Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Tsja, niet leuk natuurlijk, het is een minderheid maar er zijn altijd mensen die er slecht op reageren. Dat kan bij alle vaccins en bij alle geneesmiddelen. Mijn buurvrouw is gestorven aan Covid en iemand in mijn brede familie (50 jaar, geen onderliggende aandoening) ook.criticus schreef: ↑25 mei 2021, 15:19 Lachen is gezond maar een kennis van ons, is na zijn 2de vaccin van Pfizer zo ziek geworden dat hij net vanmorgen in 't ziekenhuis is opgenomen. Het zou ernstig zijn. Nog geen 60 jaar.
Vandaag in HLN een artikel dat sommige jongeren hartproblemen kregen na het vaccin:
https://www.hln.be/medisch/amerikaanse- ... ~abab2e49/
Om zo maar als simpele leek een professor Dolores Cahill of dokter af te wimpelen als gek of doemdenker, is toch wel een stap te ver. Ik blijf afwachtend ook omdat ik niet 100% meer in de bangmakende cijfers van de overheid geloof.
De Duits-Amerikaanse advocaat dr.Reiner Fuellmich praat over Neurenberg 2 en waarom degenen die betrokken zijn bij de Coronavirus-schrik moeten worden berecht voor misdaden tegen de menselijkheid: https://rumble.com/vhg4jb-dr-reiner-fue ... house.html
Ik ken 2 meisjes (20 en 22) die gestorven zijn aan een bloedklonter door het nemen van anticonceptie. Er sterven jaarlijks honderdduizenden mensen in het verkeer en een veelvoud daarvan door sigaretten en alcohol.
Alles een beetje in perspectief plaatsen is handig
Er zijn honderden, zoniet duizenden anderen die wel als expert erkent worden, die het tegenovergestelde schrijven van de doemdenker die jij citeert.criticus schreef: ↑25 mei 2021, 15:19 Om zo maar als simpele leek een professor Dolores Cahill of dokter af te wimpelen als gek of doemdenker, is toch wel een stap te ver. Ik blijf afwachtend ook omdat ik niet 100% meer in de bangmakende cijfers van de overheid geloof.
De Duits-Amerikaanse advocaat dr.Reiner Fuellmich praat over Neurenberg 2 en waarom degenen die betrokken zijn bij de Coronavirus-schrik moeten worden berecht voor misdaden tegen de menselijkheid: https://rumble.com/vhg4jb-dr-reiner-fue ... house.html
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beroep_op_autoriteit schreef: Het beroep op autoriteit of argumentum ad verecundiam (Latijn voor 'argument uit respect') is een wijze van redeneren waarbij een bewering berust op de autoriteit of de geloofwaardigheid van degene die de bewering doet. Wanneer de argumentatie foutief gebruikt wordt, is het een drogreden.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Het is dus de schuld van J&J dat 11.07 als streefdatum niet gehaald wordt. Nochtans liggen die vaccins gewoon te wachten in het depot. De EU moet deze voorraad echter nog vrijgeven omdat ze het J&J-vaccin onder de loep aan het nemen zijn.pukkie007 schreef: ↑22 mei 2021, 07:22 Velen die toch een zomervakantie ( met de kids) geboekt hebben, zullen het met een testkit moeten doen. Sommige landen nemen genoegen met 1 inspuiting om het land in te komen, anderen eisen er2. Verder zullen er velen onderweg zijn terwijl men hen net op het vaccinatiecentrum verwacht ... Het 'vaccinatiepaspoort' zou ook niet vroeger dan 01.07 beschikbaar zijn. Enfin, om maar te zeggen dat we de deadline die men ons voorspiegelde niet zullen halen. Nog 6 weken voor: 50+, 40+, 30+ en 18+, of met andere woorden van 13% naar 60 (?)%. Dat redden ze niet.
Je weet ook waarom.
'Men' heeft het voor elkaar gekregen om bij een batch Janssenvaccin ingrediënten van Astra Zeneca te gooien.
Kom ooooooop zeg...
Je kent het GMP-systeem. Dat begint vanaf een 'observation' via een 'recommendation' door naar een 'finding' en een 'issue'.
En dan 55 stappen verder tot aan de UltraMajorTotalFuckUp. hors catégorie.
Dan moet niet alleen die batch worden onderzocht. Dan moeten alle batches worden onderzocht. En die onderaannemer. En Johnson & Johnson zelf... die die prutsers immers niet onder controle hadden.
Nu ben ik wel wat gewend met GMP-brokkenmakerij. Jij vermoedelijk ook. Maar deez had ik nog niet gehoord.
Ik heb mijn uitnodiging voor mijn tweede Janssenprik ontvangen. Ben benieuwd of die nu wel doorgaat. Vandaag is immers de eerste Janssendode gevallen in België.
De ganse vlaamse pers content, dat dat 'een buitenlandse' was, die niet via het Belgische systeem was gevaccineerd. Wellicht heeft zij haar prik van haar buitenlandse werkgever gekregen ?
