Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Wie er gelijk heeft kan momenteel niet achterhaald worden want de bron is anoniem gedaan aan een persorgaan
waarvan de faam en bekendheid tot enkele dagen geleden buiten de metropool Sint-Truiden totaal onbekend was.
Ik durf zelfs te betwijfelen dat jij voor deze zaak al ooit van dit blad en zijn journalisten gehoord had?
Anderzijds zijn er op dit forum toch wel een paar leden die op zeer regelmatige basis de werking van een vaccinatiecentrum, verspreid over het land, van binnen uit meemaken en er uit eerste hand over kunnen getuigen.
Wat de echte waarheid is over de werkomstandigheden in het vaccinatiecentrum in Sint-Truiden weet dus niemand.
Dat er op regelmatige basis op het einde van een shift overschotten van de dagelijkse batch uitgedeeld worden aan personen die niet op de reguliere uitnodigingslijst staan zal ook niemand weerleggen. Het is inherent aan het systeem en de momenteel gebruikte vaccins.
Maar het detail dat hier gesuggereerd wordt "dat er uitgenodigde mensen afgebeld worden om anderen voorrang te geven" maakt de anoniem bron niet geloofwaardiger.
Zelf maak ik eerder het omgekeerde mee. Als er op het einde van een dag een twintigtal vaccins over zijn worden recent eerst de mensen opgebeld die zich ingeschreven hebben op de QVAX-list. In de praktijk betekent dit dat je regelmatig een 100-tal mensen van die lijst effectief moet contacteren voor je er een twintigtal bijeen krijgt die de oproep beantwoorden, nog zin hebben, beschikbaar zijn en tijdig ter plaatse kunnen zijn. Als je dat op een week een paar keer voor hebt begrijp ik best dat je dat moe wordt en dan de eerste de beste aanwezige kandidaat bij zijn lurven grijpt om hem te vaccineren.
Aan een verloren vaccin heeft nl. niemand iets.
Het kan natuurlijk ook zijn dat het vaccinatiecentrum van Sint-Truiden de uitzondering op de regel is waar er nooit geen vaccins op overschot zijn en alle uitgenodigden zich altijd volgens schema stipt aanbieden. En waar al het personeel, op die paar anonieme klokkenluiders na die blijkbaar nu pas wakker zijn geschoten, een stelletje onderdrukten zijn die nog leven onder het stelsel van befehl ist befehl en zich daar eerder nooit vragen bij hebben gesteld.
Als dat laatste waar is maakt het dat alleen maar erger. Niet alleen voor de lokale politici maar voor een groot deel van de Truiense bevolking. Ze hebben dat spelletje dan immers stilzwijgend goedgekeurd en zelfs meegespeeld en mogelijk gemaakt. Dat blad is dan eigenlijk zijn eigen lezerspubliek zowat aan het ondersch***en.
Het is nog niet te laat foopah. Schrijf je in als vrijwilliger en achterhaal zelf de feiten.
En kom daarna uit eerste hand hier je vaststellingen kond doen.
Want volgens een andere kwiet op dit forum zal het nodig zijn want de huidige vrijwilligers gaan in de zomer massaal hun post verlaten om zelf op vakantie te kunnen gaan.
Je kan dan waarschijnlijk ook nog één van je andere wensen bekomen, zelf kiezen welk vaccin je krijgt.
Haha, als zaken verzinnen een sport was dan hadden we hier een aantal medaillewinnaars.NTO schreef: ↑8 mei 2021, 09:24 Vorig jaar vond Foopah dat hele coronagedoe pure complotzaaierij. Pure hysterie.
Daarna vond hij dat de regering bewust corona minimaliseerde. Een complot!!!!!
Daarna vond hij het een complot van de vaccinfabrikanten om traag vaccins te leveren.
Daarna vond hij het een complot van de overheid om de gevaren van AZ vaccin te minimaliseren.
Daarna vond hij het een complot van de overheid om de gevaren van J&J vaccin te minimaliseren.
Van heel die post is letterlijk geen één woord waar. Maar hey, van hoeveel van jouw posts is één of meer woorden waar ?
