De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Omdat MVR Jurgen Conings heeft ingehuurd om de spotlights op hem te houden
Haha, wat een geweldige theorie, het zou nog eens zomaar waar kunnen zijn
Haha, wat een geweldige theorie, het zou nog eens zomaar waar kunnen zijn
De ene demoniseren, de andere ophemelen. Er is hier veel sympathie voor extreem rechts.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Full Member
- Contacteer:
CarpeNoctem schreef: ↑24 mei 2021, 10:00Integendeel, hoe gaan we hem nu nog met zijn neus in al zijn contradicties wrijven? (1)
Maarre, waar heb je dat gelezen? Zoals Osirix terecht opmerkt blijft hij alleszins op Twitter verder het vuur opstoken...(2)Da's inderdaad meer dan een jaar te laat.(3)Oef, ik begon me al zorgen over jou te maken (4)
(1) Ik herinner me vele momenten waarop jij het beter wist, zogezegd... en nog meer de pret achteraf te weten dat je het zo goed als nooit bij het rechte eind had met je 'cijfers'.
Vergeleken daarmee was MVR een genie !
(2) Ik dacht het Nieuwsblad maar nu vind ik het onder andere terug op Google bij Nieuws365.
(3) Ik herinner me vooral de momenten waarop politici niet het advies van MVR hebben gevolgd en dat ze het daar ook meestal fout of desastreus fout mee hadden.
ik herinner me de vele andere deskundigen die op tv hetzelfde vertelden dan MVR.
De aanpak van de crisis zou zonder MVR net hetzelfde geweest zijn.
Hij is één schakel van een ketting geweest, heeft die functie goed uitgevoerd voor mijn part en alleszins naar bestvermogen. Als hij er niet geweest was kwam een ander de, voor jullie, onpopulaire werkelijkheid en maatregelen uitleggen of verdedigen.
Anders Tegnell's neefje misschien. LOL.Miskend genie uit het Noorden.
(4) Er werd gevraagd wie er meer in de media kwam (of op het nieuws) als politicus en het juiste antwoord werd gegeven.
Jullie zijn die ene zijn smoel (MVR) beu gekeken. ik niet.
Die andere uit 't Stad daarentegen : die mogen ze voor mijn part al lang als huisknecht van Anders Tegnell verbannen.
Dus : het komt allemaal op hetzelfde neer.
Zoals Aerolle terecht opmerkte , maar dan op jullie toegepast : Jullie blijven ook alleen maar diegenen verwijten maken die niet uit hetzelfde denkhoekje komen eten zijn.
Kleingeestig toch he ? Altijd maar jullie Ik Ik Ik verhaal ... Of de WIJ , met 1/4 van de kiezers.
Iedereen die er een andere mening op nahoudt als ongewenst of als gek bestempelen ?
Zoals jullie eerder al deden met NTO en anderen hier ?
Aerolla slaat de nagel op de kop. Het maakt niet uit joe JULLIE er over denken.
Dat 1/4 die Vlaams Belang zullen stemmen of dat toch van plan zijn.
Die ene die hooghartig (quote Osirix Twitter bericht MVR en voorgaande) zegt : Nog een prettig weekend. 1 op de 4 stemt VL. belang.
Tja ... Drie op de 4 niet. So what ?
Dus wat de hooghartige 25 procent volgens de Aerolla theorie moet doen (door anderen goedgekeurd) is weten dat het die 75 procent geen bal kan schelen dat jullie denken dat rechts het probleem dat er was beter zou oplossen.
Met die andere 75 procent verenigd (nou ja .. NVA zit er ook nog tussen maar die vallen wel van hun paard of zijn al goed bezig als één van de partijen aan de macht die hebben aangetoond dat ze vooral machteloos waren) kwaken jullie zo vaak als jullie maar willen in groep altijd hetzelfde liedje.
Waarom MVR zijn mening blijft geven ? Zelfde reden als waarom ik hier de mijne geef. De zijne en de mijne mag er net zo goed zijn als die van jullie.
Waarom blijven hier sommige van die 1/4 groep dezelfde nonsens verkopen... Tja ... Zelfde reden ? Omdat het kan, mag en omdat ze het nodig vinden ?
Het is niet omdat 1/4 er anders over denkt dat we hen alles alleen moeten laten bespreken en alleen hun theorieën op het brede publiek moeten laten afvuren.