Of... het begint met 'Ensemble' en eindigt op '2' ?
'Men' heeft het voor elkaar gekregen om bij een batch Janssenvaccin ingrediënten van Astra Zeneca te gooien.
Kom ooooooop zeg...
Je kent het GMP-systeem. Dat begint vanaf een 'observation' via een 'recommendation' door naar een 'finding' en een 'issue'.
En dan 55 stappen verder tot aan de UltraMajorTotalFuckUp. hors catégorie.
Dan moet niet alleen die batch worden onderzocht. Dan moeten alle batches worden onderzocht. En die onderaannemer. En Johnson & Johnson zelf... die die prutsers immers niet onder controle hadden.
Nu ben ik wel wat gewend met GMP-brokkenmakerij. Jij vermoedelijk ook. Maar deez had ik nog niet gehoord.
Ik heb mijn uitnodiging voor mijn tweede Janssenprik ontvangen. Ben benieuwd of die nu wel doorgaat. Vandaag is immers de eerste Janssendode gevallen in België.
De ganse vlaamse pers content, dat dat 'een buitenlandse' was, die niet via het Belgische systeem was gevaccineerd. Wellicht heeft zij haar prik van haar buitenlandse werkgever gekregen ?
Of... het begint met 'Ensemble' en eindigt op '2' ?
Maar de vaccins die in het depot liggen, komen uit Leiden. Het gaat over de mogelijke bijwerkingen bij jonge mensen. Dus heeft men hier ten lande maar beslist om niemand onder de 41 ermee te vaccineren. Straks worden alle J&J's mss naar de 'arme' landen verscheept. Hier jongens, gratis vaccins! Zeg nu nog dat de Westerse wereld niet om jullie geeft ...
Heeft Leiden Formulation/Fill/Finishing ? Ik dacht, dat het tussenproduct altijd een rondje States moest doen om als eindproduct in Beerse te geraken ?
Maar hoe dan ook: als zo iets in de pharma gebeurt, dan wordt het hele bedrijf door de EMA FDA en soortgelijken door de mangel gehaald. Het is immers Johnson & Johnson die zijn onderaannemer die niet in de gaten hield.
Het zou inderdaad spijtig zijn als onze J&J en AZ tout de suite naar de Afrikaanse landen gaan. We kunnen zelf de COVID-vaccins ook goed gebruiken. Maar aan de andere kant had J&J het vaccin ook voor de Afrikaanse landen bedoeld. Die hebben immers niet van die super-freezers. En als ze die al wel zouden hebben, dan hebben ze geen stroom.
En 1 dosis volstaat. Zodat als ze weer spontaan in de brousse verdwenen zijn, dan hoeven ze niet te worden opgespoord voor de 2e dosis. En het vaccin is niet voor niets in Zuid-Afrika getest.
Inmiddels bekijk ik FVDB op het nieuws. Die is aan het struikelen over 'le vaccin Janssen et Janss... heu... Janssen".
Maar hoe dan ook: als zo iets in de pharma gebeurt, dan wordt het hele bedrijf door de EMA FDA en soortgelijken door de mangel gehaald. Het is immers Johnson & Johnson die zijn onderaannemer die niet in de gaten hield.
Het zou inderdaad spijtig zijn als onze J&J en AZ tout de suite naar de Afrikaanse landen gaan. We kunnen zelf de COVID-vaccins ook goed gebruiken. Maar aan de andere kant had J&J het vaccin ook voor de Afrikaanse landen bedoeld. Die hebben immers niet van die super-freezers. En als ze die al wel zouden hebben, dan hebben ze geen stroom.
En 1 dosis volstaat. Zodat als ze weer spontaan in de brousse verdwenen zijn, dan hoeven ze niet te worden opgespoord voor de 2e dosis. En het vaccin is niet voor niets in Zuid-Afrika getest.
Inmiddels bekijk ik FVDB op het nieuws. Die is aan het struikelen over 'le vaccin Janssen et Janss... heu... Janssen".
Yup, heel die berg heeft al in de States gezeten, om daarna terug in Leiden te belanden. Vanaf daar is het parkoers top-secret.
Ondertussen worden ze ik het VK ongerust over de aankomende zomer. Niet zozeer voor de warmte of de droogte maar voor de nieuwe varianten van het virus die zich blijkbaar supersnel verspreiden. Ik mag er niet aan denken dat we straks allemaal terug bij af staan.

Ondertussen worden ze ik het VK ongerust over de aankomende zomer. Niet zozeer voor de warmte of de droogte maar voor de nieuwe varianten van het virus die zich blijkbaar supersnel verspreiden. Ik mag er niet aan denken dat we straks allemaal terug bij af staan.

Ik pas mijn bericht aan omdat anderen dat ook gedaan hebben

Laatst gewijzigd door voodoo op 26 mei 2021, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ai, ai, Voodoo! Je gaat serieus de mist in, kerel. Haal ook jij je post maar weg.
