De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Ben niet zeker, maar dat ene woord kan er bijgeschreven zijn door de journalist.anonymous schreef: ↑22 mei 2021, 21:10 Citaat uit een gesprekje van MVR met De Telegraaf.
Voorlopig kan de Belg met de uitgesproken mening met zijn gezin zijn verblijfplaats op de geheime locatie niet verlaten. „We moeten langer blijven ja”, zegt Van Ranst. „Zolang hij niet wordt gevonden of gedood, kunnen wij niet weg.”
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2048322 ... hte-jurgen
Ik weet niet of jullie het goed beseffen maar deze man zal misschien gevaarlijker worden dan Jurgen C.in hoeverre het hij niet al is.
Sluipend vergif die gast.
En in tegenstelling tot Jurgen C. heeft MVR voor dit land nog geen noemenswaardige betekenis gehad. Mensen voorliegen ja. Eerst sussen, deze epidemie zal ongeveer 10 weken duren, mondmaskers helpen niet, enz en dan wanneer hij ziet dat zijn haring braadt de angst zo lang mogelijk rekken en zichzelf bedienen en tot slachtoffer maken
Journalisten noteren niet letterlijk wat een geïnterviewde zegt, het is geen dictee. Ze noteren hun eigen interpretatie net zoals jij dan weer hun artikel interpreteert en dan die interpretatie op een forum zet waarbij anderen dan weer jouw interpretatie interpreteren.
Of MVR kan het wel gezegd hebben en onmiddellijk gedacht hebben: dit had ik beter niet gezegd. Dat kan iedereen wel eens overkomen toch? Zeker in een stressvolle situatie.
Voor mij is MVR zeker geen superheld maar hij doet wel iets wat ik zelf zeker niet zou kunnen: het volk zo goed mogelijk informeren over de pandemie, rekening houdende met tijdsdruk en snel veranderende omstandigheden typisch voor een crisis. En daar neemt hij ook persoonlijke risico's mee blijkt momenteel. Dit doe je niet alleen voor de aandacht (waarschijnlijk heeft hij wel een karakter dat graag in de aandacht staat)
want dan zouden zijn vrouw en kinderen al lang gevraagd hebben om er mee te stoppen en dat zou hij ook gewoon kunnen doen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Eerlijk gezegd geef mij maar Erika Vlieghe of de Franstalige virologen. Minder mediageil, even bekwaam en minder provocerend. Een verademing in feiteWoz schreef: ↑23 mei 2021, 08:11Ben niet zeker, maar dat ene woord kan er bijgeschreven zijn door de journalist.anonymous schreef: ↑22 mei 2021, 21:10 Citaat uit een gesprekje van MVR met De Telegraaf.
Voorlopig kan de Belg met de uitgesproken mening met zijn gezin zijn verblijfplaats op de geheime locatie niet verlaten. „We moeten langer blijven ja”, zegt Van Ranst. „Zolang hij niet wordt gevonden of gedood, kunnen wij niet weg.”
Ik weet niet of jullie het goed beseffen maar deze man zal misschien gevaarlijker worden dan Jurgen C.in hoeverre het hij niet al is.
En in tegenstelling tot Jurgen C. heeft MVR voor dit land nog geen noemenswaardige betekenis gehad. Mensen voorliegen ja. Eerst sussen, deze epidemie zal ongeveer 10 weken duren, mondmaskers helpen niet, enz en dan wanneer hij ziet dat zijn haring braadt de angst zo lang mogelijk rekken en zichzelf bedienen en tot slachtoffer maken
Journalisten noteren niet letterlijk wat een geïnterviewde zegt, het is geen dictee. Ze noteren hun eigen interpretatie net zoals jij dan weer hun artikel interpreteert en dan die interpretatie op een forum zet waarbij anderen dan weer jouw interpretatie interpreteren.
Of MVR kan het wel gezegd hebben en onmiddellijk gedacht hebben: dit had ik beter niet gezegd. Dat kan iedereen wel eens overkomen toch? Zeker in een stressvolle situatie.
Voor mij is MVR zeker geen superheld maar hij doet wel iets wat ik zelf zeker niet zou kunnen: het volk zo goed mogelijk informeren over de pandemie, rekening houdende met tijdsdruk en snel veranderende omstandigheden typisch voor een crisis. En daar neemt hij ook persoonlijke risico's mee blijkt momenteel. Dit doe je niet alleen voor de aandacht (waarschijnlijk heeft hij wel een karakter dat graag in de aandacht staat)
want dan zouden zijn vrouw en kinderen al lang gevraagd hebben om er mee te stoppen en dat zou hij ook gewoon kunnen doen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En sedert de vitrioloog toch iets minder de media haalt verbeteren onze coronacijfers spectaculairanonymous schreef: ↑22 mei 2021, 21:10 Citaat uit een gesprekje van MVR met De Telegraaf.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De taak van die mensen is om het volk zo goed mogelijk te informeren over de evolutie van de pandemie. Verwacht geen perfectie, ze kunnen niet de toekomst voorspellen.
Als ik die job zou moeten doen dan zou ik 1 keer zeggen: ’het virus is er vanzelf gekomen, het zal ook wel vanzelf weer weggaan’
Ik zeg daarmee niets verkeerd maar wie zou daarmee tevreden zijn?
Als ik die job zou moeten doen dan zou ik 1 keer zeggen: ’het virus is er vanzelf gekomen, het zal ook wel vanzelf weer weggaan’
Daar zeg je zo iets. Misschien heeft hij zelf dat beestje in China losgelaten en is het allemaal gepland door MVRCarpeNoctem schreef: ↑23 mei 2021, 08:25 En sedert de vitrioloog toch iets minder de media haalt verbeteren onze coronacijfers spectaculair
Ondertussen hebben de ordetroepen het park Hoge Kempen verlaten. Misschien kan de boswachter JC nu per ongeluk vinden
Appartementsgebouw in Wommelgem twee keer beschoten deze week: mogelijk link met drugsmilieu
Daar waar echt geschoten wordt sluit men de ogen, in Antwerpen is dit al een faits divers geworden zoals in Brussel.
