De zaak Conings
Re: Corona-virus.
Als een hond neerschieten dan maar? Hij zal op al die missies ook wel wat meegemaakt hebben..
Laatst gewijzigd door anonymous8 op 21 mei 2021, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Da's dus geen draaiboek dat iedereen moet volgen ?
Is dat instructiefilmpje voor iedereen te bekijken ?Hier zit er bij de uitnodiging een linkverwijzing naar het instructiefilmpje waar heel de lokale procedure stap voor stap wordt uitgelegd met ondertitels en een versie voor slechtzienden.
Dat ontbrak blijkbaar.Ter plekke staat op iedere statie nog een infobord waar in grote letters wordt uitgelegd wat er op die plek van je verwacht wordt.
Iemand die doof is weet niet of ie nu e-id en/of uitnodigingsbrief en/of eTicket en/of vragenlijst en/of vaccinatiekaartje en/of ... moet tonen, en/of een vraag beantwoorden.
Nog al een geluk dat Van Ranst nooit mee doet aan het creëren van een toxisch sfeertjehaelewyn schreef: ↑21 mei 2021, 12:25
"Politici van extreemrechtse partijen bezaaien al jarenlang de vruchtbare grond met hun xenofobe praatjes", vervolgt Van Ranst. "Die zaden ontkiemen nu tot een generatie extreemrechtse haters, die een aversie hebben tegen alles wat vreemd is. En ook tegen degenen die zich uitspreken tegen racisme, want in hun ogen zijn dat 'volksverraders'. Dat verwijt krijg ik dagelijks meermaals te horen."
"Deze extreemrechtse haters voelen zich bovendien gelegitimeerd door een continue stroom van denigrerende en tendentieuze berichten van het legioen Vlaams Belangers en van prominenten zoals Siegfried Bracke, Rik Torfs en Hendrik Vuye. Onder het mom van 'kritiek' werken zij mee aan het creëren van een toxisch sfeertje."
In tegenstelling tot de kip en het ei is het hier duidelijk wie er begonnen is met de vergiftiging van het sfeertje.
Net zoals het voordien BDW was die de sossen uitgebreid en langdurig uitschold en nadien Calimero speelde..
Net zo is MVR niet begonnen met te kappen op de rechtse lieve beterwetende critici maar wel omgekeerd.
Voor mij is het duidelijk ...
Net zoals het voordien BDW was die de sossen uitgebreid en langdurig uitschold en nadien Calimero speelde..
Net zo is MVR niet begonnen met te kappen op de rechtse lieve beterwetende critici maar wel omgekeerd.
Voor mij is het duidelijk ...
Mijn oma zei vroeger al: "Ik smeer niets op mijn lijf of in mijn haren dat ik niet op zou kunnen eten." En weet je? "Ze had gelijk", stelt mijn gesprekspartner tijdens het maken van een verse portie afwasmachineblokjes. "Toen vond ik het raar, maar het is pas raar dat we gehersenspoeld zijn om ons te wassen met middelen die bol staan van de chemische toevoegingen die echt ongezond voor ons zijn."
En, wassen doen we ons meermaals daags met die scheikundige produkten, maar mogelijks ons laten vaccineren is er niet bij.
Een mens kan toch een bizar wezen zijn, niet?
En, wassen doen we ons meermaals daags met die scheikundige produkten, maar mogelijks ons laten vaccineren is er niet bij.
Een mens kan toch een bizar wezen zijn, niet?
-
- Verbannen Gebruiker
Hier vind je veel van de algemene te volgen principes voor Vlaanderen.
De detailuitwerking verschilt uiteraard van centrum tot centrum want het is afhankelijk van de locatie.
https://www.laatjevaccineren.be/alles-v ... tiecentrum
Je kan daar met terugwerkende kracht ook opvolgen welke vaccins in welke aantallen in ieder centrum geleverd werden.
Ja, zoals ik schreef zit die link in de uitnodiging. De link is vrij toegankelijk.Is dat instructiefilmpje voor iedereen te bekijken ?
Maar je hebt alleen iets aan die link als je naar dat specifiek centrum moet want het is volledig on site gefilmd en uitgelegd hoe het in dat specifiek centrum er praktisch aan toe gaat. Je wordt als het ware filmisch als uitgenodigde bij de hand genomen van bij de inkom tot aan de uitgang.
Geen nood. Blijkbaar zijn er ook nog veel mensen die niet goed kunnen lezen of onder de indruk zijn van het gebeuren en naast de grote borden kijken of moeite hebben met het lezen van een klok of het tijdstip op de uitnodiging.
Iemand die doof is weet niet of ie nu e-id en/of uitnodigingsbrief en/of eTicket en/of vragenlijst en/of vaccinatiekaartje en/of ... moet tonen, en/of een vraag beantwoorden.