We hebben een lid bij wie de posts vaak beginnen met HAHA...
De anderen een beetje uitlachen want er heeft er hier maar ene het licht gezien.
Ra Ra Ra ... Wie is het.
Eerste prijs : een pintje op het terras in mijn gezelschap en zonder regenbescherming.
We zien al dat veel mensen zich opgeven voor de zaterdagshiften en dat er in verhouding verdomd veel binnen de 48 uur voor de shift afzeggen.
Andere kant van de medaille : ik zie meer en meer jobstudenten komen.
Ik zie de mensen die in de horeca werken en daar tijdelijk geen job hadden nu al wegvallen.
Een aantal anderen wordt het al beu en haakt af.
Tot nu toe nog altijd volk genoeg. Of dat zo gaat blijven ? Geen idee.
De anderen een beetje uitlachen want er heeft er hier maar ene het licht gezien.
Ra Ra Ra ... Wie is het.
Eerste prijs : een pintje op het terras in mijn gezelschap en zonder regenbescherming.
Als ik die kwiet was zou dat geen wonder zijn ... Want we denken er 'bij ons' allemaal zo over.David_DeWa schreef: ↑8 mei 2021, 12:34
Want volgens een andere kwiet op dit forum zal het nodig zijn want de huidige vrijwilligers gaan in de zomer massaal hun post verlaten om zelf op vakantie te kunnen gaan.
Je kan dan waarschijnlijk ook nog één van je andere wensen bekomen, zelf kiezen welk vaccin je krijgt.
We zien al dat veel mensen zich opgeven voor de zaterdagshiften en dat er in verhouding verdomd veel binnen de 48 uur voor de shift afzeggen.
Andere kant van de medaille : ik zie meer en meer jobstudenten komen.
Ik zie de mensen die in de horeca werken en daar tijdelijk geen job hadden nu al wegvallen.
Een aantal anderen wordt het al beu en haakt af.
Tot nu toe nog altijd volk genoeg. Of dat zo gaat blijven ? Geen idee.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 mei 2021, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik moet helemaal niet aantonen of achterhalen wat de effectieve feiten zijn. Ik post hier een artikel en het enige "tegenargument" hier is "fake news". Wanneer je dat dan benoemt, dan meent iemand die ervaring heeft in een vaccinatiecentrum dat hij daardoor met 100% zekerheid weet dat het onmogelijk is dat er in een ander vaccinatiecentrum onder politieke druk voorrang wordt gegeven aan bepaalde personen. Lijkt me een zeer twijfelachtige stelling, die uiteraard niet bewezen kan worden, zelfs als ze correct zou zijn. Het onderzoek zal wel uitwijzen wat er gebeurd is.David_DeWa schreef: ↑8 mei 2021, 12:34Wie er gelijk heeft kan momenteel niet achterhaald worden want de bron is anoniem gedaan aan een persorgaan
waarvan de faam en bekendheid tot enkele dagen geleden buiten de metropool Sint-Truiden totaal onbekend was.
Ik durf zelfs te betwijfelen dat jij voor deze zaak al ooit van dit blad en zijn journalisten gehoord had?
Anderzijds zijn er op dit forum toch wel een paar leden die op zeer regelmatige basis de werking van een vaccinatiecentrum, verspreid over het land, van binnen uit meemaken en er uit eerste hand over kunnen getuigen.
Wat de echte waarheid is over de werkomstandigheden in het vaccinatiecentrum in Sint-Truiden weet dus niemand.
Dat er op regelmatige basis op het einde van een shift overschotten van de dagelijkse batch uitgedeeld worden aan personen die niet op de reguliere uitnodigingslijst staan zal ook niemand weerleggen. Het is inherent aan het systeem en de momenteel gebruikte vaccins.
Maar het detail dat hier gesuggereerd wordt "dat er uitgenodigde mensen afgebeld worden om anderen voorrang te geven" maakt de anoniem bron niet geloofwaardiger.
