Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Of zelf initiatief genomen, het is maar hoe je het bekijkt. Diegene die voorgestoken hebben zal je zeker niet horen klagen...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En wie dacht dat het met de stijgende immuniteit ging gedaan zijn met onzinnige onwetenschappelijke regeltjes is eraan voor de moeite. Het virus is namelijk bang van cateraars
Tuinfeest deze zomer kan enkel met professionele catering
Tuinfeest deze zomer kan enkel met professionele catering
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Het is natuurlijk niet al te moeilijk om te weten te komen wanneer je volgens jouw leeftijd normaal zou opgeroepen worden in het vaccinatiecentrum waar je aan was toegewezen. Toch als je dat zo belangrijk vindt.
Tafeltjes van 4 ? Tarara!
Allemaal gezellig rond de grote tuintafel, mijn gedacht. Zeker vanaf juli. Omdat er te weinig cateraars zijn om alle feesten te frequenteren, verzorg ik de dis wel zelf.
Doen die politici dit nu met opzet, of zijn ze echt wereldvreemd?
Allemaal gezellig rond de grote tuintafel, mijn gedacht. Zeker vanaf juli. Omdat er te weinig cateraars zijn om alle feesten te frequenteren, verzorg ik de dis wel zelf.
Doen die politici dit nu met opzet, of zijn ze echt wereldvreemd?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Tegen de zomer heeft iedereen die ik zou willen uitnodigen al 1 of 2 vaccins gehad. Op een bepaald moment moet men toch aanvaarden dat onder gevaccineerden normaal geleefd wordt.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Nee, men moet aanvaarden dat iedereen normaal leeft zonder onderscheid tussen niet en wel gevaccineerden.
Het is grappig hoe men argumenten sporadisch vergeet en bovenhaalt: bijvoorbeeld met vaccinatie hoef je geen test meer voor een festival.
like: wtf? je kan als gevaccineerd persoon mensen besmetten, maar toch moet je geen test hebben?
Dus je mag à volonte het hele festival besmetten, maar als je niet gevaccinneerd bent, mag je er zelfs niet in met het virus
Geen enkele wetenschappelijke logica...
PS: het beste is geen test voor iedereen en zonder beperking, maar ons regime kan het niet aan om mensen zelf te laten beslissen
Het is grappig hoe men argumenten sporadisch vergeet en bovenhaalt: bijvoorbeeld met vaccinatie hoef je geen test meer voor een festival.
like: wtf? je kan als gevaccineerd persoon mensen besmetten, maar toch moet je geen test hebben?
Dus je mag à volonte het hele festival besmetten, maar als je niet gevaccinneerd bent, mag je er zelfs niet in met het virus
PS: het beste is geen test voor iedereen en zonder beperking, maar ons regime kan het niet aan om mensen zelf te laten beslissen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Van zodra de vaccinatiegraad hoog genoeg is, zou dat inderdaad geen probleem mogen zijn.
Als je gevaccineerd bent, is de kans veel kleiner dat je besmet(telijk) bent.Aerolla schreef: ↑16 mei 2021, 17:29 Het is grappig hoe men argumenten sporadisch vergeet en bovenhaalt: bijvoorbeeld met vaccinatie hoef je geen test meer voor een festival.
Als je een negatieve test aflegt, is de kans veel kleiner dat je besmet(telijk) bent.
Perfecte (wetenschappelijke) logica n.m.i.
Het zijn volgens mij "de mensen" (veralgemening) die het niet aankunnen om zelf in te schatten en te beslissen in het algemeen belang.
Waarom ga je er van uit dat mensen niet zelf kunnen beslissen?
Inderdaad, mensen zullen er zelf niet opkomen dat ze een professionele traiteur nodig hebben voor hun tuinfeest om corona te vermijden, als je zo redeneert, dan klopt het...
Inderdaad, mensen zullen er zelf niet opkomen dat ze een professionele traiteur nodig hebben voor hun tuinfeest om corona te vermijden, als je zo redeneert, dan klopt het...
-
- Verbannen Gebruiker
Kijk gewoon om je heen en hou je ogen open.
Of lees gewoon de nieuwe topics welke de laatste tijd op dit forum geopend worden en de vragen die daarin gesteld worden.
Daaruit kan je ook al veel leren hoe besluiteloos de mensen zijn.
Die regel voor tuinfeesten door cateraars blijkt in de praktijk natuurlijk een lachertje.
Niet iets om wakker van te liggen noch om je over op te winden.
Of lees gewoon de nieuwe topics welke de laatste tijd op dit forum geopend worden en de vragen die daarin gesteld worden.
Die regel voor tuinfeesten door cateraars blijkt in de praktijk natuurlijk een lachertje.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je moet eens goed lezen wat ik geschreven heb ...
Tja... sommige mensen zullen er net wél opkomen dat een professionele traiteur een tuinfeest in goede banen kan lijden (los van corona). Of dat nodig is, is nog wat anders natuurlijk.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 16 mei 2021, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
+1David_DeWa schreef: ↑16 mei 2021, 18:24 Kijk gewoon om je heen en hou je ogen open.
Los van deze discussie - mensen openen niet altijd een topic omdat ze het niet weten, maar vaker omdat ze een second opinion willen hebben (en eigenlijk liefst enkel een die hun mening bevestigd...)
"Normaal" eind deze maand. Spijtig genoeg zit ik momenteel (vanwege het vele werk hier) niet in mijn tweede thuisland, Thailand, dat spuitje zou anders al veel eerder gegeven (lees gekocht) zijn. Dit is trouwens de eerste keer dat ik licht ziek ben na een vaccin en ik heb er al zeer veel gekregen. Cheers!David_DeWa schreef: ↑16 mei 2021, 16:59Het is natuurlijk niet al te moeilijk om te weten te komen wanneer je volgens jouw leeftijd normaal zou opgeroepen worden in het vaccinatiecentrum waar je aan was toegewezen. Toch als je dat zo belangrijk vindt.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat dit met dit topic te maken heeft, is mij een raadsel. Maar goed, zoals je zelf al zei "los van deze discussie" ...
Ja, vaak gaat het om het krijgen van een "second opinion" om bevestiging te krijgen van je "eigen opinion" en dat is menselijk.
De kunst is juist om ervoor open te staan om toch van gedachten te veranderen (maar dat hoeft niet noodzakelijk), anders heeft het weinig zin
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat deze wel eens in de encyclopedie onder het lemma 'retorische vraag' zou kunnen terechtkomen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.