Rabobank.be: stopt er mee in Belgie
Re: Rabobank.be: stopt er mee in Belgie
Argenta liet onlangs weten dat ze nu volop gaan voor bankieren via een app. In het klassieke internetbankieren wensen ze niet meer te investeren.
Dankzij Europa is dus geen concurrentie meer mogelijk in de banksector. Gezien het nu bijna geen zin heeft om van bank te veranderen (want overal is er niks) gaan de banken tot het uiterste om te besparen op kap van hun klanten. Waarom nog investeren in bankkaarten als je het kan doen verschuiven naar een telefoon die de klant moet zelf aankopen? Ze willen van die bakjes af want dat kost geld.
Vreemd dat er bij de vertegenwoordigers van het ultrakapitalisme (lees de banken) geen concurrentie meer is. Ze zitten op rozen. De klanten gaan niet weg en het geld stroomt binnen (al zullen ze dat niet willen toegeven natuurlijk).
Dat de werkgelegenheid er daalt, daar zal de EU niet van wakker liggen natuurlijk. Werk genoeg bij de McDonalds, Diliveroo en de pittabars.
Banken kunnen alleen nog maar aandelen verkopen op UW risico natuurlijk.
Vreemd dat er bij de vertegenwoordigers van het ultrakapitalisme (lees de banken) geen concurrentie meer is. Ze zitten op rozen. De klanten gaan niet weg en het geld stroomt binnen (al zullen ze dat niet willen toegeven natuurlijk).
Dat de werkgelegenheid er daalt, daar zal de EU niet van wakker liggen natuurlijk. Werk genoeg bij de McDonalds, Diliveroo en de pittabars.
Banken kunnen alleen nog maar aandelen verkopen op UW risico natuurlijk.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
- Verbannen Gebruiker
Toen de banken begonnen met het installeren van geld-afhaal-automaten, schreeuwden de conservatievelingen moord en brand !!! De banken wilden de klanten niet meer bedienen !!!!!
Tot de conservatieven de voordelen inzagen (de meesten zijn uitgestorven vooraleer ze deze fase bereikten): geld afhalen 7 dagen op 7. 24 uur per dag. Leuk !!!!
Idem met thuisbankieren.
Idem met bank consultaties via video.
Als de conservatieven het voor het zeggen hadden, dan gingen we nu nog steeds te voet. Sleurden we met paard en kar. Aten we alleen wat in ons eigen dorp groeide. Kenden we alleen ons dorp, ...
Het bankieren op een telefoon is omslachtiger dan op een laptop maar interessanter voor de bank. Dat is geen vooruitgang.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
- Verbannen Gebruiker
Voor conservatieven bestaat vooruitgang niet. Zelfs stilstand bestaat niet.
Sinds de homo sapiens sapiens ontstaan is, zowat 50.000 jaar geleden, is er alleen maar achteruitgang, jaar na jaar, decennium na decennium, eeuw na eeuw, ...
Wat was er verkeerd aan een eenvoudige steen om eten te zoeken? Wat was er verkeerd aan een doorn en een plantvezel om kleren te maken? Wat was er verkeerd aan een laag mos om op te slapen? Wat was er verkeerd aan de sjamaan om ons te genezen?
ik vind het toch ferm gemakkelijk dat ik op de wc mijn aandelen kan verkopen en kopen :-) schijt je rijk :-)
-
- Sr. Member
- Contacteer:
door Lukske » 6 minuten geleden
Inderdaad, zeker geen vooruitgang ! En 'amturingas' is helemaal naar de oudheid teruggeslagen.
Belachelijk om dit te zien als een tegenstelling tussen conservatieven en progressieven. Jongeren beseffen niet wat ze zichzelf aandoen door als progressieven mee te springen in elke nieuwe trend. Dan verplichten ze zichzelf om de twee jaar nieuw materiaal aan te schaffen, de beste abonnementen ter beschikking te hebben, de laatste besturingssystemen enz. Want dit is een verhaal dat nooit stopt hoor. Dit gaat steeds sneller met een ongelooflijke vervuiling, verspilling en CO² uitstoot. Hoe lang gaan mensen dit nog verdragen ? En dan klagen de jongeren, die met twee moeten gaan werken om hun lening af te betalen, dat ze er onderdoor gaan en regelmatig met psychische problemen kampen, omwille van de stress van hetgeen ze na de uren nog allemaal moeten in orde brengen (internet mag en al zeker in het weekend nooit uitvallen of hun wereld stort in). Corona heeft aangetoond dat er nog andere waarden zijn. Juist vandaag meldt Belfius mij dat het bankieren met mijn computer niet meer kan, dat ik moet overstappen naar het nieuw besturingssysteem windows 10. Ik heb nochtans mijn computer al heel wat verzwaard, met een extra supersnelle harde schijf. Hij is niet versleten en kan in feite nog jaren mee. Maar ja, die ongelooflijk verspillende consumptiemaatschappij. Want voor de banken moet ik met windows 10 werken en daarvoor zou ik toch alweer kosten moeten maken. Want het intern geheugen zou nu moeten verzwaard worden. Benieuwd of dit nog kan?
Het bankieren op een telefoon is omslachtiger dan op een laptop maar interessanter voor de bank. Dat is geen vooruitgang.
Inderdaad, zeker geen vooruitgang ! En 'amturingas' is helemaal naar de oudheid teruggeslagen.
