De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Jullie, Quickie en de procureur staan enkele dagen achter. De avond dat de wagen van Jurgen gevonden werd, was er al verteld dat het verhaaltje van die trap een fabeltje was. Sommigen horen auto-Jurgen-trap en ze zijn vertrokken ...BEspaar schreef: ↑24 mei 2021, 13:41Als dat van die auto inderdaad niet waar is mag die leugenaar QUICKIE zijn biezen pakken.CarpeNoctem schreef: ↑24 mei 2021, 13:19 Het verhaal begint verder als een kaartenhuisje in elkaar te storten.
De federale procureur ontkent dat er een booby trap gevonden is in die auto:
https://www.hln.be/binnenland/van-quick ... ~a857c519/
Ok, maar dan - tenzij een rechtzetting - liegt onze minister van Justitie...pukkie007 schreef: ↑24 mei 2021, 14:40Jullie, Quickie en de procureur staan enkele dagen achter. De avond dat de wagen van Jurgen gevonden werd, was er al verteld dat het verhaaltje van die trap een fabeltje was. Sommigen horen auto-Jurgen-trap en ze zijn vertrokken ...BEspaar schreef: ↑24 mei 2021, 13:41
Als dat van die auto inderdaad niet waar is mag die leugenaar QUICKIE zijn biezen pakken.
https://www.hln.be/binnenland/van-quick ... ~a857c519/
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je begrijpend lezen neigde die dag weer naar de diepten van je dyscalculie. Herlees eens die comment.
Die 'niet van de minste' ging over ................ jou
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 24 mei 2021, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ah, er zijn nog Gidsers die Quickie op zijn woord geloven !? Die draait zijn hand niet om voor een leugentje op TV. De vriendin van Jurgen heeft dit heerschap om bewijzen van zijn beschuldigingen gevraagd ... Die gaan er nooit komen hoor. Die gasten kunnen zich toch veel teveel permitteren. Schande!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Van Quickeldinges is het archetype van een OVLD'er. Nul komma nul liberaal, en een volbloed postjespakker.
Gestart bij het extreem-linkse Amada (nu PVDA), dan ID21, VU&ID, Spirit, VLD en nu OVLD. Gaan waar de postjes te rapen vallen is zijn devies.
Vincent Van Quickenborne
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
CN, blijkbaar geloof je de MSM wel als het in je kraam past.
Je had met dit artikel van Knack beter moeten weten en niet zo maar klakkeloos overnemen wat er in staat, want Amada vervelde in 1979 reeds tot Pvda. Op dat moment was VvQ amper 6 jaar en zou hij op die leeftijd daar reeds lid van geweest zijn?
Voor de rest: wat een haat wordt hier gespuit tegenover één persoon. Waar niet goed om kunnen met kritiek op desinformatie allemaal toe leidt. De kroeg is een reservaat geworden voor gelijkgezinden: allen tegen één persoon.
Je had met dit artikel van Knack beter moeten weten en niet zo maar klakkeloos overnemen wat er in staat, want Amada vervelde in 1979 reeds tot Pvda. Op dat moment was VvQ amper 6 jaar en zou hij op die leeftijd daar reeds lid van geweest zijn?
Voor de rest: wat een haat wordt hier gespuit tegenover één persoon. Waar niet goed om kunnen met kritiek op desinformatie allemaal toe leidt. De kroeg is een reservaat geworden voor gelijkgezinden: allen tegen één persoon.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Potverdorie, je hebt gelijk. Voor die ene keer dat ik de MSM geloofjeff schreef: ↑24 mei 2021, 15:56CN, blijkbaar geloof je de MSM wel als het in je kraam past.
Maar de conclusie dat Quickie een postjespakker is blijft overeind.
Bwa, ik vind het hier geen zo'n slechte weerspiegeling van de maatschappij. Een aantal mensen hebben MVR door, een aantal anderen verdedigt hem tegen beter weten in. En dat allemaal op een beschaafde manier. Wat kan een mens meer willen?
Ik lees het forum meestal diagonaal en ik heb niet die indruk van een links/rechts "evenwicht". Ook niet als ik naar de laatste verkiezingen kijk, (extreem)rechts heeft steeds een grote aanhang en dat kan je van links helemaal niet (meer) zeggen. Vlaanderen is (extreem)rechts en de reflectie zie je hier ook in het forum.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
De opinies in dit topic: een weerspiegeling van de maatschappij??? Geloof je dat zelf, zo eenzijdig tegen één persoon?CarpeNoctem schreef: ↑24 mei 2021, 16:04Potverdorie, je hebt gelijk. Voor die ene keer dat ik de MSM geloofjeff schreef: ↑24 mei 2021, 15:56CN, blijkbaar geloof je de MSM wel als het in je kraam past.
Maar de conclusie dat Quickie een postjespakker is blijft overeind.Bwa, ik vind het hier geen zo'n slechte weerspiegeling van de maatschappij. Een aantal mensen hebben MVR door, een aantal anderen verdedigt hem tegen beter weten in. En dat allemaal op een beschaafde manier. Wat kan een mens meer willen?
