Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Fakkel, ik ben niet mee. Misschien verkeerd gequoot? ![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Nee, eigenlijk niet. Protest in UK tegen een LEERKRACHT die een prent van ´de profeet´ had getoond. Sluit naadloos aan bij de verloedering van ons eigen onderwijs door alle geïmporteerde achtergestelden. Want laat ons een kat een kat noemen, landen als Australië en Nieuw Zeeland stellen hoge eisen aan migranten. Wij importeren diegenen die in de 3e wereld al uit de boot vielen wegens te lomp. Die komen hier hun waanideeën verder propageren en verspreiden.
In Pallieterke leest men elke week over dit dolgedraaide anti-racisme en consoorten.
Voor wie er belang in stelt: een citaat (EN: quote ?) van deze week:
'Het ‘n-woord’
Ook deze week kwam de directeur van de SOAS-universiteit (School of Oriental and African Studies) van Londen in zware problemen. Op een videovergadering beklaagde een zwarte student zich erover dat iemand van het personeel zou uitgescholden zijn met het ‘n-woord’. Habib, zelf een Zuid-Afrikaanse kleurling, antwoordde dat hij zwaar zou optreden tegen elke persoon die het woord ‘nigger’ zou durven uitspreken. Zware fout. Habib had net het ‘n-woord’ zelf volledig uitgesproken. Dat hij dat deed in een context van afschuw en veroordeling, was niet van belang. Een zwarte student werd boos en zei dat Habib niet zwart is en dus niet het recht heeft om het woord ‘nigger’ uit te spreken. Hij had ‘n-woord’ moeten zeggen.
Het lijkt wel een sketch van Monty Python, maar Habib had nog weinig reden om te lachen. Hij kwam in een storm terecht. Een groep zwarte activisten noemde hem een ‘racist en idioot’. Ze vinden dat hij het woord ‘nigger’ nooit mag uitspreken omdat hij niet “de sociale en culturele ervaringen van dat woord heeft”. Habib probeerde zich nog te verontschuldigen, zonder succes. Hij werd geschorst uit zijn functies en is nu het voorwerp van een onderzoek van de universiteit.
https://palnws.be/2021/03/de-avonturen- ... -wokeland/
Voor wie er belang in stelt: een citaat (EN: quote ?) van deze week:
'Het ‘n-woord’
Ook deze week kwam de directeur van de SOAS-universiteit (School of Oriental and African Studies) van Londen in zware problemen. Op een videovergadering beklaagde een zwarte student zich erover dat iemand van het personeel zou uitgescholden zijn met het ‘n-woord’. Habib, zelf een Zuid-Afrikaanse kleurling, antwoordde dat hij zwaar zou optreden tegen elke persoon die het woord ‘nigger’ zou durven uitspreken. Zware fout. Habib had net het ‘n-woord’ zelf volledig uitgesproken. Dat hij dat deed in een context van afschuw en veroordeling, was niet van belang. Een zwarte student werd boos en zei dat Habib niet zwart is en dus niet het recht heeft om het woord ‘nigger’ uit te spreken. Hij had ‘n-woord’ moeten zeggen.
Het lijkt wel een sketch van Monty Python, maar Habib had nog weinig reden om te lachen. Hij kwam in een storm terecht. Een groep zwarte activisten noemde hem een ‘racist en idioot’. Ze vinden dat hij het woord ‘nigger’ nooit mag uitspreken omdat hij niet “de sociale en culturele ervaringen van dat woord heeft”. Habib probeerde zich nog te verontschuldigen, zonder succes. Hij werd geschorst uit zijn functies en is nu het voorwerp van een onderzoek van de universiteit.
https://palnws.be/2021/03/de-avonturen- ... -wokeland/
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Jongens, toch. Dat jullie je zo op je kop laten schijten door dat volk. En dan nog als enige antwoord een negerknop hebben. Ik kan het niet meer aan zien.
Let op hoe het overduidelijk is dat zijn ticket al gebruikt is voor een rit, maar dat toch opnieuw en opnieuw herhaald moet worden. Deze rat lijkt, meermaals, even toe te geven om dan toch weer met een 'vraagje' de boel proberen te manipuleren en een gratis rit te scoren. Een modus operandi die schering en inslag is, en ook goeie punten oplevert volgens de schrijfsels in hun heilige boek. Een Kafir of Goi oplichten, bedriegen, vernederen, bestelen, onderdrukken, ..., is gewoon een goede zaak.
https://www.youtube.com/watch?v=TJgQSC5ZnY4
Kijk, deze Duitse pooier weet hoe je een rat aanspreekt.
https://www.youtube.com/watch?v=1LR03uSOSwA
Deze Italiaanse buschauffeur spreekt die taal ook.
https://www.youtube.com/watch?v=Tm2DtHMtJiM
Ik hoop dat deze voorbeelden kunnen aanzetten tot het aanleren van een nieuwe taal, zodat die pindanootjes tussen gallische benen opnieuw de grootte van walnoten aannemen, of in het ideale geval kokosnoten.
