De zaak Conings
Re: Corona-virus.
Quicky weet alles en is overal een expert in. Spijtig dat hij geen dictator kan worden in dit koninkrijk. Echt het voorbeeld hoe een politicus zich niet heeft te gedragen.
Wie heeft eigenlijk heel dit circus op poten gezet? Du jamais vu, seriemoordenaars, pedofielen, verkrachters en andere 'helden' hebben zulke behandeling nooit gekregen. Hoeveel vrouwen zijn er door hun echtgenoot/bijzit/huisgenoot vermoord en hadden al meermaals klacht gaan neerleggen maar werden steeds wandelen gestuurd? Honderden, duizenden? En deze korporaal is dan het aller gevaarlijkste wat er ooit heeft rondgelopen in den Belgique !? Goed gelachen ( groen natuurlijk).
Wie heeft eigenlijk heel dit circus op poten gezet? Du jamais vu, seriemoordenaars, pedofielen, verkrachters en andere 'helden' hebben zulke behandeling nooit gekregen. Hoeveel vrouwen zijn er door hun echtgenoot/bijzit/huisgenoot vermoord en hadden al meermaals klacht gaan neerleggen maar werden steeds wandelen gestuurd? Honderden, duizenden? En deze korporaal is dan het aller gevaarlijkste wat er ooit heeft rondgelopen in den Belgique !? Goed gelachen ( groen natuurlijk).
Alléé, daar gaan we weer ... wie niet (extreem/ultra)-rechts is wordt automatisch "links" ... zucht.
Mocht deze vriendelijke reus toevallig een "Marokkaantje" geweest zijn dan was hij 1. allang gevonden; het leger ging wellicht iets meer hun best doen 2. allang afgeschoten 3. stond het hele land in rep en roer 4. stond hln en consoorten volgepropt met racistische bagger 5. was Driesje en consoorten hyperactief bezig op twitter en tiktok ... maar nu zie ik de ene na de andere grap/meme verschijnen op de a-sociale media, het lijkt wel alsof half-vlaanderen aan het supporteren ervoor ... zucht.
Is het eigenlijk echt zo moeilijk dergelijke zaken eens niet door een links-rechts bril te bekijken ? Nogmaals hoe kan je dergelijk sujet waarvan zijn bedoelingen OVERDUIDELIJK waren en zijn verdedigen ? Nee, hij heeft nog niks gedaan, hij had enkel een wapenarsenaal mee, hij had enkel maar zijn auto geboobytrapped, hij had enkel maar doodsbedreigingen neergeschreven, ... zo'n mens kan je toch niet veroordelen, alléé, komaan, wat denk ik nu toch ?
En ja, ik zou net hetzelfde neerschrijven als die militair ultralinks was en een aanval ging willen plegen op Driesje ... maar in dat geval gingen jullie me gelijk gegeven hebben
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je moet eens teruglezen en checken wie er over links/rechts begon.
Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft maar een goede maand terug zijn Koerden en Tsjetsjenen slaags geraakt in Luik en echt met oorlogswapens beginnen vuren met één dode tot gevolg. Dus werkelijke slachtoffers.
Wel, van de 28 opgepakten is er geeneen afgeschoten en werden de 28 (!) aangehoudenen 's anderendaags vrijgelaten. En heeft de MSM dat verhaal al lang begraven.
“Wie heeft hem dan doodgeschoten? Spoken?”
Tot nader order is onze militair daarbij vergeleken een communicantje.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Voor mijn part wel van de minsten. Maar smaken verschillen.
Je kiest zelf wie voor jou de minsten en de meesten zijn zeker ? Voor mij ligt dat vaak 'omgekeerd'.
(1) Jouw alfa en omega toen die cijfers ons slechtst maakten... Toen ik jou zei dat je ook cijfers moet kunnen wegen , begrijpen , interpretteren...CarpeNoctem schreef: ↑21 mei 2021, 21:19(1)
Vooraleer we daar onze lange mars naar de top inzetten waren de cijfers van de WHO jouw alfa en omega. Maar 't kan verkeren (2)Jij weet misschien meer, maar ik heb nog niet veel acties van den dien gezien? (3)
Het is zeker dat dat nog altijd niet lukt want nu we niet meer in de slechtste positie staan zeg je nog altijd dat je gelijk hebt. Die andere minsten zeggen hetzelfde van zichzelf.
