Keytrade of niet?
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Keytrade of niet?
Ik heb uit jouw lijstje enkel de CapitatatWork en ben er zeer tevreden over.annetje schreef: ↑21 maart 2021, 13:12 ...
LU0090697987 CapitalatWork Foyer Umbrella Contrarian Equities At Work C
LU0119124781 Fidelity European Dynamic Growth Fund A
LU0069449576 Fidelity World A-EUR
LU0260861751 Franklin US Opportunities A(Ydis)EUR
LU0107398538 JPMorgan Funds Europe Strategic Growth A (dist) EUR
LU0379615668 Merclin Sicav Global Equity C1
LU0386882277 Pictet-Global Megatrend Selection P EUR
LU0390135415 Templeton Asian Smaller Co A EUR Acc
...
Verder nog 3 Europees gerichte, waarvan enkel
LU0562822386 BlackRock Global Funds European Equity Income Fund A2 EUR
bevredigend is.
Hihi, ik heb die alle 4 in aparte Key-plans staan. Dus solo. Dat kan nu niet meer, denk ik.
Ze vonden me te slim, want die Keyplans zijn dan eigenlijk fondsen, zonder kosten. Wel 5 jaar vast. Dat wel.
Wie niet sterk is, moet slim wezen maar dan wel vooraleer iemand anders dat ook door heeft
Is blijkbaar weer heel moeilijk, elk fonds is bij Keytrade aan te kopen op voorwaarde dat men aankoop kosten betaald.
Dus enkel die 40 zijn gratis bij Keytrade.
De gratis keuze is bij Me groter, maar wel geen automatische aankoop.
Estate Guru believer.
carogna schreef: ↑21 maart 2021, 22:58Blijft nog de vraag is het nu het moment gezien de all time records.platin schreef: ↑19 maart 2021, 17:12
Beste Platin,
zoals beloofd, na lang beraad besloten van zowel bij Medirect als bij Keytrade in te stappen.
Hopelijk het beste van 2 werelden.
Nu maar hopen dat het niet de nagels van mijn kist worden.
Wat ik mijzelf voorgenomen heb is dat ik niet meer dan eenmaal p/maand even zal piepen naar mijn winst of verlies.
Groetjes.
Zou wel eens een heel grote teleurstelling kunnen worden, afhankelijk van de bedragen waar heden mee wordt gestart.
Annetje heeft toch al meermaals geschreven koop heden niks.
Estate Guru believer.
De beurs staat de helft van de tijd op een all time high. Koop daarom af en toe met mondjesmaat bij zoals ikzelf vandaag nog gedaan heb.
Mondjesmaat of met grote som heeft Yaris een glazen bol waar mee hij kan zien over welk instap bedrag onderwerp starter het heeft.
Altijd maar er van uit gaan ..............
Of dat zo is, eigen schuld dikke bult als het bij onderwerp starter verkeerd loopt ?
1000 € of 50.000 € er nu instappen maar een detail zeker.
Estate Guru believer.
Als we topicstarter de raad geven niet in te stappen en de beurs stijgt dit jaar met 20%, zijn wij dan verantwoordelijk voor zijn gederfde winst?
Heb ik niet geschreven.
Maar newbies wel waarschuwen voor op de beurs te gaan spelen is verboden ?
Estate Guru believer.
Heb ik niet geschreven.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hoezo ?spaarfreakje schreef: ↑22 maart 2021, 01:32 Maar bij de 1ste versie van de Effectentaks was het niet aangewezen bij meer dan 1 bank een 'effectenrekening' te hebben.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Met welk nut heb je voor elk fonds een apart KeyPlan ?spaarfreakje schreef: ↑22 maart 2021, 01:39 Hihi, ik heb die alle 4 in aparte Key-plans staan. Dus solo. Dat kan nu niet meer, denk ik.
Ze vonden me te slim, want die Keyplans zijn dan eigenlijk fondsen, zonder kosten. Wel 5 jaar vast. Dat wel.
Wie niet sterk is, moet slim wezen maar dan wel vooraleer iemand anders dat ook door heeft
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik geloof dat als ze samen in 1 plan zitten, het lastiger is om de ene maand enkel op fonds A te storten en de andere maand enkel op fonds B bvb.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Op de belastingsbrief moest je aangeven of je meer dan 1 effectenrekening hebt.EarthNvstr1 schreef: ↑22 maart 2021, 18:33Hoezo ?spaarfreakje schreef: ↑22 maart 2021, 01:32 Maar bij de 1ste versie van de Effectentaks was het niet aangewezen bij meer dan 1 bank een 'effectenrekening' te hebben.
Kom je misschien daardoor in categorie (super)rijken, hoewel het 2 kleine effectenrekeningen kunnen zijn.
Dan moet Je het % niet aanpassen als ge iets niet wilt aankopen die maand.EarthNvstr1 schreef: ↑22 maart 2021, 18:35Met welk nut heb je voor elk fonds een apart KeyPlan ?spaarfreakje schreef: ↑22 maart 2021, 01:39 Hihi, ik heb die alle 4 in aparte Key-plans staan. Dus solo. Dat kan nu niet meer, denk ik.
Estate Guru believer.
Daar is echt niets moeilijker aan. Keyplan is heel flexibel, en alles is aanpasbaar.spaarfreakje schreef: ↑22 maart 2021, 22:47 Ik geloof dat als ze samen in 1 plan zitten, het lastiger is om de ene maand enkel op fonds A te storten en de andere maand enkel op fonds B bvb.
Helemaal in 't begin heb ik ook niet altijd overal in gestort. Maar dan krijg je situaties dat er in verhouding veel geld zit in enkele fondsen, en weinig in de rest. Daar ben ik mee gestopt, en het is nu alles of niets.
Ik ga 1of misschien in 2 keyplans stappen.