Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Beke: “Toch tweede kans voor wie niet ingaat op uitnodiging vaccinatie”
Ai, ai, ai, nu gaan er allicht nog meer mensen passen voor A-Z en wachten op J&J ...
Ai, ai, ai, nu gaan er allicht nog meer mensen passen voor A-Z en wachten op J&J ...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Je moet dan wel helemaal achteraan aanschuiven, dat moet ergens medio 2024 zijn schat ik.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Dat noemt men een ruime schatting. Daartegen zullen we wel het één en ander meegemaakt hebben, hoop ik ...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
ik ga er dan ook van uit dat er dan weer de risicogroepen zullen moeten gehervaccineerd worden. Dat is een spel dat gaat blijven duren. Da's een win-for-life voor de pharma. Jaarlijkse prik bij een beker glühwein.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Wij zijn in blijde verwachting van uw relaas.
Have fun
Good luck
Cheers
All the best.
Have fun
Good luck
Cheers
All the best.
-
- Verbannen Gebruiker
Realistisch : na augustus - september.. misschien later.Spruitekop schreef: ↑23 maart 2021, 16:58 Je moet dan wel helemaal achteraan aanschuiven, dat moet ergens medio 2024 zijn schat ik.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Morgen is het throwback wednesday naar 2020
Net gehoord van mijn dochter. Er zijn meer en meer scholen die nu al de deuren sluiten omdat ze de opgelegde maatregelen niet kunnen waarmaken en ze voelen de bui al hangen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Succes. En de verkeerde afslag niet nemen hé
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Az geeft naar het schijnt plaatselijke stijfheid, kan dus meevallen die koude.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je kan altijd uit gaan rusten bij sunparks De Haan