De zaak Conings
Re: Corona-virus.
Meneer de ingenieur toch..
Dat vind ik ook weer gezwets. Neem je jezelf daarmee ernstig ?
Mij stoort het niet.
Dat het een ander stoort , dat is niet mijn zaak.
Een ander maakt zich vast druk om wat mij stoort ?
Niemand vraagt hen om zich ergens aan te storen.
Soldaat piefPoefPaf zou ook gewoon zijn leven kunnen leven zonder veel gezwets. Wie of wat houdt hem tegen ?
Moeten de coronamaatregelen perfect afgestemd zijn op wat Pief wil ?
Nee.. ik moet mij dik maken om alles wat de rest van de wereld stoort. En dat doe jij vast elke dag..
Het beleid ? Conform met wat ik denk ? Aan Vlaamse kant vooral zeker ?
Man man man ..
Dat vind ik ook weer gezwets. Neem je jezelf daarmee ernstig ?
Mij stoort het niet.
Dat het een ander stoort , dat is niet mijn zaak.
Een ander maakt zich vast druk om wat mij stoort ?
Niemand vraagt hen om zich ergens aan te storen.
Soldaat piefPoefPaf zou ook gewoon zijn leven kunnen leven zonder veel gezwets. Wie of wat houdt hem tegen ?
Moeten de coronamaatregelen perfect afgestemd zijn op wat Pief wil ?
Nee.. ik moet mij dik maken om alles wat de rest van de wereld stoort. En dat doe jij vast elke dag..
Het beleid ? Conform met wat ik denk ? Aan Vlaamse kant vooral zeker ?
Man man man ..
Laatst gewijzigd door haelewyn op 22 mei 2021, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
En wat doet rechtse rakkers dan wel ? Denken aan het "algemeen belang" ?
Man, you crack me up ... ik had het nog nooit zo bekeken maar ik zal het vlaams belang voordragen voor de Nobelprijs voor de vrede voor hun inzet voor de maatschappij, het zijn vredebrengende engelen
Ik denk dat je de begrippen links en rechts een beetje door elkaar haalt maar ik vergeef het je.
Edit : Haelewyn, straks denken ze nog dat ook wij één en dezelfde persoon zijn, we gaan toch een paar minuten extra tussen onze reacties moeten laten vrees ik ...
Re: Corona-virus/De zaak Conings
Beste forumleden, (ik wijk niet graag af van het onderwerp, maar ik vraag jullie aandacht omdat dit te vér gaat).
Dit is géén aflevering van WITSE of FLIKKEN !
Daarin komt de kijker elk detail te weten over de motieven van de daders.
In de werkelijke wereld kennen wij alleen oppervlakkige info.
De ware gekende feiten worden voorlopig gelukkig geheimgehouden voor de veiligheid van de maatschappij.
Ik acht de meeste forumleden verstandig genoeg om te beseffen dat er géén legermachten, inclusief die van onze buurlanden ingezet worden, indien de overheden van deze landen niet gealarmeerd werden door een effectieve terreurdreiging.
Hoe of wat; dat gaan ze ons momenteel niet komen vertellen. (remember veiligheid)
Maar ik hoop dat ze er in slagen om een 2de Zaventem of Maalbeek te voorkomen.
En wat de details betreft waarover hier massaal gediscussieerd wordt: de waarheid over de Bende van Nijvel werd ook nooit opgelost.
TITEL AANGEPAST WEGENS PAS LATER OPGEMERKTE SPLITSING TOPIC.
Dit is géén aflevering van WITSE of FLIKKEN !
Daarin komt de kijker elk detail te weten over de motieven van de daders.
In de werkelijke wereld kennen wij alleen oppervlakkige info.
De ware gekende feiten worden voorlopig gelukkig geheimgehouden voor de veiligheid van de maatschappij.
Ik acht de meeste forumleden verstandig genoeg om te beseffen dat er géén legermachten, inclusief die van onze buurlanden ingezet worden, indien de overheden van deze landen niet gealarmeerd werden door een effectieve terreurdreiging.
Hoe of wat; dat gaan ze ons momenteel niet komen vertellen. (remember veiligheid)
Maar ik hoop dat ze er in slagen om een 2de Zaventem of Maalbeek te voorkomen.
En wat de details betreft waarover hier massaal gediscussieerd wordt: de waarheid over de Bende van Nijvel werd ook nooit opgelost.
TITEL AANGEPAST WEGENS PAS LATER OPGEMERKTE SPLITSING TOPIC.
Laatst gewijzigd door Nefertari op 22 mei 2021, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Love you too babe !
Is het niet eerder : op een akker vol haat volstaat één klein zaadje voor een grote oogst ?
Haat is er genoeg aan die kant : de Walen, de sossen, Europa, de PVDA, de communisten, Joe Biden... Allemaal slecht !
Alles van een andere winkel is slecht. In onze winkel alleen goed. Een menselijke eigenschap !
Is het niet eerder : op een akker vol haat volstaat één klein zaadje voor een grote oogst ?
Haat is er genoeg aan die kant : de Walen, de sossen, Europa, de PVDA, de communisten, Joe Biden... Allemaal slecht !
Alles van een andere winkel is slecht. In onze winkel alleen goed. Een menselijke eigenschap !
Je suggereert meer te weten? Spannend. Die effectieve terreurdreiging, gaat die uit van één persoon met een P90 en een pistool of zitten daar nog meer Belgische extreem rechtse militairen met zwaar geschut verschanst? Je zou haast gaan denken van welNefertari schreef: ↑22 mei 2021, 12:21 De ware gekende feiten worden voorlopig gelukkig geheimgehouden voor de veiligheid van de maatschappij.