Ik hoor constant dat Vlamingen goed zijn in talen, deze is blijkbaar (voorlopig?) toch iets te moeilijk.
De meeste van Amturingas' betogen zijn inderdaad zoals in het eerste filmpje, een invalshoek zoeken om er toch maar een draai aan te kunnen geven. Het is aan jullie om je niet op te laten naaien en hem/haar/het van antwoord te dienen. Ik vind het alvast positief dat we een magrebber in ons midden hebben die we de vrijheid van zijn mening kunnen gunnen. Een zeldzame magrebber die een zin kan vormen en soms zijn mening al geuit heeft zonder als een serpent op te krullen om zich door een bocht te wringen. Aan ons om onze mening te uiten wat we van de gang van zaken op ons grondgebied vinden, wat in een betoog of discussie met Amturingas mogelijk is. Dit in tegenstelling tot de meeste van zijn magreb-broeders die je enkel met een kei uit een boom kan proberen te kegelen om iets zinnigs door hun schedel te krijgen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Ik heb enkel een aanbeveling gedaan. Je kunt het een draai geven en er een oproep van maken. Allemaal goed, het staat iedereen vrij. De negerknop blijft hier voor meerdere personen en voor diverse redenen ingedrukt. Ook voor mij is het nog een vrije wereld. Ik discussieer met wie en waarover ik wil. Oops weer teveel het woord 'ik' gebruikt ... ![Kiss :-*](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/kiss.gif)
![Kiss :-*](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/kiss.gif)
Je hebt gelijk, maar hier zijn we dat punt al lang voorbij. Ik kan zeggen: "Ik vind dat Porsche mooie wagens bouwt", en dan komt zijn reactie:DeanThe2nd schreef: ↑26 maart 2021, 20:23 De meeste van Amturingas' betogen zijn inderdaad zoals in het eerste filmpje, een invalshoek zoeken om er toch maar een draai aan te kunnen geven. Het is aan jullie om je niet op te laten naaien en hem/haar/het van antwoord te dienen. Ik vind het alvast positief dat we een magrebber in ons midden hebben die we de vrijheid van zijn mening kunnen gunnen. Een zeldzame magrebber die een zin kan vormen en soms zijn mening al geuit heeft zonder als een serpent op te krullen om zich door een bocht te wringen. Aan ons om onze mening te uiten wat we van de gang van zaken op ons grondgebied vinden, wat in een betoog of discussie met Amturingas mogelijk is. Dit in tegenstelling tot de meeste van zijn magreb-broeders die je enkel met een kei uit een boom kan proberen te kegelen om iets zinnigs door hun schedel te krijgen.
Porsche is ontstaan vanuit de concentratiekampen, waar blonde Ariërs de joden tot de dood lieten werken om wagens te bouwen.
Je vindt het waarschijnlijk spijtig dat we in Vlaanderen niet de kennis en kunde hebben om zelf mooie wagens te bouwen. Nee, de verwende witte Vlaming verwacht dat allochtonen dat voor hem komen doen. Diezelfde verwende witte Vlaming die te lomp is om zelf zo een bedrijf uit de grond te stampen, maar wel hele dagen klaagt over geld dat naar het buitenland gaat.
Je snapt het wel, altijd volledig maar dan ook volledig naast de kwestie om een tegengesteld standpunt hopelijk te laten ondersneeuwen in de zij-discussie die ontstaat. Met zo iemand in discussie gaan is gewoon verloren tijd, hoewel hij inderdaad het recht heeft om van die onzin neer te pennen. Negeren dus de beste oplossing.
Er zijn er hier trouwens nog een aantal die uit "Ik vind dat Porsche mooie wagens bouwt" kunnen afleiden dat ik blijkbaar volledig overtuigd ben dat alle auto's van alle andere merken op niets trekken. Ik moet het zelfs niet schrijven, zeggen ze nu al, want "dat is wat ik impliciet bedoel". En eens je met officiële cijfers begint, flippen ze helemaal.
