Dividend niet uitbetaald
Re: Dividend niet uitbetaald
Ook hier bij mij van hetzelfde laken een broek... Nog steeds geen dividend ontvangen voor dit fonds. Heb ook nog een bericht naar de klantendienst gestuurd en hen de vraag gesteld of ze ervoor kunnen zorgen om dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen...Philippe1 schreef: ↑28 juli 2020, 21:18 Bij mij is het dividend van Templeton Global Bond Fund A Mdis EUR LU0152981543 en het dividend van Templeton Global Total Return Fund A Mdis EUR LU 0234926953 ook nog niet gestort op mijn rekening bij Medirect.
Het dividend werd nochtans uitbetaald op 15/7/20 door Franklin Templeton.
Moet wel zeggen dat ik tot hiertoe bij MeDirect nog geen problemen ervaren heb hieromtrent en dat dit dus eigenlijk de eerste keer is dat het me voorvalt.
Bij mij is voor IE00B3DKXQ41 iShares € Aggregate Bond UCITS ETF ook nog geen dividend uitbetaald, volgens de Ishares website werd deze uitbetaald door hun op 17/07. Vorige keren was de betaling bij Medirect een 10tal dagen later. Nu na 12 dagen nog niets.
Had 2 dagen geleden een bericht hieromtrent naar de klantendienst van MeDirect gestuurd en gisteren stond het dividend (coupon) op mijn zichtrekening... Toch een snelle reactie mijns inziens!!
Hier nu ook gestort. Duurt dus zoiets van een 13-tal dagen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Templeton Global Bond MDIS Eur is inderdaad uitbetaald.
Maar het Fidelity fonds blijft spoorloos....
Nochtans werkt MD met een grote custodian...
Maar het Fidelity fonds blijft spoorloos....
Nochtans werkt MD met een grote custodian...
-
- Full Member
- Contacteer:
Het probleem ligt bij de custodian blijkbaar....Caterpie schreef: ↑29 juli 2020, 12:52Ook hier bij mij van hetzelfde laken een broek... Nog steeds geen dividend ontvangen voor dit fonds. Heb ook nog een bericht naar de klantendienst gestuurd en hen de vraag gesteld of ze ervoor kunnen zorgen om dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen...Philippe1 schreef: ↑28 juli 2020, 21:18 Bij mij is het dividend van Templeton Global Bond Fund A Mdis EUR LU0152981543 en het dividend van Templeton Global Total Return Fund A Mdis EUR LU 0234926953 ook nog niet gestort op mijn rekening bij Medirect.
Het dividend werd nochtans uitbetaald op 15/7/20 door Franklin Templeton.
Moet wel zeggen dat ik tot hiertoe bij MeDirect nog geen problemen ervaren heb hieromtrent en dat dit dus eigenlijk de eerste keer is dat het me voorvalt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dividend WDP nog steeds niet uitbetaald bij MD
Met hier te melden gaat het heel zeker uitbetaald worden.
Een telefoontje naar Me te kostelijk?
En post hier het antwoord, heeft men er iets aan.
Tijd voor actie i.p.v is nog niet betaald.
Estate Guru believer.
Proficiat met uw bijdrage als nieuw lid.
Best wel grappig, niemand die het weet.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ondertussen mail gekregen:
Wij wensen u hiermee te informeren dat wij momenteel wachten op onze bewaarder. Van zodra deze de nodige informatie en dividenden heeft meegegeven, zullen wij in de mogelijkheid zijn om de dividenden van WDP uit te betalen. Alvast onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Uw MeDirect Team
Wel vreemd dat er bij andere banken reeds zou uitbetaald (zie forum Binck wordt Saxo)
Wij wensen u hiermee te informeren dat wij momenteel wachten op onze bewaarder. Van zodra deze de nodige informatie en dividenden heeft meegegeven, zullen wij in de mogelijkheid zijn om de dividenden van WDP uit te betalen. Alvast onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Uw MeDirect Team
Wel vreemd dat er bij andere banken reeds zou uitbetaald (zie forum Binck wordt Saxo)