Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Beste,Brecht_Coene schreef: ↑16 april 2021, 16:17 Wij beschuldigen hiermee, heel bewust, voor alle duidelijkheid niemand.
Iedere username die in die topics voorkwam hebben wij identiek hetzelfde, en volgens mij vriendelijke bericht toegestuurd voor info om te herinneren aan de voowaarden, niet meer niet minder.
Mvg,
ik heb ook deze waarschuwing ontvangen.
Ik zou U dan willen vragen mij het betreffende topic en mijn mogelijkse respons in een privé bericht te bezorgen waar en hoe ik zou gereageerd hebben...
In afwachting
Met dank.
Ja ludo, de politieke correctheid maakt zelfs de anciens van Spaargids zoals jij en ik verdacht.
Ludo ik heb hetzelfde gevraagd maar alleen een algemeen antwoord terug gekregen.
We kunnen eventueel elke dag zo een mail ontvangen van spaargids want er zal wel altijd iemand zijn die racistische praat uitkraamt. Beter zou zijn om de individuën die zich te buiten gaan aan zulke praktijken direct aan te pakken.
We kunnen eventueel elke dag zo een mail ontvangen van spaargids want er zal wel altijd iemand zijn die racistische praat uitkraamt. Beter zou zijn om de individuën die zich te buiten gaan aan zulke praktijken direct aan te pakken.
Ja want nu krijgt zelfs iemand die tegen racistische praat ingegaan is een waarschuwing.
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat een minderheid doet heeft weeral mogelijke gevolgen en aanmaningen voor iedereen. Wat als men een repliek geeft op één of andere ongepaste of eventueel racistische opmerking in een nieuw draadje?
Ach mensen..
In de mail staat volgens mij dat we hebben mee gediscussieerd in een onderwerp waar...
Er staat niet dat ik (jij) bv over de schreef ben gegaan op het vlak van racisme.
Dus ... Geen beschuldiging.
Vriendelijke mail. Neem er kennis van. Probeer niet over de schreef te gaan want de gevolgen zijn ook uitgelegd.
Als 'grote jongen' moet je toch ook iets kunnen incasseren. Ik voel me door de mail van Brecht gewaarschuwd. En daar zie ik geen graten in.
Als Ludo, Yaris, Jamesken ook gewaarschuwd zijn zitten we in goed gezelschap.
Als Spaargids aangeklaagd wordt voor racisme moeten ze ook wel IETS doen he.
Slik het door en get on with our lives.
In de mail staat volgens mij dat we hebben mee gediscussieerd in een onderwerp waar...
Er staat niet dat ik (jij) bv over de schreef ben gegaan op het vlak van racisme.
Vriendelijke mail. Neem er kennis van. Probeer niet over de schreef te gaan want de gevolgen zijn ook uitgelegd.
Als 'grote jongen' moet je toch ook iets kunnen incasseren. Ik voel me door de mail van Brecht gewaarschuwd. En daar zie ik geen graten in.
Ze vinden het zelfs niet nodig om ons in te lichten of ze die klachten onderzocht hebben nu of gewoon de klagers voor het gemak hun zin gegeven hebben. We weten ook niet of er iemand "gestraft" is nu.
En wie niks verkeerds gezegd heeft, heeft geen herinnering aan de gebruiksvoorwaarden nodig toch? Ik vind dat "vriendelijke" bericht nogal klinken als een waarschuwing om je in geen enkel topic meer te mengen dat "gevaarlijk" zou kunnen zijn. Gemakkelijk voor hen, censuur voor ons.
Allemaal nogal neerbuigend voor een site die vooral teert op zijn forum, vind ik eerlijk gezegd.
En wie niks verkeerds gezegd heeft, heeft geen herinnering aan de gebruiksvoorwaarden nodig toch? Ik vind dat "vriendelijke" bericht nogal klinken als een waarschuwing om je in geen enkel topic meer te mengen dat "gevaarlijk" zou kunnen zijn. Gemakkelijk voor hen, censuur voor ons.
Allemaal nogal neerbuigend voor een site die vooral teert op zijn forum, vind ik eerlijk gezegd.
Mooi is dat. Mag ik u dan even vriendelijk vragen om per direct van die lijst, met Spaargids forumgebruikers die meediscussieerden in één of meerdere van drie verschillende topics die omwille van racismeklachten aan ons adres offline werden gehaald, geschrapt te worden? Ik kom namelijk liever niet onterecht voor op lijstjes in verband met racismeBrecht_Coene schreef: ↑16 april 2021, 16:17 Wij beschuldigen hiermee, heel bewust, voor alle duidelijkheid niemand.
Iedere username die in die topics voorkwam hebben wij identiek hetzelfde, en volgens mij vriendelijke bericht toegestuurd voor info om te herinneren aan de voowaarden, niet meer niet minder.
Mvg,
Idem, ik wil ook verwijderd worden van dat lijstje, je weet nooit dat dit een eigen leven gaat leiden in de toekomst.
+1
Ze zullen er toch nog eens tijd in moeten gaan steken .
Ze zullen er toch nog eens tijd in moeten gaan steken .
Mij valt het op dat er weer leden bij zijn die graag eens stevig en vettig hun gedacht in andere leden hun gat shotten maar nu komen wenen dat ze op een lijstje gezet zijn van half brave kindjes.
Mannekes toch !
Er zijn ergere dingen in het leven he.
Mannekes toch !
Er zijn ergere dingen in het leven he.
Niemand weent hier. Maar we laten ons ook niet als kleine kinderen de les spellen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Plus de inkomsten van dit forum. Gratis bestaat niet. Precies een kleutertuin hier....mver schreef: ↑16 april 2021, 17:17 Ze vinden het zelfs niet nodig om ons in te lichten of ze die klachten onderzocht hebben nu of gewoon de klagers voor het gemak hun zin gegeven hebben. We weten ook niet of er iemand "gestraft" is nu.
Als ze A zeggen moeten ze ook B zeggen, en het topic toonbaar maken. Indirekt is dit wel een beschuldiging..haelewyn schreef: ↑16 april 2021, 17:10 Ach mensen..
Enkel Diegene(n) die een racistische uitspraak heeft/hebben gepost moet daarop aangesproken worden, en niet de hele bevolking hier... Fair is fair...
"""" Ze hebben nen dief betrapt in de supermarkt, en iedereen die in de winkel aanwezig was op da moment is gearresteerd en wordt verhoord en op zijn maatschappelijke plichten gewezen.. ook al hebben ze er niets mee te maken "" zou juist hetzelfde zijn ..