Erg minnetjes ....terwijl jullie dat plusjes vinden. Tja..
(2) Door jullie zijde werd onlangs nog beweerd dat oude quotes uit hun verband trekken minnetjes is.
Moh vent toch !
(3) Erg geminimaliseerd misschien niet. Ik zie het anders.
Dat zijn we allebei gewoon zeker ?
Koers is koers.
We zullen wel zien hoe de man zijn koers rijdt en wat ze ertegen doen.
Op jouw manier bekeken zou je ook van Sala Abdeslam moeten zeggen dat hij niet veel gedaan heeft.
Voor mij genoeg om hem 20 jaar weg te steken.
We beslissen daar allebei niet over. We zien wel.
DUS ... omdat dit blijkbaar passeert heb je er GEEN PROBLEEM mee dat die brave loebas - die intussen de held is voor ultrarechts vlaanderen - met een wapenarsenaal groter dan dat van een gemiddeld navo-land (dichterlijke vrijheid) ronddoolt en tussendoor eventjes van plan was een viroloog af te knallen (inderdaad, hij heeft het niet gedaan omdat die niet thuis was (hij zat waarschijnlijk in een tv-studio hahaha hahaha). A ja, als die Koerden weer vrij rondlopen dan mag hij dat toch ook ...CarpeNoctem schreef: ↑21 mei 2021, 22:05 Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft maar een goede maand terug zijn Koerden en Tsjetsjenen slaags geraakt in Luik en echt met oorlogswapens beginnen vuren met één dode tot gevolg. Dus werkelijke slachtoffers.
Wel, van de 28 opgepakten is er geeneen afgeschoten en werden de 28 (!) aangehoudenen 's anderendaags vrijgelaten. En heeft de MSM dat verhaal al lang begraven.
Kleine kinderen reageren ook zo : maar die heeft dat gedaan en die wordt ook niet gestraft dus mag ik ook niet gestraft worden ... het leven is niet eerlijk ... huil, huil, Calimero, huil, huil ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ja natuurlijk. We zijn gezakt naar plaats 10. De cijfers blijven de cijfers.
Maar nu moet er zeker niet meer geïnterpreteerd worden zeker?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je kent ongetwijfeld de stropopredenering?geebee schreef: ↑21 mei 2021, 22:11DUS ... omdat dit blijkbaar passeert heb je er GEEN PROBLEEM mee dat die brave loebasCarpeNoctem schreef: ↑21 mei 2021, 22:05 Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft maar een goede maand terug zijn Koerden en Tsjetsjenen slaags geraakt in Luik en echt met oorlogswapens beginnen vuren met één dode tot gevolg. Dus werkelijke slachtoffers.
Het leven is redelijk eerlijk. Jouw manier van discussiëren daarentegen ...
Jij zei letterlijk:
Als ik je op een zeer recent nieuwsfeit wijs dat je stelling totaal ontkracht begin je de Calimero uit te hangen?Mocht deze vriendelijke reus toevallig een "Marokkaantje" geweest zijn dan was hij 1. allang gevonden; het leger ging wellicht iets meer hun best doen 2. allang afgeschoten 3. stond het hele land in rep en roer
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 21 mei 2021, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat moet je wel kunnen natuurlijk. Het ging toen niet, waarom zou je het nu kunnen.CarpeNoctem schreef: ↑21 mei 2021, 22:16 Ja natuurlijk. We zijn gezakt naar plaats 10. De cijfers blijven de cijfers.
Maar nu moet er zeker niet meer geïnterpreteerd worden zeker?
Laat maar. Het is een retorische vraag.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zouden we niet beter wat TV gapen, zoals de rest van de bevolking?
Jouw manier van discussiëren is net hetzelfde, je knipt en plakt wat je graag (of niet graag) hoort en alles wat je niet kan ontkrachten laat je achterwege. Je pakt iemand op puntjes en komma's maar vergeet tussendoor wel even dat de achterliggende zin wel degelijk waar is, maar die is op dat moment niet van tel want ja, de puntjes en de komma's ...
