DB Titanium Kaart --> Oppassen!!
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: DB Titanium Kaart --> Oppassen!!
Maestro heeft er ten eerste niets mee te maken, en een MasterCard is géén Visa-kaart. Ten tweede is het sowieso niet slim om al uw geld "op één paard" te zetten: zorg voor minstens 2 kaarten (best dan nog verschillende types) en wat cash, dat lijkt me toch de evidentie zelve?
Voor de rest heb ik in Engeland al transacties gedaan voor meer dan 3000 euro in een maand en in Israel voor 500. En in Malta werkt ze ook, dat was weliswaar maar 100 euro. Dus Europa en zelfs daarbuiten lijkt mij geen probleem. In Amerika zullen ze wel weer een of andere dwaze veiligheidsmaatregel tegen terrorisme als reden geven.
Voor de rest heb ik in Engeland al transacties gedaan voor meer dan 3000 euro in een maand en in Israel voor 500. En in Malta werkt ze ook, dat was weliswaar maar 100 euro. Dus Europa en zelfs daarbuiten lijkt mij geen probleem. In Amerika zullen ze wel weer een of andere dwaze veiligheidsmaatregel tegen terrorisme als reden geven.
Iemand een idee dat de DB Titanium Kaart werkt in Turkije? (als er geen 3000 euro op de zichtrekening staat)
in de USA db titanium probleemloos gebruikt, wel maar voor een duizendtal €
volgens db zelf geen probleem daar en die 3000€ minimum waar hier soms sprake van is spreken ze telefonisch tegen.
volgens db zelf geen probleem daar en die 3000€ minimum waar hier soms sprake van is spreken ze telefonisch tegen.
Ze hebben dat tegen mij gezegd toen in ginder was. Waarschijnlijk weer zo een uitvlucht om niet te moeten toegeven dat het probleem bij hun zat.kingsfan schreef: in de USA db titanium probleemloos gebruikt, wel maar voor een duizendtal €
-
- Newbie
- Contacteer:
Er staat 0 EURO op mijn zichtrekening bij DB en de kaart werkt perfect!
Iemand ervaring met de DB Mastercard in Turkije?