Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
En dan een pensioen dat 3 keer zo groot is als dat van de gemiddelde Belg.
Maar inderdaad. Driesje doet dat perfect. En zijn stemmers blij. Dat is tenminste iemand die niet rond de pot draait ! Hij doet niets, maar dat is niet erg. Hij draait niet rond de pot !
Hij moet zelfs niet de brulboei spelen.
Jullie grote profeet Carpenoctem:E10ne schreef: ↑1 mei 2021, 18:22Doe gewoon normaal, je doet al gek genoeg.NTO schreef: ↑1 mei 2021, 18:14
Enige consistentie is niet aan jullie besteed:
- vorig jaar zeiden jullie: corona is een hoax, corona is paniekzaaierij
- daarna: al die doden: het is allemaal de schuld van de vivaldi regering
- in paniek: vaccins, geef ons vaccins !!!
- dan: niet het AZ vaccin want er is een kans op 1 miljoen dat ik een hersenklonter krijg !!!!
En nu: back to square one: allemaal paniekzaaierij !!!
Het is allemaal paniek:
CarpeNoctem schreef: ↑8 maart 2020, 10:54 Dat was mij ook al opgevallen. En het zijn niet zelden de klimaathysterici die ook hier de paniektrom slaan.
Met hier en daar een uitzondering met kampwisselaars![]()
Belgie is het slechtste land ter wereld! Ondanks de bankjes polizei!
CarpeNoctem schreef: ↑24 juli 2020, 09:58
Nederland (zonder bankjespolizei) is ondertussen niet meer te bespeuren in de top tien. Idem voor je favoriete pispaal de VS.
Ook Zweden komt bijlange nog niet in onze buurt.
Waar blijven de vaccins!!
Niet het AZ vaccin !
CarpeNoctem schreef: ↑5 april 2021, 15:11Dat lijkt me wijze raad. Voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Behalve voor de tweede injectie..
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Waar haal je die info vandaan? Voor zover ik zie (https://www.laatjevaccineren.be/het-vac ... n-vanaf-41) is dat niet vermeld?
Lijntje 6 van de link die je hier zelf hebt geplaatst :azerty_123 schreef: ↑1 mei 2021, 22:02Waar haal je die info vandaan? Voor zover ik zie (https://www.laatjevaccineren.be/het-vac ... n-vanaf-41) is dat niet vermeld?
Iedereen die al een eerste dosis van dit vaccin heeft gekregen, krijgt ook een tweede dosis na 12 weken.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Iedereen die al een eerste dosis van dit vaccin heeft gekregen, krijgt ook een tweede dosis na 12 weken.
Leren lezen zeker ?
Oeps, geebee was me voor.
Leren lezen zeker ?
Oeps, geebee was me voor.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ah ja, eerste paragraaf geskipped tijdens lezen
Maar goed, mocht die data eerder geweten zijn geweest gingen mensen onder de 41 de 1e spuit AZ niet gekregen hebben, en gingen ze ouderen sneller daarmee beginnen inenten zijn

Maar goed, mocht die data eerder geweten zijn geweest gingen mensen onder de 41 de 1e spuit AZ niet gekregen hebben, en gingen ze ouderen sneller daarmee beginnen inenten zijn

Om 8 uur 's morgens een halve marathon gelopen door de duinen van de Westhoek. Op de middag de inwendige mens wat gaan versterken in Middelkerke.
Toen was het er niet 'pokkedruk', meer dan de helft van de mensen had een maskertje op, afstanden werden goed gerespecteerd, de klapstoelen en banken waren voor 90% benomen en er werd aardig wat genuttigd. Toch was er ook onzekerheid op te merken onder de dagjesmensen: nemen we onnodige risico's of maakt die ene week echt het verschil?
Ik voelde me veiliger dan in de rij bij het lokale postkantoor. MVR mag ook wel eens aan zijn obees lijf gaan werken, of heeft hij zich al neergelegd bij zijn positie als extra-vatbaar persoon ?