Denk niet dat we bang moeten zijn dat er een aanslag tegen gewone burgers gepleegd zal worden, deze figuur heeft het expliciet op de gezichten van de overheid gemunt, wellicht daarom dat er zulke machtsontplooiing gaande is.
Dat is omgekeerd net zo, zolang men dat niet wil inzien en "de andere kant" blijft marginaliseren of criminaliseren wordt het alleen maar erger. Alleen al het feit dat je voortdurend over "de andere kant" spreekt zegt genoeg over hoe kortzichtig en egocentrisch je de dingen bekijkt, alsof er geen mensen meer zijn die ergens tussen in zitten en een en ander nog kunnen nuanceren. Nee, iedereen moet in een vakje maar weet dat er in de ogen van een extremist maar twee vakjes zijn, de goeie en de slechte.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jij haalt hier de begrippen door elkaar. Het VB wordt gemakshalve extreem-rechts genoemd. Wel dat is links, zeer links.geebee schreef: ↑22 mei 2021, 12:18En wat doet rechtse rakkers dan wel ? Denken aan het "algemeen belang" ?
Man, you crack me up ... ik had het nog nooit zo bekeken maar ik zal het vlaams belang voordragen voor de Nobelprijs voor de vrede voor hun inzet voor de maatschappij, het zijn vredebrengende engelen
Ik denk dat je de begrippen links en rechts een beetje door elkaar haalt maar ik vergeef het je.
Vroeger hier al geschreven:
Vlaams Belang is helemaal niet rechts, vervang in hun economisch programma Vlaanderen door België en het is mutatis mutandis gelijklopend met dat van de sossen.
Grofweg (ik zou persoonlijk Groen linkser van de SPA plaatsen) - en wat gedateerd- zoiets:
Ik ben een hele rechtse rakker en sta mijlenver daarvan af. Rechts staat voor geen overheidsbemoeienis. De staat hoeft niet voor mij te zorgen, ik zal wel zelf voor de mijnen en mijn naasten zorgen. Geen politiekers nodig daarvoor.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat is de nagel op de kop. Maar spijtig genoeg is het een teken des tijds. Verbieden waar je zelf het nut niet van in ziet. En ze zullen het pas beseffen als het hun beurt is...
Martin Niemoller blijft razend actueel
'Habe ich geschwiegen...'
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Allemaal goed jong. Doe je best.vortex schreef: ↑22 mei 2021, 13:09
Dat is omgekeerd net zo, zolang men dat niet wil inzien en "de andere kant" blijft marginaliseren of criminaliseren wordt het alleen maar erger. Alleen al het feit dat je voortdurend over "de andere kant" spreekt zegt genoeg over hoe kortzichtig en egocentrisch je de dingen bekijkt, .........
Waarvan akte, gesloten op zaterdagmiddag.
Ge gaat mij niet zot maken he zeg.CarpeNoctem schreef: ↑22 mei 2021, 14:21
Dat is de nagel op de kop. Maar spijtig genoeg is het een teken des tijds. Verbieden waar je zelf het nut niet van in ziet.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 22 mei 2021, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: De zaak Conings
Het kon niet uitblijven, de mod slaat weer toe. Gelukkig blijft het bij een afsplitsing. Zijn er posts verdwenen?
Quote fixedhaelewyn schreef: ↑22 mei 2021, 14:27Allemaal goed jong. Doe je best.vortex schreef: ↑22 mei 2021, 13:09
Dat is omgekeerd net zo, zolang men dat niet wil inzien en "de andere kant" blijft marginaliseren of criminaliseren wordt het alleen maar erger. Alleen al het feit dat je voortdurend over "de andere kant" spreekt zegt genoeg over hoe kortzichtig en egocentrisch je de dingen bekijkt, alsof er geen mensen meer zijn die ergens tussen in zitten en een en ander nog kunnen nuanceren. Nee, iedereen moet in een vakje maar weet dat er in de ogen van een extremist maar twee vakjes zijn, de goeie en de slechte.
Waarvan akte, gesloten op zaterdagmiddag.
-
- Verbannen Gebruiker
Aan de moderator en de beheerders van dit forum/topic:
Wie heeft er het initiatief genomen om de titel van een een topic gewoon te veranderen in een totaal ander onderwerp?
Dit is toch ongezien?
Krijg je ineens voor dat je blijkbaar in een topic hebt gepost zonder dat dit je intentie was en zonder dat je dat zelfs weet?
Mag ik de moderator vragen zijn werk ernstig te nemen? Toch als dit een initiatief is van de moderator want ik kan nergens de oorzaak in dit topic terugvinden.
En als je dit doet de bijdragen die wel in het origineel topic thuishoren daar te laten staan en niet mee te verhuizen naar een ander onderwerp dat er totaal niets mee te maken heeft.
Ik heb totaal geen zin om straks weer een waarschuwing te krijgen omdat ik zogezegd heb gepost in een uit de hand gelopen topic en dit doordat derden (moderator?) hebben zitten knoeien in het oorspronkelijke topic.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het coronavirustopic werd pagina’s lang gekaapt door commentaar op de zaak-Conings.
Dit is beter en overzichtelijker.
Ik blijf vanaf nu weg uit dit topic, dat mij niet interesseert, en lees verder over het coronavirus in het coronavirustopic.
Dit is beter en overzichtelijker.
Ik blijf vanaf nu weg uit dit topic, dat mij niet interesseert, en lees verder over het coronavirus in het coronavirustopic.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik suggereer helemaal niets.
Ik gebruik alleen mijn gezond verstand, en maak vergelijkingen met terroristische feiten uit het verleden van ons land en van andere Europese landen.