Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Dit kan toch? Het voorgestelde gratis vaccin weigeren en nadien - wanneer beschikbaar - uit eigen portemonnee via uw huisarts/apotheek dit zelf bekostigen.spaarfreakje schreef: ↑9 april 2021, 17:11 Ik behoor tot een 3de lobby: diegenen die vaccinatie noodzakelijk vinden maar het merk vaccin moet door de patient zelf aanvaard worden.
Los hiervan: bang voor de nevenwerkingen van 1 kans op 100.000, terwijl in de doorsnee huisapotheek van elke Belg heel wat andere geneesmiddelen met een veel grotere probabiliteit aan nevenwerkingen liggen.
-
- Verbannen Gebruiker
Je wilt toch niet dat de totaal onbekwame bevolking, die zich laat meeslepen door elke complottheorie, nu tegen J & J, zal beslissen welk vaccin goed is?spaarfreakje schreef: ↑9 april 2021, 17:25 De bedoelingen van de staat zijn best goed, prebooking heeft voordelen maar er is één ding waar ik me blijf tegen verzetten, dat is dat men bij wijzigingen van datum de sloten met een ander dan het eerst bepaalde vaccin bewust blokkeert.
Vandaar dat ik de term 'crimineel' in de mond neem.
Minstens 'autoritair' en laat dat aan Poetin over.
-
- Verbannen Gebruiker
Snap jij nu echt niet dat dit niets zegt? Dat de meest ridicule bewering onderzocht moet worden omdat anders complottheorie aanhangers als jezelf zouden zeggen dat ze vanalles in de doofpot stoppen?spaarfreakje schreef: ↑9 april 2021, 17:11En dit dan? https://www.ema.europa.eu/en/news/meeti ... april-2021amturingas schreef: ↑9 april 2021, 16:46 Kijk, ik heb de fake news bron al gevonden.
Geen enkele verwijzing naar EMA.
1ste deel gaat over Vaxzevria
en 2de deel jawel over J&J
Neen, ze kunnen rekenen. 200 potentiële probleemgevallen op 30 miljoen vaccinaties.Ik vrees dat er niet alleen anti-Vax lobby is maar een even sterke Vax-doordrijvers lobby.
Die laatsten willen koste wat kost immuniteit om terug te kunnen reizen zeker?
Aantal covid doden: 2.900.000
OK.Ik behoor tot een 3de lobby: diegenen die vaccinatie noodzakelijk vinden maar het merk vaccin moet door de patient zelf aanvaard worden.
Wacht jij dan maar af tot jouw vaccin er is.
Als je nog leeft. Ik hoop het voor jou.
**edit** Hoe meer personen er zijn als jij, hoe sneller de personen met gezond verstand gevaccineerd zullen zijn. De evolutietheorie van Darwin aan het werk. Wie zich aanpast, heeft meer kans te overleven.
-
- Verbannen Gebruiker
De berichtgeving van De Standaard is veel factueler.amturingas schreef: ↑9 april 2021, 17:33Hoe is het mogelijk. Dat van J & J is fake news !!
Alleen een onnozele krant als HLN laat zich door de antivaxers meeslepen.
Zo zie je meteen waarom ze HLN een sensatiekrant noemen, en De Standaard een kwaliteitskrant.
https://m.standaard.be/cnt/dmf20210409_95672712amturingas schreef: ↑9 april 2021, 17:59De berichtgeving van De Standaard is veel factueler.amturingas schreef: ↑9 april 2021, 17:33
Hoe is het mogelijk. Dat van J & J is fake news !!
Alleen een onnozele krant als HLN laat zich door de antivaxers meeslepen.
Zo zie je meteen waarom ze HLN een sensatiekrant noemen, en De Standaard een kwaliteitskrant.
Ik behoor tot de lobby die vindt dat iedereen die commentaar heeft op alles en eigenlijk van weinig iets afweet op kanaal 732 moet gezet worden op de tv met het volume uit.spaarfreakje schreef:
Ik behoor tot een 3de lobby: diegenen die vaccinatie noodzakelijk vinden maar het merk vaccin moet door de patient zelf aanvaard worden.
De lobby van wie niet content is met wat hij krijgt zonder veel reden moet genegeerd worden. Idem voor wie per se wil kiezen waar er niet genoeg van is om nadien te kunnen zagen dat er niet genoeg gevaccineerd wordt.
Maar : we kunnen eerst volle bak uitdelen wat er is aan wie het eenvoudig aanneemt zonder commentaar. En nadien de rest verkopen aan wie er voor wil betalen en er op wachten.
Ik ben van de lobby dat al wie in het rood post een bordje moet omdoen met 'ik heb een rode slag van de molen gekregen'.