Belachelijk om dit te zien als een tegenstelling tussen conservatieven en progressieven. Jongeren beseffen niet wat ze zichzelf aandoen door als progressieven mee te springen in elke nieuwe trend. Dan verplichten ze zichzelf om de twee jaar nieuw materiaal aan te schaffen, de beste abonnementen ter beschikking te hebben, de laatste besturingssystemen enz. Want dit is een verhaal dat nooit stopt hoor. Dit gaat steeds sneller met een ongelooflijke vervuiling, verspilling en CO² uitstoot. Hoe lang gaan mensen dit nog verdragen ? En dan klagen de jongeren, die met twee moeten gaan werken om hun lening af te betalen, dat ze er onderdoor gaan en regelmatig met psychische problemen kampen, omwille van de stress van hetgeen ze na de uren nog allemaal moeten in orde brengen (internet mag en al zeker in het weekend nooit uitvallen of hun wereld stort in). Corona heeft aangetoond dat er nog andere waarden zijn. Juist vandaag meldt Belfius mij dat het bankieren met mijn computer niet meer kan, dat ik moet overstappen naar het nieuw besturingssysteem windows 10. Ik heb nochtans mijn computer al heel wat verzwaard, met een extra supersnelle harde schijf. Hij is niet versleten en kan in feite nog jaren mee. Maar ja, die ongelooflijk verspillende consumptiemaatschappij. Want voor de banken moet ik met windows 10 werken en daarvoor zou ik toch alweer kosten moeten maken. Want het intern geheugen zou nu moeten verzwaard worden. Benieuwd of dit nog kan?
-
- Verbannen Gebruiker
En vroeger kon je er nog je ... mee afvegen als ze waardeloos geworden waren
Nu is het alleen een cijfertje in de computer dat plots op 0 staat.
Kijk: dan toch een vernieuwing die een achteruitgang was
Doet me denken aan dat mopje:
- Het is beter om de krant op je iPad te lezen dan op papier.
- Oh ja? Ik heb nog nooit iemand met een een iPad een vlieg tegen het raam dood weten slaan.
- Het is beter om de krant op je iPad te lezen dan op papier.
- Oh ja? Ik heb nog nooit iemand met een een iPad een vlieg tegen het raam dood weten slaan.
Itsme kan niet meer op iphone4. En heb geen zin om telkens talloze euro's te besteden aan dure dingen van Apple.
Ik gebruik een oudere computer met Linux erop... Mijn bankzaken werken daar allemaal op zonder probleem. Het is geen zware machine. Het is geen noodzaak om mee te gaan in die dolgraaide mallemolen van de verspillende consumptiemaatschappij.witte merel schreef: ↑22 maart 2021, 11:32 Maar ja, die ongelooflijk verspillende consumptiemaatschappij. Want voor de banken moet ik met windows 10 werken en daarvoor zou ik toch alweer kosten moeten maken. Want het intern geheugen zou nu moeten verzwaard worden. Benieuwd of dit nog kan?
Voor mij betekende de overgang naar Windows 10 het opgeven van scanner (geen stuurprog meer beschikbaar), van gratis PhotoStudio en een tiental andere gratis prog die ik van het internet afgeladen (EN: downloaded) had.
Verder geen werkbare vervanger van Live Mail en andere kleinzielige moeilijkheden.
Was MS bang dat Windows 7 de nieuwe Windows XP (eeuwige leven, niet dood te krijgen) ging worden ? Mijn ex-werkgever was zeer behoudsgezind op dit gebied.
Verder geen werkbare vervanger van Live Mail en andere kleinzielige moeilijkheden.
Was MS bang dat Windows 7 de nieuwe Windows XP (eeuwige leven, niet dood te krijgen) ging worden ? Mijn ex-werkgever was zeer behoudsgezind op dit gebied.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb hier nog een desktop staan met Windows Vista op, niet meer ondersteund door Windows en ook de Google Chrome erop kan geen updates meer ontvangen.
Er is één bank (ik dacht ING) die mij een melding geeft als ik inlog dat ik met verouderde marchandise werk. Maar alles lukt nog. Maar moest er ooit een betwisting zijn gaan ze mischien wel argumenteren dat mijn prehistorisch toestel niet meer veilig genoeg was...
Ik vermoed dat de andere banken ook wel loggen met welk OS/browser er ingelogd wordt.
Er is één bank (ik dacht ING) die mij een melding geeft als ik inlog dat ik met verouderde marchandise werk. Maar alles lukt nog. Maar moest er ooit een betwisting zijn gaan ze mischien wel argumenteren dat mijn prehistorisch toestel niet meer veilig genoeg was...
Ik vermoed dat de andere banken ook wel loggen met welk OS/browser er ingelogd wordt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Elke website doet dit, zeker Google, Facebook, alle andere commerciële websites. Maar die slaan dan ook nog veel meer op.CarpeNoctem schreef: ↑22 maart 2021, 15:44 Ik vermoed dat de andere banken ook wel loggen met welk OS/browser er ingelogd wordt.
@Carpe
Bedankt voor je bericht ! Heb hier eveneens nog een PC onder de Vista ramp. Wou niet meer opstarten en, wonder boven wonder, nu lukt het wel.
Een pracht van een carrosserie ! (Acer Aspire 7520g). Ben benieuwd. De Tuf-tuf club via de teletijd machine.
Vroeg me toen af: hoe in Godsnaam kan den Bill zulk traag monster op zijn klanten loslaten ? Dat moet het resultaat geweest zijn van het massale ontslag van de geniale ploeg programmeurs van het eerste Windows.
Bedankt voor je bericht ! Heb hier eveneens nog een PC onder de Vista ramp. Wou niet meer opstarten en, wonder boven wonder, nu lukt het wel.
Een pracht van een carrosserie ! (Acer Aspire 7520g). Ben benieuwd. De Tuf-tuf club via de teletijd machine.
Vroeg me toen af: hoe in Godsnaam kan den Bill zulk traag monster op zijn klanten loslaten ? Dat moet het resultaat geweest zijn van het massale ontslag van de geniale ploeg programmeurs van het eerste Windows.