BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
Re: BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
Al een jaar lang anoniem op dit forum gelezen en VWCE ingedoken via aanvankelijk MeDirect, maar na kostenverhoging bij Binck.
...maar naar aanleiding van onderstaande toch maar eindelijk geregistreerd op dit forum. :-)
Zojuist bevestiging van Saxo dat alles verhuisd is. Ik check uiteraard de app meteen, en ook kosten voor aankoop VWCE via Xetra.
Let op met de TOB, daar gaat eens iemand voor moeten mailen vrees ik... wordt foutief 1,32% gerekend.
...maar naar aanleiding van onderstaande toch maar eindelijk geregistreerd op dit forum. :-)
Zojuist bevestiging van Saxo dat alles verhuisd is. Ik check uiteraard de app meteen, en ook kosten voor aankoop VWCE via Xetra.
Let op met de TOB, daar gaat eens iemand voor moeten mailen vrees ik... wordt foutief 1,32% gerekend.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Omwille van de transactiekosten op Xetra neem ik aan dan.
Ik overweeg lynx.be of mexem.com voor dergelijke (cap) ETFs.
Welkom
Waarom mail/bel *jij* niet ?
Heb dat ook eens voorgehad met TOB op Inclusio (was toen nieuw op de beurs) aankoop bij Keytrade... heb hen direct gebeld en ze hebben dat dan zeer snel gecorrigeerd en bij transacties daarna werd het correct afgehouden.
Heb ik eigenlijk vlak na die post gedaan hoor. Het is gemeld. We zullen zien. :-)
Geen fan van die app van Saxo...
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Wat een rommeltje is die Saxo site toch.
Tussen mijn "vermogen" en totaal van aandelen zit meer dan 3% verschil?
Mijn cash balans van Binck staat nog steeds op "te verwerken".
Van de dividenden die ik deze ochtend ontvangen heb kan ik nergens een detail oproepen.
In het activiteitenlog staat "Cash balance net change 10.05; Changed from 10 to 20.05 by Back Office". Wat weet ik daar nu mee?
Al de op te vragen rapporten zijn in PDF en zijn leeg.
Tussen mijn "vermogen" en totaal van aandelen zit meer dan 3% verschil?
Mijn cash balans van Binck staat nog steeds op "te verwerken".
Van de dividenden die ik deze ochtend ontvangen heb kan ik nergens een detail oproepen.
In het activiteitenlog staat "Cash balance net change 10.05; Changed from 10 to 20.05 by Back Office". Wat weet ik daar nu mee?
Al de op te vragen rapporten zijn in PDF en zijn leeg.
Geeft wel niet veel vertrouwen al die negatieve info over Saxo.
De eigenaar van 'L'investisseur Heureux' verwoord het zo les titres sont détenus chez Saxo Banque (que je ne recommande pas)
De eigenaar van 'L'investisseur Heureux' verwoord het zo les titres sont détenus chez Saxo Banque (que je ne recommande pas)
- Roger_de_klusman
- Jr. Member
- Contacteer:
Bedankt voor de info.
Ik zal voor de zekerheid maar eens alle info over portefeuille en transacties downloaden, voor ik aan de beurt ben.
Ik zal voor de zekerheid maar eens alle info over portefeuille en transacties downloaden, voor ik aan de beurt ben.
Dit weekend ben ik -helaas- overgezet.
In de aanloop daarnaar netjes een nieuw paswoord aangemaakt voor op hun Saxo platform.
Het ganse weekend kon ik nergens inloggen, noch op Binck, noch op Saxo, maar dat snap ik.
Deze ochtend bericht gekregen dat ik zogezegd succesvol overgezet ben, doch wanneer ik wil inloggen krijg ik wel het SMSje, maar vervolgens blijft hun Saxo investor platform eeuwig laden wanneer je dit SMSje netjes ingeeft.
Wat een gekungel toch eigenlijk.
Moet er ergens een optie in mijn browser aangevink/afgevinkt worden zodat de beveiligde omgeving doorkomt, of ligt dit aan hun IT die gecrasht is... of mag ik een halve voormiddag liggen bellen/mailen om het in orde te krijgen?
Online help vragen bij hen heeft geen zin, want daartoe moet je eerst ... inloggen op hun platform.
Wat een grap, als je probleem net is dat je niet ingelogd raakt eigenlijk.
In de aanloop daarnaar netjes een nieuw paswoord aangemaakt voor op hun Saxo platform.
Het ganse weekend kon ik nergens inloggen, noch op Binck, noch op Saxo, maar dat snap ik.
Deze ochtend bericht gekregen dat ik zogezegd succesvol overgezet ben, doch wanneer ik wil inloggen krijg ik wel het SMSje, maar vervolgens blijft hun Saxo investor platform eeuwig laden wanneer je dit SMSje netjes ingeeft.
Wat een gekungel toch eigenlijk.
Moet er ergens een optie in mijn browser aangevink/afgevinkt worden zodat de beveiligde omgeving doorkomt, of ligt dit aan hun IT die gecrasht is... of mag ik een halve voormiddag liggen bellen/mailen om het in orde te krijgen?
Online help vragen bij hen heeft geen zin, want daartoe moet je eerst ... inloggen op hun platform.
Wat een grap, als je probleem net is dat je niet ingelogd raakt eigenlijk.
Ik heb gezien dat ze kosten hebben aangerekend om mijn rekening te sluiten ( 128 euro ) daar wist ik niets van.Zijn er nog mensen die dit hebben gezien?
Heb je het over "kosten sluiten posities"? Dit trekken ze af om zo de juiste huidige waarde van je port te berekenen.
Mijn USD rekening is $ 3,19 te hoog t.o.v. het laatste uittreksel bij Binck
De Euro rekening klopt wel
Alles klopt, ook alle posities. Ik had nog iets over het hoofd gezien
Mijn USD rekening is $ 3,19 te hoog t.o.v. het laatste uittreksel bij Binck
De Euro rekening klopt wel
Alles klopt, ook alle posities. Ik had nog iets over het hoofd gezien
De historiek gaat niet mee, maar je kan die, ook na verhuis, nog zien op de oude site.
Zijn er eigenlijk nog mensen die problemen hebben met het inloggen op dat nieuwe platform van Binck/Saxo?
Bij mij gebeurt er niets na de 2-way authentication per SMS; gewoon een wit scherm met een eeuwig draaiend cirkeltje. Ligt dat aan mijn browerinstellingen of wat is hier aan de hand? En hoe los je dit op?
Hulp van Binck/Saxo krijg ik ook al niet...
Bij mij gebeurt er niets na de 2-way authentication per SMS; gewoon een wit scherm met een eeuwig draaiend cirkeltje. Ligt dat aan mijn browerinstellingen of wat is hier aan de hand? En hoe los je dit op?
Hulp van Binck/Saxo krijg ik ook al niet...
Ik heb geen probleem om aan te melden met Firefox en Chrome
Ook dit weekend overgeschakeld. De meeste posities zijn nu " Reduce only", enkel verkoopbaar dus. Zo is Saxo niet meer interessant voor mij. Weten jullie een andere broker die een uitgebreid aanbod hiervan heeft en niet per aandeel kosten aanrekent?