Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Een dove kennis van mij was nochtans niet echt enthousiast ...
Medewerkers van het vaccinatiecentrum die blijven praten vanachter hun mondmasker helpt echt niet ...
En dan had hij nog speciaal het "internationale symbool voor doofheid" op z'n mondmasker geplakt...
( https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... afness.jpg )
Hij had nochtans op voorhand de virtuele opleiding bekeken ... wel ondertiteld...
https://vaccinatierotselaar.be/
https://youtu.be/kPApTJYlkEU
Weet nu niet of er elders meer rekening gehouden wordt met doven ?
Ik heb mensen ontvangen met zo'n teken.
Ik doe dan mijn masker af en maak duidelijke gebaren. En als het dan nog niet lukt, wat meer tijd nemen. Geen probleem !
Desnoods typ ik wat ik wil zeggen op de gsm maar dat is nog niet nodig geweest.
Eerlijk gezegd : over dat internationale teken is niets gecommuniceerd. Maar als je wat logisch nadenkt of wakker bent is het duidelijk. We hebben zelf stickers om dat aan te duiden die we tijdelijk op de jas van iemand kunnen plakken als ze daar in toestemmen. Anders op het vaccinatiekaartje.
Maar je moet van 'onze kant' ook aanvaarden dat niet iedereen daar op getraind is.
Ik doe dan mijn masker af en maak duidelijke gebaren. En als het dan nog niet lukt, wat meer tijd nemen. Geen probleem !
Desnoods typ ik wat ik wil zeggen op de gsm maar dat is nog niet nodig geweest.
Eerlijk gezegd : over dat internationale teken is niets gecommuniceerd. Maar als je wat logisch nadenkt of wakker bent is het duidelijk. We hebben zelf stickers om dat aan te duiden die we tijdelijk op de jas van iemand kunnen plakken als ze daar in toestemmen. Anders op het vaccinatiekaartje.
Maar je moet van 'onze kant' ook aanvaarden dat niet iedereen daar op getraind is.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 21 mei 2021, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Altijd grappig wanneer mensen hun afkeer laten blijken tov "chemische" producten. ALLES is chemisch! Ik ben chemisch, jij bent chemisch, een rauwe wortel is chemisch (en genetisch gemanipuleerd), een boterham is chemisch, water is chemisch, zand is chemisch, lucht is chemisch,...
De uk en usa exporteren 0,0 vaccins (het lijken wel blokkers) toch exporteren wij hier in de eu a volonte naar die landen. Mensen zijn overal belangrijk, ook hier.David_DeWa schreef: ↑21 mei 2021, 12:02Die vaccins worden dan gewoon elders ingezet.
Of ga je er van uit dat een mensenleven hier meer waarde heeft dan elders?
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Gaan idee waar je de illusie haalt dat we ons niet laten vaccineren, de overgrote meerderheid laat zich immers wel vaccineren.
BTW je vergelijk met scheikundige toevoegingen in voeding of producten voor lichaamsverzorging gaat niet op, vaccins zijn immers meer verwant met biologisch levende organismen dan met scheikunde.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Speciaal voor jou:geebee schreef: ↑21 mei 2021, 09:04vrouwen die anders spontaan gaan breien, de Libelle lezen of de afwas gaan doen als het woord "voetbal" valt waren plots omgetoverd in de grootste en fanatiekste voetbalsupporters, allemaal opgedressed in de obligate kleurtjes ... man, man, man ... wat een zever ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Vorige week in Brussel iets gaan drinken, op een terras, in een brasserie. In de veranda zat het vol met mensen, ramen waren toe.
Gisteren in Leuven iets gaan drinken, op een terras in een brasserie. Ze vragen ons of we binnen of buiten willen zitten. Binnen waren de tafels bijna allemaal bezet. Ramen stonden wel open.
Ze lachen ons toch gewoon uit. Dat is in Limburg toch wel totaal niet het geval. Gelden er dan echt andere regels in Brussel en Leuven?
Gisteren in Leuven iets gaan drinken, op een terras in een brasserie. Ze vragen ons of we binnen of buiten willen zitten. Binnen waren de tafels bijna allemaal bezet. Ramen stonden wel open.
Ze lachen ons toch gewoon uit. Dat is in Limburg toch wel totaal niet het geval. Gelden er dan echt andere regels in Brussel en Leuven?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05/26 ... -telegram/"Niveau nihil, maar ja, wat hadden we verwacht van een groepje terroristenondersteunders (sic)". Dat bericht stuurt Marc Van Ranst in de nacht van dinsdag op woensdag naar de aanhangers van de voortvluchtige militair Jürgen Conings op de chatapplicatie Telegram. Dat heeft VRT NWS ontdekt en wordt bevestigd door de viroloog. “Dat was niet slim”, zegt Van Ranst in een korte reactie.
Hallucinant.
Is dat 'als een man achter Jurgen' goepje een pak minder hallucinant?
Dat is juist het punt. Men heeft hier een groep mensen die doorgeslagen zijn rond de figuur JC. MVR was een doelwit van JC. Als MVR die groep mensen dan gaat uitdagen en provoceren dan is dat het laatste wat zou mogen gebeuren. Dat vind ik hallucinant, ja. De man heeft daarenboven ook een gezin waarvoor hij de verantwoordelijkheid draagt.
-
- Verbannen Gebruiker
Dames, heren, er is een speciaal topic geopend voor alles wat met de zaak JC te maken heeft:
de-zaak-conings-t30122.html
Dit item gaat nog altijd over het corona-virus.
Laat ons voorkomen dat er weer onzorgvuldig geknipt en geplakt wordt in dit topic.
de-zaak-conings-t30122.html
Dit item gaat nog altijd over het corona-virus.
Laat ons voorkomen dat er weer onzorgvuldig geknipt en geplakt wordt in dit topic.
Laatst gewijzigd door David_DeWa op 27 mei 2021, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Top.