Een interessant artikel voor iedereen die beweert dat het RNA-vaccin niet in je DNA kan terecht komen:
https://sciencewithdrdoug.com/2020/11/2 ... sSHv2qWu7g
https://sciencewithdrdoug.com/2020/11/2 ... sSHv2qWu7g
Ik heb helemaal niets aangepast aan mijn bericht.
@ criticus. Leuk stukje. Virus-RNA kan inderdaad in het menselijk genoom terecht komen. De overgrote meerderheid van ons genoom bestaat uit 'meuk'. Geen idee waarvoor het dient en waarschijnlijk dient het nergens voor. Het is in de geschiedenis der mensheid inderdaad gebeurd, dat er per ongeluk virus-RNA getranscribeerd werd in DNA. En dat gaat met de nakomelingen mee. En niemand heeft er last van.
Maar iedereen die zich zorgen maakt over een uitzonderlijk onwaarschijnlijk scenario zou zich zeker ook zorgen moeten maken om de omtrent 24000 doden - and counting - die door SARS-Cov 2 zijn veroorzaakt.
Wie had dat in 2019 kunnen denken ? Maar toch is het gebeurd. En die zijn toch echt dood. En dat gaat niet meer over.
-
- Verbannen Gebruiker
Quod non.
Voodoo sloeg aan op mijn "k heb mijn uitnodiging voor mijn tweede Janssenprik ontvangen. Ben benieuwd of die nu wel doorgaat. Vandaag is immers de eerste Janssendode gevallen in België."
en noemde mij daarom een leugenaar.
Dat schreef ik gisteren (26 mei 2021) om 17h35 en dat staat er nog.
Nu, voodoo heeft de aantijging verwijderd. Die was immers onbedoeld grappig.
Inmiddels bericht De Standaard vrolijk over het Amerikaanse Janssenvaccin. Volgens diezelfde krant was dat eerst het Belgische vaccin. Hatsee... er is er eentje gesneuveld en het is ineens geen Belgisch vaccin meer. We lossen de problemen daadkrachtig op als we ze tegen komen !
Als we dan toch bezig zijn, zullen we dat vod dan maar vertellen, dat het vaccin eigenlijk van de Ollanders komt ?
Voodoo sloeg aan op mijn "k heb mijn uitnodiging voor mijn tweede Janssenprik ontvangen. Ben benieuwd of die nu wel doorgaat. Vandaag is immers de eerste Janssendode gevallen in België."
en noemde mij daarom een leugenaar.
Dat schreef ik gisteren (26 mei 2021) om 17h35 en dat staat er nog.
Nu, voodoo heeft de aantijging verwijderd. Die was immers onbedoeld grappig.
Inmiddels bericht De Standaard vrolijk over het Amerikaanse Janssenvaccin. Volgens diezelfde krant was dat eerst het Belgische vaccin. Hatsee... er is er eentje gesneuveld en het is ineens geen Belgisch vaccin meer. We lossen de problemen daadkrachtig op als we ze tegen komen !
Als we dan toch bezig zijn, zullen we dat vod dan maar vertellen, dat het vaccin eigenlijk van de Ollanders komt ?

-
- Verbannen Gebruiker
Waarom Voodoo jou een leugenaar noemde weet ik niet, dat is iets tussen jullie twee.
Maar je bericht voor zijn reactie werd wel degelijk gefatsoeneerd. Ik zeg nergens dat het werd verwijderd of dat het bericht werd aangepast waar je nu naar refereert.
Soit, dat is iets tussen jou en de moderator of iemand die blijkbaar jouw berichten kan aanpassen zonder dat er nadien een openbaar zichtbaar spoor van achter blijft.
J&J komt helemaal niet uniek van de Nederlanders of wie dan ook. Net zoals het Comirnaty of Vaxzevria vaccin niet door een unieke nationale instelling werd ontworpen en geproduceerd.
De pharma industrie is net zoals de meeste andere moderne bedrijven al lang een internationaal gebeuren met werknemers uit alle windstreken waar ieder onderdeel een stukje tot de puzzel bijdraagt.
Maar je bericht voor zijn reactie werd wel degelijk gefatsoeneerd. Ik zeg nergens dat het werd verwijderd of dat het bericht werd aangepast waar je nu naar refereert.
Soit, dat is iets tussen jou en de moderator of iemand die blijkbaar jouw berichten kan aanpassen zonder dat er nadien een openbaar zichtbaar spoor van achter blijft.
J&J komt helemaal niet uniek van de Nederlanders of wie dan ook. Net zoals het Comirnaty of Vaxzevria vaccin niet door een unieke nationale instelling werd ontworpen en geproduceerd.
De pharma industrie is net zoals de meeste andere moderne bedrijven al lang een internationaal gebeuren met werknemers uit alle windstreken waar ieder onderdeel een stukje tot de puzzel bijdraagt.