek aan immuniteit heeft ze zwaar parten gespeeld tijdens de tweede golf. Ze zijn vanuit het niets op de eerste plaats gekomen wat het aantal doden betreft. Zelfs België hebben ze ingehaald! Een niet geringe prestatie
Maar ze zijn dus met warp speed aan het inenten geslagen. Zelfs Israël ingehaald. Ze mogen er rots op zijn
Ondertussen bij ons:

Gibraltar was erin geslaagd ongeschonden uit de eerste golf te komen, maar dat gebrek aan immuniteit heeft ze zwaar parten gespeeld tijdens de tweede golf. Ze zijn vanuit het niets op de eerste plaats gekomen wat het aantal doden betreft. Zelfs België hebben ze ingehaald! Een niet geringe prestatie

Maar ze zijn dus met warp speed aan het inenten geslagen. Zelfs Israël ingehaald. Ze mogen er rots op zijn

Ondertussen bij ons:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Als je stalen laat nemen van het rioolwater overal ter lande dan zal je merken dat corona er overal overvloedig aanwezig is. Niks nieuws eigenlijk want ik stelde al maanden geleden dat bijna iedereen het virus al heeft of gehad heeft. Dat er nu 'plotseling' zoveel 'haarden' ontdekt worden heeft maar met 1 ding te maken: testen. Test heel België in een tijdspanne van een week en Van Ranst kruipt definitief onder de eerste beste steen. 'Ze' weten dit ginder ook wel maar gaan dat voorlopig niet verkondigen. De ziekenhuizen weet je wel ...
-
- Verbannen Gebruiker
Ook weer een voorbeeld van de denkwijze van de irrationeel angstigen: complotten, complotten, overal complotten ...pukkie007 schreef: ↑20 maart 2021, 08:18 Als je stalen laat nemen van het rioolwater overal ter lande dan zal je merken dat corona er overal overvloedig aanwezig is. Niks nieuws eigenlijk want ik stelde al maanden geleden dat bijna iedereen het virus al heeft of gehad heeft. Dat er nu 'plotseling' zoveel 'haarden' ontdekt worden heeft maar met 1 ding te maken: testen. Test heel België in een tijdspanne van een week en Van Ranst kruipt definitief onder de eerste beste steen. 'Ze' weten dit ginder ook wel maar gaan dat voorlopig niet verkondigen. De ziekenhuizen weet je wel ...
Gekoppeld aan zelfoverschatting. De mentaliteit : 'Ik' heb het licht gezien en de anderen niet.
Op wat testen ze dat rioolwater eigenlijk allemaal ? Corona, cocaïne, antibiotica, ... zit er eigenlijk nog in dat rioolwater ?

Nee, serieus hoe zouden ze daarin corona kunnen vaststellen ... zitten er dan (levende ?) virussen in dat water ?
Anticonceptiemiddelen en antidepressiva heb ik ook al zien passeren..
Ook de dode virussen (na x tijd in de riool alleszins toch) die met je uitwerpselen mee de riool ingaan zijn, dacht ik toch, detecteerbaar.
Kunnen virussen eigenlijk levend of dood zijn?
Ik dacht dat het gewoon DNA strengen waren en per definitie niet-levend...
Dood gaan voor een virus is neem ik aan ontbonden worden door bijvoorbeeld UV, maar dat betekent nog niet dat het ding ooit geleefd heeft
Ik heb ooit eens gelezen dat men in 2017 ofzo corona had gevonden in het rioolwater in Italië of Spanje en dat is een van de redenen waarom er twijfel was of het virus wel echt uit Wuhan kwam.
Ik dacht dat het gewoon DNA strengen waren en per definitie niet-levend...
Dood gaan voor een virus is neem ik aan ontbonden worden door bijvoorbeeld UV, maar dat betekent nog niet dat het ding ooit geleefd heeft
Ik heb ooit eens gelezen dat men in 2017 ofzo corona had gevonden in het rioolwater in Italië of Spanje en dat is een van de redenen waarom er twijfel was of het virus wel echt uit Wuhan kwam.