Keytrade of niet?
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Keytrade of niet?
Ik denk dat dat vandaag de dag nog altijd zo zal moeten dan... wellicht kwestie van bewuste drempel om te ontmoedigen.el perro schreef: ↑27 maart 2021, 16:07 lijn transfereren: ik heb indertijd gewoon een mail gestuurd naar info@keytradebank.com
Ik spreek wel van 2015
Weet je toevallig ook of je (via mail dan) de transfer van cash van je keyplan naar trading kan aanvragen ?
2 namen of zelfs meerdere.
* effectenrekening op naam van alle kinderen
* In theorie kunnen jij en ik zelfs een effectenrekening openen op beide namen, zonder dat er enige familiale band is
Je kan zelfs opsplitsen tussen naakte eigendom en vruchtgebruik:
* naakte eigendom: kapitaal op de effectenrekening bv op naam van de kinderen
* vruchtgebruik: dividenten bv op naam van de ouders
Neen geen ervaring mee met cash.EarthNvstr1 schreef: ↑27 maart 2021, 16:19 Weet je toevallig ook of je (via mail dan) de transfer van cash van je keyplan naar trading kan aanvragen ?
Die wordt toch automatisch geïnvesteerd?
Of toch, ik wou eens paar duizend euro overschrijven van zichtrekening naar gewone effectenrekening
maar per ongeluk de overschrijving gedaan naar het keyplan
Toen heb ik mail gestuurd of ze dat geld konden terugzetten
Was ergens midden van de maand toen ik die fout maakte dus nog geen aankoop fondsen mee gebeurd, stond nog als cash op de keyplan-rekening
Geld terugzetten was geen probleem
Is wel nóg langer geleden
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Niet als je plan onhold staat.
Is technisch vermoedelijk wel hetzelfde, maar of ze dat aanvaarden is nog iets anders.el perro schreef: ↑27 maart 2021, 16:39 Of toch, ik wou eens paar duizend euro overschrijven van zichtrekening naar gewone effectenrekening
maar per ongeluk de overschrijving gedaan naar het keyplan
Toen heb ik mail gestuurd of ze dat geld konden terugzetten
Was ergens midden van de maand toen ik die fout maakte dus nog geen aankoop fondsen mee gebeurd, stond nog als cash op de keyplan-rekening
Geld terugzetten was geen probleem
Als ik de aanvraag ooit doe, zal ik het resultaat laten weten ;-)
Tegenwoordig is het een ander mailadres. Dit kan je bovenaan het in te vullen document terugvinden.EarthNvstr1 schreef: ↑27 maart 2021, 16:19Ik denk dat dat vandaag de dag nog altijd zo zal moeten dan... wellicht kwestie van bewuste drempel om te ontmoedigen.el perro schreef: ↑27 maart 2021, 16:07 lijn transfereren: ik heb indertijd gewoon een mail gestuurd naar info@keytradebank.com
Ik spreek wel van 2015
Weet je toevallig ook of je (via mail dan) de transfer van cash van je keyplan naar trading kan aanvragen ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Tot uiterlijk woensdag 31maart krijg je als promotie 30 euro bij het openen van je EERSTE Keyplan!
Beste Spaarfeakjespaarfreakje schreef: ↑30 maart 2021, 02:02 Tot uiterlijk woensdag 31maart krijg je als promotie 30 euro bij het openen van je EERSTE Keyplan!
Bedankt voor je tip, heb zonet ingetekend.
Alle kleintjes helpen...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Proficiat en Veel Succes!
Van de 4 Keyplans die ik heb, zijn er 3 met bonus geopend.
Sindsdien geldt het enkel nog bij je EERSTE Keyplan
Van de 4 Keyplans die ik heb, zijn er 3 met bonus geopend.
Sindsdien geldt het enkel nog bij je EERSTE Keyplan
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat was nog in de goeie ouwe tijd: 2017 he
Is dit 1 april vis die gevangen is.carogna schreef: ↑31 maart 2021, 22:53Beste Spaarfeakjespaarfreakje schreef: ↑30 maart 2021, 02:02 Tot uiterlijk woensdag 31maart krijg je als promotie 30 euro bij het openen van je EERSTE Keyplan!
Bedankt voor je tip, heb zonet ingetekend.
Alle kleintjes helpen...
Nu nog in wat gaat Je investeren in het keyplan, zijn Hebben en House verkopen voor 30 €.
Zullen we hier nooit te weten komen, binnen een paar jaar topic, mijn opbrengst keyplan is laag.
Al de voorgaande raad te grabbelen voor 30 €?
Ja......
En zegge als men iets vraagt voor beheer zichtrekening, het kot te klein is.
En spaar centjes overbrengen naar waar de opbrengst hoger is, doet men af als nog een bank erbij.
Maar 30 € gratis wow, wow,wow. weer een bank bij.
Het moet opbrengen, maar zelf tijd aan spenderen, een oceaan te ver.
Estate Guru believer.
In de goede oude tijd kon je dat nog switchen naar Me, deurtje is daar ook toe, dankzij de Eurocentjes shoppers.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Keyplan gedurende 5 jaar waar je 25 EUR per jaar insteekt en 30 EUR voor krijgt aan het begin.
Fantastische deal toch!
Fantastische deal toch!