Visa Binance Vragen
Visa Binance Vragen
Dag iedereen,
Ik was van plan om een cashback kaart te bekijken en eventueel aan te vragen wanneer ik enkele investeringsaankopen zou doen. Naast de Beobank cashback Visa of Mastercard ontdekte ik enkele maanden geleden de Binance Visa kaart. Hoewel ik niet zo veel ken van crypto lijkt deze het interessantst.
Ik vroeg mij af of zo een cashback kaart gebruiken voor zakelijke aankopen (eenmanszaak), een slecht idee is?
Het aantal aankopen dat ik doe is beperkt.
Verder vroeg ik mij af of er mensen zijn die de kaart gebruiken en wat hun bevindingen zijn?
Ik zie dat Binance alleszins serieus is gestegen ten opzichte van enkele maanden geleden.
Ik was van plan om een cashback kaart te bekijken en eventueel aan te vragen wanneer ik enkele investeringsaankopen zou doen. Naast de Beobank cashback Visa of Mastercard ontdekte ik enkele maanden geleden de Binance Visa kaart. Hoewel ik niet zo veel ken van crypto lijkt deze het interessantst.
Ik vroeg mij af of zo een cashback kaart gebruiken voor zakelijke aankopen (eenmanszaak), een slecht idee is?
Het aantal aankopen dat ik doe is beperkt.
Verder vroeg ik mij af of er mensen zijn die de kaart gebruiken en wat hun bevindingen zijn?
Ik zie dat Binance alleszins serieus is gestegen ten opzichte van enkele maanden geleden.
Re: Visa Binance Vragen
Naar mijn weten, is er nog een lange wachtlijst voor het ontvangen van een Binance card.
Ik gebruik zelf een cashback kaart van crypto dot com.
Maar ik ga er wel voorzichtig mee om. Ik zorg ervoor dat ik daar niet te veel hoge bedragen op zet.
Mijn zusje had op vakantie het volledige bedrag van haar rekening daarop gezet, kaart was geblokkeerd omdat ze een verkeerde pincode had ingegeven. Stond ze daar drie dagen zonder geld.
En dan heb je ook nog het gevaar dat deze ondernemingen helemaal geen kantoor hebben in Europa. Hun "virtuele" hoofdkantoor bevindt zich in Malta. Probeer maar je geld terug te krijgen wanneer ze opeens verdwijnen.
Ik gebruik zelf een cashback kaart van crypto dot com.
Maar ik ga er wel voorzichtig mee om. Ik zorg ervoor dat ik daar niet te veel hoge bedragen op zet.
Mijn zusje had op vakantie het volledige bedrag van haar rekening daarop gezet, kaart was geblokkeerd omdat ze een verkeerde pincode had ingegeven. Stond ze daar drie dagen zonder geld.
En dan heb je ook nog het gevaar dat deze ondernemingen helemaal geen kantoor hebben in Europa. Hun "virtuele" hoofdkantoor bevindt zich in Malta. Probeer maar je geld terug te krijgen wanneer ze opeens verdwijnen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Had hier al een reactie geplaatst, maar deze lijkt niet te verschijnen.
Moest deze dubbel verschijnen...
Bedankt voor de waarschuwing Mayonaise.
Niet helemaal hetzelfde maar wel vergelijkbaar, had enkele maanden geleden wat liggen opzoeken over N26.
Las daar toch wel verontrustende situaties.
Ik lees dat de Visa Binance kaart, geen kredietkaart, maar een kaart die opgeladen moet worden.
Begrijp ik het dan goed dat deze niet gekoppeld hoeft te worden aan één rekening? En dus de kaart met verschillende rekeningen kunt gebruiken?
Nu ik het hierzo neerpen bedenk ik net dat deze waarschijnlijk gekoppeld is aan je Binance rekening. Die kun je dan opladen vanaf de rekening naar keuze. Klopt dit?
Ik wist niet dat er zo een lange wachtlijst was. Dacht dat het enkele weken kon duren vooraleer je de fysieke kaart ontvangt. Maar dat je ondertussen wel de virtuele kaart kon gebruiken met een bepaalde dag limiet. Een hogere dag limiet werd dan ingesteld van zodra je de fysieke kaart ontvangt. Of heb ik dat fout gelezen of gehoord?
Moest deze dubbel verschijnen...
Bedankt voor de waarschuwing Mayonaise.
Niet helemaal hetzelfde maar wel vergelijkbaar, had enkele maanden geleden wat liggen opzoeken over N26.
Las daar toch wel verontrustende situaties.
Ik lees dat de Visa Binance kaart, geen kredietkaart, maar een kaart die opgeladen moet worden.