Zelf maak ik eerder het omgekeerde mee. Als er op het einde van een dag een twintigtal vaccins over zijn worden recent eerst de mensen opgebeld die zich ingeschreven hebben op de QVAX-list. In de praktijk betekent dit dat je regelmatig een 100-tal mensen van die lijst effectief moet contacteren voor je er een twintigtal bijeen krijgt die de oproep beantwoorden, nog zin hebben, beschikbaar zijn en tijdig ter plaatse kunnen zijn. Als je dat op een week een paar keer voor hebt begrijp ik best dat je dat moe wordt en dan de eerste de beste aanwezige kandidaat bij zijn lurven grijpt om hem te vaccineren.
Aan een verloren vaccin heeft nl. niemand iets.
Het kan natuurlijk ook zijn dat het vaccinatiecentrum van Sint-Truiden de uitzondering op de regel is waar er nooit geen vaccins op overschot zijn en alle uitgenodigden zich altijd volgens schema stipt aanbieden. En waar al het personeel, op die paar anonieme klokkenluiders na die blijkbaar nu pas wakker zijn geschoten, een stelletje onderdrukten zijn die nog leven onder het stelsel van befehl ist befehl en zich daar eerder nooit vragen bij hebben gesteld.
Als dat laatste waar is maakt het dat alleen maar erger. Niet alleen voor de lokale politici maar voor een groot deel van de Truiense bevolking. Ze hebben dat spelletje dan immers stilzwijgend goedgekeurd en zelfs meegespeeld en mogelijk gemaakt. Dat blad is dan eigenlijk zijn eigen lezerspubliek zowat aan het ondersch***en.
Het is nog niet te laat foopah. Schrijf je in als vrijwilliger en achterhaal zelf de feiten.
En kom daarna uit eerste hand hier je vaststellingen kond doen.
Maar ik ken het spelletje hier, artikels die niet in de kraam passen moeten opeens door de lezer worden aangetoond als correct. Bij artikels die het eigen gelijk bewijzen, moet dat uiteraard niet, en kritiek erop is een complottheorie.
FAKE NEWS : dat heb jij zelf gezegd. Ik niet. Anderen woorden in de mond leggen.... Hebben we het al vaker over gehad.
Foopah snapt het nog altijd niet. Kan iemand een tekening maken ?
Foopah : als er elke dag 30 - 100 over zijn.. Waarom zou je dan mensen moeten afbellen (en zeggen dat ze vandaag niet moeten komen) als men er 1 persoon tussen schuift ? Leg dat eens uit man...
Er zijn ELKE DAG vaccins over !
Ofwel van een flesje dat begonnen is en waarvan spuiten werden klaargemaakt
en zoniet
heb je vaccins over van de mensen die ziek zijn, in het hospitaal, verhinderd om 1001 redenen, hun kat sturen, zich bedacht hebben, etc etc.
en zoniet
heb je de volgende vaccinatiedag weer spuiten over.
De stelling dat mensen afgebeld worden is zoals op de autokeuring veronderstellen dat, als ze tijd hebben om meermaals per dag 45 minuten geen enkele auto binnen te laten, je er geen auto meer bij krijgt zonder anderen af te bellen.
Dat klopt gewoon niet.
Over de artikels die niet in het kraam passen en de spelletjes : effe in de spiegel kijken weer.. Daar staat er ook zo een.
Foopah : als er elke dag 30 - 100 over zijn.. Waarom zou je dan mensen moeten afbellen (en zeggen dat ze vandaag niet moeten komen) als men er 1 persoon tussen schuift ? Leg dat eens uit man...
en zoniet
heb je vaccins over van de mensen die ziek zijn, in het hospitaal, verhinderd om 1001 redenen, hun kat sturen, zich bedacht hebben, etc etc.
en zoniet
De stelling dat mensen afgebeld worden is zoals op de autokeuring veronderstellen dat, als ze tijd hebben om meermaals per dag 45 minuten geen enkele auto binnen te laten, je er geen auto meer bij krijgt zonder anderen af te bellen.
Dat klopt gewoon niet.
