Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik leer bij, je weet blijkbaar meer over mijn gezinsleven dan mezelfCharlesvdw schreef: ↑24 maart 2021, 22:04 Sorry, jouw dochter is kleuterjuf, jij kan niet rationeel nadenken over het kleuteronderwijs.
Maar geen paniek, alle leraars thuis en de kleuterjuffen niet, dan kan niet voor de vakbond. Dus dreigen ze met een staking van de kleuterjuffen.
Mag ik erop wijzen dat noch de kleuters noch de kleuterjuffen behoren tot een risicogroep voor een ernstige Covid-infectie ?
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
En los daarvan weet jij blijkbaar ook alles over het personeelsbestand van kleuterjuffen, als jij het zegt dat er geen kleuterjuffen zijn in de risicogroepen zitten dan zal ik je moeten geloven zeker ?
Er lopen er hier veel rond die alwetend zijn : je mag me anders per PM de Lottocijfers doorsturen van de komende paar weekenden.
En nog losser daarvan : wat is jouw rationele verklaring dan wel om een onderscheid te maken tussen kleuter- en andere vormen van onderwijs ? Mijn angstige, irrationele geest zal met plezier luisteren naar jouw niet-angstige, rationele uitleg. Ik ben benieuwd.
En nog veel losser daarvan : de leraren moeten beschikbaar blijven voor de scholen, zoals daar zijn examens en klassenraden, er verandert dus NIKS in vergelijking met andere weken voor het paasverlof. Ik neem aan dat jij beter weet hoe het zit ? Toch ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
En om er toch nog even op terug te komen, wat heeft FVDB vanavond verklaart in de pers op volgende vraag (en ik heb het voor de duidelijkheid in grotere letters gezet, mocht je het niet goed kunnen lezen):amturingas schreef: ↑24 maart 2021, 17:58 Jij accepteert die officiële reden niet. De echte reden, volgens jou, is de kleuteropvang.
Je bent er dus van overtuigd dat de officiële reden gelogen is. Dat we bedrogen worden.
Dat er een complot van de overheid is om te liegen.
Jij gelooft in dat complot. Dit verschijnsel wordt genoemd: complottheorie.
Waarom blijven de kleuterscholen wel open?
Vandenbroucke: “Dat is het resultaat van een lange discussie. Het is niet makkelijk aan ouders van kleuters te zeggen: ‘Maandag kunnen de kinderen niet naar school’. Veel ouders kunnen niet telewerken, en we willen niet dat de kinderen naar de grootouders gebracht worden. Na lang wikken en wegen hebben we beslist ze open te houden.”
https://www.hln.be/binnenland/mag-ik-no ... ~a2e3c51e/
EAT THIS, Alan Turing, en kader het maar in ... daar gaat je complottheorie en je hele uitleg over rationaliteit. Nog maar eens het bewijs dat ondergetekende een net iets rationeler zicht heeft op de werkelijkheid dan jij ? Of is FVDB ook onderdeel van de complottheorie ?
Deze vind ik ook goed. Betalen om opgesloten te zitten in een hotel op Rhodos. 5000 aanmeldingen in nog geen twee uur. Wat bezielt dat volk?
https://www.hln.be/reizen/coronatestrei ... ~a8401924/
https://www.hln.be/reizen/coronatestrei ... ~a8401924/
Moesten we echt met een crisis zitten dan kon je dat vaccin zo uit de kraan tappen i.p.v. water. Dit is gewoon boerenbedrog. Ja, we zitten met een virus. Ja, sommige mensen worden er ziek van en sterven eraan, maar dat is met andere virussen ook zo. Dit virus wordt gewoon leeg gemolken om heel andere redenen. Just my two cents.
[/quote]DEAN
Ken veel mensen met zelfde gevoel maar ze worden makkelijk weggezet als samenzweringsgekken. Media wordt mee ingeschakeld om angst in leven te houden.
[/quote]DEAN
Ken veel mensen met zelfde gevoel maar ze worden makkelijk weggezet als samenzweringsgekken. Media wordt mee ingeschakeld om angst in leven te houden.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Deze verjaardag is alvast in stilte gepasseerd omdat iedereen aan de buis gekluisterd zit om toch maar geen moment van de corona-soap te missen.
Het is net of het nooit gebeurd is, niet dat dat de moslims zou verhinderen van zich naar goede gewoonte in de slachtofferrol te wentelen.
Zie dat corona-getoeter voor wat het is en doe je ogen open voor wat er echt gaande is in je omgeving. Als dat van mij een complot-theoreticus maakt, graag en met veel plezier.
https://www.jihadwatch.org/2021/03/belg ... al-victims
Omdat het draadje waar dit in besproken werd dezelfde dag reeds gesloten werd, na welgeteld iets meer dan 4 uur, post ik het hier maar.
Het is net of het nooit gebeurd is, niet dat dat de moslims zou verhinderen van zich naar goede gewoonte in de slachtofferrol te wentelen.
