Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Armatuurke is zoals onkruid. Dat blijft ook altijd terugkomen.
-
- Verbannen Gebruiker
Over coronavaccinaties gesproken, vandaag toevallig de uitnodiging gekregen om volgende maand mijn voorlopig finale dosis van het COMIRNATY-vaccin te ontvangen. 

Voila .... Ik was te lui om het op te zoeken maar het klopt wel.
Onze FOEP blaast warm en koud (maar altijd drek) ... uit zijn poep.
Ik stel het me voor met mijn ogen dicht en ik vind het 'Hilarisch' !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 26 april 2021, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens eerdere berichten van een paar anderen hier ben IK Armatuurke.
Vandaag is het NTO die Armatuurke is.
Dan ben ik ook NTO dus.
Allez vooruit. Ik ga een dubbel vervangingsinkomen aanvragen om al mijn persoonlijkheden te voeden.
Er zit hier naar mijn gevoel veel erger en schadelijker onkruid dan Armatuurke op het forum.
Namen noemen is niet nodig zeker ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 26 april 2021, 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen is Armatuurke.
Zoals iedereen V is.

Bespaar je toch de moeite om me te quoten NTO/armatuurke/Weverke. Jullie staan allemaal op mijn negeerlijst. Vergeefse moeite dus.
Als het zo verder gaat zijn het binnenkort alleen nog armatuur en al zijn nicks, haelewyn en David_dewa die af en toe opduikt die nog zullen overschieten in deze kroeg. Valt het je niet op dat er bijlange niet meer zo veel gepost wordt als vroeger?haelewyn schreef: ↑26 april 2021, 16:18Volgens eerdere berichten van een paar anderen hier ben IK Armatuurke.
Vandaag is het NTO die Armatuurke is.
Dan ben ik ook NTO dus.
Allez vooruit. Ik ga een dubbel vervangingsinkomen aanvragen om al mijn persoonlijkheden te voeden.
Er zit hier naar mijn gevoel veel erger en schadelijker onkruid dan Armatuurke op het forum.
Namen noemen is niet nodig zeker ?
Velen zijn al weg en er zullen er nog volgen, anderen komen gewoon eens loeren maar posten niets meer. Met dank aan een paar lange teentjes die zijn gaan bleiten bij de CEO.
En hup, vorige week is het vaccinatietempo vertraagd tov de 2 voorgaande weken...
https://covid-vaccinatie.be/nl

https://covid-vaccinatie.be/nl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voor een keertje ga ik op armatuur reageren, want ik moet hem bedanken om mijn gelijk te bewijzen.NTO schreef: ↑26 april 2021, 15:33 @Foopah:
Dit zei je eerder:
foopah schreef: ↑20 januari 2021, 18:42 [
Wacht wacht wacht.
- Ik geef officiële cijfers waaruit blijkt dat België op ongeveer alle resultaten het slechtste scoort.
- Jij beweert dat dat leugens zijn (zonder argumenten), en noemt "overrompeling" als die ene parameter waarin België het beter zou doen.
Dat je gewoon niet kan toegeven dat België bijna het slechtst scoort op alle relevante indicatoren, is gewoon hallucinant. Velen op dit forum wachten nog altijd op jouw cijfers waaruit je stelling zou blijken, maar helaas.
En vandaag zeg je dat je dat nooit gezegd hebt:
foopah schreef: ↑26 april 2021, 10:15
Heb ik nooit beweerd, dat maak jij ervan zodat je de stelling makkelijk kan aanvallen. De meesten die iets in die richting beweerden, zeiden dat België het schandalig slecht deed, ver beneden het gemiddelde, slechter dan buurlanden (op dat moment), "bij de slechtsten", bijna overal laatste, etc.
De Belgicist in jezelf kan dat natuurlijk niet verkroppen, en verandert dan de stelling van de andere zodat ze wel aangevallen kan worden. Easy ! Toevallig geen opleiding als vakbondsmilitant gevolgd ? Die hebben ook van die (zeer doorzichtige) standaardtechnieken om discussies te "winnen".
Haelewyn heeft dus gelijk wanneer hij zegt:
Ik zeg dus daarboven dat "België op ongeveer alle resultaten het slechtste scoort" en dat "België bijna het slechtst scoort op alle relevante indicatoren". Daaronder zeg ik dat "De meesten die iets in die richting beweerden, zeiden dat België het schandalig slecht deed, ver beneden het gemiddelde, slechter dan buurlanden (op dat moment), "bij de slechtsten", bijna overal laatste, etc. " maar nooit dat België op alles het slechtste scoort want dat is een stelling die zeer gemakkelijk aangevallen en weerlegd kan worden.
Thanks man ! Ik zie dat haelewyn even blij is dat hij er weeral langs zit. Zalig zij de armen van geest. Zou hij "dyslectisch" al kunnen schrijven ondertussen ? Hierboven kan hij alleszins de woorden "ongeveer" en "bijna" niet lezen.
Kijk, we zijn het toch niet over alles oneens.
Er komen 2 stille weken na elkaar inzake vaccinatie maar over 2 weken schalen ze weer op ... Zo te zien aan de planning van ons lokaal vaccinatiecentrum.
Over dat andere : volgens mij zijn er nog genoeg anderen over in de kroeg. Volgens sommige anderen zelfs teveel en voor sommige nicks sluit ik me daar zelfs bij aan.
Alles ok & no worries.
Of er iemand is gaan bleiten bij de CEO en wie dat dan wel geweest is : No idea.
Ik heb nergens iets gelezen dat me doet vermoeden dat dat Armatuur was alhoewel een aantal hier dat wel schijnt te denken.
Net zoals sommigen zogezegd weten hoeveel nicks aan A of B toebehoren maar dan verkeerde veronderstellingen maken.
Foep : je hoeft me niet te quoten. Ik lees het toch niet.
Over dat andere : volgens mij zijn er nog genoeg anderen over in de kroeg. Volgens sommige anderen zelfs teveel en voor sommige nicks sluit ik me daar zelfs bij aan.
Alles ok & no worries.
Of er iemand is gaan bleiten bij de CEO en wie dat dan wel geweest is : No idea.
Ik heb nergens iets gelezen dat me doet vermoeden dat dat Armatuur was alhoewel een aantal hier dat wel schijnt te denken.
Net zoals sommigen zogezegd weten hoeveel nicks aan A of B toebehoren maar dan verkeerde veronderstellingen maken.
Foep : je hoeft me niet te quoten. Ik lees het toch niet.
-
- Verbannen Gebruiker
Mijn twee bronnen binnen Pfizer bevestigen me toch dat binnen het bedrijf zopas de opdracht gegeven is om nog efficiënter te werken en de productie nog gevoelig op te drijven. De andere vaccins doen er eigenlijk niet echt meer toe. Wat gerommel in de marge.

