Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Heden ten dage moet je voorzichtig zijn in deze porseleinkast. Ipv van een vaststelling of een beschuldiging te opperen, ging ik voor de retorische vraag. De goesting is pertang groot of eens goed door die kast te razen.
Die man (MVR) gelooft dat hij de absolute waarheid over werkelijk alles kent, dus ja. Hij weet nu zelfs perfect hoe het conflict in Israel/Palestina in elkaar zit . Nog een geluk want binnenkort is corona voorbij en kan hij niet meer dagelijks op tv komen, dus handig dat je van de rest van de wereld ook alles kent en dat kan komen uitleggen.
Ik heb het hier een jaar geleden al eens gevraagd: kan er iemand 1 statement van MVR omtrent corona aanhalen, dat geen common sense, veralgemening of complete onzin was ? Maw een statement dat zou aantonen dat hij effectief iets kent van virologie en dat ons geholpen heeft in deze pandemie. Still waiting.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk er ook zo over ... MVR was/is voor mij de meest nutteloze "expert" die de revue gepasseerd is.
Altijd vis noch vlees, nooit iets concreet laat staan onderbouwd.
Volgens mij werd die vanaf het begin aangesteld gewoon om ervoor te zorgen dat er geen paniek zou uitbreken in de bevolking.
Altijd vis noch vlees, nooit iets concreet laat staan onderbouwd.
Volgens mij werd die vanaf het begin aangesteld gewoon om ervoor te zorgen dat er geen paniek zou uitbreken in de bevolking.
Zoals dat ooit het geval was met BDW ? Iedereen zijn eigen moment van glorie.
En gelukkig voor die ene (B) is dat moment al over zijn hoogtepunt.
Noem er gerust een stuk of vijf op het forum die het allemaal beter weten. .foopah schreef: ↑17 mei 2021, 10:05 Ik heb het hier een jaar geleden al eens gevraagd: kan er iemand 1 statement van MVR omtrent corona aanhalen, dat geen common sense, veralgemening of complete onzin was ? Maw een statement dat zou aantonen dat hij effectief iets kent van virologie en dat ons geholpen heeft in deze pandemie. Still waiting.
Ik vat samen : MVR kent niets van virologie en heeft ons in niets geholpen in deze pandemie.
Ik vat het gewoon samen en onthou me van commentaar. Dat lijkt me beter..
Gaan we eens samenvatten of opsommen in hoeverre de politiek ons al geholpen heeft of eigenlijk de tegengestelde beslissingen nam, onzinnige commentaren gaf dan wat wel juist was ?
Begin alvast aan die ene (en zijn partijgenoten) waarover het hier ook ging.
MVR is volgens jou redelijk dom .. en volgens mij zijn alleszins de meeste politici die passeerden in de lijn een pak erger.
Ik herinner me de roep naar 'het overlaten aan de verkozenen'. Voor een groot stuk hebben we dat ook gedaan. Nog meer ? Dat had ons ver gebracht..
''Het kot staat niet in brand'' ?
Ah weer een reply van haely, dan moet ik me zoals altijd weer gaan verdedigen tegen zaken die ik niet gezegd heb. Maar bij deze:haelewyn schreef: ↑17 mei 2021, 11:29Zoals dat ooit het geval was met BDW ? Iedereen zijn eigen moment van glorie.
En gelukkig voor die ene (B) is dat moment al over zijn hoogtepunt.
Noem er gerust een stuk of vijf op het forum die het allemaal beter weten. .foopah schreef: ↑17 mei 2021, 10:05 Ik heb het hier een jaar geleden al eens gevraagd: kan er iemand 1 statement van MVR omtrent corona aanhalen, dat geen common sense, veralgemening of complete onzin was ? Maw een statement dat zou aantonen dat hij effectief iets kent van virologie en dat ons geholpen heeft in deze pandemie. Still waiting.
Ik vat samen : MVR kent niets van virologie en heeft ons in niets geholpen in deze pandemie.
Ik vat het gewoon samen en onthou me van commentaar. Dat lijkt me beter..
Gaan we eens samenvatten of opsommen in hoeverre de politiek ons al geholpen heeft of eigenlijk de tegengestelde beslissingen nam, onzinnige commentaren gaf dan wat wel juist was ?
Begin alvast aan die ene (en zijn partijgenoten) waarover het hier ook ging.
MVR is volgens jou redelijk dom .. en volgens mij zijn alleszins de meeste politici die passeerden in de lijn een pak erger.
Ik herinner me de roep naar 'het overlaten aan de verkozenen'. Voor een groot stuk hebben we dat ook gedaan. Nog meer ? Dat had ons ver gebracht..
''Het kot staat niet in brand'' ?
* Zeggen dat "iemand anders het ook doet" heeft nog nooit gewerkt als terechte verdediging, hier dus ook niet.
* Ik heb nergens gezegd dat er anderen, bvb op het forum hier, het allemaal beter weten.
* Ik heb nergens gezegd dat MVR niets van virologie kent.
* Ik heb nergens gezegd dat de politiek ons geholpen heeft, integendeel.
* Ik heb nergens gezegd dat MVR dom is.
Ik herhaal de vraag, want lezen is niet altijd even makkelijk blijkbaar: kan er iemand 1 statement van MVR omtrent corona aanhalen, dat geen common sense, veralgemening of complete onzin was ?
foopah schreef: ↑17 mei 2021, 12:42 Ah weer een reply van haely, dan moet ik me zoals altijd weer gaan verdedigen tegen zaken die ik niet gezegd heb. Maar bij deze:
* Ik heb nergens gezegd dat MVR niets van virologie kent.