Ik vraag mij af hoelang het gepeupel dit nog gaat tolereren. De gele hesjes waren het begin en werden manu militari in de verdomhoek geklopt. Ze hadden voorbeeld aan de Japanners moeten nemen, zelfde uitrusting als de oproerpolitie, eigen communicatienetwerk enz. Duurde daar niet lang voor de politici plooiden.
Daar waar echt geschoten wordt sluit men de ogen, in Antwerpen is dit al een faits divers geworden zoals in Brussel.
Ik vraag mij af hoelang het gepeupel dit nog gaat tolereren. De gele hesjes waren het begin en werden manu militari in de verdomhoek geklopt. Ze hadden voorbeeld aan de Japanners moeten nemen, zelfde uitrusting als de oproerpolitie, eigen communicatienetwerk enz. Duurde daar niet lang voor de politici plooiden.
"Zolang hij niet wordt gevonden of gedood, kunnen wij niet weg.”
Marc van Ranst mag dat zeggen? Is bijna hetzelfde als iemand de dood in wensen. Maar Marc mag dat zeggen. Hij staat niet op de OCAD-lijst.... wie weet heeft ie thuis wel een achterkamertje waar ie virussen maakt (biologische wapens) die Vlaams Belang kiezers herkennen en doden. Zijn natte droom.
Marc van Ranst mag dat zeggen? Is bijna hetzelfde als iemand de dood in wensen. Maar Marc mag dat zeggen. Hij staat niet op de OCAD-lijst.... wie weet heeft ie thuis wel een achterkamertje waar ie virussen maakt (biologische wapens) die Vlaams Belang kiezers herkennen en doden. Zijn natte droom.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Dat is de taak van politiekers, niet van virologen. Feiten en cijfers voorlezen kan iedereen, daar heb je geen viroloog voor nodig.Woz schreef: ↑23 mei 2021, 08:25 De taak van die mensen is om het volk zo goed mogelijk te informeren over de evolutie van de pandemie. Verwacht geen perfectie, ze kunnen niet de toekomst voorspellen.
Je zegt op het einde ongeveer hetzelfde als wat MVR al bijna anderhalf jaar zegt: dingen die common sense zijn, ofwel achteraf onzin blijken te zijn. Je zin bevat beide.
Er is maar 1 verantwoordelijke voor de bedreigingen tegen MVR, en dat is MVR zelf. Overal grote mond hebben, mensen schofferen, terechte kritiek altijd wegzetten als extreemrechts getrol, heel het internet afspeuren naar een negatieve comment over hem in de verste uithoeken van het net waar niemand ooit komt en dan dat bericht op zijn eigen twitter delen met weer een aanvallende commentaar, etc. Allemaal om maar niet in eigen boezem te moeten kijken én voor de dagelijkse portie aandacht. Van de tros virologen die we al zo lang te zien krijgen, is er geen enkele andere die (zoveel) bedreigingen heeft gekregen, hoe zou dat toch komen ? Zou het dan toch niet gaan over het "viroloog zijn" ? Ik denk dat iedereen het antwoord kent.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Eens zien als hij woord gaat houden
Hij fret nu al zodanig zijn kas op omdat hij niet meer rechtstreeks op TV raakt dat hij zichzelf al begint te retweeten
En aan consequent zijn heeft hij dus duidelijk ook een broertje dood
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Een ander mag voor u de kastanjes uit het vuur halen zeker.
Estate Guru believer.
Binnenkort begint hij over zichzelf te spreken in de derde persoon.CarpeNoctem schreef: ↑23 mei 2021, 09:29Eens zien als hij woord gaat houden
Hij fret nu al zodanig zijn kas op omdat hij niet meer rechtstreeks op TV raakt dat hij zichzelf al begint te retweeten
En aan consequent zijn heeft hij dus duidelijk ook een broertje dood
Of zichzelf tegen te spreken. Ahnee wacht, dat is gewoon standaard MVR.
@platin
Toch mensen met vreemde hersenkronkels hier. Zie de link niet maar ja de superieure elite die hier post weet alles best.Een ander mag voor u de kastanjes uit het vuur halen zeker.
Politie onderschept zwaarbewapend commando in Antwerpen: “Ze hadden 2 handwapens en een kalasjnikov bij zich.”
Het Snelle Responsteam van de politie Antwerpen heeft zaterdagavond 5 gewapende mannen tegengehouden op de brug over de Ring aan de Luitenant Lippenslaan in Borgerhout. De mannen hadden 2 handwapens en een AK-47 in hun auto liggen. Initieel dacht men dat ze Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA) als doelwit hadden, maar dat bleek niet zo te zijn.
https://www.hln.be/antwerpen/politie-on ... ~a7ce007d/
Hier heeft men schijnbaar intern volk voldoende voor? Nog één van de ooit onopgeloste zaken.
Het Snelle Responsteam van de politie Antwerpen heeft zaterdagavond 5 gewapende mannen tegengehouden op de brug over de Ring aan de Luitenant Lippenslaan in Borgerhout. De mannen hadden 2 handwapens en een AK-47 in hun auto liggen. Initieel dacht men dat ze Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA) als doelwit hadden, maar dat bleek niet zo te zijn.
https://www.hln.be/antwerpen/politie-on ... ~a7ce007d/
Hier heeft men schijnbaar intern volk voldoende voor? Nog één van de ooit onopgeloste zaken.