Voor anderen voorzien we een plaatje met 'ik ben een betweter maar ik vind dat anderen dat zijn'.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.ema.europa.eu/en/news/meeti ... april-2021amturingas schreef: ↑9 april 2021, 16:41 Weet iemand van welke complot website HLN dit "fake news" bericht heeft gehaald?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor zichzelf mogen ze toch, evt in overleg met hun eigen huisarts, een ander vaccin vragen zeker, omdat er verschillende in de running zijn.amturingas schreef: ↑9 april 2021, 17:35Je wilt toch niet dat de totaal onbekwame bevolking, die zich laat meeslepen door elke complottheorie, nu tegen J & J, zal beslissen welk vaccin goed is?spaarfreakje schreef: ↑9 april 2021, 17:25 De bedoelingen van de staat zijn best goed, prebooking heeft voordelen maar er is één ding waar ik me blijf tegen verzetten, dat is dat men bij wijzigingen van datum de sloten met een ander dan het eerst bepaalde vaccin bewust blokkeert.
Vandaar dat ik de term 'crimineel' in de mond neem.
Minstens 'autoritair' en laat dat aan Poetin over.
De meesten aanvaarden wat ze eerst kunnen krijgen. Dat is ook hun goed recht.
We leven in een democratie, inenting mag en kan verplicht worden.
Soort vaccin verplichten (als er meerdere beschikbaar zijn) lijkt me brug te ver.
Voer voor Medisch juristen, zei ik al.
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 10 april 2021, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
+1spaarfreakje schreef: ↑9 april 2021, 17:11 Ik behoor tot een 3de lobby: diegenen die vaccinatie noodzakelijk vinden maar het merk vaccin moet door de patient zelf aanvaard worden.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Een specifiek vaccin kiezen is nog wat anders dan een specifiek vaccin weigeren.
Inderdaad, dus wat is eigenlijk het probleem ?
we hebben meer vaccins besteld dan mensen, dus op het einde gaan ze ermee naar je kop smijten, of een 3de ronde organiseren om ervan af te zijn...
Dus keuze genoeg
Dus keuze genoeg
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Gelukkig hebben ze inderdaad geen extra mensen besteld 
Maar alle gekheid op een stokje: zo denk ik er ook over.

Maar alle gekheid op een stokje: zo denk ik er ook over.
Bon, ik heb een addendum moeten tekenen van de Informed Consent. En daar staan inderdaad klonters in als risico. Met als kans < 0.1%.
Interessant. Als 1 op de 10 000 sterft door klonters in de bovenkamer, dan is dat erg veel.
Maar er staat natuurlijk wel <
Nu, mocht de Staat ineens in actie schieten en mij voor halverwege april ineens een 1e shot Pfizer aanbieden, dan ben ik wel pleite uit de studie. En het zou zo maar kunnen, dat dat nog gaat lukken ook.
Interessant. Als 1 op de 10 000 sterft door klonters in de bovenkamer, dan is dat erg veel.
Maar er staat natuurlijk wel <
Nu, mocht de Staat ineens in actie schieten en mij voor halverwege april ineens een 1e shot Pfizer aanbieden, dan ben ik wel pleite uit de studie. En het zou zo maar kunnen, dat dat nog gaat lukken ook.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Verbannen Gebruiker
OK, ik respecteer je mening (eindelijk, denk je misschien; ik geef je geen ongelijkspaarfreakje schreef: ↑9 april 2021, 19:11 Voor zichzelf mogen ze toch, evt in overleg met hun eigen huisarts, een ander vaccin vragen zeker?
De meesten aanvaarden wat ze eerst kunnen krijgen. Dat is ook hun goed recht.
We leven in een democratie, inenting mag en kan verplicht worden.
Soort vaccin verplichten (als er meerdere beschikbaar zijn) lijkt me brug te ver.
Voer voor Medisch juristen, zei ik al.

Laat ons hopen dat het nu snel vooruitgaat met de vaccinatie.