CarpeNoctem schreef: ↑24 mei 2021, 10:00
Integendeel, hoe gaan we hem nu nog met zijn neus in al zijn contradicties wrijven? (1)
Maarre, waar heb je dat gelezen? Zoals Osirix terecht opmerkt blijft hij alleszins op Twitter verder het vuur opstoken...(2)
Da's inderdaad meer dan een jaar te laat.(3)
Oef, ik begon me al zorgen over jou te maken (4)
(1) Ik herinner me vele momenten waarop jij het beter wist, zogezegd... en nog meer de pret achteraf te weten dat je het zo goed als nooit bij het rechte eind had met je 'cijfers'.
Vergeleken daarmee was MVR een genie !
(2) Ik dacht het Nieuwsblad maar nu vind ik het onder andere terug op Google bij Nieuws365.
(3) Ik herinner me vooral de momenten waarop politici niet het advies van MVR hebben gevolgd en dat ze het daar ook meestal fout of desastreus fout mee hadden.
ik herinner me de vele andere deskundigen die op tv hetzelfde vertelden dan MVR.
De aanpak van de crisis zou zonder MVR net hetzelfde geweest zijn.
Hij is één schakel van een ketting geweest, heeft die functie goed uitgevoerd voor mijn part en alleszins naar bestvermogen. Als hij er niet geweest was kwam een ander de, voor jullie, onpopulaire werkelijkheid en maatregelen uitleggen of verdedigen.
Anders Tegnell's neefje misschien. LOL.Miskend genie uit het Noorden.
(4) Er werd gevraagd wie er meer in de media kwam (of op het nieuws) als politicus en het juiste antwoord werd gegeven.
Jullie zijn die ene zijn smoel (MVR) beu gekeken. ik niet.
Die andere uit 't Stad daarentegen : die mogen ze voor mijn part al lang als huisknecht van Anders Tegnell verbannen.
Dus : het komt allemaal op hetzelfde neer.
Zoals Aerolle terecht opmerkte , maar dan op jullie toegepast : Jullie blijven ook alleen maar diegenen verwijten maken die niet uit hetzelfde denkhoekje komen eten zijn.
Kleingeestig toch he ? Altijd maar jullie Ik Ik Ik verhaal ... Of de WIJ , met 1/4 van de kiezers.
Iedereen die er een andere mening op nahoudt als ongewenst of als gek bestempelen ?
Zoals jullie eerder al deden met NTO en anderen hier ?
Aerolla slaat de nagel op de kop. Het maakt niet uit joe JULLIE er over denken.
Dat 1/4 die Vlaams Belang zullen stemmen of dat toch van plan zijn.
Die ene die hooghartig (quote Osirix Twitter bericht MVR en voorgaande) zegt : Nog een prettig weekend. 1 op de 4 stemt VL. belang.
Tja ... Drie op de 4 niet. So what ?
Dus wat de hooghartige 25 procent volgens de Aerolla theorie moet doen (door anderen goedgekeurd) is weten dat het die 75 procent geen bal kan schelen dat jullie denken dat rechts het probleem dat er was beter zou oplossen.
Met die andere 75 procent verenigd (nou ja .. NVA zit er ook nog tussen maar die vallen wel van hun paard of zijn al goed bezig als één van de partijen aan de macht die hebben aangetoond dat ze vooral machteloos waren) kwaken jullie zo vaak als jullie maar willen in groep altijd hetzelfde liedje.
Waarom MVR zijn mening blijft geven ? Zelfde reden als waarom ik hier de mijne geef. De zijne en de mijne mag er net zo goed zijn als die van jullie.
Waarom blijven hier sommige van die 1/4 groep dezelfde nonsens verkopen... Tja ... Zelfde reden ? Omdat het kan, mag en omdat ze het nodig vinden ?
Het is niet omdat 1/4 er anders over denkt dat we hen alles alleen moeten laten bespreken en alleen hun theorieën op het brede publiek moeten laten afvuren.
[/quote]
Gaat mijn pet te boven en klinkt me in de oren als een zelf verzonnen verhaal voor Spaargids, the movie.. Ik ben geen ingenieur. Het zal daar aan liggen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De rest van je gespartel maar geknipt maar op deze wil ik toch wel reageren.
