Corona-virus.
Re: Corona-virus.
De mensen- zoals FTP - die op de 'overschotjeslijst' staan, krijgen die voor hun tweede shot wel een gegarandeerd tijdslot in de normale planning ?
Anders wordt het wel heel dubieus of ze de beide shots op tijd krijgen.
Wellicht gaat FTP nu ondervinden of hij al zijn tweede tijdsslot heeft gekregen.
Wellicht gaat FTP nu ondervinden of hij al zijn tweede tijdsslot heeft gekregen.
-
- Verbannen Gebruiker
Wat voor een verzuurde mens ben jij toch ...Dixit schreef: ↑24 maart 2021, 09:21 De mensen- zoals FTP - die op de 'overschotjeslijst' staan, krijgen die voor hun tweede shot wel een gegarandeerd tijdslot in de normale planning ?
Ze doen hun best om geen vaccins te laten verloren gaan, en zo snel mogelijk te vaccineren.
En daarom leggen ze reservelijsten aan.
Jouw verzuurde taalgebruik spreekt boekdelen
- overschotjeslijst
- dubieus
Voor een compleet verzuurde mens is nooit iets goed.
Heb me ook op de reservelijst geplaatst, dit te Sijsele.
Hoe zou het ondertussen zijn met de voorraad wc papier in de winkels?
-
- Verbannen Gebruiker
Dikke pluim voor Linda Meersman.
Elke dag staan de cijfers in de krant, in detail, met grafieken, en commentaar.
Elke dag is er een persconferentie.
Sinds enkele weken stijgen de cijfers van de ziekenhuisopnames.
Sinds enkele dagen dramatisch.
En wat doet de Vlaming? Zijn voeten vegen aan alle maatregelen.
Er moesten er meer zijn als Linda Meersman die de laksheid aan de kaak stellen.
En straks gaan die lakse Vlamingen weer verontwaardigd zijn als we in lockdown gaan.
Denkt Linda dat er iets zal veranderen door een lezersbriefje?
Linda Meersman kan er ook voor zorgen dat ze zichzelf meer beschermd door bepaalde maatregelen te nemen ipv te klagen.
Zo heb ik altijd een flesje ontsmetting op zak want ik reken niet op een ander om dit te voorzien.
Ik draag een FFP2 masker op mijn neus in plaats van een onderbroek.
Ik neem geen openbaar vervoer maar ga met de fiets en in zeldzame gevallen als fietsen te ver is met de auto of motor.
Ik ga niet rondwandelen op plaatsen waar veel volk bijeen is.
Ik ga naar de supermarkt op de rustigste momenten, andere zaken bestel ik online.
Ik ga ook niet naar de kapper maar heb een tondeuse.
Ik laat mij vaccineren.
Dus Linda, niet klagen maar actie ondernemen meid.
Ik reken al lang niet meer op de politici in dit land om iets gedaan te krijgen dus maak ik voor mezelf maatregelen en hou me daaraan.
Linda Meersman kan er ook voor zorgen dat ze zichzelf meer beschermd door bepaalde maatregelen te nemen ipv te klagen.
Zo heb ik altijd een flesje ontsmetting op zak want ik reken niet op een ander om dit te voorzien.
Ik draag een FFP2 masker op mijn neus in plaats van een onderbroek.
Ik neem geen openbaar vervoer maar ga met de fiets en in zeldzame gevallen als fietsen te ver is met de auto of motor.
Ik ga niet rondwandelen op plaatsen waar veel volk bijeen is.
Ik ga naar de supermarkt op de rustigste momenten, andere zaken bestel ik online.
Ik ga ook niet naar de kapper maar heb een tondeuse.
Ik laat mij vaccineren.
Dus Linda, niet klagen maar actie ondernemen meid.
Ik reken al lang niet meer op de politici in dit land om iets gedaan te krijgen dus maak ik voor mezelf maatregelen en hou me daaraan.
Laatst gewijzigd door anonymous op 24 maart 2021, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Kwestie van perspectief. Ik denk dat we ons best beschermen tegen het gevaar dat uit brussel komt, dat ondertussen al zo'n overwoekerende kankervorm aangenomen heeft dat het als exacte kopie uit ieder gemeentehuis komt. Dat gevaar is volgens mij vele malen groter dan het zoveelste virus in de rij. Tegen virussen hebben we als soort een natuurlijk afweer mechanisme, over miljoenen jaren tot in de puntjes ontwikkeld, een immuunsysteem genaamd. En dit virus is maar een heel kleintje in de lange rij van bedreigingen die ons immuunsysteem sinds het begin der tijden met groot succes heeft overwonnen. Tegen die zatte bende criminelen in brussel hebben we hoe langer hoe minder afweer, en nu er een klein virus opduikt (en tot ster gebombardeerd is) pleiten sommigen om dat laatste beetje afweer ook maar meteen op te geven. Wel, maat, niet voordat er 6 voet aarde bovenop me gestapeld is.