Zie dat corona-getoeter voor wat het is en doe je ogen open voor wat er echt gaande is in je omgeving. Als dat van mij een complot-theoreticus maakt, graag en met veel plezier.
https://www.jihadwatch.org/2021/03/belg ... al-victims
Omdat het draadje waar dit in besproken werd dezelfde dag reeds gesloten werd, na welgeteld iets meer dan 4 uur, post ik het hier maar.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Man man man... Dit zou grappig zijn moest het niet zo vreselijk triest zijn.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Ik post het toch omdat het zo triest is! Wat daar grappig aan zou kunnen zijn ontgaat me.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Waar jij je druk in wil maken. De media hebben een tijdje terug al heel wat termen van hun betekenis ontdaan...
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Daar zeg je wat, ik ben volgens Alan Turing een angstige, irrationele ... maar wat ik wel vaststel als ik eens buiten kom dat ik één van de weinige ben die zijn supermarktkar niet als een bezetene te lijf gaat met ontsmettingsmiddel, mijn brieven/pakjes van de postbode geen drie dagen in zijn garage laat staan, geen mondmasker draag in verlaten straten, geen mondmasker draag als ik aan het fietsen ben, geen straat oversteek als ik iemand moet kruisen, vriendelijk blijft tegen anderen, ...CarpeNoctem schreef: ↑25 maart 2021, 09:42Waar jij je druk in wil maken. De media hebben een tijdje terug al heel wat termen van hun betekenis ontdaan...
Ben ik dan zo angstig en irrationeel ?
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Nope, helemaal niet. Gewoon rustig blijven, je begint de waanzin om je heen te herkennen en het gaat nog een stukje erger worden. Op een gegeven moment ga JIJ 'een moeilijke mens', 'licht ontvlambaar' en 'zeer explosief' zijn, dat allemaal met een heel kort lontje. Dit natuurlijk vanuit het perspectief van die waanzinnigen om je heen. Jij weet wel beter want je werpt wat meer licht op de zaken dan voorheen. Welkom bij de club!
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Nee, integendeel. Je klinkt als ik.geebee schreef: ↑25 maart 2021, 09:57Daar zeg je wat, ik ben volgens Alan Turing een angstige, irrationele ... maar wat ik wel vaststel als ik eens buiten kom dat ik één van de weinige ben die zijn supermarktkar niet als een bezetene te lijf gaat met ontsmettingsmiddel, mijn brieven/pakjes van de postbode geen drie dagen in zijn garage laat staan, geen mondmasker draag in verlaten straten, geen mondmasker draag als ik aan het fietsen ben, geen straat oversteek als ik iemand moet kruisen, vriendelijk blijft tegen anderen, ...CarpeNoctem schreef: ↑25 maart 2021, 09:42
Waar jij je druk in wil maken. De media hebben een tijdje terug al heel wat termen van hun betekenis ontdaan...
Ben ik dan zo angstig en irrationeel ?
Maar het past niet in het kraam van Zij Die Alles Van Onze Politici Slikken Zonder Vragen Te Stellen.
In dit geval is dat een fusieclub met Zij Die Alles Beter Weten En Desnoods Het Licht Van De Zon Ontkennen Om Toch Maar Gelijk Te Hebben.
De remedie ertegen heet ´ignore´.
Zij die alles beter weten en zij die de anderen ervan beschuldigen denken over elkaar gewoon hetzelfde hoor.
Ik laat hier alleen nog de reclame liggen. Enkele weken zelfs ... En daarna gaat het de vuilbak in.
Ik kom op mijn huidige bezigheid een paar honderd mensen per dag tegen, zonder glas er tussenin.
Ik help hen door dat kluwen dat de staat voor hen heeft ingericht. Ben ik de angstige?
Jaja, grappig !
Waar nodig sta ik diegenen bij die zonder eerst te eten hebben gehad naar ons kwamen en op hun benen daveren nog voor binnenkomst.
Ben ik daarom diegene Die Alles Van Onze Politici Slikt Zonder Vragen Te Stellen.
Tja... Je hebt er die dat op het werk van de eerste de beste idioot doen die ze baas noemen.
Ik zal er eens goed mee lachen, mat dat gezwets.
Ik laat hier alleen nog de reclame liggen. Enkele weken zelfs ... En daarna gaat het de vuilbak in.
Ik kom op mijn huidige bezigheid een paar honderd mensen per dag tegen, zonder glas er tussenin.
Ik help hen door dat kluwen dat de staat voor hen heeft ingericht. Ben ik de angstige?
Jaja, grappig !
Waar nodig sta ik diegenen bij die zonder eerst te eten hebben gehad naar ons kwamen en op hun benen daveren nog voor binnenkomst.
Ben ik daarom diegene Die Alles Van Onze Politici Slikt Zonder Vragen Te Stellen.
Tja... Je hebt er die dat op het werk van de eerste de beste idioot doen die ze baas noemen.
Ik zal er eens goed mee lachen, mat dat gezwets.
Jij en de andere vrijwilligers zijn stuk voor stuk veel meer waard dan alle politici in dit land samen.