aan welke bespaartips hebben jullie het meeste?
Re: aan welke bespaartips hebben jullie het meeste?
idd, zo was ik vroeger ook. Kocht soms voor 100,00 euro spa als dit in promo stond.Henkie1984 schreef: ↑1 juni 2021, 12:30
Ipv besparen je leven simpeler maken. Vaak willen we besparen op dingen die we eigenlijk niet nodig hebben.
Drink nu water van de kraan, kost me 0,3 cent ipv 0,3 euro per liter.
Maar ok, nog wel hééél véél zaken waar ik zou op kunnen besparen...
en je moet er niet mee zeulen met dat water... en geen afval.
Op zich is dat een comfortverhoging door kraantjeswater te drinken in Belgie, en je bespaart er nog heel wat mee ook.
Het idee om water in flessen te verkopen is geniaal gevonden natuurlijk. Was dat niet eerst gedaan door Perrier? Ik weet wel in andere landen waar ik gewoond heb, was het kraantjeswater soms ronduit niet te drinken.
Op zich is dat een comfortverhoging door kraantjeswater te drinken in Belgie, en je bespaart er nog heel wat mee ook.
Het idee om water in flessen te verkopen is geniaal gevonden natuurlijk. Was dat niet eerst gedaan door Perrier? Ik weet wel in andere landen waar ik gewoond heb, was het kraantjeswater soms ronduit niet te drinken.
In Brussel, waar ik vroeger woonde, was het ook niet te drinken. Chloor/javel, niet normaal.
Rode ogen na het douchen, koffie maakte ik met flessenwater, ... .
Rode ogen na het douchen, koffie maakte ik met flessenwater, ... .
WIl je met mij trouwenYoungMoney schreef: ↑31 mei 2021, 16:04 ... Ik kan zo wel nog even doorgaan, maar kan wel aangeven dat mijn levensstijl, alhoewel voor sommigen aanzien als 'ronduit gierig', niets afdoet aan mijn gevoel van comfort.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
(terzijde : Ik ben dan wel getrouwd maar tegenwoordig is dat vlug geregeld
Onze tuinen zouden ook goed overeenkomen
hmm ... dit noem ik lastig vallen.
-
- Verbannen Gebruiker
Was het maar waar. Bepaalde zaken kun je niet contractueel regelen aan een prijs die zo goedkoop is als een huwelijk. Waarom denk je dat het een discriminatie is dat mensen van hetzelfde geslacht niet mogen huwen? Omdat ze dezelfde rechten (en plichten) niet kunnen verkrijgen via andere contractuele regelingen.David_DeWa schreef: ↑2 juni 2021, 13:24 Officieel huwelijk, niets dan nadelen en nauwelijks voordelen.
-
- Verbannen Gebruiker
Emoji zetten en dan mag je schrijven wat je wil? Andere belachelijk maken, kleineren?
Euh ... lees misschien de aanleiding er even op na ... hij/zij maakt van een grappig bedoelde opmerking een hashtagMe2-verhaal ... sorry hoor maar dan heb ik het recht mij te verdedigen tegen zo'n opmerking ... ik zou voorstellen dat jij je er ook verder niet mee moeit, meneer de biljonair, ga misschien nog een paar aandelen kopen op de beurs, gebruik je tijd voor iets nuttigs ! Verzuurde pipo's !!!iambillionnaire schreef: ↑2 juni 2021, 15:29Emoji zetten en dan mag je schrijven wat je wil? Andere belachelijk maken, kleineren?
Trouwens : van welke onlangs verbannen nickname ben jij de nieuwe versie ?
-
- Verbannen Gebruiker
Even raden. Je bent een linkse sympathisant. Vrije meningsuiting en zo. Maar wie het niet eens is: moet zwijgen. Je plaatst bericht op openbaar forum, maar niemand mag reageren? Beter sms, email of WhatsApp sturen dan.
Het forumbeheer heeft je in ieder geval al eens het zwijgen opgelegd, het zal ook wel geweest zijn omwille van je "vrije meningsuiting". Wat het links-rechts-verhaal hier in komt doen begrijp ik niet zo goed maar voor een rakker als jij is het leven het eenvoudigst als hij maar twee knopjes moet bedienen, niet ?iambillionnaire schreef: ↑2 juni 2021, 15:58Even raden. Je bent een linkse sympathisant. Vrije meningsuiting en zo. Maar wie het niet eens is: moet zwijgen. Je plaatst bericht op openbaar forum, maar niemand mag reageren? Beter sms, email of WhatsApp sturen dan.
Op berichten mag je reageren maar reageer dan correct en lees er de voorafgaande context op na ... als je te lui bent om het hele verhaal te recreeëren hou dan je virtuele bek ! Ik zal je trouwens verder tijdsverlies besparen, het mute-knopje gaat er op, ik heb niet het gevoel dat ik veel zal leren op dit forum van jou ondanks het feit dat je biljonair bent, geld maakt in ieder geval niet slim.
-
- Verbannen Gebruiker
Schelden. Roepen. Emotioneel reageren. Anderen het zwijgen opleggen. Als het niet helpt: oren dichtstoppen.geebee schreef: ↑2 juni 2021, 16:14 Wat het links-rechts-verhaal hier in komt doen begrijp ik niet zo goed maar voor een rakker als jij is het leven het eenvoudigst als hij maar twee knopjes moet bedienen, niet ?
Op berichten mag je reageren maar reageer dan correct en lees er de voorafgaande context op na
... als je te lui bent om het hele verhaal te recreeëren hou dan je virtuele bek !
Ik zal je trouwens verder tijdsverlies besparen, het mute-knopje gaat er op, ik heb niet het gevoel dat ik veel zal leren op dit forum van jou ondanks het feit dat je biljonair bent, geld maakt in ieder geval niet slim.
Sympathieke gast bent u.