Het is natuurlijk ook een feit dat mensen die voorheen totaal onbelangrijk waren en eigenlijk van nutteloosheid maar wat zaten te verkommeren, zichzelf ineens in de spotlight kunnen zetten. Voor die mensen kan deze soap maar best zolang mogelijk duren, want wanneer ze voorbij is, zal het opnieuw van nutteloosheid verkommeren zijn. Dit laatste met marc van zwanst op kop.
Wil bovenstaande zeggen dat ik tegen vaccinatie ben? In zijn geheel, totaal en absoluut niet! Vaccinatie werkt en heeft zijn meerwaarde, in de juiste context. In de juiste context! En die ontbreekt hier helemaal. Dat is mijn punt. Wie dat niet inziet is zoals die mensen die zich laten vangen aan de reclame voor maandverbanden, die hebben ook het gevoel dat ze iets missen omdat ze nooit ongesteld zijn.
Zijn dat die gezonde mensen die neurotisch rondlopen en zich allerlei neurotische vragen stellen bij het leven?Timoootjex schreef: ↑23 maart 2021, 20:22 Er zijn veel gezonde mensen die opeens niet meer gezond zijn door corona zelfs weken tot maanden na de besmetting...
Die pillen nodig hebben om te slapen, en pillen om wakker te worden?
Die denken als ik dat kan bereiken is alles in orde en is heel mijn leven voor altijd perfect? Als ik maar altijd de juiste schoenen en de juiste broek draag, sta ik goed in het leven?
Zijn dat die gezonde mensen die alle dagen pillen slikken voor hun gezondheid? En daar dan pillen bovenop om de bijwerkingen van die eerste wat te milderen? Zijn dat die?
Iedereen is tot op zekere hoogte neurotisch in deze huidige zot gedraaide wereld, maar alle dagen aan de pillen zitten voor je gezondheid en beweren dat je gezond bent, is toch een neurose van het hoogste niveau. Ook tekenend dat een mens dat op die momenten niet meer inziet. Kort samengevat: die mensen zijn om te beginnen al niet gezond, niet van lichaam en niet van geest.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Inderdaad. Maar ze heeft natuurlijk overschot van gelijk.
Alles en iedereen moet regeltjes volgen.
Behalve het openbaar vervoer.
Enfin. Tenzij het toevallig een trein naar zee is.
Tot in den dreure deze parabel van de belegerde stad.
10 stadspoorten. Allemaal gebarrikadeerd. Op 1 na.
Die staat wagenwijd open.
En dan altijd die zever "jamaar we kunnen niet anders, sommige mensen hebben geen ander transportmiddel".
Ja, jammer he, wat is dat nu weer? Ze hebben intussen al een jaar de tijd gehad om zich aan te passen. Maar nee. Ze blijven gelijk sardines in een blik kruipen.
Ik denk dat je wederom vergeten je pilleke te nemen hebt, jij leest wat je wil lezen, jij ziet een verzuurde reactie ... ik lees daarin een TERECHTE vraag. Komaan man, probeer toch af en toe eens normaal te reageren !amturingas schreef: ↑24 maart 2021, 09:27Wat voor een verzuurde mens ben jij toch ...Dixit schreef: ↑24 maart 2021, 09:21 De mensen- zoals FTP - die op de 'overschotjeslijst' staan, krijgen die voor hun tweede shot wel een gegarandeerd tijdslot in de normale planning ?
Ze doen hun best om geen vaccins te laten verloren gaan, en zo snel mogelijk te vaccineren.
En daarom leggen ze reservelijsten aan.
Jouw verzuurde taalgebruik spreekt boekdelen
- overschotjeslijst
- dubieus
Voor een compleet verzuurde mens is nooit iets goed.
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
En om op die terechte vraag te antwoorden : aangezien FTP en anderen die op de overschotjeslijst
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Waarschijnlijk wel he geebee maar ik heb zelf geen idee. Het lijkt me logisch dat wanneer je je eerste slot weigert je dan ook niet naar je tweede slot moet gaan.
Het enige dat ik weet is dat ik gisteren gebeld werd om straks te gaan
en op 16 juni nog een keer.
Het enige dat ik weet is dat ik gisteren gebeld werd om straks te gaan
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Vandaag het eerste en op 16 juni het tweede. Dat is wel een erg lange tussentijd, toch?
Ik dacht dat er beslist werd om maximaal 8 weken tussen te laten.
Ik dacht dat er beslist werd om maximaal 8 weken tussen te laten.
Bij Astra Zeneca tussen de 8 en 12 weken met aanbeveling om 12 weken te wachten. 16 juni is exact 12 weken tussen.
https://www.vlaamsartsensyndicaat.be/ni ... 12%20weken.
https://www.vlaamsartsensyndicaat.be/ni ... 12%20weken.