Beleggen in Bitcoins?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Beleggen in Bitcoins?
Dat notarisdiploma zal je niet lang kunnen gebruiken jammergenoeg, de blockchain zal dat allemaal veel beter doenamturingas schreef: ↑28 februari 2021, 12:38 Ik heb ondertussen mijn crypto diploma van timmerman, dokter, tuinarchitect, taxichauffeur, psycholoog, elektricien, klusjesman, programmeur, visionair, astronaut, veearts, wielrenner, notaris en vroedvrouw behaald.
Steeds tot uw dienst aan 400 € per uur. Swiftly and with style (ik ben ook begrafenisondernemer, voor wie zijn klassiekers kent ).
En factureren in € is ook zo old-skool, bitcoin is de toekomst mijn beste, bitcoin.
-
- Verbannen Gebruiker
Als zelfs Coinbase zich laat betalen in oubollige en voorbijgestreefde, prehistorische, archaïsche misbaksels als USD, CAD, EUR, GBP dan gaan bij mij toch alarmbellen rinkelen
Toch wel straf ... ze zijn een van de grote pleitbezorgers van bitcoin, maar als puntje bij paaltje komt, ...
Als de vos de passie preekt, boer let op je ganzen
Hier een extract uit hun tarieflijst:
If the total transaction amount is less than or equal to $10, the fee is $0.99 | €0,99 | £0,99 | C$.99If the total transaction amount is more than $10 but less than or equal to $25, the fee is $1.49 | €1,49 | £1,49 | C$1.49If the total transaction amount is more than $25 but less than or equal to $50, the fee is $1.99 | €1,99 | £1,99 | C$1.99If the total transaction amount is more than $50 but less than or equal to $200, the fee is $2.99 | €2,99 | £2,99 | C$2.99
Hoe hoger de prijs, hoe meer ze verdienen natuurlijk. En de oprichter heeft zelf ook nog aanzienlijke holdings in Bitcoin en Ethereum.
Spreiding noemen ze dat.
McAfee verschijnt na drie jaar voor de rechter wegens manipulatie van dogecoin via twitter.
Over drie jaar is papa elon dan aan de beurt
Bron:
Reuters
Over drie jaar is papa elon dan aan de beurt
Bron:
Reuters
In the cryptocurrency cases, authorities said McAfee touted assets including Verge, Reddcoin and Dogecoin as part of a “Coin of the Day” or “Coin of the Week” tweet from around December 2017 through February 2018.
Authorities said McAfee held himself up as an expert on cybersecurity and cryptocurrency through his tweets, speeches and his role as a CEO of a publicly traded cryptocurrency company. They also accused him of telling followers he had no stake in the coins, even as he touted how they “will change the world.”
Reporting by Jonathan Stempel in New York and Chris Prentice in Washington; Editing by Matthew Lewis and Will Dunham
Bitcoin kent een kleine appelflauwte. Onder de 49.000$.
Is ook geen goed nieuws voor Coinbase. 288$ tov 429$ initiële koers.
Is ook geen goed nieuws voor Coinbase. 288$ tov 429$ initiële koers.
Juist, en... ik dacht toch ook dat cryptomunten disruptief waren voor alles wat financieel estabishment was? Waarom gaan ze dan naar de klassieke beurs, noteert het aandeel in USD, en laat het zich bij de beursgang begeleiden door de meest ouderwetse investeringsbanken (Goldman Sachs?) die er bestaan?amturingas schreef: ↑28 februari 2021, 13:59 Als zelfs Coinbase zich laat betalen in oubollige en voorbijgestreefde, prehistorische, archaïsche misbaksels als USD, CAD, EUR, GBP dan gaan bij mij toch alarmbellen rinkelen
-
- Full Member
- Contacteer:
Een dikke 2 maanden later:Cowboy_Bebop schreef: ↑20 februari 2021, 15:22Haltes zijn na 1,5 maanden gehaald maar niemand die op deze trein zit wil afstappen.Cowboy_Bebop schreef: ↑7 januari 2021, 15:40
-> Intussen 38.500$
hoog of laag?