Af en toe moet een mens eens snappen dat, wat hij een ander verwijt, net zo goed op hemzelf slaat als op de andere.foopah schreef: ↑27 maart 2021, 08:29 Je snapt het wel, altijd volledig maar dan ook volledig naast de kwestie om een tegengesteld standpunt hopelijk te laten ondersneeuwen in de zij-discussie die ontstaat. Met zo iemand in discussie gaan is gewoon verloren tijd, hoewel hij inderdaad het recht heeft om van die onzin neer te pennen. Negeren dus de beste oplossing.
Er zijn er hier trouwens nog een aantal die uit "Ik vind dat Porsche mooie wagens bouwt" kunnen afleiden dat ik blijkbaar volledig overtuigd ben dat alle auto's van alle andere merken op niets trekken. Ik moet het zelfs niet schrijven, zeggen ze nu al, want "dat is wat ik impliciet bedoel". En eens je met officiële cijfers begint, flippen ze helemaal.
Negeerknop : goed gerief. Ik ken er hier genoeg van wie ik het een eer, een juiste beslissing en zeer bevrijdend vind om op hun negeerlijst te mogen staan.
Zelf (en ik ben niet alleen) piep ik regelmatig of altijd toch nog eens voorbij de negeerknop uit nieuwsgierigheid en zelfbescherming.
-
- Verbannen Gebruiker
Hier hebben we de volgende truc van de irrationeel angstige witte Vlaming.foopah schreef: ↑27 maart 2021, 08:29Je hebt gelijk, maar hier zijn we dat punt al lang voorbij. Ik kan zeggen: "Ik vind dat Porsche mooie wagens bouwt", en dan komt zijn reactie:DeanThe2nd schreef: ↑26 maart 2021, 20:23 De meeste van Amturingas' betogen zijn inderdaad zoals in het eerste filmpje, een invalshoek zoeken om er toch maar een draai aan te kunnen geven. Het is aan jullie om je niet op te laten naaien en hem/haar/het van antwoord te dienen. Ik vind het alvast positief dat we een magrebber in ons midden hebben die we de vrijheid van zijn mening kunnen gunnen. Een zeldzame magrebber die een zin kan vormen en soms zijn mening al geuit heeft zonder als een serpent op te krullen om zich door een bocht te wringen. Aan ons om onze mening te uiten wat we van de gang van zaken op ons grondgebied vinden, wat in een betoog of discussie met Amturingas mogelijk is. Dit in tegenstelling tot de meeste van zijn magreb-broeders die je enkel met een kei uit een boom kan proberen te kegelen om iets zinnigs door hun schedel te krijgen.
Porsche is ontstaan vanuit de concentratiekampen, waar blonde Ariërs de joden tot de dood lieten werken om wagens te bouwen.
Bij gebrek aan inhoudelijke argumenten, verzinnen ze een situatie, en verzinnen ze wat mijn antwoord zou zijn, volgens hun compleet verkrampte vooringenomenheid.
Let wel, volgens de truken van de foor zegt hij niet dat ik dat gezegd heb.
Maar de andere irrationeel angstige witte Vlaming die dit leest, ziet daarin de bevestiging van hoe erg ik wel ben.
Het feit dat Foopah teruggrijpt naar een voorbeeld van nazi's en concentratiekampen en joden, is compleet degoutant en walgelijk.
Het bewijst hoe weinig de irrationeel angstige witte Vlaming van de geschiedenis kent.
Foopah is apetrots dat hij weet dat concentratiekampen bestaan hebben, maar hij is niet op de hoogte van de gruwelijkheden en onmenselijke wreedheden die er hebben plaatsgevonden.
Anders zou hij ze er niet zo respectloos bijgesleurd hebben in zijn fictief verhaaltje.
Onwetendheid en een flinke portie domheid (naast racisme, sexisme, xenofobie, ...) lijkt hier het gemeenschappelijk kenmerk te zijn van een, gelukkig, zeer kleine minderheid. Maar die wel denken dat ze de Vlamingen vertegenwoordigen.
De Vlamingen zijn veel slimmer dan dat
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Ik snap dat helemaal, het is hier in de buurt compleet vergeven met dat rotzooi.
Ik heb wel heel jong op school al geleerd dat ze voor gene ene kloot goed zijn, niet om hun eigen veters te binden en niet om hun eigen gat af te vegen als je op de geur mag afgaan. In hun eigen denkwereld zijn ze wel de grootsten en de besten, turken spannen hierbij de kroon en stinken dan ook nog eens naar ajuinen.