Blijkt uiteindelijk allemaal in orde te komen.
""Na extra overleg op het Crisiscentrum bevestigt minister van Justitie Vincent Van Quickenborne dat de voortvluchtige militair Jürgen Conings iemand is die heel gevaarlijk is. Maandagavond was hij in de buurt van een "doelwit" - VRT NWS verneemt uit goede bron dat het inderdaad gaat over viroloog Marc Van Ranst - en zijn wagen die dinsdag is teruggevonden was geboobytrapped. Volgens Van Quickenborne is het geen toeval dat Conings op de terroristenlijst van OCAD staat.""
"""Beroepsmilitair Jürgen Conings liep in het verleden tuchtstraffen op wegens rechts-extremistische uitlatingen en het bedreigen van onder meer viroloog Marc Van Ranst
Maandagavond verliet hij zijn kazerne met een klein arsenaal aan wapens, hij liet twee afscheidsbrieven achter aan zijn vriendin
Gevreesd wordt dat hij een aanslag wil plegen.""""
Niets aan de hand he mannen. Brave rechtse held mag een beetje buiten de lijntjes kleuren toch ?
Gespuis of brave rechtse jongen ? It's a thin line.. (Stel ik vast)
"""Beroepsmilitair Jürgen Conings liep in het verleden tuchtstraffen op wegens rechts-extremistische uitlatingen en het bedreigen van onder meer viroloog Marc Van Ranst
Maandagavond verliet hij zijn kazerne met een klein arsenaal aan wapens, hij liet twee afscheidsbrieven achter aan zijn vriendin
Gevreesd wordt dat hij een aanslag wil plegen.""""
Niets aan de hand he mannen. Brave rechtse held mag een beetje buiten de lijntjes kleuren toch ?
Gespuis of brave rechtse jongen ? It's a thin line.. (Stel ik vast)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Johan Sanctorum - één van de weinig overgebleven scherpe pennen in Vlaanderen- laat ook zijn licht schijnen in deze onverkwikkelijke zaak.
Feit is anderzijds dat Jürgen Conings op dit moment zelfs nog geen vlieg heeft kwaad gedaan, en dat men hem weinig meer kan ten laste leggen dan verboden wapendracht.
Feit is ook dat die OCAD-lijst voor het overgrote deel jihadisten bevat, dat België deze eeuw al een vijftiental aanslagen heeft gekend met in totaal 60 doden en 700 gewonden, allemaal gepleegd door moslimextremisten. Op geen enkel moment hebben we een machtsontplooiing gekend als deze, zelfs niet na de aanslagen in Brussel/Maalbeek en Zaventem, maart 2016. Is de opsporing van Jürgen Conings aan de orde? Ja, absoluut. Is dit een draconische operatie? Ja, volgens mijn bescheiden mening wel.
De omvang van de operatie wordt anderzijds in hoge mate bepaald omwille van de veiligheid van één persoon: viroloog Marc Van Ranst, al een jaar elke dag op televisie en een onvermoeid twitteraar, waarbij hij naast zijn positie als viroloog en epidemioloog, ook zijn politieke mening kwistig verkondigt: uitgesproken extreemlinks. Op filmpjes is te zien hoe de heer Van Ranst in het buitenland lezingen geeft rond massamanipulatie. Die combinatie van voor de overheid werkende expert, spin doctor, en kruisvaarder tegen de Vlaamse rechterzijde, werkt nogal wat mensen op de zenuwen. Van Ranst krijgt dan ook geregeld Twitterbagger terug, waarbij hij ook Jürgen Conings niet tot zijn beste vrienden mag rekenen.
Laat duidelijk zijn: iedereen, ook Marc Van Ranst én Jürgen Conings, mogen in onze democratie een mening hebben en deze verkondigen. Geweld is uit de boze en dreigingen mogen ernstig genomen worden. Maar. Zelfs vanuit zijn schuiloord geeft Van Ranst interviews, vraag me niet hoe, twittert zich een zere duim, en laat niet na om de schuld van wat zich vandaag afspeelt in dat Limburgs natuurgebied, bij mensen te leggen die met hem op een democratische manier van mening verschillen. Niet alleen het eeuwig vermaledijde Vlaams Belang, maar ook lieden als Frank Thevissen, naast brave borsten als Siegfried Bracke, Rik Torfs en Hendrik Vuye.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Heeft niks met afkeer te maken. Het wordt elke dag meermaals gebruikt door elkeen en niemand maalt er om.sintorama schreef: ↑21 mei 2021, 15:12 Altijd grappig wanneer mensen hun afkeer laten blijken tov "chemische" producten. ALLES is chemisch! Ik ben chemisch, jij bent chemisch, een rauwe wortel is chemisch (en genetisch gemanipuleerd), een boterham is chemisch, water is chemisch, zand is chemisch, lucht is chemisch,...
