Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Eindelijk uitgenodigd, 7 juni pfizer, 51 j , werd tijd.
-
- Verbannen Gebruiker
Je bent volgens je huisarts en ziekenfonds dus gewoon kerngezond en hebt geen connecties.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Goed nieuws voor Pukkie:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik gok dat mijn pv binnen de 24u verticaal geklasseerd werd. De 2 bewuste blauwbloezen mijden onze omgeving als de pest sindsdien. Nu, ze mogen me altijd nog een uitnodiging voor het kasteel sturen hoor. Het is ondertussen weer even geleden dat ik de trappen daar beklommen heb...
Ocharme die stakkers die ze bang gemaakt hebben met extra boetes en dan maar sofort betaald hebben.
Ocharme die stakkers die ze bang gemaakt hebben met extra boetes en dan maar sofort betaald hebben.
En vooral de vlaming betaalde maar voort, binnenkort loopt de staatskas leeg ?
geen vrees, binnenkort 500€ voor sluikstorten .
geen vrees, binnenkort 500€ voor sluikstorten .
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Slecht nieuws voor de paniekzaaiende TV-viroloog:
Mensen die de ziekte doormaakten zouden wel eens levenslang antilichamen kunnen aanmaken.
Had COVID? You’ll probably make antibodies for a lifetime
Wel nog de nodige reserves:
Mensen die de ziekte doormaakten zouden wel eens levenslang antilichamen kunnen aanmaken.
En nog beter: het Pfizervaccin zou dat ook wel eens kunnen.People who recover from mild COVID-19 have bone-marrow cells that can churn out antibodies for decades, although viral variants could dampen some of the protection they offer.
Wel nog de nodige reserves:
Ellebedy’s team has observed early signs that Pfizer’s mRNA vaccine should trigger the production of the same cells. But the persistence of antibody production, whether elicited by vaccination or infection, does not ensure long-lasting immunity to COVID-19. The ability of some emerging SARS-CoV-2 variants to blunt the protective effects of antibodies means that additional immunizations may be needed to restore levels, says Ellebedy. “My presumption is we will need a booster.”
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
geen connecties met limburgse burgemeesters ?David_DeWa schreef: ↑27 mei 2021, 09:48 Je bent volgens je huisarts en ziekenfonds dus gewoon kerngezond en hebt geen connecties.
Ken een pipo van 63 jaar die afgelopen zonddag useen uitnodiging gekregen heeft, hij zat tussen ' snotneuzen van 35 -45 jaar, en er waren ook nog leeftijdsgenoten.
Het was iemand die kerngezond en en gemiddeld ééns om de 10 jaar een heuisarts ziet
2 maten en 2 gewichten?
Ocharme onze Marc, hij zit daar in gedwongen isolement terwijl wij onze vrijheden stilaan gaan terug krijgen en er tegenwoordig alleen maar positief nieuws over het virus te horen is, geen wonder dat hij een beetje verzuurd reageert via twitterCarpeNoctem schreef: ↑29 mei 2021, 11:30 Slecht nieuws voor de paniekzaaiende TV-viroloog:
Wie weet is Marc zijn computer gehackt, en weten ze de de locatie van zijn safe-house.
Er zijnn massaal cyberaanvallen gebeurd Belgie
Er zijnn massaal cyberaanvallen gebeurd Belgie
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ja hé, hij die met nauwelijks verholen leedvermaak de Vlamingen in hun kot deed blijven - terwijl hij zelf van TV-studio naar TV-studio hoste- zit nu zelf in zijn kot (of iemand anders' kot). De ironie ten top.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ah, ik herinner me talloze discussies hier, enkele tientallen pagina's geleden, over de kans op besmetting via oppervlakken.
Blijk ik het al die tijd bij het rechte eind gehad te hebben:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210528_96162954
Voortschrijdend inzicht noemen ze dat. Van Gucht spartelt nog wat tegen, maar uiteindelijk zullen ze wel overstag gaan.
Voortschrijdend inzicht noemen ze dat. Van Gucht spartelt nog wat tegen, maar uiteindelijk zullen ze wel overstag gaan.
Laatst gewijzigd door Charlesvdw op 29 mei 2021, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Nog 17210 vaccins op voorraad!
Hopelijk gaan de vaccin leveringen niet via bpost, want dan liggen ze ergens in berm gesmeten!
Hopelijk gaan de vaccin leveringen niet via bpost, want dan liggen ze ergens in berm gesmeten!
Onze virologen en andere logen hebben 2 jaar de tijd gehad (virus was reeds 6mnd in China alvorens hier te komen) om een andere plaat op te leggen. Ze zeggen ook maar na wat anderen vertellen, zelf hebben ze ook niet veel bijgeleerd want het zijn nog steeds dezelfde woorden. Het wordt tijd dat ze ook upgeload worden tot up to date informatie.Charlesvdw schreef: ↑29 mei 2021, 13:33 Ah, ik herinner me talloze discussies hier, enkele tientallen pagina's geleden, over de kans op besmetting via oppervlakken.
Herinner nog het gegeven van maart vorig jaar met Maggieblokje en compagnie, daarna werd de burgemeester van Deinze binnen het half uur teruggefloten omdat hij mondmaskers wou invoeren. Zo zijn er nog passages, maar ontglippen me nu.
Vraag me af of niemand die mensen ooit ter verantwoording kan/mag roepen want met hun beslissingen (remember Beke en de WZC's) zijn er ettelijke doden gevallen.
Iedereen heeft de mond vol, maar het zal een zeer lastige oefening worden in 2024.
Ik stel me toch serieuze vragen over de vaccinatie-strategie van onze overheid. Nooit gedacht dat er zoveel zwakkelingen en ongezonde mensen deel uitmaken van onze samenleving.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Van vet varken tot diabeet, allemaal een Covid-19 vaccin gekregen. Jonge gezonde mensen hebben nog niks gekregen. België telt teveel zogenaamde 'risicopatiënten'. Dit deugd niet.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.