Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Haha wat gaan ze op mijn werk niet zeggen als ik met plaatselijke stijfheid verschijn.Spruitekop schreef: ↑23 maart 2021, 18:33 Az geeft naar het schijnt plaatselijke stijfheid, kan dus meevallen die koude.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Volgens mijn vrouwmens loopt hij weer alle zenders af om te pleiten voor verstrengingen voor 't plebs?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Daarmee ook dat we het in België zo goed doen. 3 maal hoera voor Van Ranst.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Vraag maar aan onze vorige eerste minister : als de cijfers slecht zijn moet je versoepelen en zeggen dat het verstrengd is.
Voila, we weten genoeg.DeanThe2nd schreef: ↑22 maart 2021, 22:18
Je hebt hier maanden aan een stuk alle cijfers ontkend, en voet bij stuk gehouden dat de aanpak in België de juiste was. Nu lijk je hetzelfde te doen met de risico's omtrend vaccinatie, koppig tegen beter weten in beweren dat de risico's minimaal zijn en totaal niet in verhouding staan tot het risico van besmetting. Ik zeg je dat je fout bent. De meeste mensen worden niet ziek van dit virus. Je zal als 18-jarige maar een allergische reactie hebben op één van de bestanddelen, en eraan overlijden. Dat is er dan ook eentje voor het team, of wat?
Je bent toegetreden tot de groep die niet kan lezen en die dezelfde kwakkel nog altijd als waarheid herhaalt.
Je zit ook in de groep die het virus minimaliseert en de gevolgen van het vaccin maximaal overdrijft.
Ook ben je nog lid van de groep die de zogezegde inbreuken op de vrijheid not done vindt maar een gebrek aan daadkracht om iedereen tegen wat echt gevaarlijk is te beschermen minder erg vindt.
Ik denk niet dat we daarover samen veel te bespreken hebben dan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat Dean zichzelf aan het ontkennen is.
Er zijn veel gezonde mensen die opeens niet meer gezond zijn door corona zelfs weken tot maanden na de besmetting...
Er zijn veel gezonde mensen die opeens niet meer gezond zijn door corona zelfs weken tot maanden na de besmetting...
Ze kunnen FTP misschien "daar" vaccineren ipv in zijn schouder
Ik heb vandaag toch weer een 650 tal AZ zien toedienen, niemand zien in elkaar storten. Ook geen van je vele collega's die aan de beurt waren.
1 vrouw van ongeveer 85 jaar geloofde niet dat ze een spuit gekregen had omdat ze niets gevoeld heeft
Verkeerde pharmabedrijf. FTP kreeg toch geen Pfizer ?
Pfizer heeft namelijk ook een extra sterke variant van zijn befaamde blauwe pilletje. Vloeibaar en het moet direct in de ballen worden geïnjecteerd.
Brrr....
Hier hetzelfde verhaal. Een oudje vroeg in de wachtzaal wanneer ze haar spuit kreeg. Ze had ze al gehad.
Mogelijk was ze vergeetachtig of de inspuiting had geen grote indruk gemaakt.
Alles AZ vandaag.
Ze leveren veel te kort maar nog altijd meer dan de rest.
-
- Verbannen Gebruiker
Bedankt om deze positieve ervaring hier te delen
En voor jouw werk in het vaccinatiecentrum.
-
- Verbannen Gebruiker
Bedankt om jouw positieve ervaringen hier te delen
En ook voor wat je doet in het vaccinatiecentrum.
Om 16u is het mijn beurt straks