Begrijp ik het dan goed dat deze niet gekoppeld hoeft te worden aan één rekening? En dus de kaart met verschillende rekeningen kunt gebruiken?
Nu ik het hierzo neerpen bedenk ik net dat deze waarschijnlijk gekoppeld is aan je Binance rekening. Die kun je dan opladen vanaf de rekening naar keuze. Klopt dit?
Ik wist niet dat er zo een lange wachtlijst was. Dacht dat het enkele weken kon duren vooraleer je de fysieke kaart ontvangt. Maar dat je ondertussen wel de virtuele kaart kon gebruiken met een bepaalde dag limiet. Een hogere dag limiet werd dan ingesteld van zodra je de fysieke kaart ontvangt. Of heb ik dat fout gelezen of gehoord?
De Visa van Binance heb ik enkele weken geleden aangevraagd en binnen de twee weken heb ik deze ontvangen.
Het is een prepaid Visa kaart, je moet er dus eerst een saldo op plaatsen.
Je kan onder andere kiezen uit de volgende munten om op te laden op je Visa Binance kaart:
- Euro
- BTC
- ETH
- BNB
- ADA
- DOT
Deze moeten moet je wel ter beschikking hebben op je Binance account.
Om actief te zijn op Binance heb je een peterschapslink nodig, voor wie wil kan ik deze altijd bezorgen in PB.
Het is een prepaid Visa kaart, je moet er dus eerst een saldo op plaatsen.
Je kan onder andere kiezen uit de volgende munten om op te laden op je Visa Binance kaart:
- Euro
- BTC
- ETH
- BNB
- ADA
- DOT
Deze moeten moet je wel ter beschikking hebben op je Binance account.
Om actief te zijn op Binance heb je een peterschapslink nodig, voor wie wil kan ik deze altijd bezorgen in PB.
THE POWER OF COMPOUNDING
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
Dat is helemaal niet waar.
Wees gewoon eerlijk als je wat probeert bij te verdienen met een affiliate link.
Je kan de link zelfs zo instellen dat jij wat verdient aan de trades van je affiliates, en dat mensen die je binnen hebt gehaald een korting krijgen op trades. Hou het eerlijk.
-
- Verbannen Gebruiker
BullBearT blijft proberen reclame te maken. Hij is subtiel begonnen, maar nu komt de kat op de koordMayonaise schreef: ↑5 april 2021, 17:21Dat is helemaal niet waar.
Wees gewoon eerlijk als je wat probeert bij te verdienen met een affiliate link.
Je kan de link zelfs zo instellen dat jij wat verdient aan de trades van je affiliates, en dat mensen die je binnen hebt gehaald een korting krijgen op trades. Hou het eerlijk.
BullBearT schreef: ↑25 februari 2021, 11:33Elk heeft inderdaad recht op zijn eigen mening, daarvoor dienen fora als deze voor.amturingas schreef: ↑25 februari 2021, 11:02 Vooral over nagedacht in de zin van: niet aan beginnen
Die tradingbots blijven bestaan zolang ze het goed doen. Door de wet van de grote getallen zijn er altijd die het goed doen in het begin. De anderen starten slecht en worden direct opgedoekt.
Maar uiteindelijk begint het altijd vanaf een bepaald moment verkeerd te lopen. Dan verdwijnen ze ook weer maar ondertussen zijn weer anderen opgestart, en zo blijft het lopen.
De praktijken zoals je beschrijft zijn er inderdaad helaas ook.
Deze waarover ik spreek bestaat het bedrijf reeds 10 jaar en is pas sinds augustus 2020 beschikbaar voor de particulier.
Elke 24u ontvang je een logbestand van de uitgevoerde transacties.
Eén van de mogelijke tradingbots is reeds beschikbaar vanaf een eenmalige inleg van €600.
Indien de bot zou verdwijnen dan nog is er niets aan de hand want elke klant heeft zijn eigen persoonlijke account bij de broker.
BullBearT schreef: ↑21 februari 2021, 14:58De tradingbot waar ik momenteel in actief ben werkt enkel in op valuta (forex).
Transactie overzicht krijg ik (en niet de fiscus) per 24u in mijn mailbox waarbij er telkens kosten voor de broker zijn.
Ik zie letterlijk per trade hoeveel winst of verlies mij dat gaf.
Via de broker kan ik een report trekken van alle transacties, overzicht per dag en samenvatting van stortingen en afhalingen.
BullBearT schreef: ↑20 februari 2021, 18:46Ponzi is het zeker en vast niet net omdat je de uitgevoerde en open trades elke 24u in je mailbox krijgt.koenvhaver schreef: ↑20 februari 2021, 18:36 Fantastisch dat je zo een rendement behaalt met een tradingbot maar is ook logisch dat iedereen sceptisch reageert. Iemand die hetzelfde doet en -70 % behaalt zal het hier niet komen melden. Waarom je dat zelfs wilt uitleggen via zoom zie ik alleen maar als reclame. Ofwel is het een ponzi en heb je steeds nieuwe slachtoffers nodig om dit rendement te behalen. Als jezelf overtuigd bent van je systeem zoveel te beter maar waarom wil je het dan uitleggen?