Over de artikels die niet in het kraam passen en de spelletjes : effe in de spiegel kijken weer.. Daar staat er ook zo een.
Zie wel dat we het volkomen eens kunnen zijn over iets

Zoals alle Vlaams Belang stemmers leef je in een wereldje van zelf gemaakte waarheden en complotten. Je bent het geliefkoosde kiezerspubliek van Vlaams Belang.foopah schreef: ↑8 mei 2021, 12:44Haha, als zaken verzinnen een sport was dan hadden we hier een aantal medaillewinnaars.NTO schreef: ↑8 mei 2021, 09:24 Vorig jaar vond Foopah dat hele coronagedoe pure complotzaaierij. Pure hysterie.
Daarna vond hij dat de regering bewust corona minimaliseerde. Een complot!!!!!
Daarna vond hij het een complot van de vaccinfabrikanten om traag vaccins te leveren.
Daarna vond hij het een complot van de overheid om de gevaren van AZ vaccin te minimaliseren.
Daarna vond hij het een complot van de overheid om de gevaren van J&J vaccin te minimaliseren.
Van heel die post is letterlijk geen één woord waar. Maar hey, van hoeveel van jouw posts is één of meer woorden waar ?
Hier post je zelf waarop je je baseert: ... laten uitschijnen ...
Een compleet gratuite bewering van jouw kant:
Je drukt je altijd zeer onduidelijk uit. Je suggereert het wel, maar niemand kan zeggen dat je hier de migrantengemeenschap aanvalt.
Opnieuw trouwens in zijn geheel een gratuite complottenbewering.
Snellere vaccinaties? Allemaal fake news !foopah schreef: ↑30 april 2021, 09:59- Openbaar vervoerDavid_DeWa schreef: ↑30 april 2021, 09:11 Een nuchter denkend mens vraagt zich dan af van waar het blijft komen en zich verspreiden.
- Scholen
- Bedrijven
- "Moeilijk bereikbare gemeenschappen"
Van die 4 hebben ze het enkel aangedurfd om bedrijven aan te pakken, want dat is de weg van de minste weerstand. En dan nog.
De officiële cijfers bevestigen weliswaar dat de vaccinaties sneller gaan, maar dat is fakse news !
Hier vond de moderator dat je te ver ging met je gratuite persoonlijke aanvallen:
De overheid doet alles om hun "slechte resultaten" weg te moffelen en de politici handelen alleen maar uit eigenbelang:foopah schreef: ↑26 april 2021, 10:15Heb ik nooit beweerd, dat maak jij ervan zodat je de stelling makkelijk kan aanvallen. De meesten die iets in die richting beweerden, zeiden dat België het schandalig slecht deed, ver beneden het gemiddelde, slechter dan buurlanden (op dat moment), "bij de slechtsten", bijna overal laatste, etc.
--KNIP mod: persoonlijke aanval--
foopah schreef: ↑26 april 2021, 09:26Alles staat in het teken van zoveel mogelijk de abominabele aanpak en dito resultaten achter te houden, zodat dezelfde klossers in 2024 terug een kans hebben op een vetbetaalde post terwijl ze in de privé werkloos zouden zijn. Dat is het enige waar dit allemaal om draait en de enige drijfveer van sukkels zoals Beke en VDB, samen met de experts en taskforce leiders uit hun eigen politieke stal (maar dat mag niet gezegd worden uiteraard, want dat is "niet relevant").spaarfreakje schreef: ↑26 april 2021, 01:18 Alles staat in het teken van de vaccinatie-campagne op zich, met minder bekommernis om je persoonlijke gezondheid.
VDB doet het waarschijnijk wel niet voor het geld, maar gewoon voor de aandacht en de macht. Cfr. zijn kameraad MVR.
Ook de journalisten zitten in het complot:
De manier waarop jij conclusies trekt, is op zijn minst bizar te noemen:foopah schreef: ↑20 april 2021, 13:04Dit gaat dan ook 1 van de weinige relevante vragen ivm elektrisch rijden zijn. Maar dat die rekening er komt, is zeker. Het stopzetten van de terugdraaiende teller geeft alleszins al een eerste grote boost aan inkomsten, zowel voor de regering als voor de elektriciteitsleveranciers.