Dat is eerder een weerspiegeling van wat er bij (de aanhang van) het Vlaams Belang, LDD en in mindere mate NVA over MVR gedacht wordt.
Van Quickenborne, een postjespakker? Mogelijk, maar vooral jouw mening (en die van anderen). En eigenlijk nogal gratuit: dat kan je even goed van bvb. Jean-Marie De Decker zeggen: tegelijk burgemeester en in het parlement. De Decker zullen we niet gauw in een regering aantreffen. Wie wil met die man samenwerken? Daar zal hij dus wellicht nooit een postje kunnen pakken.
Als we polls houden over op welke partij je zou stemmen, is het nooit zo dat VB hier de absolute meerderheid haalt ofzo...
Meestal volgt dat zelfs min of meer de lijn van heel België (met wat meer % rechts, wat logisch is gezien het type forum dat dit is)
Ik denk echt wel dat er een heeeeeel grote groep mensen MVR beu is, ik vrees dat hij bij minder dan 50% van de Belgen steun heeft. (die dan allemaal extreem-rechts zijn, in zijn beleving)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Eénzijdig tegen? Ik zie hier toch een aantal mensen de verdediging van MVR op zich nemen?
Je zal mij hier niet snel zien politici verdedigen. JMDD een postjespakker? Het zou kunnen, maar mij ging het eigenlijk eerder over het totaal ontbreken van een ideologie bij Quickie. JMDD verkondigt consequent zijn mening, maar is om andere redenen een absolute no go voor mij in het stemhokje.jeff schreef: ↑24 mei 2021, 16:37Van Quickenborne, een postjespakker? Mogelijk, maar vooral jouw mening (en die van anderen). En eigenlijk nogal gratuit: dat kan je even goed van bvb. Jean-Marie De Decker zeggen: tegelijk burgemeester en in het parlement. De Decker zullen we niet gauw in een regering aantreffen. Wie wil met die man samenwerken? Daar zal hij dus wellicht nooit een postje kunnen pakken.
Terug on topic:
Een visser heeft de schrik van zijn leven beleefd. Politie rukt uit voor melding van gewapende man in camouflagepak: “Het bleek om visser met hengel te gaan”
De politie rukte met alle beschikbare manschappen uit om jacht te maken op de man in camouflagepak. Niet veel later konden ze hem identificeren.
“Het bleek om een visser te gaan”, zegt hoofdinspecteur Andy De Waele. “Het ‘geweer’ in zijn rugzak bleek een hengel te zijn.
Quickie vergelijken met De Decker ... dat wordt idd een verhaal van tegengestelden. Maar ik wil de proef op de som wel nemen en een nationale enquête houden. Quickie gaat dit niet redden.
Het gaat straks echt een hele verademing zijn als de kiesplicht afgeschaft wordt. Velen volgen de politiek amper en maken zich er snel vanaf met een ( bekende/vertrouwde) kopstem. Zo worden al tientallen jaren de meeste burgemeesters herkozen. Vroeger nog meer dan heden, gelukkig maar.
Het gaat straks echt een hele verademing zijn als de kiesplicht afgeschaft wordt. Velen volgen de politiek amper en maken zich er snel vanaf met een ( bekende/vertrouwde) kopstem. Zo worden al tientallen jaren de meeste burgemeesters herkozen. Vroeger nog meer dan heden, gelukkig maar.
Neen, ik geloof zeker de politiekers niet op hun woord, maar ik schrik nog altijd dat die mensen met zoveel gemak onwaarheden vertellen op TV waarnaar veel mensen zitten te kijken. Zo zei Jambon vorig jaar op het nieuws dat Spanje zijn grenzen niet zou openen voor oktober. Dat waren onbevestigde geruchten maar Jambon verkocht ze op TV voor waarheid. Je zou dan kunnen zeggen: Jambon vertelde onwaarheden. Maar in dit geval gaat het dus echt om een leugen? Je zou dan niet moeten verschieten dat er ergens een topic kan worden geopend met als titel: de minister van Justitie LIEGT op tv? Het is misschien dan zelfs nog laster ook, aan het adres van JC.pukkie007 schreef: ↑24 mei 2021, 14:53 Ah, er zijn nog Gidsers die Quickie op zijn woord geloven !? Die draait zijn hand niet om voor een leugentje op TV. De vriendin van Jurgen heeft dit heerschap om bewijzen van zijn beschuldigingen gevraagd ... Die gaan er nooit komen hoor. Die gasten kunnen zich toch veel teveel permitteren. Schande!
Laatst gewijzigd door anonymous8 op 24 mei 2021, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Als "de andere kant" in de minderheid is dan zijn het spookrijders of erger, enkele gekken. Als "de andere kant" in de meerderheid is dan is het opeens allen tegen één, dan wordt er niet gekeken of men zelf de spookrijder niet is.
Beetje zoals MVR het allemaal ziet eigenlijk.
Allee... Dat was dan een leuke.
Maar het had niet gehoeven. Toch bedankt.