Waarom uitleggen? Andere forumleden delen hier ook soms hun tactiek over wat ze al of niet aankopen en handelen.
Mij brengt het lekker op (met een deel van mijn portefeuille) en dat kan voor anderen ook.
Elke maandag geeft de CEO om 21u een webinar in het Engels voor wie interesse heeft.
Afhankelijk van de week is er ofwel op dinsdag ofwel op donderdag om 21u een webinar in het Nederlands door de verantwoordelijke sales voor wie interesse heeft.
BullBearT schreef: ↑20 februari 2021, 18:40Het bedrijf die de bots ontworpen heeft is reeds 10 jaar actief.Fakkel schreef: ↑20 februari 2021, 18:28 Stel u nu voor dat je inderdaad probleemloos via een computerprogrammake effen 72% rendement zou halen op anderhalve maand tijd. Gij denkt dan "yes, nu heb ik het gevonden"...?
En ge denkt dat dit "repeat endlessly until escape" is...?
Ik denk dan "denkt ge nu echt dat ze dat programma niet voor veel poen zouden verkopen aan de echt rijke mensen van deze wereld ipv content te zijn met - met alle respect - jouw borrelnootjes....?
Enfin. Gelijk je zegt. Iedereen mag het mening hebben.
Het is pas sinds augustus 2020 dat hun technologie ook toegankelijk is voor de particuliere klant.
Het genoemde rendement van 72% netto was gezien over het ganse jaar 2020 en niet over anderhalve maand zoals je schreef.
Ik begrijp zeker en vast de 'verontwaardigde' reacties.
Wie het een kans wil geven kan dit vanaf een eenmalige inleg van €600.
Bevalt het je, oké.
Bevalt het je niet haal je geld af en tis voorbij.
BullBearT schreef: ↑10 februari 2021, 08:37 Er zijn heel wat leukere alternatieven die ikzelf ook heb kunnen ontdekken en voor gegaan ben.
Momenteel een samenwerking gevonden tussen een broker en tradingbot waarbij je dagelijkse updates van de trades krijgt, je rechtstreeks toegang hebt tot de broker en niets van kosten aan hebt.
Tel daar nog eens het mooie rendement bij en je hebt een winnaar in handen .
Mijn excuses, ik dacht dat dit enkel kon via peterschapslink / affiliate, zo heb ik destijds toch mijn account aangemaakt.
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
Het is zoals je het zelf wenst te bekijken.amturingas schreef: ↑5 april 2021, 18:22
BullBearT blijft proberen reclame te maken. Hij is subtiel begonnen, maar nu komt de kat op de koord
In mijn ogen zijn het opportuniteiten die ikzelf genomen heb en waarvan ik absoluut geen spijt heb.
Wat betreft de rendementen waar ik destijds over sprak die zijn volledig terecht en netto.
Voer gerust eens in Google volgende zoekterm in: Aurum Digital of Alpha Linea of Pinnacle Portfolio.
De rendementen te vinden in de tabel daarvan is de performance fee (kosten Equiti en Elysium) reeds vanaf.
Indien er een verliesmaand is (die zijn er ook) dan gaat er uiteraard geen performance fee vanaf.
Bij vragen steeds welkom.
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
-
- Verbannen Gebruiker
Zoals ik je eerder al schreef. De trading bots worden aan de lopende band gecreëerd. Door de wet op de grote getallen zijn er altijd die het goed doen.BullBearT schreef: ↑8 april 2021, 12:25
Wat betreft de rendementen waar ik destijds over sprak die zijn volledig terecht en netto.
Voer gerust eens in Google volgende zoekterm in: Aurum Digital of Alpha Linea of Pinnacle Portfolio.
De rendementen te vinden in de tabel daarvan is de performance fee (kosten Equiti en Elysium) reeds vanaf.
Indien er een verliesmaand is (die zijn er ook) dan gaat er uiteraard geen performance fee vanaf.
Bij vragen steeds welkom.
Door puur toeval, of puur geluk. Hoe je het ook wilt noemen.
De andere verdwijnen stilletjes.
Maar uiteindelijk gaan de goede het ook slecht beginnen doen. Verdwijnen dan ook, maar geen nood. Constant worden nieuwe gecreëerd.
