Aedifica
TIP
Re: Aedifica
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar volgens mij is alles nu correct. Ongelooflijk hoeveel transactielijnen ze daarvoor nodig hadden...
Welk e-mailadres kan ik contacteren? Bij mij klopt het ook niet.
je kan een PB sturen.
Binck heeft bij mijn Aedifica's ook geknoeid.
Ik heb mijn Aedifica's volledig verkocht in november 2020. Toch kreeg ik verleden week in eerste instantie de coupon 27 uitbetaald (ex date 14/5/2021). Daarop volgend een tegenboeking om de fout te herstellen.
Dan kreeg ik ook een bedrag als "Verkoop xxx voorkeurrechten Aedifica -Right- -Pro Rata Div- @ 0,8755". Het rekeninguittreksel van deze betaling vermeldt geen RV, maar in de praktijk is er wel 15% af.
Dit is dus eigenlijk de coupon 26 die verkeerd gelabeld is als een verkoop van voorkeurrechten. Ook staat er geen RV op het uittreksel. Om geen problemen te krijgen met de inbreng van de RV in de PB heb ik een rechtzetting gevraagd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Sinds 20 mei tot op vandaag aantal mails gestuurd naar Lynx met de vraag wanneer Coupon 26 uitgekeerd gaat worden. Tekst tussen aanhalingstekens kreeg ik vandaag als antwoord. Zijn er nog klanten van Lynx met soortgelijk probleem? Ik wil alvast die forumleden bedanken die de de kat de bel hebben aangebonden. Zo niet had ik erover gekeken.
"Hartelijk dank voor uw mails.
Het klopt dat u inderdaad de aandelen reeds in bezit had voor 15 oktober 2020 en recht heeft op uitbetaling.
Mogelijks komt de uitbetaling nog. Ondertussen ga ik na bij onze partner Interactive Brokers of zij meer weten over de afwikkeling van deze dividenden.
Ik houd u op de hoogte van hen antwoord. "
"Hartelijk dank voor uw mails.
Het klopt dat u inderdaad de aandelen reeds in bezit had voor 15 oktober 2020 en recht heeft op uitbetaling.
Mogelijks komt de uitbetaling nog. Ondertussen ga ik na bij onze partner Interactive Brokers of zij meer weten over de afwikkeling van deze dividenden.
Ik houd u op de hoogte van hen antwoord. "
Hier ook nog niets gezien. Zit wel bij Saxo, daar loopt er wel meer mis.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Sinds vandaag staat het pro rata dividend er terug tussen!
Waarom zou dat zijn?
Waarom zou dat zijn?
Shoot!
geschorst!
weer een kapitaalverhoging
weer dividend pro-ratio
pfff
gehoopt ze aan 109 buiten te zwieren ...
geschorst!
weer een kapitaalverhoging
weer dividend pro-ratio
pfff
gehoopt ze aan 109 buiten te zwieren ...
Na de miserie met het dividend was ik net aan het denken om ze naar Keytrade te transferen. Zal precies nog een jaartje moeten wachten .
Deze keer mogen we ook niet meedoen aan de kapitaalverhoging, juist?
Juist. Is al afgerond. 4% korting tov laatste beurskoers.
Aedifica haalt kapitaal op met een private plaatsing.
Pas morgen ex-dividend (coupon 28), lees ik. AED kan zomaar via een private plaatsing meer kapitaal ophalen dan de beurskap van enkele gevestigde waarden onder de GVV'n.
We zouden morgen (zoniet volgende week) wel richting €102 kunnen zakken.
Ik heb nog die pro rata dingen staan van eind vorig jaar!
Ben zeer benieuwd wat binck gaat doen met die nieuwe van nu?
Er gewoon bijlapppen of toch een extra lijntje?
Ben zeer benieuwd wat binck gaat doen met die nieuwe van nu?
Er gewoon bijlapppen of toch een extra lijntje?
Hier hetzelfde
Al zijn die na de rechtzetting van het dividend wel weggeweest...
Al zijn die na de rechtzetting van het dividend wel weggeweest...