Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Natuurlijk zijn vaccins - en zeker de productie ervan - een samenwerking op internationaal niveau.
Maar dat neemt niet weg, dat er oorspronkelijk wel een 'geestelijke vader of moeder' aan toe te wijzen is.
Cominarty werd ontworpen door BioNTech, gesticht door dat Duits-Turkse echtpaar.
Het Leidse vaccin werd ontwikkeld door Crucell, dat heel sterk stond in de vectorvaccintechnologie.
Het vaccin van Astra Zeneca werd in Cambridge ontwikkeld.
Maar dat neemt niet weg, dat er oorspronkelijk wel een 'geestelijke vader of moeder' aan toe te wijzen is.
Cominarty werd ontworpen door BioNTech, gesticht door dat Duits-Turkse echtpaar.
Het Leidse vaccin werd ontwikkeld door Crucell, dat heel sterk stond in de vectorvaccintechnologie.
Het vaccin van Astra Zeneca werd in Cambridge ontwikkeld.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Mijn afspraak is ook gemaakt. Op 9 juni en -jawel- quatorze juillet. Als daar maar geen brokken van komen 

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Mooi! Hier zitten we nog steeds bij de 60+'ers. Een paar gehuchten verder zijn alle 50+'ers al eens gepasseerd ...
Dat ze mij straks maar het J&J-spul inspuiten.
Dat ze mij straks maar het J&J-spul inspuiten.

Gegeven die data is dat Pfizer of Moderna.CarpeNoctem schreef: ↑27 mei 2021, 18:17 Mijn afspraak is ook gemaakt. Op 9 juni en -jawel- quatorze juillet. Als daar maar geen brokken van komen![]()
Dus je hoeft je over un sang impur geen zorgen te maken. Jouw platelets blijven netjes los van elkaar. C'est plutot un sang de Puurs.
Nog geen annulering van Janssen ontvangen. Allez, allez zeg... zou het eens gaan lukken ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik 10 juni en 14 juliCarpeNoctem schreef: ↑27 mei 2021, 18:17 Mijn afspraak is ook gemaakt. Op 9 juni en -jawel- quatorze juillet. Als daar maar geen brokken van komen![]()

Blijkbaar heeft men apothekers een actieve rol in de propaganda toebedeeld. Het lijkt erop dat ze alle info over mijn covid vaccin zien als ze mijn eid uitlezen. Dat vind ik dan weer absoluut niet kunnen. Apothekers zijn niet meer dan veredelde winkeliers (met een monopolie) en zeker geen vertrouwenspersoon zoals mijn huisarts.
Is het een apotheker die jouw medisch dossier bijhoudt (of hoe je dat ook moet noemen) of niet ?
Ik denk niet dat per se iedere apotheker in BE kan zien welke medicamenten je neemt als je dat niet hebt toegelaten.
Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de Covid vaccinatie.
Apothekers zijn in sommige landen bijna winkeliers. In BE werken ze met personeel die bijna winkeliers zijn.. maar zelf hebben ze toch wel erg veel medische kennis imho, zeker als het over de troep gaat die ze je kunnen verkopen.
Privacy is een illusie. Het bestaat al lang niet meer.
Ik denk niet dat per se iedere apotheker in BE kan zien welke medicamenten je neemt als je dat niet hebt toegelaten.
Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de Covid vaccinatie.
Apothekers zijn in sommige landen bijna winkeliers. In BE werken ze met personeel die bijna winkeliers zijn.. maar zelf hebben ze toch wel erg veel medische kennis imho, zeker als het over de troep gaat die ze je kunnen verkopen.
Privacy is een illusie. Het bestaat al lang niet meer.
-
- Verbannen Gebruiker
Vandaag hier de hele dag Pfizer en uitsluitend 2de prik.
Boeiende lectuur. Het is interessant om alle wetenschappelijke denkpistes en visies te kennen en tegen elkaar af te toetsen. Iemand zal wel gelijk hebben! Dat is wetenschap en research: veel trial and error en daar leren we uit bij.criticus schreef: ↑27 mei 2021, 00:16 Een interessant artikel voor iedereen die beweert dat het RNA-vaccin niet in je DNA kan terecht komen:
https://sciencewithdrdoug.com/2020/11/2 ... sSHv2qWu7g
Hier de weerlegging van het risico:
https://www.ntvg.nl/artikelen/nieuws/ge ... k/volledig
En mij lijkt dat het 'Nederlands Tijdschrift Voor Geneeskunde' iets betrouwbaarder is dan 'science with Dr. Doug'.

