Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
En toch heeft Timo het bij het rechte eind. India behoort nog steeds tot de opkomende landen. Het zijn alle 1,3 miljard wel geen domoren, maar hygiëne en 'beschaving' ( vrouwenrechten, vrijzinnig leven, iemand?) zullen nooit op een Westers niveau geraken. Al is dat Westers niveau ook niet het walhalla...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik blijf me vragen stellen bij de ernst van wie voor onze gezondheid moet zorgen:
2de prik Pfizer wordt gezet op de 35ste dag na de 1ste.
Uit Schotse studie blijkt dat max hospitalisatie-bescherming bereikt wordt na 28ste dag na 1ste prik Pfizer (idem voor AZ).
In tegenstelling tot AZ, die dat niveau wel 3md kan aanhouden; zwakt de hospitalisatie-bescherming vanaf dag 35 na 1ste prik Pfizer al af tot < 68% (naargelang de leeftijd).
De 2de prik van Pfizer werkt pas na 1 week.
Mijn conclusie blijft dat ze er serieus de randjes aflopen.
Dan zwijg ik nog over het feit dat de meeste mensen denken dat ze de week na hun 1ste prik (met gelijk welk vaccin) al voldoende beschermd zijn.
Zowel bij AZ als bij Pfizer zijn er maar gegevens bekend vanaf dag 28 na de 1ste prik.
J&J schijnt echter wel al vanaf dag 14 na de enige prik, het max hospitalisatie-beschermingsniveau te bereiken. Althans volgens hun klinische studies.
Alles staat in het teken van de vaccinatie-campagne op zich, met minder bekommernis om je persoonlijke gezondheid.
Cfr. ook bloedklonters.
2de prik Pfizer wordt gezet op de 35ste dag na de 1ste.
Uit Schotse studie blijkt dat max hospitalisatie-bescherming bereikt wordt na 28ste dag na 1ste prik Pfizer (idem voor AZ).
In tegenstelling tot AZ, die dat niveau wel 3md kan aanhouden; zwakt de hospitalisatie-bescherming vanaf dag 35 na 1ste prik Pfizer al af tot < 68% (naargelang de leeftijd).
De 2de prik van Pfizer werkt pas na 1 week.
Mijn conclusie blijft dat ze er serieus de randjes aflopen.
Dan zwijg ik nog over het feit dat de meeste mensen denken dat ze de week na hun 1ste prik (met gelijk welk vaccin) al voldoende beschermd zijn.
Zowel bij AZ als bij Pfizer zijn er maar gegevens bekend vanaf dag 28 na de 1ste prik.
J&J schijnt echter wel al vanaf dag 14 na de enige prik, het max hospitalisatie-beschermingsniveau te bereiken. Althans volgens hun klinische studies.
Alles staat in het teken van de vaccinatie-campagne op zich, met minder bekommernis om je persoonlijke gezondheid.
Cfr. ook bloedklonters.
Alles staat in het teken van zoveel mogelijk de abominabele aanpak en dito resultaten achter te houden, zodat dezelfde klossers in 2024 terug een kans hebben op een vetbetaalde post terwijl ze in de privé werkloos zouden zijn. Dat is het enige waar dit allemaal om draait en de enige drijfveer van sukkels zoals Beke en VDB, samen met de experts en taskforce leiders uit hun eigen politieke stal (maar dat mag niet gezegd worden uiteraard, want dat is "niet relevant").spaarfreakje schreef: ↑26 april 2021, 01:18 Alles staat in het teken van de vaccinatie-campagne op zich, met minder bekommernis om je persoonlijke gezondheid.
VDB doet het waarschijnijk wel niet voor het geld, maar gewoon voor de aandacht en de macht. Cfr. zijn kameraad MVR.
België heeft ondertussen al meer dosissen toegediend dan Nederland.foopah schreef: ↑4 maart 2021, 07:54Toch een logische uitleg: we hebben gewoon geen vaccins in België want de farma levert niet (behalve die 350.000 vrij beschikbare vaccins die hier niet vermeld mogen worden op straffe van persoonlijke scheldtirades).Fakkel schreef: ↑3 maart 2021, 19:50 Nl inmiddels al 3x zoveel mensen gevaccineerd als België.
Dat is toch om uw bloot gat van te laten zien...
https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... accinaties
Vreemd genoeg leveren diezelfde firma's volgens dezelfde contracten en dezelfde afspraken met EU, ook aan Nederland en hebben ze daar wél vaccins beschikbaar. Het is één groot mysterie allemaal.
(En Luxemburg, Zweden, Noorwegen, Zwitserland, Portugal, Frankrijk, ...)
Allemaal één groot mysterie waarom België het zo goed doet.
https://www.statista.com/statistics/119 ... y-country/
Dat kan niet ...
Verlichte rechtshandige geesten hier beweren al lang, met de cijfers erbij en ernaast, dat Belgie het in alles altijd slechter doet.
Verlichte rechtshandige geesten hier beweren al lang, met de cijfers erbij en ernaast, dat Belgie het in alles altijd slechter doet.
Armatuur, je moet me niet quoten want ik lees het toch niet.
Heb ik nooit beweerd, dat maak jij ervan zodat je de stelling makkelijk kan aanvallen. De meesten die iets in die richting beweerden, zeiden dat België het schandalig slecht deed, ver beneden het gemiddelde, slechter dan buurlanden (op dat moment), "bij de slechtsten", bijna overal laatste, etc.
--KNIP mod: persoonlijke aanval--
1. Ik had het niet per se over jou. Helemaal niet zelfs. Je staat niet in mijn top 10 van meest gelezen opinies. Dus : dat maak je er zelf maar van...
2. Je geeft een perfect voorbeeld van hoe je zelf denkt.
Ik heb zelf ook altijd gezegd dat Belgie het slecht deed. Europa doet het zelfs slecht en we kopiëren hun maatregelen of kijken naar de buren en doen na wat die doen.
Jij was wel een van de dyslexische leden die bleef beweren dat ik alles wat BE doet goed vind. Tja ... Dat moet het toppunt van verstandig discussiëren zijn zeker ?
Waar ik het nooit mee eens was : Belgie doet het slechtst, Alleen hier vallen de meeste doden, de cijfers bewijzen het (met natuurlijk de foute interpretatie of verkeerd opgestelde statistieken / op zijn minst met verschillende telmethodes) of meningen van anderen uit alle mogelijke hoeken halen die toch maar enigzins jullie uitgangspunt steunen.
Je staat zeker wel in de top 10 van posters die wanhopig verdraaien wat een ander zegt om het toch maar in je eigen kraam te laten passen.
Wat wil je je dan 'roeren' over een ander.
Hilarisch hoe je mij dyslectisch noemt en het dan verkeerd schrijft.haelewyn schreef: ↑26 april 2021, 10:271. Ik had het niet per se over jou. Helemaal niet zelfs. Je staat niet in mijn top 10 van meest gelezen opinies. Dus : dat maak je er zelf maar van...
2. Je geeft een perfect voorbeeld van hoe je zelf denkt.
Ik heb zelf ook altijd gezegd dat Belgie het slecht deed. Europa doet het zelfs slecht en we kopiëren hun maatregelen of kijken naar de buren en doen na wat die doen.
Jij was wel een van de dyslexische leden die bleef beweren dat ik alles wat BE doet goed vind. Tja ... Dat moet het toppunt van verstandig discussiëren zijn zeker ?
Waar ik het nooit mee eens was : Belgie doet het slechtst, Alleen hier vallen de meeste doden, de cijfers bewijzen het (met natuurlijk de foute interpretatie of verkeerd opgestelde statistieken / op zijn minst met verschillende telmethodes) of meningen van anderen uit alle mogelijke hoeken halen die toch maar enigzins jullie uitgangspunt steunen.
Je staat zeker wel in de top 10 van posters die wanhopig verdraaien wat een ander zegt om het toch maar in je eigen kraam te laten passen.
Wat wil je je dan 'roeren' over een ander.
Hilarisch dat jij al een tijdje op mijn negeerlijst staat en dat ik nog vaak zo dwaas ben om je van intellectuele superioriteit getuigend
proza toch te lezen.
Goede voornemens : niet meer doen.
Ik wacht wel op de terugkeer van amturingas als ik toch eens iets verstandig wil lezen.
Foopah, je hoeft me niet te quoten. Ik lees het toch niet !
Hilarisch !