Dat die vraag nog nooit aan een minister gesteld is, zegt alweer veel over de journalistiek in dit land.
Aantal vaccins beschikbaar? Alkemaal een complot.foopah schreef: ↑26 maart 2021, 13:57Weer lekker langs de kwestie. Of je dat er nu bij zegt of niet, het is dus bij het kleuteronderwijs gestopt. Ocharme.amturingas schreef: ↑26 maart 2021, 13:26
Wie stopt met leren als zij of hij met het onderwijs klaar is, is maar een grote sukkelaar hoor. Zeker in deze tijden waarin alles verandert.
Het is trouwens ook een zeer goed medicijn tegen de panische angsten die anderen hebben voor elektrische wagens, vaccins, mensen met een niet-witte huidskleur, ...
Ik zal je vraag kunnen beantwoorden na mijn dood.
foopah schreef: ↑19 maart 2021, 09:44600.000 dosissen op voorraad.
Heel de politiek: "ja mannekes, als we nu eens vaccins geleverd kregen, dan zouden we onze max capa eens kunnen tonen. Onze plannen werken enkel op voorwaarde dat er vaccins beschikbaar zijn, en die zijn er niet genoeg."
Heel de pers/media: "geen vragen".
foopah schreef: ↑2 maart 2021, 15:15Dit is inderdaad de enige verklaring die de politiek geeft voor het afschuwelijk traag gaan van het vaccineren: "er worden niet genoeg vaccins geleverd". Altijd maar dezelfde leugen, terwijl alles wat er intern verkeerd gaat "opstartproblemen zijn" die "ondertussen verholpen zijn".
Nogmaals: er liggen 358.000 vaccins te wachten, niet gereserveerd voor een tweede dosis. Misdadig is dat.
Maar voor de verdedigers van onze politiekers hier: als je doel is om er 1 miljoen vrij beschikbaar in je diepvries te hebben, dan is 358.000 daar inderdaad ver vanaf, en levert de stoute farma inderdaad veel te weinig. Foei farma ! Laat ons nog eens een brief schrijven naar Charles Michel !
Ook een complot:
-
- Verbannen Gebruiker
Het tegenargument van diegenen die de anoniem geuite beschuldigingen in een obscuur blaadje in een ander daglicht willen stellen is helemaal niet dat het fake nieuws is.foopah schreef: ↑8 mei 2021, 12:57 Ik moet helemaal niet aantonen of achterhalen wat de effectieve feiten zijn. Ik post hier een artikel en het enige "tegenargument" hier is "fake news". Wanneer je dat dan benoemt, dan meent iemand die ervaring heeft in een vaccinatiecentrum dat hij daardoor met 100% zekerheid weet dat het onmogelijk is dat er in een ander vaccinatiecentrum onder politieke druk voorrang wordt gegeven aan bepaalde personen. Lijkt me een zeer twijfelachtige stelling, die uiteraard niet bewezen kan worden, zelfs als ze correct zou zijn. Het onderzoek zal wel uitwijzen wat er gebeurd is.
Maar ik ken het spelletje hier, artikels die niet in de kraam passen moeten opeens door de lezer worden aangetoond als correct. Bij artikels die het eigen gelijk bewijzen, moet dat uiteraard niet, en kritiek erop is een complottheorie.
Ze tonen meermaals vanuit de eerste hand, lees mensen die regelmatig zelf in een vaccinatiecentrum werkzaam zijn, aan dat men daar nog niet heeft kunnen vaststellen dat er mensen worden afgebeld om bewust anderen eerder en onrechtmatig aan de beurt te laten komen.
Als jij er voor kiest om meer geloof te hechten aan een anonieme getuigenis in een tot voor kort onbekend lokaal platform in plaats van meerdere getuigenissen uit de eerste hand dan is dat jouw goed recht.