* Ik heb nergens gezegd dat MVR dom is.
Ik herhaal de vraag, want lezen is niet altijd even makkelijk blijkbaar: kan er iemand 1 statement van MVR omtrent corona aanhalen, dat geen common sense, veralgemening of complete onzin was ?
Dit lijkt me toch redelijk die weg op te gaan maar Haelewyn, mezelf en nog een paar anderen zullen datgene wat je neerpent verkeerd interpreteren zeker ... zo zie je maar dat zelfs de cursus "begrijpend lezen" niet door iedereen op dezelfde manier wordt "begrepen"foopah schreef: ↑17 mei 2021, 10:05 Ik heb het hier een jaar geleden al eens gevraagd: kan er iemand 1 statement van MVR omtrent corona aanhalen, dat geen common sense, veralgemening of complete onzin was ? Maw een statement dat zou aantonen dat hij effectief iets kent van virologie en dat ons geholpen heeft in deze pandemie. Still waiting.
Ik weet dat dat er gelijkaardig uitziet, maar dat is niet hetzelfde. Ik twijfel er niet aan dat een professor een expert is in zijn vakgebied. Ik stel echter vast dat ieder antwoord dat MVR in de media geeft, ofwel common sense is, ofwel zo algemeen is dat je er niets mee bent, ofwel achteraf onzin blijkt te zijn. Vandaar dat ik me de vraag stel op welke manier hij dan wel een bijdrage heeft geleverd met zijn kennis, want dat blijkt niet zo te zijn obv de interviews.
In die zin is er ook een merkelijk verschil tussen een viroloog en een epidemioloog, waar we in dit geval misschien meer van de tweede en minder van de eerste soort nodig hadden.
In die zin is er ook een merkelijk verschil tussen een viroloog en een epidemioloog, waar we in dit geval misschien meer van de tweede en minder van de eerste soort nodig hadden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
En Vlieghe is infectiologe.
Inderdaad een epidemioloog is beter en hebben we maar 1 van die in de media te woord staat. Pierre Van Damme.
Inderdaad een epidemioloog is beter en hebben we maar 1 van die in de media te woord staat. Pierre Van Damme.
Ach, weldra zal jouw rubella niet meer op radio of tv te horen of zien zijn. Voor mij mag hij blijven.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Verbannen Gebruiker
Woon je dan in een regio met relatief veel ouderen of WZC?Spaarplan schreef: ↑14 mei 2021, 00:06 Ik versta daar dus niets van, zal waarschijnlijk aan mij liggen. Gewoon naar leeftijd oproepen was waarschijnlijk te gemakkelijk?! Ik vind het pijnlijk om te lezen dat er gezonde knullen voorgaan terwijl ik als zestiger (wie heeft er dan geen "onderliggende problemen" op die leeftijd?) moet wachten en nog steeds van niets weet.
Hier zijn vandaag de hele dag 57-58 jarigen gevaccineerd met AZ en J&J.
In een centrum iets verderop zelfde leeftijdscategorie.
Toevallig vond ik die vraag sinds gisteren ineens niet zo retorisch meer.CarpeNoctem schreef: ↑16 mei 2021, 22:12Ik denk dat deze wel eens in de encyclopedie onder het lemma 'retorische vraag' zou kunnen terechtkomen
Akkoord, Annelieske weet steeds de hoofdvogel af te schieten met haar Ministeriële Besluiten. Binnen sporten verboden. En vervolgens doet mevrouwtje zelf aan binnen sporten.
Dat was toch weer een fikse stap verder dan haar "Je mag feestjes in de tuin houden, behalve als je een rijtjeshuis hebt, want dan moet de visite door het huis heen."
Maar goed... het waren wel mooie beelden. Het oog wil ook wat.
Maar Connard Rousseau doet het wel degelijk met opzet. Hij heeft da bitch uit Amsterdam geïmporteerd. Die wordt vervolgens ein-de-lijk kalltgestelt door de volledige ministerraad - correctie (zis is Belgium) alle ministerraden. FVDB is toch echt wel een doorgedraaide drammer. De Croo zet hem in de hoek.
Et hop... de Zevende Dag.
Connard Rousseau komt ineens in die VRT-show wat stoere taal verkopen. Hij eist, dat de kindjes een stok in hun neus krijgen als ze op zomerkamp willen.
Is dat wetenschappelijk ? Neen.
Is dat operatie "Red Frank" ? Jawel.
Dus die deed het met opzet.
Pas op, sneaker kaviaarman eiste ook méér dan de absoluut onaanvaardbare 0,4% opslag en na een nationale staking, veel dreigementen en "strijden" heeft hij het been stijfgehouden en 0,4% binnengehaald. Onderschat em niet.
Er gaat een kink in de vaccinatiekabel komen. Aan dit tempo zal geen enkele veertiger volledig ingeënt zijn voor september 2021. De invitaties voor de 55-jarigen lopen al tot augustus ... Ik zie de zomervakanties in de soep draaien. Tenzij het gedoe met de attesten het walhalla wordt.
Het hangt veel af van regio blijkbaar. Bij ons krijgen 45- jarigen vanaf vandaag hun uitnodiging. Eerste prikken vandaag voor 47- jarigen. Het vaccinatiecentrum draait hier 7 op 7.
Amai, wat een verschillen. Jullie gaan de doelstellingen wel halen. Welke vaccins worden er daar geprikt?