Mijn punt is : (ultra)rechts zit hier een zwaarbewapende militair die van plan was MVR (en gezin ?) en wie weet nog meerdere mensen af te maken goed te praten ("hij heeft nog niks gedaan" ... moeten we daar op wachten misschien, het is overduidelijk wat hij van plan is/was) en zelfs nog meer te vereren als held. Dat kan op geen enkele manier goedgepraat worden ... of je daar nu Koerden, Marokkanen, de toestand in Brussel of wat dan ook bij betrekt ... dat doet er allemaal niks toe ... die man is een gevaar voor de maatschappij ! Verdedigen of goedpraten van zoiets gaat er bij mij niet in.
Zoek nu maar een taalfout of een komma die niet correct staat en knip dat uit zijn context en reageer enkel daarop dan kan je weer denken dat je de discussie "gewonnen" hebt.
Wat dacht je van Rambo ... maar dan met een andere afloopCarpeNoctem schreef: ↑21 mei 2021, 22:38 Zouden we niet beter wat TV gapen, zoals de rest van de bevolking?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Pff, ik weet niet goed waar te beginnen. Ik heb hier nog niemand die militair weten goed praten. Wel zie ik hier en elders hoongelach om het overdreven reageren van de MSM en politiek op wat tot nader order nog steeds klein bier is in vergelijking met echte misdaden waar al eens met minder zwaar geschut op gereageerd wordt.
Dat onderkoelde "Jurgen, ça suffit maintenant...", da's toch machtig
Voor jou is het misschien overduidelijk, ik daarentegen heb geen flauw benul van zijn plannen. En er moet daar inderdaad niet op gewacht worden. Maar er worden jammer genoeg dagelijks mensen bedreigd, de verhalen van vrouwen die na herhaaldelijk klacht neerleggen toch vermoord worden zijn legio. Maar omdat het de opperviroloog betreft worden alle registers opengetrokken. Daar hebben de meeste mensen het moeilijk mee. Het moge duidelijk zijn dat zo'n bedreigingen niet kunnen, maar elke Belg wordt geacht gelijk te zijn voor de wet.
De eerste was best te pruimen, de sequels daarentegen ...
Euh, die eindigde met de militair die de bad guy niet afmaakte. Jij zou MVR toch het loodje laten leggen?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 22 mei 2021, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Kunnen we het hier over het coronavirus hebben aub ?
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Pffffff, wat een machtsvertoon omdat het woord politici gevallen is in zijn brief en ze zich bedreigd voelen. Zodra zij een doel zijn moeten ons omliggende landen komen helpen. Dit toont alleen maar dat de kwaliteit van ons leger ondermaats is.
By the way prachtige cartoon hierboven.
By the way prachtige cartoon hierboven.
In plaats van met het belerende vingertje te zwaaien naar mensen die sympathie hebben zouden onze fantastische politici zich beter eens afvragen hoe het zo ver is kunnen komen. Hoe is die mens kunnen doorslaan? Wat heeft hij meegemaakt op zijn buitenlandse missies? Was er voldoende psychologische ondersteuning? Enz, enz. Misschien zou onze rioolpers dit eens kunnen uitzoeken in plaats van elke dag nieuwe zaken uit zijn privéleven te grabbel te gooien.
Maar het is natuurlijk veel gemakkelijker om de extreem-rechtse kaart te trekken. Op die manier blijven ze lekker blind voor hun eigen falen.
Zoals Carpe zegt. Er zijn weinig mensen die zijn daden goedpraten. Sympathie vertonen is nog iets anders dan goedpraten.
De politici zijn de bevolking onderweg al lang kwijt geraakt en dat hebben ze volledig aan zichzelf te wijten.
Maar het is natuurlijk veel gemakkelijker om de extreem-rechtse kaart te trekken. Op die manier blijven ze lekker blind voor hun eigen falen.
Zoals Carpe zegt. Er zijn weinig mensen die zijn daden goedpraten. Sympathie vertonen is nog iets anders dan goedpraten.
De politici zijn de bevolking onderweg al lang kwijt geraakt en dat hebben ze volledig aan zichzelf te wijten.
De cartoonisten van de Belgische kwaliteitspers denken ongeveer hetzelfde over Jürgen. Die van donderdag was ook wel leuk. En vandaag gaat het ook al weer over de gewapende Limburger.