MVR had/heeft als privépersoon inderdaad evenveel recht om zijn mening (in zijn geval eerder meningen, want hij durft nogal eens het tegenovergestelde beweren al naargelang zijn gezindheid) te uiten. Maar zoals ik -en vele anderen- van dag één heb gezegd: hij was totaal ongeschikt om het land door deze pandemie te loodsen net omwille van zijn jarenlange tentoongestelde haat tegen de helft van de Vlamingen. Er diende daar een wetenschapper te staan die niet steeds de controverse opzoekt. En best ene waarvan het onduidelijk was waar hij politiek staat.
Kijk, we hebben hier en elders nogal eens de draak gestoken met het oneindig aantal idiote regeltjes. Maar er waren hier en daar ook wel nuttige bij. En er waren nogal wat mensen die liever zouden doodvallen dan regeltjes volgen opgesteld door de oppervitrioloog. Was dat verstandig? Neen, maar wel menselijk. En dat heeft zeker bijgedragen aan het feit dat we een tijdlang op nummer één wereldwijd gestaan hebben wat het aantal doden betreft.
Maar daar zijn de politici die hem op die machtspositie hebben gepistoneerd de eindverantwoordelijke voor.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Omdat de rest niet echt veel inhoud en belang had laat ik het bij dit stuk.CarpeNoctem schreef: ↑24 mei 2021, 12:52De rest van je gespartel maar geknipt maar op deze wil ik toch wel reageren.
Er had een wetenschapper moeten staan die onze ideeën en het niets doen als reactie beter gezind was. Dat is eigenlijk, de Facto, jullie stelling.
Jullie willen zonder veel kennis van het onderwerp constant kritiek hebben op wat de man als job doet en waarin hij prof is. Maar MVR zelf moet vrij zijn van kritiek op elke haaks op de logica staande visie die van jullie kant populistisch gepreekt wordt.
Zever in pakskes !
Iedereen die hier al enige tijd leest of schrijft weet dat jij altijd zal spartelen tot de logica en de werkelijkheid al zeer lang niet in je verhaal te vinden te zijn of herhaaldelijk vervormd en verkracht zijn.
Daarom...
Zoals FTP al kwam te zeggen : """"alleen dat je soms moet opletten wat je zegt en af en toe eens een stapje moet terugnemen. """
Als we ons daar allebei een klein beetje aan houden is er plaats voor andere zeveraars te over om te blijven doordrammen.
Daarom, net zoals onlangs : waarvan akte, bij deze gesloten.. op maandag zelfs !
Dat heeft CN toch nergens gezegd?
Hij had het over de stijl, niet over de inhoud...
Dat geeft MVR trouwens zelf ook toe vandaag, dat hij graag controverse opzoekt...
En daarvan geniet
De stelling van CN is dan ook dat we iemand moesten hebben die integer is, waar ik het mee eens ben
En daarna kunnen we het over de inhoud hebben
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het verhaal begint verder als een kaartenhuisje in elkaar te storten.
De federale procureur ontkent dat er een booby trap gevonden is in die auto:
En ook dat verhaal van die raketlanceerders zou danig opgeblazen zijn:
En ook dat verhaal van die raketlanceerders zou danig opgeblazen zijn:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dit vind ik nou de mooiste put die je voor jezelf al gegraven hebt ooit.
Volgens mij is MVR integer... Volgens jullie niet.
Dat heeft CN toch nergens gezegd... Dat over integer zijn ?
Dat andere :
Ik zeg dat hij dat de Facto gezegd heeft.
Je moet eens opzoeken wat de betekenis is van 'de facto' en 'integer' zijn want als ik het zo lees ken je ze allebei niet.
We pakken MVR op de stijl maar eigenlijk omdat hij niet rechts is.
Zeeeer flauw hoor.
Aerolla schreef: ↑24 mei 2021, 13:18 Dat heeft CN toch nergens gezegd?
Hij had het over de stijl, niet over de inhoud...
Dat geeft MVR trouwens zelf ook toe vandaag, dat hij graag controverse opzoekt...
En daarvan geniet
De stelling van CN is dan ook dat we iemand moesten hebben die integer is, waar ik het mee eens ben
En daarna kunnen we het over de inhoud hebben
Volgens mij is MVR integer... Volgens jullie niet.
Dat heeft CN toch nergens gezegd... Dat over integer zijn ?
