ING
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: ING
Bij ING zijn ze wel expert in duidelijke communicatie.
Tof, nu alleen dat bericht nog. 
Ja watte seg. ik krijg als antwoord iedereen en nu lees ik vrijstelling voor mensen met een hypothecaire lening.
ik heb nu een mail gestuurd naar mijn plaatselijk kantoor. de Record mensen hebben het in mijn woonplaats overgenomen. En als ik hem tussen de regels kan volgen heeft hij er al dik spijt van.
Ik ben benieuwd wat hij gaat antwoorden.
ik heb nu een mail gestuurd naar mijn plaatselijk kantoor. de Record mensen hebben het in mijn woonplaats overgenomen. En als ik hem tussen de regels kan volgen heeft hij er al dik spijt van.
Ik ben benieuwd wat hij gaat antwoorden.
al antwoord
Dag Dave,
Klanten met hypotheek betalen niet;..
Gr,
Dag Dave,
Klanten met hypotheek betalen niet;..
Gr,
Goed nieuws :-).tomd schreef: ↑26 april 2021, 13:26Wat dacht je hiervan:
Beste,
De nieuwe maandelijkse bijdrage voor de ING Lion Account geldt niet voor iedereen.
De ING Lion Accounts die worden gebruikt om een hypotheek af te lossen, zijn vrijgesteld van de bijdrage.
U zal hiervoor nog een bericht ontvangen.
Fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Wel jammer dat de communicatie zo onduidelijk is. Eerst iedereen contacteren met de melding dat de tarieven omhoog gaan en dan pas achteraf een melding sturen dat het toch niet van toepassing is op rekeningen gebruikt voor hypothecaire leningen.
2 eur per maand en iedereen zit op zn paard haha heel slecht!
Ik heb één van de allereerste geopende Lion-accounts bij ING (in mijn rekeningnummer zitten na de 377 een 6-tal nullen
)
Nu twijfel ik al een paar jaar om over te schakelen naar een andere bank.
Zou die gratis rekening van Europabank het waard zijn om te veranderen?
Nu twijfel ik al een paar jaar om over te schakelen naar een andere bank.
Zou die gratis rekening van Europabank het waard zijn om te veranderen?
En het is hier dan ook spaargids, waar de kleintjes tellen
Ik zie niet in waarom ik 2 eur zou betalen, maar op mijn paard zit ik nog niet hoor. Gewoon rekening afgesloten en opgelost.
Ik zie niet in waarom ik 2 eur zou betalen, maar op mijn paard zit ik nog niet hoor. Gewoon rekening afgesloten en opgelost.
Ik vind de service of de look and feel van een grote bank niet hetzelfde als die van een minibank.
Persoonlijke service zou waarschijnlijk beter kunnen zijn bij de kantoorhouder maar ik heb de mijne nog niet gezien.
Bij het inloggen ondervind ik bij Europabank wel eens problemen.
Ze geven de mogelijkheid om instant overschrijvingen te doen maar je moet het iedere keer per overschrijving aanvinken. Je krijgt het niet zomaar.
Ik ben dat al een paar keer vergeten.
Al bij al vind ik ING toch aangenamer om mee te werken dan Europabank. Hun website en app zijn veel beter in orde en makkelijker bruikbaar.
Ik verwacht nogal wat navolging van dit ING initiatief. Ik ga wachten tot ergens begin volgend jaar om een verhuis te plannen of uit te voeren.
Met de intrest op mijn spaargeld bij ING dek ik de kosten nog wel.
Inderdaad communicatie ontvangen dat bij een hypothecair krediet er GEEN kost zal aangerekend worden voor de ING Lion Account
[QUOTE]
Goed om te weten
In het forfait van de ING Lion Account zitten 36 geldopnemingen in euro per debetkaart per jaar aan geldautomaten (van ING en andere banken) in de SEPA-zone2. Vanaf de 37e geldopneming wordt 0,50 euro per geldopneming aangerekend.
Er is geen maandelijks forfait voor een rekening voor titularissen tussen 18 en 25 jaar of als de rekening gebruikt wordt voor de terugbetaling van een hypothecair krediet bij ING.
[UNQUOTE]
[QUOTE]
Goed om te weten
In het forfait van de ING Lion Account zitten 36 geldopnemingen in euro per debetkaart per jaar aan geldautomaten (van ING en andere banken) in de SEPA-zone2. Vanaf de 37e geldopneming wordt 0,50 euro per geldopneming aangerekend.
Er is geen maandelijks forfait voor een rekening voor titularissen tussen 18 en 25 jaar of als de rekening gebruikt wordt voor de terugbetaling van een hypothecair krediet bij ING.
[UNQUOTE]
Raar, in de e-mail die ik ontvangen heb staat die uitzondering er niet bij.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Ik kreeg de mail deze middag....
-
ivoverhoeven
- Newbie

- Contacteer:
Werken met een referterekening bij een andere bank om uw spaarrekening bij ing aan te spreken is inderdaad niet mogelijk. Wat ze wel voorstelden om mij als klant te houden en het gratis te houden was te werken via de beleggingsrekening of zoiets maar daar heb ik voor bedankt
Een bijwerking van maandelijks beleggen : als je bij bpost bank een beleggingsplan lopen hebt, krijg je de zichtrekening Compact gratis.
Als ING nu ook een uitzondering zou maken voor deze groep open je bv. een plan van 20-25 euro per maand. Na drie maanden stop je met bijstorten.. ≥≥≥ rekening gratis.
Was dat wat ze voorstelden Ivo ?
Eigenlijk : met 300 euro per maand over en weer te storten lukt het ook bij bpost.
Daar mag ING ook wel in volgen
Als ING nu ook een uitzondering zou maken voor deze groep open je bv. een plan van 20-25 euro per maand. Na drie maanden stop je met bijstorten.. ≥≥≥ rekening gratis.
Was dat wat ze voorstelden Ivo ?
Eigenlijk : met 300 euro per maand over en weer te storten lukt het ook bij bpost.
Daar mag ING ook wel in volgen
Ook nog eens nagevraagd ivm hypothecair krediet bij ING in combinatie Lion Account
-> geen extra kosten, maar...
-> als je een tweede titularis op de rekening hebt (de meesten wellicht?), betaal je 10 EUR/jaar voor de 2de titularis
-> geen extra kosten, maar...
-> als je een tweede titularis op de rekening hebt (de meesten wellicht?), betaal je 10 EUR/jaar voor de 2de titularis