-> Intussen 1.200$
hoog of laag?
Volgende halte voor Bitcoin: 50.000$, Ethereum : 2.000$
Als er iets is dat deze topic geschiedenis mij leert dan is het dat cryptocurrency al 8 jaar ondergewaardeerd wordt.
Dan maar op naar de volgende haltes: 80.000$ en 2.400$.
Bitcoin blijft op en af gaan tussen 50-64.000$
Ethereum: die was net 2.850$ waard!
-
- Full Member
- Contacteer:
10 dag later staat Ethereum 4.100$.Cowboy_Bebop schreef: ↑1 mei 2021, 12:02Een dikke 2 maanden later:Cowboy_Bebop schreef: ↑20 februari 2021, 15:22
Haltes zijn na 1,5 maanden gehaald maar niemand die op deze trein zit wil afstappen.
Dan maar op naar de volgende haltes: 80.000$ en 2.400$.
Bitcoin blijft op en af gaan tussen 50-64.000$
Ethereum: die was net 2.850$ waard!
Desondanks blijft het hier opvallend stil in deze thread (en het forum in het algemeen?).
Voor mij lijkt het nog altijd één grote meme
Dat gezegd zijnde ben ik recent toch begonnen met ETH te minen in plaats van langs de zijkant te blijven toekijken. Zo bouw ik toch een kleine cryptowallet op zonder er rechtstreeks in te investeren, buiten de electriciteitskost van ocharme €1/dag.
Terugverdientijd voor elec + GPU, die ik sowieso heb, zo'n 25 weken.
Dat gezegd zijnde ben ik recent toch begonnen met ETH te minen in plaats van langs de zijkant te blijven toekijken. Zo bouw ik toch een kleine cryptowallet op zonder er rechtstreeks in te investeren, buiten de electriciteitskost van ocharme €1/dag.
Terugverdientijd voor elec + GPU, die ik sowieso heb, zo'n 25 weken.
Laatst gewijzigd door Bae1 op 11 mei 2021, 06:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik verkoop gewoon stukjes van mijn crypto port na elke substantiële stijgingCowboy_Bebop schreef: ↑10 mei 2021, 12:30 10 dag later staat Ethereum 4.100$.
Desondanks blijft het hier opvallend stil in deze thread (en het forum in het algemeen?).
Heb nu nog maar zo'n 20% over van mijn piek "investering".
Elon Musk: "Tesla aanvaardt bitcoin niet langer als betaalmiddel”
https://www.hln.be/internet/elon-musk-t ... ~a2119ec9/
En toen was het feestje voorbij?
https://www.hln.be/internet/elon-musk-t ... ~a2119ec9/
En toen was het feestje voorbij?
-
- Full Member
- Contacteer:
Kan er iemand mij een goede website aanraden voor het verhandelen van crypto's. Zowel aankoop als terugstorten naar je eigen rekening achteraf? Voor elke goede site lees je ook veel negatief. Wat te geloven eigenlijk. Ik zou ook graag een gokje willen wagen en zien waar we uitkomen. Niet veranderen is stilstaan. Je moet je af en toe open stellen of je wordt een fosiel.:-)
-
- Full Member
- Contacteer:
Als het enkel is voor de grotere munten -> bitstamp beneluxrobinvandyck schreef: ↑14 mei 2021, 11:10 Kan er iemand mij een goede website aanraden voor het verhandelen van crypto's. Zowel aankoop als terugstorten naar je eigen rekening achteraf? Voor elke goede site lees je ook veel negatief. Wat te geloven eigenlijk. Ik zou ook graag een gokje willen wagen en zien waar we uitkomen. Niet veranderen is stilstaan. Je moet je af en toe open stellen of je wordt een fosiel.:-)