Goede voornemens : niet meer doen.
Ik wacht wel op de terugkeer van amturingas als ik toch eens iets verstandig wil lezen.
Foopah, je hoeft me niet te quoten. Ik lees het toch niet !

Hilarisch !

Van mij mag hij morgen al terug komen.
Dan is het forum opnieuw beter in balans.
Dan is het forum opnieuw beter in balans.
Sorry voor de verwarring (je zou voor minder)
Maar zit die mens hier al niet terug onder een andere nickname?
Ik dacht dat dat dezelfde was dan NTO enzovoort, of is dat een andere serie?
Misschien moeten we afspreken dat de mensen met een nieuwe nick hun oude nicks in hun signature moeten zetten, het zou helpen :3
Maar zit die mens hier al niet terug onder een andere nickname?
Ik dacht dat dat dezelfde was dan NTO enzovoort, of is dat een andere serie?
Misschien moeten we afspreken dat de mensen met een nieuwe nick hun oude nicks in hun signature moeten zetten, het zou helpen :3
@Foopah:
Dit zei je eerder:
En vandaag zeg je dat je dat nooit gezegd hebt:
Haelewyn heeft dus gelijk wanneer hij zegt:
Dit zei je eerder:
foopah schreef: ↑20 januari 2021, 18:42 [
Wacht wacht wacht.
- Ik geef officiële cijfers waaruit blijkt dat België op ongeveer alle resultaten het slechtste scoort.
- Jij beweert dat dat leugens zijn (zonder argumenten), en noemt "overrompeling" als die ene parameter waarin België het beter zou doen.
Dat je gewoon niet kan toegeven dat België bijna het slechtst scoort op alle relevante indicatoren, is gewoon hallucinant. Velen op dit forum wachten nog altijd op jouw cijfers waaruit je stelling zou blijken, maar helaas.
En vandaag zeg je dat je dat nooit gezegd hebt:
foopah schreef: ↑26 april 2021, 10:15Heb ik nooit beweerd, dat maak jij ervan zodat je de stelling makkelijk kan aanvallen. De meesten die iets in die richting beweerden, zeiden dat België het schandalig slecht deed, ver beneden het gemiddelde, slechter dan buurlanden (op dat moment), "bij de slechtsten", bijna overal laatste, etc.
De Belgicist in jezelf kan dat natuurlijk niet verkroppen, en verandert dan de stelling van de andere zodat ze wel aangevallen kan worden. Easy ! Toevallig geen opleiding als vakbondsmilitant gevolgd ? Die hebben ook van die (zeer doorzichtige) standaardtechnieken om discussies te "winnen".
Haelewyn heeft dus gelijk wanneer hij zegt: