Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Nee, van beurt swappen om aan een ander virus te geraken.
Of ze zich alsnog hebben aangeboden op hun dag van uitnodiging heb ik niet meer opgevolgd. Het is hun lijf.
Maar het brengt af en toe wat leven in de brouwerij.

-
- Verbannen Gebruiker
Zijn dat de forumleden die beweren dat hier onverantwoord veel doden vallen in vergelijking met de rest van de wereld of de forumleden die bij hoog en laag beweren dat ze niemand kennen die ook nog maar besmet is geweest?
Of de leden die beweren dat ze nog niet hebben kunnen vaststellen dat het overdraagbaar is?

-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
Je moet toch al een die hard van JM of het seetje zijn om bij dit weer op een stoel aan de dijk te willen gaan zitten?
Zelfs de goden zijn JM blijkbaar niet meer welgezind.
Het zijn de forumleden die die 3 dingen tegelijk denkenDavid_DeWa schreef: ↑1 mei 2021, 15:22Zijn dat de forumleden die beweren dat hier onverantwoord veel doden vallen in vergelijking met de rest van de wereld of de forumleden die bij hoog en laag beweren dat ze niemand kennen die ook nog maar besmet is geweest?
Of de leden die beweren dat ze nog niet hebben kunnen vaststellen dat het overdraagbaar is?![]()

Toch één met gezond verstand, kan je van vivaldi niet zeggen.
En, ... schijnbaar heeft hij Zeebrugge gecopieerd?
https://www.hln.be/brugge/hoezo-enkel-t ... ~ab645736/
Al heb je forumleden die op alles en nog wat repliek hebben.
Heb gewoon respect, zo te zien zijn er velen die het waarderen.
Respect ? Hij heeft zelf geen respect voor wat hijzelf als burgemeester zou moeten handhaven ... die brulaap is totaal niet geïnteresseerd in die massa volk die op die terrassen zal zitten, het eerste en enige wat hem interesseert is weeral eens in de belangstelling staan met populistisch gezwans ... het feit dat jij daar "respect" voor hebt zegt veel over je denkwijze.E10ne schreef: ↑1 mei 2021, 16:20Toch één met gezond verstand, kan je van vivaldi niet zeggen.
Mocht ik hetzelfde doen dan zou ik langs alle kanten als egotripper worden verweten (klein voorbeeldje van deze week : klas gaat op reis naar Turkije in de paasvakantie : groot schandaal) maar als populistje Dedecker met een grijns op zijn gezicht de zeedijk volplant met stoelen en terrassen (op kosten van de Middelkerkse belastingbetaler) dan zouden we daar respect moeten voor tonen ... ja, man !
En als dan straks de 4e golf begint, ga jij de eerste zijn om dit aan Vivaldi te wijten