Enfin, binnen 2 weekjes 2e dosis in mijn arm, en dan zijn we er hopelijk voor een tijdje klaar mee...
-
- Verbannen Gebruiker
Deze persoon vertelt zijn mening. Wordt nergens wetenschappelijk ondersteund.
Alleen maar mogelijkheden, vermoedens, gedachten, "geloof".
I think most molecular biologists would look at my thesis and discount it as improbable, and I wouldn’t argue with them too strongly. After all, if these reverse pathways from RNA to DNA were actively possible, wouldn’t a normal infection by the virus cause the same problem? Wouldn’t the RNA introduced by a viral infection of SARS-CoV-2 serve as a potential substrate for permanent genetic modification of cellular DNA, just like the RNA in the vaccine?
I would answer that this possibility exists, too. However, I believe the probability of viral RNA undergoing this process is much smaller for several reasons
-
- Verbannen Gebruiker
Bwa, het kan altijd nog erger.

Vrijdag een plasma-afname in de onderarm en vandaag een combinatie van twee cortisonespuiten in de hand en een Pfizer vaccin in de bovenarm met een tussentijd van net geen drie uur.
Momenteel nog nergens last van.
Oh, oh... de eerste Spaargidser met een naaldenfetish !
Je werkt toch ook als vrijwilliger bij een vaccinatiecentrum, niet waar ?
Heb je trouwens van de een of andere partij een verbod gekregen om na je Pfizervaccin bloed of plasma te geven ? Want dat stond dus in mijn instructies: geen donaties de komende 3 maanden !
Gaat nog interessant worden voor de donorcentra. Iedereen wordt immers gevaccineerd. En ze hebben al vaak tekorten.
Je werkt toch ook als vrijwilliger bij een vaccinatiecentrum, niet waar ?

Heb je trouwens van de een of andere partij een verbod gekregen om na je Pfizervaccin bloed of plasma te geven ? Want dat stond dus in mijn instructies: geen donaties de komende 3 maanden !
Gaat nog interessant worden voor de donorcentra. Iedereen wordt immers gevaccineerd. En ze hebben al vaak tekorten.
aan Dixit: als ik het goed voor heb, ben je testpersoon voor het J.&J. vaccin en wordt er in het onderzoekscentrum van J&J daarom regelmatig bloed bij je afgenomen. Dat is de reden dat je gedurende een bepaalde tijd daarnaast en dus daarbovenop geen bloeddonatie mag doen.Dixit schreef: ↑31 mei 2021, 20:38 Heb je trouwens van de een of andere partij een verbod gekregen om na je Pfizervaccin bloed of plasma te geven ? Want dat stond dus in mijn instructies: geen donaties de komende 3 maanden !
Wie in het kader van de vaccinatiecampagne zijn vaccin krijgt, wordt niet op regelmatige tijdstippen "onderworpen" aan zulke bloedafnames en heeft dus nog "genoeg" over om een bloeddonatie te doen.
Toevallig heb ik daar vandaag .met de verpleegster over gegrapt.
Die excuseerde zich dat ze 30 ml moest afnemen in plaats van de beloofde 15 ml (of zo iets...).
Bwah... ik heb 5 liter ! Dat zal er ook nog wel van af kunnen, zeker ?
Maar ik zit wel te denken, dat toen die Informed Consent werd opgesteld, het vaccin zelf nog niet goedgekeurd was (ook niet voor 1-shot). Wellicht was dat een aansprakelijkheidsdingetje.
Die excuseerde zich dat ze 30 ml moest afnemen in plaats van de beloofde 15 ml (of zo iets...).
Bwah... ik heb 5 liter ! Dat zal er ook nog wel van af kunnen, zeker ?
Maar ik zit wel te denken, dat toen die Informed Consent werd opgesteld, het vaccin zelf nog niet goedgekeurd was (ook niet voor 1-shot). Wellicht was dat een aansprakelijkheidsdingetje.