De zaak Conings
Re: Corona-virus.
Wishful thinking.
Sta me toe een antwoord te geven : we zitten ondertussen toch al in dit straatje.....
Dit artikel heeft Johan de Scherpe niet gelezen voor hij begon te schrijven :
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dus onschuldig tot het tegendeel bewezen is is een (ultra)-rechts concept, en iemand straffen voor ongepleegde misdaden is een gematigd idee?
Rare jongens, die linksen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
CN : ik heb zo het gevoel dat je de volgende broodje aap stelling uit je mouw gaat schudden, dat nog wat maanden gaat volhouden... En daarna gaat moeten inzien dat je het opnieuw bij het verkeerde eind had.
Zoals die keer / keren (enkelvoud of meervoud) hiervoor.
Je hebt je toen goed geweerd hoor.
Zoals die keer / keren (enkelvoud of meervoud) hiervoor.
Je hebt je toen goed geweerd hoor.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 21 mei 2021, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wel, zeg eens? Waar precies had ik het bij het verkeerde eind?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Zie het kader hierboven.
Een niet gepleegde misdaad is nog altijd, in zekere omstandigheden, strafbaar.
En de 'in België gaat alles veel slechter dan elders theorie'.
In België vallen meer doden dan elders en we tellen echt niet anders theorie.
Dat was gewoon diarrethische bagger.
Ooit noemde ik dat anders maar dat mag niet meer
Een niet gepleegde misdaad is nog altijd, in zekere omstandigheden, strafbaar.
En de 'in België gaat alles veel slechter dan elders theorie'.
In België vallen meer doden dan elders en we tellen echt niet anders theorie.
Dat was gewoon diarrethische bagger.
Ooit noemde ik dat anders maar dat mag niet meer
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Veel succes ermee voor de rechtbank
Je doet hier weer een NTO'ke (flagrant liegen) en je slaat waarschijnlijk weer een aantal posters door elkaar want ik heb je die bewering ook al over andere posters zien maken.
Dat was ook zo, en is nog niet echt veel gebeterd
Jouw stelling was dat we "beter" telden, terwijl we een track record hebben van hier tot in Tokio als het over foefelen met cijfers gaat. Natuurlijk tellen we anders, alleen niet op de manier die jij ervan maakt.
Zit MVR nu zelf in een soort van lockdown? Ik zie hem al even niet meer op TV
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tot zo ver de theorie uit de wetboekjes. De praktische kant van de zaak zie je elke dag in Brukselle.
Maar we moeten ons weinig illusies maken, ze gaan zich in allerlei bochten wringen om hun eigen onkunde te verbergen.
Da's waar.
Zoals Fred de Bruyne al zei : koers is koers.
En ze moet eerst gereden worden voor je de uitslag kent.
Dat kan wel twee kanten op. Niet eentje....
Misschien zelfs 3 als je me goed begrijpt.
Zoals Fred de Bruyne al zei : koers is koers.
En ze moet eerst gereden worden voor je de uitslag kent.
Dat kan wel twee kanten op. Niet eentje....
Misschien zelfs 3 als je me goed begrijpt.
Mijn woorden zijn nog niet koud of het bochtenwerk is reeds begonnen. Ministers mogen nu blijkbaar ook al openbaar ministerie spelen.
https://www.hln.be/dossier-klopjacht-op ... ~a857c519/
En aan de kwalificatie moordpoging wordt blijkbaar ook een eigen invulling gegeven.
https://www.hln.be/dossier-klopjacht-op ... ~a857c519/
En aan de kwalificatie moordpoging wordt blijkbaar ook een eigen invulling gegeven.
Laatst gewijzigd door anonymous op 21 mei 2021, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
(1) Flagrant liegen : dat deed je net bij (2)CarpeNoctem schreef: ↑21 mei 2021, 20:04 Je doet hier weer een NTO'ke (flagrant liegen) en je slaat waarschijnlijk weer een aantal posters door elkaar want ik heb je die bewering ook al over andere posters zien maken.(1)
Dat was ook zo, en is nog niet echt veel gebeterd (2)
Jouw stelling was dat we "beter" telden, terwijl we een track record hebben van hier tot in Tokio als het over foefelen met cijfers gaat. Natuurlijk tellen we anders, alleen niet op de manier die jij ervan maakt. (3)
Er waren er meer die dezelfde theorie steunden.. Niet toevallig zien we dat rechts denken een afwijking naar 1 kant is en dat dat meestal een afwijking tov de waarheid is.
Kritisch zijn is één ding. Lullen een ander.
(3) We tellen anders. En we hebben niet het meeste aantal doden per wereld.
Ondertussen willen ze in bijna elk Europees land die titel van grootste foefelaars aan hun eigen regering geven.
Ze kunnen niet allemaal gelijk hebben. Van jouw stellingen zie ik er nog weinig of geen overeind staan.. dan heeft ook deze niet veel te betekenen.
Uiteraard zal je dat hier en nu niet toegeven.
Jammer. Het is niet echt een kwaliteit te noemen.
Al wie vindt dat de acties van Conings moeten kunnen : dikke slag van de molen gehad hoor !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ja hé, en niet van de minste:
Vooraleer we daar onze lange mars naar de top inzetten waren de cijfers van de WHO jouw alfa en omega. Maar 't kan verkeren
Jij weet misschien meer, maar ik heb nog niet veel acties van den dien gezien?