Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Waar is de tijd dat er nog geen corona was, toen konden ze pre-lockdownbetogingen met 300 000,00 mensen rond brussel doen
Amai... Ik heb nog een goed bijnaampje gevonden voor een ondertussen bekend politicus. Ik zal het vertellen onder het kaarten.
@anonymous : in een groep waar ik zelf modereer kreeg ik ook een paar mails die zeggen dat het lid niet gediend is met.. etc etc ivm de groepsregels.
Simpel antwoord : ik ben hier niet om u te dienen. Het kan me niet schelen. Wie niet akkoord is met de regels moet maar vertrekken. Plus een permanente ban als beloning.
Het valt hier dus nog mee.
Carpe : derde topic .... Die bange man ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 16 april 2021, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Is de vtm liberaal ?CarpeNoctem schreef: ↑16 april 2021, 18:30Mij eigenlijk wel.
Die van BLM lijkt me voor de hand liggend, die van Sihame el Handindekassadinges vind ik niet meer terug. Iemand een idee waar die derde over ging?Dat die draad van Sihame is verdwenen is louter toeval
Toeval bestaat niet naar het schijnt
Dit wordt een gigantisch lange draad, tot de moderator op alles een hangslot zet
Ik steun het onder de aandacht brengen van de forumregels ten zeerste.
Had me tijdje geleden al afgevraagd welke regels er waren en vond niks eigenlijk. Ze bestaan dus toch.
In bepaalde topics, vooral maar niet enkel kroeg, werd toch wel racistische praat verkocht.
Zwaar racistische praat bij momenten. Echt goor.
Iemand met allochtone roots op zoek naar financiële info zal het hier rap afbollen als hij eens rondkijkt op het forum.
Niet alleen racistische praat, maar ook bijzonder agressief discussiëren.
Wat zich ook verspreidt naar rest forum.
Allemaal vervuiling van het forum.
Enkele van de worst offenders zijn ook hoofdzakelijk actief in de "kroeg", als je "aantal berichten" vergelijkt met "zoek gebruikers berichten"
Over het eigenlijke onderwerp van het forum, geldzaken, hebben ze blijkbaar weinig te zeggen.
Ik vind het dus zeker positief dat admins enige actie ondernemen.
Dergelijke preventieve actie lijkt me ook doeltreffender voor de algemene sfeer dan enkele worst offenders van het forum te gooien.
Hopelijk werkt het.
Had me tijdje geleden al afgevraagd welke regels er waren en vond niks eigenlijk. Ze bestaan dus toch.
In bepaalde topics, vooral maar niet enkel kroeg, werd toch wel racistische praat verkocht.
Iemand met allochtone roots op zoek naar financiële info zal het hier rap afbollen als hij eens rondkijkt op het forum.
Enkele van de worst offenders zijn ook hoofdzakelijk actief in de "kroeg", als je "aantal berichten" vergelijkt met "zoek gebruikers berichten"
Over het eigenlijke onderwerp van het forum, geldzaken, hebben ze blijkbaar weinig te zeggen.
Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of hij/zij zich aangesproken voelt.Brecht_Coene schreef: ↑16 april 2021, 16:17 Wij beschuldigen hiermee, heel bewust, voor alle duidelijkheid niemand.
Iedere username die in die topics voorkwam hebben wij identiek hetzelfde, en volgens mij vriendelijke bericht toegestuurd voor info om te herinneren aan de voowaarden, niet meer niet minder.
Mvg,
Dergelijke preventieve actie lijkt me ook doeltreffender voor de algemene sfeer dan enkele worst offenders van het forum te gooien.
Hopelijk werkt het.
krijg al censuur op de berichtjes die ik wil versturen
de moderator moet ze eerst goedkeuren
het gaat dan wel over NIEUWE draden
bv een enquete van wie er allemaal zo een dreigmail heeft gekregen
de moderator moet ze eerst goedkeuren
het gaat dan wel over NIEUWE draden
bv een enquete van wie er allemaal zo een dreigmail heeft gekregen
Deze, had niks met racisme te maken tot er eentje de boel kwam opstoken, veel kans dat het juist hij (of een van zijn aliassen) was die nadien is gaan klagen.CarpeNoctem schreef: ↑16 april 2021, 18:30 Mij eigenlijk wel.
Die van BLM lijkt me voor de hand liggend, die van Sihame el Handindekassadinges vind ik niet meer terug. Iemand een idee waar die derde over ging?
Laatst gewijzigd door vortex op 16 april 2021, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Pak dan de leden aan die er over gaan. Niet een lagere school mailtje van : pas op he kindjes... de racistische topics moesten maar eerder worden afgesloten dan....el perro schreef: ↑16 april 2021, 18:39 Ik steun het onder de aandacht brengen van de forumregels ten zeerste.
Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of hij/zij zich aangesproken voelt.Brecht_Coene schreef: ↑16 april 2021, 16:17 Wij beschuldigen hiermee, heel bewust, voor alle duidelijkheid niemand.
Iedere username die in die topics voorkwam hebben wij identiek hetzelfde, en volgens mij vriendelijke bericht toegestuurd voor info om te herinneren aan de voowaarden, niet meer niet minder.
Mvg,
Hopelijk werkt het.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat ik hem al weet
En wat was de titel van dat topic? Ik ben echt niet mee
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Re: dreigmail op het forum
denk dat het vandaag paargids haar beste dag niet is
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ha ja, is inderdaad ook verdwenen. Maar ik herinner mij daarvan enkel dat Yaris beschuldigd werd door de man met de vele nicks van hem geband gekregen te hebben. en dat hij Yaris racisme verweet. Maar eigenlijk niets concreet.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ben ik de enige die de ironie ziet?Weih weih ... bleit bleit ... jammer jammer
Ik voel mij beledigd ... verontwaardigd ... bleit bleit!
En dat komt allemaal door die snowflakes die nergens tegen kunnen!
Bende über-snowflakes!
Bange blanke man
Vandaag is het nationale pekzwarte dag van de ( niet rasisitische ) vrije meningsuiting
Een dag van rouw, vlaggen halfstok hangen
Een dag van rouw, vlaggen halfstok hangen
voor elke nieuw draad moet de moderator blijkbaar toestemming al geven
( het het eens uitgeprobeerd vandaag )
( het het eens uitgeprobeerd vandaag )