De bots waarover ik het heb worden ook constant bijgewerkt en aanpast door de traders.amturingas schreef: ↑8 april 2021, 12:30
Zoals ik je eerder al schreef. De trading bots worden aan de lopende band gecreëerd. Door de wet op de grote getallen zijn er altijd die het goed doen.
Door puur toeval, of puur geluk. Hoe je het ook wilt noemen.
De andere verdwijnen stilletjes.
Maar uiteindelijk gaan de goede het ook slecht beginnen doen. Verdwijnen dan ook, maar geen nood. Constant worden nieuwe gecreëerd.
Alpha Linea heeft zo enkele maanden geleden de gevolgen op de GBP door de Brexit foutief ingeschat.
Daardoor is deze momenteel niet meer toegankelijk voor nieuwe klanten omdat ze nu bezig zijn met het hedgen.
Nadien komt deze terug beschikbaar.
Als de bots geen winst halen dan volgt er ook geen fee dus hebben ze er alle belang bij om hun bots goed te onderhouden en aan te passen waar nodig.
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
-
- Verbannen Gebruiker
Hoe halen die bots grote rendementen.BullBearT schreef: ↑8 april 2021, 12:39
De bots waarover ik het heb worden ook constant bijgewerkt en aanpast door de traders.
Alpha Linea heeft zo enkele maanden geleden de gevolgen op de GBP door de Brexit foutief ingeschat.
Daardoor is deze momenteel niet meer toegankelijk voor nieuwe klanten omdat ze nu bezig zijn met het hedgen.
Nadien komt deze terug beschikbaar.
Als de bots geen winst halen dan volgt er ook geen fee dus hebben ze er alle belang bij om hun bots goed te onderhouden en aan te passen waar nodig.
Ze schrijven een simpel beleggingsprogramma maar noemen het een trading bot. Verkoopt beter aan de simpele zielen.
Ze hebben bijvoorbeeld 10 asset classes, die niet of bijna niet gecorreleerd zijn. Dus dus onafhankelijk van elkaar bewegen.
Je kopieert de trading bot 1024 keer. Of je laat hem 1024 keer lopen met alle combinaties van 10 mogelijke parameters. Die parameters komen overeen met de asset classes.
Bijvoorbeeld: de S&P 500. In een jaar kan hij stijgen of dalen.
Parameter 1 kan 2 waarden hebben, S&P 500 stijgt of daalt.
De helft van de 1024 trading bots gaan long in de S&P 500. De andere helft gaat short. Eventueel met een hefboom.
Parameter 2: NASDAQ. Long of short.
Je hebt al 4 trading bots:
- S&P long, NASDAQ long: 256 bots
-S&P long, NASDAQ short: 256 bots
-S&P short, NASDAQ long ...
..
Dan een derde parameter. Bijvoorbeeld US treasury 10 jaar.
En zo 10.
Je hebt dan 1024 bots. Zeer simpel te programmeren.
Je simuleert wat het resultaat zou zijn na 1 jaar. Aangezien je de 1024 mogelijke combinaties hebt, gaan sommige trading bots het ongelooflijk goed doen, anderen ongelooflijk slecht.
Je kiest er 1 uit die 50% of 70% rendement behaald heeft. Er gaan er misschien zijn die 1000% rendement gehaald hebben (door de hefboom), maar die kun je niet gebruiken.
Het mag ook niet te laag zijn. 20%? Niemand zal geïnteresseerd zijn.
En dan publiceer je je wonderresultaten. Waarschijnlijk heb je enkele tientallen bots met rendement van 50 % - 70%.
Je kunt ze allemaal publiceren onder totaal andere namen.
En dan heb je alleen nog enkele gewetenloze verkopers nodig. En een hoop naïevelingen.
Happy bot trading !!!!!
lijkt hetzelfde als met de beleggingsfondsen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Dankjewel, ik zie wat ik zie in mijn 24u listing van de gesloten en openstaande trades.
Dat zegt voor mij meer dan genoeg .
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
-
- Verbannen Gebruiker
Ikzelf en niemand op dit forum ziet jouw 24u listing.
Ik snap dus niet wat je bedoelt.
Je bent trouwens een zeer slechte verkoper. Heb je nu nog altijd niet gesnapt dat je hier niets zult verkopen?
Daarnet stond het er hier even te grabbel voor iedereen maar dit lijkt me geen goed idee.
Uit het privacy standpunt kan ik je gerust een pdf doorsturen.
@EarthNvstr1 bedankt voor je snelle feedback.
Ik hoef niets te verkopen, mij brengt het op zichzelf reeds mooi en genoeg op.amturingas schreef: ↑9 april 2021, 19:58
Je bent trouwens een zeer slechte verkoper. Heb je nu nog altijd niet gesnapt dat je hier niets zult verkopen?
Laatst gewijzigd door BullBearT op 10 april 2021, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-