Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dan zitten ze in de Limburg met die Astra's ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Hier in WVl pakweg 70 % Pfizer en rest AZ. Is wel overal ongeveer zo zeker ?
Moderna enkel in enkele grote centra.
Moderna enkel in enkele grote centra.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
De zoveelste flater van Jambon (GvA 17/5):haelewyn schreef: ↑17 mei 2021, 11:29Zoals dat ooit het geval was met BDW ? Iedereen zijn eigen moment van glorie.
En gelukkig voor die ene (B) is dat moment al over zijn hoogtepunt.
Noem er gerust een stuk of vijf op het forum die het allemaal beter weten. .foopah schreef: ↑17 mei 2021, 10:05 Ik heb het hier een jaar geleden al eens gevraagd: kan er iemand 1 statement van MVR omtrent corona aanhalen, dat geen common sense, veralgemening of complete onzin was ? Maw een statement dat zou aantonen dat hij effectief iets kent van virologie en dat ons geholpen heeft in deze pandemie. Still waiting.
Ik vat samen : MVR kent niets van virologie en heeft ons in niets geholpen in deze pandemie.
Ik vat het gewoon samen en onthou me van commentaar. Dat lijkt me beter..
Gaan we eens samenvatten of opsommen in hoeverre de politiek ons al geholpen heeft of eigenlijk de tegengestelde beslissingen nam, onzinnige commentaren gaf dan wat wel juist was ?
Begin alvast aan die ene (en zijn partijgenoten) waarover het hier ook ging.
MVR is volgens jou redelijk dom .. en volgens mij zijn alleszins de meeste politici die passeerden in de lijn een pak erger.
Ik herinner me de roep naar 'het overlaten aan de verkozenen'. Voor een groot stuk hebben we dat ook gedaan. Nog meer ? Dat had ons ver gebracht..
''Het kot staat niet in brand'' ?
Hij bevestigt nogmaals zijn reputatie van "goed bestuurder". Er gaat geen week voorbij zonder dat hij het tegendeel bewijst. Echt hopeloos, die man!Na verwarring door Jambon: cateraar niet voor privéfeestjes
Er is heel wat onduidelijkheid over de uitspraak van Jan Jambon gisteren in Wakker op Zondag op ATV. De Vlaams minister-president zei dat tuinfeestjes opnieuw kunnen vanaf 9 juni. Met maximum 50 personen. En als je met meer dan 10 bent, dan moet er een cateraar zijn die alles in goede banen moet leiden. Dat zei Jambon. Maar nu blijkt dat het niet om privé tuinfeestjes gaat, maar wel enkel om georganiseerde beroepsfeesten op een professionele locatie. Zelf veel volk thuis ontvangen is dus niet aan de orde. Maar de cateraars kunnen wel al opnieuw aan de slag. (ATV)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De bekendste der TV-virologen wordt momenteel beschermd door de politie. Een beroepsmilitair die blijkbaar eerder al bedreigingen geuit had aan zijn adres wordt gezocht.
Politie houdt klopjacht op zwaarbewapende beroepsmilitair in Limburg, viroloog Marc Van Ranst in veiligheid gebracht
--KNIP--
Politie houdt klopjacht op zwaarbewapende beroepsmilitair in Limburg, viroloog Marc Van Ranst in veiligheid gebracht
--KNIP--
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Tot vorige week overwegend AZ en Pfizer met een overwicht van AZ.
Vanaf deze week 67% AZ en 33% J&J.
Er werden een aantal reacties verwijderd die geweld verheerlijken. Vandaar dat dit topic na het bericht ivm de militair wat uitgekuist werd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik zou normaal nu een oproep moeten gekregen hebben, maar zoals ik eerder schreef zal ik het nooit weten. Hopelijk krijgen we dit in de toekomst beter (sneller) georgan...David_DeWa schreef: ↑17 mei 2021, 19:30Woon je dan in een regio met relatief veel ouderen of WZC?Spaarplan schreef: ↑14 mei 2021, 00:06 Ik versta daar dus niets van, zal waarschijnlijk aan mij liggen. Gewoon naar leeftijd oproepen was waarschijnlijk te gemakkelijk?! Ik vind het pijnlijk om te lezen dat er gezonde knullen voorgaan terwijl ik als zestiger (wie heeft er dan geen "onderliggende problemen" op die leeftijd?) moet wachten en nog steeds van niets weet.
Hier zijn vandaag de hele dag 57-58 jarigen gevaccineerd met AZ en J&J.
In een centrum iets verderop zelfde leeftijdscategorie.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Wij vullen bijna ganse dagen met tweede injecties.
Ik heb deze week 'op leeftijd' de mensen geboren tussen 67 en 69 zien passeren.
Het had sneller gekund maar alleen met veel meer geleverde vaccins.
Daar zit het probleem en niet bij links of rechts.
Ik heb deze week 'op leeftijd' de mensen geboren tussen 67 en 69 zien passeren.
Het had sneller gekund maar alleen met veel meer geleverde vaccins.
Daar zit het probleem en niet bij links of rechts.
En nog steeds twittert ie er op los. Heeft die nu zelf niet nood om eens even uit de media te blijven?CarpeNoctem schreef: ↑18 mei 2021, 19:16 De bekendste der TV-virologen wordt momenteel beschermd door de politie. Een beroepsmilitair die blijkbaar eerder al bedreigingen geuit had aan zijn adres wordt gezocht.
--KNIP--
Het zijn de plannen van de Jambon die ze nu aan het uitrollen zijn om Molenbeek op te kuisen.
Of de opnames van de volgende Die Hard film.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
-
- Verbannen Gebruiker
Wat was er in jouw vaccinatiecentrum dan zo slecht georganiseerd?
Hier loopt alles meestal zeer vlot en gesmeerd. De occasionele wachttijd komt af en toe alleen omdat de uitgenodigden zich niet aan hun oproepuur houden en men daar in de centra zeer soepel mee omgaat. Is dus eerder een probleempje veroorzaakt door de uitgenodigden dan te wijten aan de centra.
Geen enkel centrum dat ik ken werkt al op volledige capaciteit. Alle geleverde vaccins worden onmiddellijk verwerkt.
Er zijn nog steeds meer vrijwilligers om de centra te bemannen dan dat er vaccins voorhanden zijn om toe te dienen. Aan het personeel en de centra ligt het dus ook al niet.
Je werd gevaccineerd met een vaccin met een zeer hoge werkingsgraad en dit binnen de 18 maanden dat het nieuwe virus opdook.
Wat had je dan graag sneller gezien?
Voor een heel deel mensen gaat dit al veel te snel.
Hop. De eerste Moderna zit er in bij mijn vrouw.
Ze was heel verbaasd over de efficiëntie en snelheid van de mensen op Spoor Oost. Met heel veel dank aan de vrijwilligers.
Ze was heel verbaasd over de efficiëntie en snelheid van de mensen op Spoor Oost. Met heel veel dank aan de vrijwilligers.
Gisteren mijn eerste prik gaan halen en ik weet niet hoe het nog beter zou kunnen georganiseerd worden ... in 20 minuten was ik buiten, inclusief 15 minuten wachttijd na de prik.David_DeWa schreef: ↑20 mei 2021, 17:38 Wat was er in jouw vaccinatiecentrum dan zo slecht georganiseerd?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Mijn vrouwmens vandaag ook (Pfizer) en zowat de helft van mijn vriendenkring ook ( bijna allemaal AZ).
't Was druk in Torhout
't Was druk in Torhout
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.