Corona-virus.
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Corona-virus.
Ik ben vandaag in een luie bui. Daarom wat wederwoord tegen Foopah. Ik weet het, het is niet eerlijk. Alsof je een discussie voert met een klein kind.
Maar ik ben een mens, en niets menselijks acht ik me vreemd, zoals Publius Terentius Afer, een Noordafrikaanse migrant in Rome, schreef.
Ik heb amturingas en zijn nva-bashend vriendje aan mijn negeerlijst toegevoegd.
Dit forum is nu leesbaarder, informatiever en bijna vrij van schofferende aanvallen geworden.
Jaren geleden werden dergelijke rotte appelen stante pede geband.
Soms keren ze wel terug met een andere nickname maar vlug door de mand vallen doen ze toch.
MoeNva heeft precies zelf ook al eens een andere nick moeten pakken ooit... Hoe zou dat komen ?
Blijkbaar heb je het jou passende schoentje snel aangetrokken.
Weer lekker langs de kwestie. Of je dat er nu bij zegt of niet, het is dus bij het kleuteronderwijs gestopt. Ocharme.amturingas schreef: ↑26 maart 2021, 13:26Wie stopt met leren als zij of hij met het onderwijs klaar is, is maar een grote sukkelaar hoor. Zeker in deze tijden waarin alles verandert.
Het is trouwens ook een zeer goed medicijn tegen de panische angsten die anderen hebben voor elektrische wagens, vaccins, mensen met een niet-witte huidskleur, ...
Ik zal je vraag kunnen beantwoorden na mijn dood.
Antwoord op de vraag : Neen, want je leest mijn posts precies toch.
Opmerking bij de vraag : jij hebt precies hetzelfde gedaan
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Antwoord op de vraag dat je zelf een andere nick nodig hebt gehad : niet gekregen.
In alle vriend- en vijandschap gezegd : de groep pro en de groep contra vindt gewoon van elkaar dat ze schofferen en bashen of pro - zever verkopen.
Veel verschil is er niet alleen zijn de standpunten tegengesteld.
-
- Verbannen Gebruiker
Je hebt hier, samen met anderen, hele scheldtirades afgestoken tegen het Vlaams Onderwijs: niveau zo laag dat de "meest debiele migrant" (ik herinner me de exacte woorden niet meer) zomaar slaagt, met onbekwame chirurgen en automecaniciens tot gevolg, waarin iedereen gepamperd wordt, ....foopah schreef: ↑26 maart 2021, 13:57Weer lekker langs de kwestie. Of je dat er nu bij zegt of niet, het is dus bij het kleuteronderwijs gestopt. Ocharme.amturingas schreef: ↑26 maart 2021, 13:26
Wie stopt met leren als zij of hij met het onderwijs klaar is, is maar een grote sukkelaar hoor. Zeker in deze tijden waarin alles verandert.
Het is trouwens ook een zeer goed medicijn tegen de panische angsten die anderen hebben voor elektrische wagens, vaccins, mensen met een niet-witte huidskleur, ...
Ik zal je vraag kunnen beantwoorden na mijn dood.
En jouw norm hoe "ver iemand geraakt is": welk diploma heeft die persoon gekregen van dat "totaal waardeloos onderwijs".
Logica en de irrationeel angstige witte Vlaming: totaal niet compatibel.
Maar anders was je ook geen irrationeel angstige witte Vlaming
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Omdat je het zo schoon vraagt:
We waren al een tijdje onze eerste plaats kwijt.
Oost-Europa heeft hun gebrek aan immuniteit dubbel en dik betaald in de tweede golf.
In de top-22 staan slechts 3 niet-Europese landen (de VS, Peru & Mexico)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Oversterfte :
Daar doen we het nog altijd niet schitterend maar wel al minder slecht.
Zou dan toch niet ieder land goed geteld hebben ?
Daar doen we het nog altijd niet schitterend maar wel al minder slecht.
Zou dan toch niet ieder land goed geteld hebben ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dan blijft de vraag of de rest te weinig telt, of wij te veel ![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Waarschijnlijk beiden...
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Waarschijnlijk beiden...
Er zou hier ook eens mogen opgetreden worden tegen de vervuiling van het Nederlands door Engelse woorden. Als je naar de Aldi gaat of een bekende ontmoet spreek je toch ook geen Engels ?
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 26 maart 2021, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Dat protest van die geïmporteerde gebrainwashte idioten in UK zal zij ook wel normaal vinden. Oei, oei, een Mohamedcartoon. De wereld vergaat. Laten we die leerkracht doodsbedreigingen sturen. Of beter nog, gelijk in Fr, ineens z´n bol eraf.
Tabula rasa. Hoog tijd.