Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
het is hier precies farceboek
Ik interpreteer het als een waarschuwing dat ze in de toekomst sneller gaan optreden.jantubaman schreef: ↑16 april 2021, 18:44 Pak dan de leden aan die er over gaan. Niet een lagere school mailtje van : pas op he kindjes... de racistische topics moesten maar eerder worden afgesloten dan....
Zo een beetje als de fiscus die iedereen expliciet waarschuwt dat ze gegevens buitenlandse rekening hebben,
in de hoop dat daarmee heel wat mensen hun aangifte "spontaan" correct doen,
en ze zo maar in enkele gevallen moeten optreden.
Die admins zitten ook niet te springen om van politieman te moeten spelen.
Niet titel maar inhoud
Herinner me dingen als "semitisch addergebroed" waarvan er geen ene ooit maar een klop heeft gewerkt of zoiets.
En dat over hele volkeren.
Als dat niet racistisch is, wat dan wel?
Privébericht ook ontvangen.
Zou handig geweest zijn indien er duidelijk vermeld werd in welke van de 3 topics ik iets gepost heb en wat ik precies gepost heb.
Ik kan me al voorstellen wat er gebeurd is. Iemand start een topic, er wordt op gereageerd, ook door mij. En later ontaardt het topic in racisme. Ben ik dan in de fout gegaan?
Zou handig geweest zijn indien er duidelijk vermeld werd in welke van de 3 topics ik iets gepost heb en wat ik precies gepost heb.
Ik kan me al voorstellen wat er gebeurd is. Iemand start een topic, er wordt op gereageerd, ook door mij. En later ontaardt het topic in racisme. Ben ik dan in de fout gegaan?
Volgens de forumleiding wel, Zwembad. Anders is een blanket e-mail niet de juiste keuze geweest.
binnenkort misschien spaargids r.i.p.
Hier ook een pb in de bus. Belachelijk!
Heb geen idee of ik me persoonlijk moet aangesproken voelen of dat het 'slechts' een goedkope, vermanende vinger ( al dan niet onder druk van) is. Zulke toestanden krijg je als er te weinig gemod wordt en trollen eindeloze vrijheid krijgen.
Ik pas mijn posts, woordgebruik en assertiviteit alvast niet aan. Ik ga niet mee in het nieuwe normaal.
Heb geen idee of ik me persoonlijk moet aangesproken voelen of dat het 'slechts' een goedkope, vermanende vinger ( al dan niet onder druk van) is. Zulke toestanden krijg je als er te weinig gemod wordt en trollen eindeloze vrijheid krijgen.
Ik pas mijn posts, woordgebruik en assertiviteit alvast niet aan. Ik ga niet mee in het nieuwe normaal.
Bij de draad van Sihame viel het me toen al op dat armatuur telkens opnieuw over racisme begon, NADAT Vaganzza al gezegd had dat het over de fraude moest gaan, niet over racisme. Ik dacht toen al: die armatuur probeert de draad weg te krijgen, want dit soort nieuws is natuurlijk een pijnlijke streep door zijn rekening.CarpeNoctem schreef: ↑16 april 2021, 18:30Mij eigenlijk wel.
Die van BLM lijkt me voor de hand liggend, die van Sihame el Handindekassadinges vind ik niet meer terug. Iemand een idee waar die derde over ging?Dat die draad van Sihame is verdwenen is louter toeval
Ik denk dat ze daar denken: laat ze maar even uitrazen, daarna vinden we wel een smoes om dit allemaal van de site te halen en gaan we wel weer over tot de orde van de dag. Voor mij is de oorverdovende stilte van de kant van de forumleiding nu strike two.
Ook bericht ontvangen. Het niveau van de VTM en HLN komt bovendrijven. Armaturen en eerst zelf uitdagen, het is me wat.
Racismeklachten aan het adres van Spaargids
Verstuurd op: Vandaag 15:35
Van: Brecht_Coene
BCC: BEspaar
Beste,
U ontvangt dit bericht omdat u op onze lijst voorkomt van Spaargids forumgebruikers die meediscussieerden in één of meerdere van drie verschillende topics die omwille van racismeklachten aan ons adres offline werden gehaald.
Wij wensen u er vriendelijk en correct aan te herinneren dat, hoewel volgens sommigen op dit forum ‘alles kan en mag’, dat niet het geval is, en dat is ook duidelijk uiteengezet in onze gebruiksvoorwaarden sectie 9 i.v.m deelname aan discussiegroepen.
Alle gebruikers op deze lijst zullen hier geen impact van ondervinden behalve wanneer dergelijke klachten ons opnieuw bereiken. In dat geval zal ons team beoordelen of de klacht gegrond is. Indien wij dat zo interpreteren dan worden betrokken gebruikers niet verbannen maar zonder discussie finaal verwijderd van ons platform.
Mvg,
Verstuurd op: Vandaag 15:35
Van: Brecht_Coene
BCC: BEspaar
Beste,
U ontvangt dit bericht omdat u op onze lijst voorkomt van Spaargids forumgebruikers die meediscussieerden in één of meerdere van drie verschillende topics die omwille van racismeklachten aan ons adres offline werden gehaald.
Wij wensen u er vriendelijk en correct aan te herinneren dat, hoewel volgens sommigen op dit forum ‘alles kan en mag’, dat niet het geval is, en dat is ook duidelijk uiteengezet in onze gebruiksvoorwaarden sectie 9 i.v.m deelname aan discussiegroepen.
Alle gebruikers op deze lijst zullen hier geen impact van ondervinden behalve wanneer dergelijke klachten ons opnieuw bereiken. In dat geval zal ons team beoordelen of de klacht gegrond is. Indien wij dat zo interpreteren dan worden betrokken gebruikers niet verbannen maar zonder discussie finaal verwijderd van ons platform.
Mvg,
Zouden er eigenlijk nog gebruikers over zijn nadat ze dat doen? :p
Ik wist zelfs niet dat ik ooit in een van die topics had gepost laat staan dat ik nog weet wat ik heb geschreven :3
Dat is dus als waarschuwing ook niet erg effectief, je mag een kind alleen straffen als het weet waarvoor ^^
Ik wist zelfs niet dat ik ooit in een van die topics had gepost laat staan dat ik nog weet wat ik heb geschreven :3
Dat is dus als waarschuwing ook niet erg effectief, je mag een kind alleen straffen als het weet waarvoor ^^