Slechte service, van kwaad naar erger!
Re: Slechte service, van kwaad naar erger!
Ja weer zo een antwoord van trek uw plan, het klopt niet en daarna windstilte.
Een tijd terug, was het forum hier te klein wegens spellingsfouten in mijn antwoorden.
In bovenstaande staan er heden, maar 3.
Product.
Firefox en extensies.
Alle dagen nog studeren zeker.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Laat mij de vraag omdraaien:
Waarom zou je verwachten dat een goedkoop product evengoed is als een duur product...
Waarom zou je verwachten dat een goedkoop product evengoed is als een duur product...
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 30 maart 2021, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat mij een simpele vraag stellen hoeveel geld hou je aan in aandelen en dergelijke bij Binck bank ?
Nu heb je ook het antwoord waarom ze je negeren .
Bij De giro heb ik de laatste keer 7 minuten moeten wachten op antwoord en dat via mail .
Dat is niet eenmalig maar standaard als ik een mail zend .
En ze zijn nog stukken goedkoper dan binck of bolero .
Bij medirect en deutsche bank moet ik 2 dagen wachten als ik geluk heb dan nog .
Enkele jaren geleden kreeg ik van DB ook antwoord binnen het kwartier tot ik veel heb weggedaan dan was het plots gedaan
Nu heb je ook het antwoord waarom ze je negeren .
Bij De giro heb ik de laatste keer 7 minuten moeten wachten op antwoord en dat via mail .
Dat is niet eenmalig maar standaard als ik een mail zend .
En ze zijn nog stukken goedkoper dan binck of bolero .
Bij medirect en deutsche bank moet ik 2 dagen wachten als ik geluk heb dan nog .
Enkele jaren geleden kreeg ik van DB ook antwoord binnen het kwartier tot ik veel heb weggedaan dan was het plots gedaan
EarthNvstr1 schreef: ↑29 maart 2021, 22:09 Waarom zou je verwachten dat een goedkoop produkt evengoed is als een duur produkt?
Het zijn er 2 of het zijn er 4, afhankelijk van hoe je telt, maar geen 3.platin schreef: ↑29 maart 2021, 21:35In bovenstaande staan er heden, maar 3.EarthNvstr1 schreef: ↑29 maart 2021, 20:59 ludo schreef:
(...) produkt evengoed (...) produkt (...)
(...) produkt ...
Product.
Als je twijfelt:
https://woordenlijst.org/#/
Gebruik ik dagelijks (en dan nog).
Wie is die duurdere broker die op de genoemde vlakken beter is, vraag ik me dan af.EarthNvstr1 schreef: ↑29 maart 2021, 22:09Waarom zou je verwachten dat een goedkoop produkt evengoed is als een duur produkt...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
De vraag was niet specifiek voor een bepaald product hé.Didymus schreef: ↑30 maart 2021, 08:58Wie is die duurdere broker die op de genoemde vlakken beter is, vraag ik me dan af.EarthNvstr1 schreef: ↑29 maart 2021, 22:09Waarom zou je verwachten dat een goedkoop produkt evengoed is als een duur produkt...
Bovendien zegt niemand dat een duurder product altijd beter is dan een goedkoper product.
En brokers vergelijken is al behandeld in andere topics en is niet zo eenvoudig omdat er heel wat verschillen zijn tussen hun "producten".
Je was dus gewoon populistische nonsens aan het uitkramen. Bedankt om dat te bevestigen.EarthNvstr1 schreef: ↑30 maart 2021, 09:52Bovendien zegt niemand dat een duurder product altijd beter is dan een goedkoper product.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als jij dat zo ziet, jammer dan.
Ik gaf enkel een antwoord op deze algemene vraag:
Waarom zou je niet mogen verwachten dat een goedkoop product evengoed is als een duur product ?
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
in de nieuwe spelling twijfelde men ook lang, of men bij EICEL een c of k ging gebebruikendreaZ schreef: ↑30 maart 2021, 08:30Het zijn er 2 of het zijn er 4, afhankelijk van hoe je telt, maar geen 3.
Als je twijfelt:
https://woordenlijst.org/#/
Gebruik ik dagelijks (en dan nog).
Vorige week zaterdag heb ik Binck een mail gestuurd, met de vraag om mij te bellen ivm mijn LatenBeleggen, waar een wijziging in gebeurd was en waar ik niets van wist.
Ik had gevraagd om op dinsdagnamiddag, donderdag voormiddag of vrijdag te bellen, op de dagen dat ik van thuis uit werk en geen vergaderingen had.
Op donderdagvoormiddag heb ik al telefoon gekregen. Na alle negatieve berichten hier vond ik dit een heel snelle reactie.
Ik had gevraagd om op dinsdagnamiddag, donderdag voormiddag of vrijdag te bellen, op de dagen dat ik van thuis uit werk en geen vergaderingen had.
Op donderdagvoormiddag heb ik al telefoon gekregen. Na alle negatieve berichten hier vond ik dit een heel snelle reactie.
Heu ?? Een broker die u na VIJF dagen opbelt nadat je eerst, omdat je er zelf (zoals ik vandaag) NOOIT doorgeraakt als je zelf belt, vindt jij SNEL Ik vind het feit dat ze gewoon onbereikbaar zijn al afschuwelijke non-service...annetje schreef: ↑17 april 2021, 15:02 Ik had gevraagd om op dinsdagnamiddag, donderdag voormiddag of vrijdag te bellen, op de dagen dat ik van thuis uit werk en geen vergaderingen had.
8 maand later en het wordt enkel maar erger. Nu is het nog altijd hetzelfde gezaag van "het is druk". Nu komt men zelfs vertellen dat de wachttijd tot méér dan een half uur kan oplopen. Elk zichzelf ernstig nemend bedrijf zou zoiets niet durven vertellen tegen zijn klanten.Terwijl iedereen weet waarom het druk is: véél te weinig mensen op de service desk. Beschamend hoe laag een eertijds schitterende broker gevallen is.BinckBank schreef: ↑9 maart 2021, 12:22 Dag Jhn,
Het is logisch dat u graag snel een antwoord wenst. Wij willen hier ook graag voor zorgen, maar het is inderdaad al enkele maanden heel druk. We doen zeker ons ook uiterste best om de snelheid van onze dienstverlening terug te verbeteren. U mag dus snel een betere service verwachten.
Vandaag kunnen we de telefonische wachttijd veelal beperken tot een drietal minuten. Bel ons dus gerust op op het nummer 03 303 31 11 en wij helpen u dan meteen met uw vraag.
Stuurt u liever een mail dan wordt die beantwoord binnen de week.
Met vriendelijke groeten,
BinckBank
Ik ga niet zeggen dat het goed is, maar voor mij is het toch al minder slecht.
Ik begin mijn weg te kennen in saxoinvestor, maar rapportering kan nog veel beter.
Als app op de GSM is saxoinvestor veel slechter dan de binckapp.
Maar positief (voor mij), keuzedividenden ook voor UK aandelen.
Ik begin mijn weg te kennen in saxoinvestor, maar rapportering kan nog veel beter.
Als app op de GSM is saxoinvestor veel slechter dan de binckapp.
Maar positief (voor mij), keuzedividenden ook voor UK aandelen.
Laatst gewijzigd door Wimpie1 op 13 november 2021, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.