Coronavaccinaties en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
De Israëli's plukken de vruchten van hun vaccinatiebeleid:
In zowat alle leeftijdsgroepen zijn de bevestigde gevallen met meer dan 95% gedaald.
In zowat alle leeftijdsgroepen zijn de bevestigde gevallen met meer dan 95% gedaald.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dit is geen verdienste van Biden of de schuld van De Croo, dit is een van de gevolgen van een falend Europa. Terwijl ze in Europa zaten te neuten over de prijs, hoe en wie de bestellingen mocht plaatsen en wat elke fabrikant mocht leveren, heeft de VS gewoon gehandeld zonder gezeur en getreuzel.
Om het allemaal wat in perspectief te plaatsen: vandaag kreeg ik mijn herhalingsspuit na 10 jaar van Tetanus, is momenteel gecombineerd met difterie en kinkhoest. Het vaccin noemt Triaxis. Krijg ik bij de huisarts, dus de bijsluiter zie je niet. Heb die toch even opgezocht
https://www.laatjevaccineren.be/sites/d ... luiter.pdf
Durf je het laten zetten?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Onze Sjarel
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Da's hoopgevend voor ons, CarpeNoctem.
Wat AZ betreft, is het zeker te verdedigen om te zeggen dat de voordelen veruit opwegen tegen de nadelen. Maar het vertrouwen van de bevolking in de vaccins is ook belangrijk.
Nagenoeg alle gevallen van veneuze sinustrombose na vaccinatie gebeurden bij mensen onder de 60 en zelfs onder de 55 jaar.
Om het vertrouwen in het vaccin te behouden, denk ik dat het logisch is dat België doet wat onze buurlanden (niet alleen Frankrijk, maar ook Nederland en Duitsland- en zelfs Groot-Britannië !) ) doen, met name AZ voorbehouden voor ouderen.
Wat AZ betreft, is het zeker te verdedigen om te zeggen dat de voordelen veruit opwegen tegen de nadelen. Maar het vertrouwen van de bevolking in de vaccins is ook belangrijk.
Nagenoeg alle gevallen van veneuze sinustrombose na vaccinatie gebeurden bij mensen onder de 60 en zelfs onder de 55 jaar.
Om het vertrouwen in het vaccin te behouden, denk ik dat het logisch is dat België doet wat onze buurlanden (niet alleen Frankrijk, maar ook Nederland en Duitsland- en zelfs Groot-Britannië !) ) doen, met name AZ voorbehouden voor ouderen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je hebt zeker een punt. Maar dat geldt ook voor de bijsluiter van Dafalgan of om het even welk medicament.R1150GS schreef: ↑7 april 2021, 21:02 Om het allemaal wat in perspectief te plaatsen: vandaag kreeg ik mijn herhalingsspuit na 10 jaar van Tetanus, is momenteel gecombineerd met difterie en kinkhoest. Het vaccin noemt Triaxis. Krijg ik bij de huisarts, dus de bijsluiter zie je niet. Heb die toch even opgezocht
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
verwijderd (en gepost onder nieuw topic "Europa en Turkije")
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb verkeerdelijk het woord "katholieken" gebruikt. Ik bedoelde de extremistische christenen (katholieken, protestanten, de kerken in de USA, ...).EarthNvstr1 schreef: ↑7 april 2021, 19:50De groep die je bedoelt, is wellicht de bevindelijk gereformeerde protestanten (vrnl. in Nederland en niet katholiek trouwens) en is slechts een deel van de anti-vaxxers.amturingas schreef: ↑7 april 2021, 19:19 De oplossing van de anti-vaxers: weg met alle vaccins. Volgens deze (katholieke) extremisten, die gelukkig een kleine minderheid zijn, maar helaas grote financiële middelen hebben, beslist God wie ziek wordt, en sterft of overleeft.
Die antivaxers geloven, neen: weten, dat de aarde 6000 jaar geleden geschapen is.
Fvdb deze ochtend op radio1:
Tijdelijke stopzetting vaccinatie met AZ gedurende 4 weken voor +55-jarigen is geen probleem voor vaccinatiecampagne want "zitten nu in fase dat enkel ouderen worden gevaccineerd".
Dus ze zullen nu zonder hinder de voorraad AZ kunnen opgebruiken en de voorraad Pfizer+Moderna vaccins voorlopig niet meer gebruiken en nog wat langer laten liggen in de diepvriezer.
Toch wel cynisch om met die overweging deze beslissing te motiveren en er toe over te gaan.
Tijdelijke stopzetting vaccinatie met AZ gedurende 4 weken voor +55-jarigen is geen probleem voor vaccinatiecampagne want "zitten nu in fase dat enkel ouderen worden gevaccineerd".
Dus ze zullen nu zonder hinder de voorraad AZ kunnen opgebruiken en de voorraad Pfizer+Moderna vaccins voorlopig niet meer gebruiken en nog wat langer laten liggen in de diepvriezer.
Toch wel cynisch om met die overweging deze beslissing te motiveren en er toe over te gaan.
-
- Verbannen Gebruiker
Dat is toch ongelooflijk grappig?
Ze hebben de kleine minderheid van anstigen onder de bevolking gerustgesteld met ... niets.
En de vaccinatie gaat gelukkig verder.
Op het moment dat ze aan de 50-55 jarigen zitten, zullen ze zeggen dat ze AZ niet gaan geven aan de -45.
Op het moment dat ze aan de 45-50 jarigen zitten, zullen ze zeggen dat ze AZ niet gaan geven aan de -40.
Enzovoort.
De bevolking tevreden, de wetenschappers tevreden. De politici tevreden
Twee weken geleden was het voorzichtigheidsprincipe niet relevant: we moesten vooral doorgaan met AZ.
Vandaag is het net dat principe dat wordt aangehaald om het niet te gebruiken onder de 56. Ondanks EMA.
En telkens worden de cijfers uit het Verenigd Koninkrijk aangehaald, waar miljoeeeeeenen ... en over 4 weken zien we wel weer.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Leuk om te zien dat Moderna na 26-03 (+ 96.000) niks meer heeft geleverd!
Of moet ik zeggen, niks meer gekregen.
Of moet ik zeggen, niks meer gekregen.
Die rechtse foto klopt toch niet. die patiënt is fout afgebeeld!
Anno 2021 moet het eerder een dikke papzak zijn met een BMI van 32 die diabetisch en een te hoge cholesterol heeft.