Ik zie niet wat het probleem is met de manier waarop JMD het organiseert. Het is buiten en het zijn bubbels van maximum 4 aan de publieke tafels (zijn niet van de horeca) zoals in vele bossen, parken en natuurreservaten. Volgens wat je op tv ziet was er ook minstens 1.5 meter tussen de tafels en werden ze regelmatig ontsmet. Volgens grootschalige studies in Ierland en Schotland komt er buiten maar 1 op 1000 besmettingen voor. Bij de mensen in de tuin (en ook binnenshuis) zal je waarschijnlijk andere taferelen zien.
Je kan ook overal paniekerig over doen. Dan moet je doen wat Maggietje zei: Blijf in uw kot en stoor u niet wat een ander doet, lukt toch nooit.
Dan zijn er veel populisten in dit land, wat mij betreft geen slechte oplossing. Veel beter als waar vivaldi mee afkomt.geebee schreef: ↑1 mei 2021, 17:00Respect ? Hij heeft zelf geen respect voor wat hijzelf als burgemeester zou moeten handhaven ... die brulaap is totaal niet geïnteresseerd in die massa volk die op die terrassen zal zitten, het eerste en enige wat hem interesseert is weeral eens in de belangstelling staan met populistisch gezwans ... het feit dat jij daar "respect" voor hebt zegt veel over je denkwijze.E10ne schreef: ↑1 mei 2021, 16:20
Toch één met gezond verstand, kan je van vivaldi niet zeggen.
Mocht ik hetzelfde doen dan zou ik langs alle kanten als egotripper worden verweten (klein voorbeeldje van deze week : klas gaat op reis naar Turkije in de paasvakantie : groot schandaal) maar als populistje Dedecker met een grijns op zijn gezicht de zeedijk volplant met stoelen en terrassen (op kosten van de Middelkerkse belastingbetaler) dan zouden we daar respect moeten voor tonen ... ja, man !
Ik heb het niet zo voor iemand die steeds met politie en boetes dreigt.
Ben geen fan van JM maar soms slaat hij wel nagels met koppen en draait niet rond de pot zoals 99% van de politici.
De regels worden nageleefd, wat wil je nog meer?
Vraag me nog steeds af wie ooit op het idee kwam dat horeca grote boosdoener was.
Er zit bij mijn weten wel verschil tussen die Turkse reis en de mensen een tijdelijke rustplek geven (of vond je dat goed vorig jaar als dat koppel (begin pandemie) daar door overijverige politieman een boete kreeg aangesmeerd?).
Enige consistentie is niet aan jullie besteed:
- vorig jaar zeiden jullie: corona is een hoax, corona is paniekzaaierij
- daarna: al die doden: het is allemaal de schuld van de vivaldi regering
- in paniek: vaccins, geef ons vaccins !!!
- dan: niet het AZ vaccin want er is een kans op 1 miljoen dat ik een hersenklonter krijg !!!!
En nu: back to square one: allemaal paniekzaaierij !!!
Doe gewoon normaal, je doet al gek genoeg.NTO schreef: ↑1 mei 2021, 18:14Enige consistentie is niet aan jullie besteed:
- vorig jaar zeiden jullie: corona is een hoax, corona is paniekzaaierij
- daarna: al die doden: het is allemaal de schuld van de vivaldi regering
- in paniek: vaccins, geef ons vaccins !!!
- dan: niet het AZ vaccin want er is een kans op 1 miljoen dat ik een hersenklonter krijg !!!!
En nu: back to square one: allemaal paniekzaaierij !!!
-
- Verbannen Gebruiker
Begrijpelijk dat je schrikt van dit spiegeleffect.
Maar hij doet helemaal niets zelf.
Hij lijst gewoon de houding van een paar gekkerds netjes op.
Als je dat dan bij elkaar in één post geplaatst ziet klinkt dat natuurlijk heel gek en schrik je daarvan.
Maar het is dan niet de boodschapper die dan gek doet.
Dat er forumleden zijn die daar liever niet mee geconfronteerd worden is ook begrijpelijk.
Maar hij doet helemaal niets zelf.
Hij lijst gewoon de houding van een paar gekkerds netjes op.
Als je dat dan bij elkaar in één post geplaatst ziet klinkt dat natuurlijk heel gek en schrik je daarvan.
Maar het is dan niet de boodschapper die dan gek doet.
Dat er forumleden zijn die daar liever niet mee geconfronteerd worden is ook begrijpelijk.
Ik heb het niet zo voor populisten ... want voor populisten is het héél gemakkelijk want ze moeten (meestal) nooit de verantwoordelijkheid opnemen en als ze dan toch eens de pech hebben dan duurt het meestal niet lang. Hun kiezers merken na een tijdje (en dat duurt nooit lang) dat hun populistische antwoorden/one-liners ook niet het antwoord of de oplossing zijn voor de problemen ... waarmee ik niet wil zeggen dat de partijen die aan de macht zijn het goed doen.
Eigenlijk is het voor een politieker die geen verantwoordelijkheid wil nemen en toch een dikbetaalde carrière wil in de politiek heel eenvoudig : neem extreme standpunten in, doe aan populisme ... en er zal altijd wel volk zijn die voor je stemt (E10ne-types blijkbaar) ... ik moet heel spontaan aan types als "ons Driesje denken". Het ventje zijn neus zit nog veel met snot maar weet al perfect hoe hij zijn "volk" moet aanspreken ... tot aan zijn pensioen zit hij gebakken en nooit zal hij enige verantwoordelijkheid moeten nemen ... maar we wijken af van het onderwerp.