Afgaande hoe het er in de meeste andere centra aan toe gaat toont wel aan dat het redelijk waarschijnlijk is dat dit argument een overdrijving is om de zaak nog wat op te hitsen en belangrijker te doen overkomen dan ze is.
En er is, zeker niet door mij, ook helemaal niet gesteld dat er 100% zekerheid is dat dit niet gebeurd is.
Als je dat hebt opgemaakt uit mijn reactie zou ik de tekst toch nog eens helemaal tot het einde doornemen.
Ik heb geschreven dat het altijd mogelijk is dat Sint-Truiden de uitzondering op de regel kan zijn.
Maar in dat geval is het geen louter politiek probleem meer maar een complot waar een deel van de burgers aan heeft meegewerkt.
Dat de lokale burgemeester een deontologische fout heeft gemaakt wordt hier maar door weinigen in twijfel getrokken. Zelfs niet door haar zelf. Dat haar communicatie getuigt van een verregaand amateurisme is ook voor bijna iedereen duidelijk.
Het punt van discussie is dat een lokale kroniekschrijver zijn artikel kracht wil bijzetten door te beweren dat hij beschikt over getuigenissen dat er een strategie werd gehanteerd waarbij mensen die opgeroepen waren bewust een vaccin werd onthouden om dit vervolgens te kunnen toedienen aan een groep die een voorkeursbehandeling heeft geëist van de verantwoordelijken van het centrum.
Als dit inderdaad zo is dan is dit een flagrant geval van verregaande corruptie en normvervaging. Het is dan ook heel normaal dat er een onderzoeksrechter wordt aangesteld om dit tot op de bodem uit te pluizen.
Moest dit niet het geval zijn zouden er hier al staan roepen dat het gerecht aan zijn taak verzaakt.
Of de burgemeester hierbij haar hand heeft overspeeld of eindelijk goede raad tot handelen heeft gekregen zal hopelijk later nog blijken en meer klaarheid scheppen.
David_DeWa schreef: ↑8 mei 2021, 14:06 Het tegenargument van diegenen die de anoniem geuite beschuldigingen in een obscuur blaadje in een ander daglicht willen stellen is helemaal niet dat het fake nieuws is.
Ok, ik zal me vergist hebben. "Nonsens, stemmingmakerij, uit de duim gezogen", zijn niet hetzelfde als fake news. My bad.haelewyn schreef: ↑7 mei 2021, 21:24 Riooljournalistiek ? Nonsens en stemmingmakerij ? Of zelf uit je duim gezogen ?
Het is helemaal niet nodig om mensen af te bellen om iemand anders een vaccin te geven. Er zijn er elke dag over door mensen die niet om hun vaccin gekomen zijn.
Welke krant zou nu zo'n nonsens schrijven ? Post eens een citaat, zou ik zeggen.
Volledig correct, ik heb zelf ook nog nooit fraude gezien op mijn werk, dus in geen enkel bedrijf kan er fraude gepleegd worden. Dat anderen daar toch over getuigen, is nonsens (geen fake news), want ik heb het zelf nog niet gezien. Even serieus blijven eh.David_DeWa schreef: ↑8 mei 2021, 14:06 Ze tonen meermaals vanuit de eerste hand, lees mensen die regelmatig zelf in een vaccinatiecentrum werkzaam zijn, aan dat men daar nog niet heeft kunnen vaststellen dat er mensen worden afgebeld om bewust anderen eerder en onrechtmatig aan de beurt te laten komen.
Als jij er voor kiest om meer geloof te hechten aan een anonieme getuigenis in een tot voor kort onbekend lokaal platform in plaats van meerdere getuigenissen uit de eerste hand dan is dat jouw goed recht.
Ik heb het ook helemaal niet op jou.David_DeWa schreef: ↑8 mei 2021, 14:06 En er is, zeker niet door mij, ook helemaal niet gesteld dat er 100% zekerheid is dat dit niet gebeurd is.
Als je dat hebt opgemaakt uit mijn reactie zou ik de tekst toch nog eens helemaal tot het einde doornemen.