Dat andere :
Ik zeg dat hij dat de Facto gezegd heeft.
Je moet eens opzoeken wat de betekenis is van 'de facto' en 'integer' zijn want als ik het zo lees ken je ze allebei niet.
We pakken MVR op de stijl maar eigenlijk omdat hij niet rechts is.
Zeeeer flauw hoor.
Als je dit integer vindt, dan snap je het zelf niet...
Links of rechts, dat is denk ik voor iedereen toch wel duidelijk?
Als dat van die auto inderdaad niet waar is mag die leugenaar QUICKIE zijn biezen pakken.CarpeNoctem schreef: ↑24 mei 2021, 13:19 Het verhaal begint verder als een kaartenhuisje in elkaar te storten.
https://www.hln.be/binnenland/van-quick ... ~a857c519/
Laatst gewijzigd door anonymous8 op 24 mei 2021, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Markske VanRanst de mediageile gast zit zen kaske op te vrette in zijn safe houske, Jurgen krijgt meer aandacht dan hij... Whoehaaaaaaaaaaaaaaa....
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik kan niet voor Aerolla spreken, maar de integriteit van MVR is hier irrelevant. Hij zou nog niet zoveel gelogen mogen hebben en telkens de waarheid gezegd hebben, en het beste met de bevolking voorhebben dan nog was hij totaal ongeschikt voor die functie. En ik ging hetzelfde gezegd hebben van iemand die wel mijn politieke strekking aanhangt.
Om de bevolking doorheen die pandemie te loodsen met de minst mogelijke schade was er een consensusfiguur nodig. Iemand waarvan zowel links als rechts zou zeggen: tja, hij maakt ons leven moeilijker, maar we moeten erdoor. Nu hebben de politiekers toegelaten dat de grootviroloog het laken naar zich toetrok terwijl hij de mensen voortdurend beledigde.
Hier een voorbeeld van zijn beste empathische kant:
En zo'n sujet zou het volk moeten op sleeptouw nemen om de regels te volgen?
Re: De zaak Marc Van Ranst
Aerolla : misschien ook de tweet erbij halen waar het een antwoord op was ? Ik zie er geen graten in. Ik doe hier in wezen toch hetzelfde ? En jullie.. met die andere 75 procent..
Als het volk moet op sleeptouw genomen worden door iedereen die hier MVR zit te bekritiseren... zaten we aan een crisis zoals in Indië, Italië, Spanje, Brazilië... Al die landen met minder doden volgens jullie. Remember ?
Integer, Aerolla, is voor Van Dale : eerlijk, onkreukbaar.
Zijn aversie voor rechts gelul maakt hem voor mij meer onkreukbaar.
Eerlijk is hij ook.
Dat hij ooit gewerkt heeft volgens voortschrijdend inzicht maakt hem voor mij niet oneerlijk.
Voor zijn tegenstanders is hij dan wel een leugenaar maar aan die kant valt zeker ook het grote verstand niet te rapen.
Ook al zijn ze aan die kant 'niet van de minste' zoals CN hen graag typeert.
Bottom line : richt je frustraties niet op de boodschapper. Met of zonder MVR in dit land was Corona een even grote ramp geweest. Dan was er gewoon een andere viroloog die zich iets minder liet opstoken door rechts vaak in het nieuws geweest.
Als het volk moet op sleeptouw genomen worden door iedereen die hier MVR zit te bekritiseren... zaten we aan een crisis zoals in Indië, Italië, Spanje, Brazilië... Al die landen met minder doden volgens jullie. Remember ?
Integer, Aerolla, is voor Van Dale : eerlijk, onkreukbaar.
Zijn aversie voor rechts gelul maakt hem voor mij meer onkreukbaar.
Eerlijk is hij ook.
Dat hij ooit gewerkt heeft volgens voortschrijdend inzicht maakt hem voor mij niet oneerlijk.
Voor zijn tegenstanders is hij dan wel een leugenaar maar aan die kant valt zeker ook het grote verstand niet te rapen.
Ook al zijn ze aan die kant 'niet van de minste' zoals CN hen graag typeert.
Bottom line : richt je frustraties niet op de boodschapper. Met of zonder MVR in dit land was Corona een even grote ramp geweest. Dan was er gewoon een andere viroloog die zich iets minder liet opstoken door rechts vaak in het nieuws geweest.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 24 mei 2021, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.