Mijn bron binnen het lokale vaccinatiecentrum duidt het toch anders dan het er bij jou aan toegaat. Volgende week worden de toegediende vaccins met 20% verhoogd en de week daarom zelfs verdubbeld.
Waarschijnlijk sterke verschillen van vaccinatiecentrum tot vaccinatiecentrum?
-
- Verbannen Gebruiker
Nee hoor.
Dat is een indruk die je alleen krijgt als je iedereen negeert die er een andere mening op na houdt dan jezelf.
Als dat de nieuwe beroepsethiek is van de veldwachterij verklaart dat natuurlijk veel over de belabberde resultaten van hun huidig werk.
De meeste kinderen zijn die houding na hun lage schooltijd ontgroeid, met een vinger in elk oor en de ogen dichtgeknepen al stampvoetend staan bleiren: nananaa ik kan je toch niet horen nananaaa
Een volwassen mens met wat levenservaring houdt daarentegen zijn ogen en oren altijd goed open. Vooral in de richting die niet met de zijne strookt. Het is niet altijd even verstandig alleen maar zelfbevestiging van het eigen gelijk na te streven.
Maar ja, je ziet de laatste tijd ook nog maar weinig blauw op straat dat er nog toe doet. Ze hebben het waarschijnlijk te druk met het in de rechtszalen uit te leggen omdat ze alleen maar wilden zien en horen wat in hun kraam paste.
Ik denk dat het alleen een andere manier is om met de cijfers om te gaan.David_DeWa schreef: ↑26 april 2021, 17:51 Mijn bron binnen het lokale vaccinatiecentrum duidt het toch anders dan het er bij jou aan toegaat. Volgende week worden de toegediende vaccins met 20% verhoogd en de week daarom zelfs verdubbeld.
Waarschijnlijk sterke verschillen van vaccinatiecentrum tot vaccinatiecentrum?
Wat jij zegt klopt ook bij ons.
Eén week erg weinig, onder de helft van sommige drukke weken voordien.
De week daarna 20 procent meer is nog altijd weinig en minder dan de drukste weken.
De eerste week van mei weer op volle kracht. Alle dagen open en extra's, niet alleen meer weekdagen 9 to 5 maar zelfs open tijdens het weekend en al eens met een avondvaccinatieploeg ook.
Dat wordt vermoedelijk de drukste week die we al gehad hebben.
Er zijn hier al meerdere leden eens een tijd vertrokken of een tijd geminderd. Dat heeft meerdere redenen.David_DeWa schreef: ↑26 april 2021, 18:01 De meeste kinderen zijn die houding na hun lage schooltijd ontgroeid, met een vinger in elk oor en de ogen dichtgeknepen al stampvoetend staan bleiren: nananaa ik kan je toch niet horen nananaaa
Als ze dat deden omdat ze de speelkameraadjes niet leuk vonden is dat ergens een teken van te veel verwend zijn of geen tegenspraak dulden. Jammer.
Ik vind het niet slecht om de echte trollen die aan de basisdefinitie voldoen te negeren. Dat mag best. Het stopt forumvervuiling op een zeker moment. Zelfs ik ben daar tegen

Wikipedia :
""""Een trol zaait onrust door op het internet mensen tegen de haren in te strijken met schokkende meningen of materiaal: op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over de geneugten van roken, op de fansite van een beroemdheid deze persoon zwartmaken of op een politiek forum afwijkende meningen verkondigen.De trol is een intrigant die vooral reactie wil uitlokken. Het is van geen belang of de inbreng overeenkomt met het werkelijke gedachtegoed van de poster. Het gebruik van een sokpop zorgt voor extra verwarring. Naast de kwestie reageren of schijnargumenten in de discussie brengen zijn strategieën om gebruikers binnen de gemeenschap doelbewust te frustreren.""""
Als sommigen niets anders te vertellen hebben dan onruststokerij is er niets mis mee om dat gewoon te negeren.
Een tegengestelde onderbouwde mening negeren is een gemis. Maar iedereen doet wat hij wil zeker ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 26 april 2021, 18:18, 2 keer totaal gewijzigd.