Anderzijds is er zoveel heisa over de verschillende vaccins. Dit lijkt mij wat vervormd en kort door de bocht.
Hopelijk geeft hij zich netjes over dan kan zijn advocaat brandhout maken van hun zaakje.CarpeNoctem schreef: ↑21 mei 2021, 18:07Johan Sanctorum - één van de weinig overgebleven scherpe pennen in Vlaanderen- laat ook zijn licht schijnen in deze onverkwikkelijke zaak.Feit is anderzijds dat Jürgen Conings op dit moment zelfs nog geen vlieg heeft kwaad gedaan, en dat men hem weinig meer kan ten laste leggen dan verboden wapendracht.
Feit is ook dat die OCAD-lijst voor het overgrote deel jihadisten bevat, dat België deze eeuw al een vijftiental aanslagen heeft gekend met in totaal 60 doden en 700 gewonden, allemaal gepleegd door moslimextremisten. Op geen enkel moment hebben we een machtsontplooiing gekend als deze, zelfs niet na de aanslagen in Brussel/Maalbeek en Zaventem, maart 2016. Is de opsporing van Jürgen Conings aan de orde? Ja, absoluut. Is dit een draconische operatie? Ja, volgens mijn bescheiden mening wel.De omvang van de operatie wordt anderzijds in hoge mate bepaald omwille van de veiligheid van één persoon: viroloog Marc Van Ranst, al een jaar elke dag op televisie en een onvermoeid twitteraar, waarbij hij naast zijn positie als viroloog en epidemioloog, ook zijn politieke mening kwistig verkondigt: uitgesproken extreemlinks. Op filmpjes is te zien hoe de heer Van Ranst in het buitenland lezingen geeft rond massamanipulatie. Die combinatie van voor de overheid werkende expert, spin doctor, en kruisvaarder tegen de Vlaamse rechterzijde, werkt nogal wat mensen op de zenuwen. Van Ranst krijgt dan ook geregeld Twitterbagger terug, waarbij hij ook Jürgen Conings niet tot zijn beste vrienden mag rekenen.
Laat duidelijk zijn: iedereen, ook Marc Van Ranst én Jürgen Conings, mogen in onze democratie een mening hebben en deze verkondigen. Geweld is uit de boze en dreigingen mogen ernstig genomen worden. Maar. Zelfs vanuit zijn schuiloord geeft Van Ranst interviews, vraag me niet hoe, twittert zich een zere duim, en laat niet na om de schuld van wat zich vandaag afspeelt in dat Limburgs natuurgebied, bij mensen te leggen die met hem op een democratische manier van mening verschillen. Niet alleen het eeuwig vermaledijde Vlaams Belang, maar ook lieden als Frank Thevissen, naast brave borsten als Siegfried Bracke, Rik Torfs en Hendrik Vuye.
Als dat de uitkomst zou zijn, prima. Maar ik vrees dat 'de staat'' dit niet kan en zal laten gebeuren. Blijkbaar is het niet te bedoeling om hem gewoon op te pakken ... Laat ze nog maar een paar jaar zoeken.
Een gokje : Guantamo Bay-ommunisten ?
Los daarvan : ik kan niet begrijpen dat er hier mensen zijn die die "vriendelijke reus" zitten te verdedigen ... links of rechts : er is toch niets te verdedigen aan zo iemand ?
"Hij heeft nog niks gedaan" ... Hans Van Temsche had tot de seconde voor hij zijn eerste slachtoffer had gemaakt ook nog niets gedaan, Kim De Gelder, nog zo'n vriendelijke jongen, die gewoon een beetje rondreed met zijn fiets op zoek naar kindjes om af te maken ... nee, die jonge had tot dat moment ook niks gedaan ... of moeten we echt wachten tot onze vriendelijke reus misschien een bende schoolkinderen afmaakt die op schooluitstap in Bokrijk neerknalt ?
Ik zou denken : ultra-extreem-rechtse-connectie, militair, in bezit van een wapenarsenaal, doodsbedreiging, afscheidsbrief en de dag voordien op de lookout naar MVR ... oops, dit loopt verkeerd af ... maar nee, ik moet blijkbaar denken : die mens heeft nog niks gedaan dus laat hem lopen ...
Ik heb zo het gevoel dat nu we stilletjes aan naar groepsimmuniteit gaan wat corona betreft dat het hier ook stilaan weer (ultra)-rechts tegen mensen met iets meer gematigde ideeën begint te worden
Laatst gewijzigd door geebee op 21 mei 2021, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.