Ik heb geschreven dat het altijd mogelijk is dat Sint-Truiden de uitzondering op de regel kan zijn.
Ik moet het wel erkennen, jij bent echt sterk in het posten van quotes/replies die niks maar dan ook niks met het topic te maken hebben, waaraan je dan een eigen conclusie koppelt die daar ook nog eens niets mee te maken heeft, om dan op een hoger niveau nog eens een veronderstelling te maken die door die quote helemaal niet gestaafd wordt. Dus 3 lagen onzin, met als eindconclusie dat jij het juist hebt en de andere fout.
Ik ga niet heel je post vol fouten weerleggen, maar bvb hieronder ben je weer volledig overtuigd van je eigen gelijk, omdat je niet weet dat er vorige week beslist is (te checken in de officiële verslagen van de overheid) om €75.000 subsidie te geven voor het organiseren van een festival in Kinshasa.
Dus:
1. Geen "compleet gratuite" bewering, maar een feit waarvan jij niet op de hoogte bent (zoals zo vaak).
2. Ik val helemaal de migrantengemeenschap niet aan, geen zinnig mens die weet waar je dat haalt. Racisme-kaart trekken is natuurlijk altijd wel een dankbare strategie.
Ik heb trouwens nog nooit op VB gestemd, en zal ik ook nooit doen. Dus weeral fout. Nog eens proberen voor 20 frank ?
Dus het verhaal klopt niet en zou ook niet kunnen kloppen, maar het is toch geen fake news. Got it. Kwestie dat we elkaar blijven begrijpen eh.haelewyn schreef: ↑8 mei 2021, 13:04 FAKE NEWS : dat heb jij zelf gezegd. Ik niet. Anderen woorden in de mond leggen.... Hebben we het al vaker over gehad.
en zoniet
en zoniet
Dat klopt gewoon niet.
Iemand bewust verkeerd quoten, is een zeer laaghartige manier om iemand valse woorden in de mond te leggen.foopah schreef: ↑8 mei 2021, 14:56Ik ga niet heel je post vol fouten weerleggen, maar bvb hieronder ben je weer volledig overtuigd van je eigen gelijk, omdat je niet weet dat er vorige week beslist is (te checken in de officiële verslagen van de overheid) om €75.000 subsidie te geven voor het organiseren van een festival in Kinshasa.
Dus:
1. Geen "compleet gratuite" bewering, maar een feit waarvan jij niet op de hoogte bent (zoals zo vaak).
2. Ik val helemaal de migrantengemeenschap niet aan, geen zinnig mens die weet waar je dat haalt. Racisme-kaart trekken is natuurlijk altijd wel een dankbare strategie.
Ik heb trouwens nog nooit op VB gestemd, en zal ik ook nooit doen. Dus weeral fout. Nog eens proberen voor 20 frank ?
De juiste quote is dit.
Hier val je de migrantengeleenschap aan zonder dit te zeggen. Maar iedereen weet wat je bedoelt. Maar jij kan naar waarheid beweren dat je het niet gezegd hebt.
Ik weet dat het moedwil is maar ik speel nog eens mee.
Niemand sluit uit dat ze in Sint-Truiden kompleet gek zijn en dan is er misschien een heel klein kansje dat ze zo doen.
Ik heb je wel al drie keer verteld waarom het niet eens nodig is om zo te doen. Nergens.
Dat blijf je negeren.
3+4= 3 want de 4 gewoon negeren is toegelaten en aan te raden.
Het is zeer goed mogelijk fake news maar ik heb er die naam niet op geplakt. Mijn omschrijving was anders. Van de pot gerukte nonsens vind ik treffender.
Voila. We verstaan elkaar. Ik jou toch...
Nu stop ik er even mee voor ik bij het publiek een slechte naam krijg.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Slecht nieuws: de Jos is overleden

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Exit AstraZeneca. Benieuwd of ze mijn tweede spuit nog in voorraad hebben
https://www.hln.be/buitenland/eu-stopt- ... ~a4997320/

https://www.hln.be/buitenland/eu-stopt- ... ~a4997320/