Corona-virus.
Re: Corona-virus.
En burgemeesters en co krijgen voorrang op het coronavaccin
en niet te vergeten op de pintjes wordt een extra coronatoeslag gevraagd, om hun zwarte kassa te spijzen
Gelukkig heb ik dit weekend huisarrest ( was iets te plezant op 1 mei). Wat een kluwen aan regeltjes! Veel plezier ermee FTP.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als we kijken naar de curves dan zijn deze allemaal zeer duidelijk aan het dalen.
Hopelijk nu voor de laatste keer.
Hopelijk nu voor de laatste keer.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Herinner me nog eens: waarom blijf jij in dit apenland, als het overal elders veel beter is?foopah schreef: ↑12 maart 2021, 14:35Los van de praktische gevolgen, lijkt het me niet onlogisch dat je dit wel effectief kan kiezen. Je bent toch evengoed vrij om te kiezen bij welke chirurg je gaat voor een operatie/advies, in welk ziekenhuis je je laat behandelen, welke medicatie je koopt en neemt. Waarom zou dat voor een vaccin anders moeten zijn ?
Nogmaals, of dit praktisch te regelen valt in dit apenland is wat anders, maar op zich lijkt me dat wel logisch.
2 maten, 2 gewichten???
Zijn hier toch van die kleine anderhalve meterkes.
Leuk dat je zonder aanleiding een post van 2 maand gelezen opzoekt, helemaal niet creepy of stalkerachtig.NTO schreef: ↑8 mei 2021, 09:36Herinner me nog eens: waarom blijf jij in dit apenland, als het overal elders veel beter is?foopah schreef: ↑12 maart 2021, 14:35
Los van de praktische gevolgen, lijkt het me niet onlogisch dat je dit wel effectief kan kiezen. Je bent toch evengoed vrij om te kiezen bij welke chirurg je gaat voor een operatie/advies, in welk ziekenhuis je je laat behandelen, welke medicatie je koopt en neemt. Waarom zou dat voor een vaccin anders moeten zijn ?
Nogmaals, of dit praktisch te regelen valt in dit apenland is wat anders, maar op zich lijkt me dat wel logisch.
Naar aloude gewoonte leg je me weer woorden in de mond die ik nooit gezegd heb. Ik heb nooit gezegd dat het overal elders beter is. Veel plezier met je komende uren aan opzoekwerk om een resem quotes uit context te rukken en in verkeerde volgorde te plaatsen om proberen toch je gelijk te halen.
Ook naar aloude gewoonte geen enkel antwoord op de inhoud van de post, maar enkel een persoonlijke aanval.
Kan je misschien eens met het forum delen waarom je onlangs (nog maar eens) geblokkeerd bent en je nu weer met een andere nickname moet verdergaan ?
Het leuke is dat ik vandaag toch al hard heb kunnen lachen met het kuddevolk. In normale omstandigheden zou geen kat het in zijn hoofd halen om met zo'n weer op een terras te gaan zitten. Het is hier amper 10 graden, het regent en er staat een pittig windje maar het kuddevolk zit massaal, in regenkledij en met paraplu, op het terras een veel te dure pint te drinken. We hebben al wat afgelachen vandaag.
Gelukkig dat ik, integenstelling tot jou, geen complotaanhanger ben.
Anders zou ik denken dat ik, gestapogewijs, vervolgd wordt door een extreemrechtse groepering
-
- Verbannen Gebruiker
Wie zijn "we"?
En je weet, of je laat uitschijnen, dat je ook weet waarom leden door de beheerders geblokkeerd worden?
Moet ik daar dan uit besluiten dat jij eentje van dat groepje bent dat achter de schermen beslist wie wel en wie niet geband wordt?
Ik volg hier niet alles op de voet maar ik heb niet de indruk dat NTO meer harde taal spreekt of sprak dan zijn opponenten.
Eerder omgekeerd.
Dat hij wel veel taalvaardiger en alerter is dan de doorsnee forumgebruiker was me wel al opgevallen.
Maar dat lijkt me op een discussieplatform eerder een kwaliteit dan een eigenschap die verwerpelijk is.
definitie
-Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.
-Een troll probeert conflict uit te lokken op het internet, om er dan mee te kunnen lachen. Het doel is om anderen in een discussie te lokken of emotioneel (boos/verdrietig) te laten reageren. Sommige trolls doen dit uit verveling, maar ze kunnen er ook een gevoel van macht door krijgen. Soms zoeken ze ook naar erkenning van andere trolls en willen ze graag in hun groepje thuis horen.
-iem. die zich op internet stelselmatig misdraagt door te schelden, te pesten, te dreigen enz.
Daarom : voor mij is de ene hierboven wel een trol en NTO niet.
Eens zijn of oneens staat daarbuiten.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 mei 2021, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Voor alle duidelijkheid, ik had het niet over Yaris en ik heb ook nooit last van Yaris gehad. Maar dat is dan ook niet moeilijk, ik heb van weinig last en kan gemakkelijk tegenstand in zijn juiste context zien.
Ik reageer eerder op teksten dan op avatars. Een uitzondering waarvan ik vind dat hij zijn beroep te schande maakt niet te na gesproken. Niets menselijks is me vreemd.
Het tijdelijk bannen van zogenaamde trollen of wie dan ook heb ik nooit begrepen. Je krijgt ze toch niet weg.
Als je je niet kan vinden in de reacties van deze of gene reageer je er toch gewoon niet op. Hoe moeilijk kan dat zijn?
-
- Verbannen Gebruiker
Dat is dan een definitie die voor jou opgaat omdat je dat persoonlijk zelf zo stelt. Maar meer is het ook niet.
Je kan ook niet in iemand anders plaats gaan stellen wie hij wel of niet als een trol moet beschouwen.
Wanneer je iedereen die het met je eens is niet gaat beschouwen als een trol maar omgekeerd wel wemelt het hier, volgens jouw opvatting, van de trollen.
Er zijn maar weinig mensen die het met alles van een ander eens zijn of omgekeerd.
Dat is op het internet bijna nooit het geval en daar buiten ook niet.
Mij komt het eerder voor dat het verwijt trol nogal vlug gemaakt worden door mensen die zelf graag een ander op zijn paard zetten maar als ze in de daaropvolgende discussie dan in de hoek gedrumd worden of geen eigen argumenten meer vinden dat te pas en te onpas het woord trol gebruiken om de discussie te beëindigen.
Anderzijds heb je ook topicpost die geopend worden door een nieuweling en zo vol onwaarschijnlijkheden staan dat de alerte lezer al vlug doorheeft dat je het niet al te ernstig moet nemen. Soms is dat puur amusement en kan je er daarom al aan deelnemen. Soms is het de grootste onzin. Maar dan neem je er gewoon niet aan deel of je verlaat voortijdig het gesprek.
Niemand die een euro verloren heeft. Niemand die voortijdig gestorven is.
Nog amusanter is dat het bijna altijd dezelfde forumleden zijn die daar dan intrappen en tegen beter weten in het ernstig blijven nemen. Ook geen klaf verdronken.
Maar van mij mag je blijven vinden wat je wil hoor. Het stoort mij niet.
Het grootste deel van een forum is digitaal amusement. En al zeker het kroeggedeelte.
Vind je het geen leuke kroeg, zoek een andere of richt er zelf ééntje op waar je vanachter de toog de beslissingen mag nemen.
Goh: Ik leer hier veel bij over het corona virus. Of is dat een ander woord voor Trollen misschien?