Heel goed, pukkie !
Zoals reeds aangekondigd: On the first of May I shall be on the terrace of a pub, putting, cautiously but irreversibly a beer to my lips
Het was een Tripel Karmeliet - die hebben ze hier niet - vandaar dat ik het stukje 'pint of' weg liet. Want dat zou wat zwaar vallen immers.
De plaats was de zonovergoten Markt in het mooie plaatsje Delft.
Wat je tegenwoordig allemaal al niet moet doen voor een terrasje... maar het was het waard.
Zoals reeds aangekondigd: On the first of May I shall be on the terrace of a pub, putting, cautiously but irreversibly a beer to my lips
Het was een Tripel Karmeliet - die hebben ze hier niet - vandaar dat ik het stukje 'pint of' weg liet. Want dat zou wat zwaar vallen immers.
De plaats was de zonovergoten Markt in het mooie plaatsje Delft.
Wat je tegenwoordig allemaal al niet moet doen voor een terrasje... maar het was het waard.
14 uur van huis weg om een halve marathon af te vinken, JM en zijn middenstand een hart onder de riem te steken en enkele vrienden aan de kust dag te gaan zeggen. Het werd een mooie dag, één van de mooiste van 2021. Ook nog een pluim voor de bistro ( naam toch vergeten zeker) die ijskoude Duvel verkocht aan 2,2 euro. Wie sprak daar weer van pils aan 4 euro!? Hoop dat jouw 1 mei je net zo goed beviel, Dixit.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Amaai, nen ijskoude Duvel voor 2,20 is prima reclame.
Ook al is het dan in take-away.
Eens het ook met bediening is, lijkt me 3,50 + 0,50 Corona-toeslag een juiste prijs.
Wel zo vermelden.
WIE gaat daar een opmerking over maken? Zoiets moet kunnen.
Zelfs al moeten ze nu maar 6% BTW ipv 21% afdragen.
Ook al is het dan in take-away.
Eens het ook met bediening is, lijkt me 3,50 + 0,50 Corona-toeslag een juiste prijs.
Wel zo vermelden.
WIE gaat daar een opmerking over maken? Zoiets moet kunnen.
Zelfs al moeten ze nu maar 6% BTW ipv 21% afdragen.
Ja, omdat de politici niet willen uitleggen aan de mensen dat er al 24.000 Belgen gestorven zijn aan corona, terwijl AZ ongeveer 11 klonters zou opleveren.azerty_123 schreef: ↑1 mei 2021, 20:50Maar ondertussen word AZ wel niet meer aan mensen jonger dan 41 jaar gegeven...
En terwijl er elke dag nog steeds 35 mensen aan corona sterven.
Ze durven dit niet uitleggen omdat de Belgen dit niet zouden accepteren. Want de Belg denkt: het zou eens net mij moeten zijn ...
En omdat dit Belgen niet weten dat geen enkel medicijn, vaccin, operatie ... 100% veilig is.
En de Belgen niet begrijpen dat het beter is om een vaccin te krijgen met de kans op bloedklonters van 1 op 1.000.000, dan te sterven aan corona met kans van 1 op 500.
In de UK: veel meer AZ dan hier.
Maar geen nieuws van klonters: moet dus een complot zijn zeker? Alle klontergevallen weggemoffeld.
Wie de conclusie wil horen van wie het echt beter weet :
"""Gisteren kwam het wetenschappelijk comité van het EMA tot de conclusie dat het risico op ernstige COVID-19 globaal veel hoger ligt dan dat op ernstige bijwerkingen, zoals bloedklonters in combinatie met verlaagde bloedplaatjes. Deze bijwerking van het AstraZeneca-vaccin komt slechts in heel zeldzame gevallen voor, en dan vooral bij jongere mensen. De analyse van EMA toont aan dat na vaccinatie hospitalisatie en opname op intensieve zorgen door COVID-19 in alle leeftijdsgroepen, ook de jongeren, lager ligt dan het risico op die nevenwerking. Boven de leeftijd van 30 worden er door vaccinatie ook meer overlijdens vermeden. """"
We kunnen concluderen dat ik het hierover ook niet fout had, ondanks de meerderheid die beweerde van wel.
Net zo over de cijfers natuurlijk.
Er hebben er zich een aantal toch zeer zwaar in het zweet gewerkt hier om de tegengestelde piste te verdedigen en de waarheid telkens zo te verdraaien dat het hun gelijk enigzins diende.
Er zijn er zelfs nog een paar die dat tegengestelde nog steeds geloven.
Dit krijg je als de ziekenhuizen te vol liggen : ""Twee coronapatiënten overleden nadat stroom uitvalt in ziekenhuis in Maastricht"".
Spijtig voor hen : het zijn ook cijfers..
"""Gisteren kwam het wetenschappelijk comité van het EMA tot de conclusie dat het risico op ernstige COVID-19 globaal veel hoger ligt dan dat op ernstige bijwerkingen, zoals bloedklonters in combinatie met verlaagde bloedplaatjes. Deze bijwerking van het AstraZeneca-vaccin komt slechts in heel zeldzame gevallen voor, en dan vooral bij jongere mensen. De analyse van EMA toont aan dat na vaccinatie hospitalisatie en opname op intensieve zorgen door COVID-19 in alle leeftijdsgroepen, ook de jongeren, lager ligt dan het risico op die nevenwerking. Boven de leeftijd van 30 worden er door vaccinatie ook meer overlijdens vermeden. """"
We kunnen concluderen dat ik het hierover ook niet fout had, ondanks de meerderheid die beweerde van wel.
Net zo over de cijfers natuurlijk.
Er hebben er zich een aantal toch zeer zwaar in het zweet gewerkt hier om de tegengestelde piste te verdedigen en de waarheid telkens zo te verdraaien dat het hun gelijk enigzins diende.
Er zijn er zelfs nog een paar die dat tegengestelde nog steeds geloven.
Dit krijg je als de ziekenhuizen te vol liggen : ""Twee coronapatiënten overleden nadat stroom uitvalt in ziekenhuis in Maastricht"".
Spijtig voor hen : het zijn ook cijfers..
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat is omdat ze in de UK het aan ouderen, zelfs hoogbejaarden, gegeven hebben. Wij gaven het in het begin aan jonge mensen, bij wie deze bijwerking relatief gezien meer voorkomt.NTO schreef: ↑2 mei 2021, 07:36Ja, omdat de politici niet willen uitleggen aan de mensen dat er al 24.000 Belgen gestorven zijn aan corona, terwijl AZ ongeveer 11 klonters zou opleveren.azerty_123 schreef: ↑1 mei 2021, 20:50
Maar ondertussen word AZ wel niet meer aan mensen jonger dan 41 jaar gegeven...
En terwijl er elke dag nog steeds 35 mensen aan corona sterven.
Ze durven dit niet uitleggen omdat de Belgen dit niet zouden accepteren. Want de Belg denkt: het zou eens net mij moeten zijn ...
En omdat dit Belgen niet weten dat geen enkel medicijn, vaccin, operatie ... 100% veilig is.
En de Belgen niet begrijpen dat het beter is om een vaccin te krijgen met de kans op bloedklonters van 1 op 1.000.000, dan te sterven aan corona met kans van 1 op 500.
In de UK: veel meer AZ dan hier.
Maar geen nieuws van klonters: moet dus een complot zijn zeker? Alle klontergevallen weggemoffeld.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.