Ik heb ook heel jong geleerd, nadat we als Kafir in zwerm aangevallen werden (enkel en alleen om die reden) en flink wat klappen geïncasseerd hadden, dat als je daarna zo ene ergens alleen tegenkomt het ineens "meneer" is en "ik heb niks gedaan". Dat is die nieuwe invalshoek en voor hun totaal geen schande. Je kan daaraan toegeven of ze gewoon hun pasmunt geven op dat moment. Overbodig te zeggen waarschijnlijk dat ik geleerd heb dat tweede te doen.
Als je ze negeert hebben ze in hun zieke kop gewonnen, dat was mijn punt. En dat je maar beter leert van ze heel kort te houden of ze nemen een loopje met je, zoals met die Zweedse dame in dat filmpje.
Een hond hou je ook kort en laat je zien wie de baas is, en zeker als hij je positie in vraag durft stellen treed je (hardhandig) op. Doe je dat niet, komen daar op termijn onvermijdelijk stukken van. En stukken hebben we hier al meer dan genoeg met dat volk. Aan jullie de keuze of je met een hond over straat loopt die welgemanierd is en luistert of dat je als een vrouwtje aan de leiband bengelt met een Rottweiler die zijn staart in de lucht heeft en de wandeling bepaalt (iets dat je hier letterlijk heel veel ziet). Dat vrouwtje kan wel denken dat ze iets onder controle heeft en ze kan zich zelfs heel stoer voelen op pad met zo'n sterk alfa-mannetje, maar wanneer die hond zich tegen haar keert is het inderdaad zijn schuld niet maar de hare.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Alan Turing, ik kan veel verdragen en tussen de lijnen door vertel je af en toe wel eens iets waar ik me in kan vinden MAAR je moet STOPPEN met het nu al wekenlange gebruik van de woorden irrationeel en angstig ... het begint werkelijk serieus mijn keel uit te hangen en die van veel anderen (ik heb het bericht gequote zonder toevoeging van je nickname zodat diegenen die je op de negeerlijst hebben het niet verplicht moeten lezen), je kan proberen een punt te maken maar als je plaat constant in dezelfde groef vastloopt dan wordt het zelfs voor de grootste muziekliefhebber teveel ... doe eens zoals BDW en zet "die plaat af" ... ik neem aan dat je slim genoeg bent om eens op een andere manier in discussie te gaan ?irrationeel angstige witte Vlaming.
andere irrationeel angstige witte Vlaming
de irrationeel angstige witte Vlaming
Over honden, waargebeurd verhaal. Dik decennium terug, aan het Bloso terrein in Hofstade. Op ´n gegeven moment heb je 2 wegen die schuin naar elkaar toe lopen. Op de andere weg lopen 4 ´hangjongeren uit het Brusselse´, laat ik ze zo omschrijven. Het zicht wordt grotendeels beperkt door struikjes. Je hoort ze tegen elkaar bezig, en wijzen. Daar komen dus vodden van. Wat ze, door de aanwezigheid van de struikjes, niet konden zien, waren de 2 Rottweilers. Doodbrave beesten. Maar ze zouden hun baasje verdedigen tot de dood.DeanThe2nd schreef: ↑27 maart 2021, 09:19 En stukken hebben we hier al meer dan genoeg met dat volk. Aan jullie de keuze of je met een hond over straat loopt die welgemanierd is en luistert
Op het kruispunt aangekomen staan 4 hangjongeren oog in oog met 1 man van (toen) nauwelijks een 70kg en geen gevechtstraining. Maar man, lópen dat die gastjes gedaan hebben.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
@ amateurgas, ik krijg een melding dat je me gequoted hebt, doe geen moeite, ik lees het niet.
-
- Verbannen Gebruiker
Haatverspreidende racistische, sexistische, homofobe, xenofobe, islamofobe, ... boodschappen passeren hier aan tientallen per dag.geebee schreef: ↑27 maart 2021, 09:41Alan Turing, ik kan veel verdragen en tussen de lijnen door vertel je af en toe wel eens iets waar ik me in kan vinden MAAR je moet STOPPEN met het nu al wekenlange gebruik van de woorden irrationeel en angstig ...irrationeel angstige witte Vlaming.
andere irrationeel angstige witte Vlaming
de irrationeel angstige witte Vlaming
Nooit geen opmerkingen daarop van jouw kant.
Hoe moet ik de (kleine minderheid, gelukkig, van) racistische, sexistische, homofobe, xenofobe, islamofobe witte Vlamingen dan noemen?
Die dan ook nog bang zijn van de technologische vooruitgang?
Die, kortom, van alles bang zijn?
Alle suggesties zijn welkom
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)