Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
En na de 1/8 finales mogen de Nederlanders nog maximaal 3 spelletjes spelen neem ik aan ? Sluitingsuur horeca is eigenlijk niet zo belangrijk , zo weinig mogelijk verkeer op de baan is belangrijker voor een aangename fietstocht over schitterende Nederlandse wegen.Hopelijk gaan de spelletjes s avonds na de werkuren door.
-
- Verbannen Gebruiker
Om het terug on topic te brengen: vandaag topdagje. In ons centrum record aantal Pfizer 1 vaccinaties gezet aan mid vijftigers. Minder dan 1% van de uit genodigden die hadden afgezegd. Daar deze tijdig vervangen werden door geregistreerde vervangers geen enkel vaccin verloren gegaan. Integendeel. Door vakkundig werk van de spuitentrekkers meer vaccinaties uit de batch gehaald dan voorzien zodat ook al enkele dertigers onder de vrijwilligers konden gevaccineerd worden.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Proficiat en bedankt voor uw goede werk
Wat ik me afvraag, hoeveel kost het om niet gevaccineerd te worden en gewoon dat vaccinpaspoort te krijgen (met vaccinatie op)?
Volgens mij is dat een redelijk courante praktijk, maar kent iemand de marktprijs hiervoor?
Volgens mij is dat een redelijk courante praktijk, maar kent iemand de marktprijs hiervoor?
Hoe kan iets redelijk courante praktijk zijn als het nog niet effectief bestaat?
Als iedereen zo gaat beginnen is dat vaccinatiepaspoort onbetrouwbaar en waardeloos en kunnen ze het al afschaffen voor het in gebruik is.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Onderzoekers in het VK konden er op de kop tikken voor $150:
Covid-19: Vaccines and vaccine passports being sold on darknet
Het is een ijzeren wet dat alles kan en zal nagemaakt wordenFake vaccination certificates are also being sold by anonymous traders for as little as $150.
De moeilijkheidsgraad heeft enkel een invloed op de prijs.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Namaken?
te complex en totaaaaaal debiel
Nee, nee, je vraagt aan die vriendelijke mens in het vacinatiecentrum om je vaccin te injecteren in de wasbak, en mooi tegen de computer te zeggen dat het in je arm kwam...
Sorry, maar voor iemand jonger dan 40 jaar, is het de meest rationele oplossing...
En komaan, laat ons niet zeveren, bijna iedereen doet dat...
Dat hoeft geen 150$ te kosten, ik vind 20€ een faire prijs (en eigenlijk al te hoog, maar bon)
Nee, nee, je vraagt aan die vriendelijke mens in het vacinatiecentrum om je vaccin te injecteren in de wasbak, en mooi tegen de computer te zeggen dat het in je arm kwam...
Sorry, maar voor iemand jonger dan 40 jaar, is het de meest rationele oplossing...
Dat hoeft geen 150$ te kosten, ik vind 20€ een faire prijs (en eigenlijk al te hoog, maar bon)
-
- Verbannen Gebruiker
Goede werk?
Laat ons een beetje realistisch blijven.
Ik geef alleen wat cijfers mee waar ik toevallig wel goed van op de hoogte ben.
Om wat tegengewicht te bieden aan de beroepsklagers en de betweters die hun nooit aflatende kritiek alleen van horen zeggen hebben of van een of andere duistere complottheorie als bron waar geen zinnig mens naar zou durven verwijzen.
Of ik daar nu zelf bij aanwezig ben maakt het werk niet beter of slechter.
Het geeft me alleen een betere kans op info uit de eerste hand.
-
- Verbannen Gebruiker
Aerolla schreef: ↑6 juni 2021, 14:11 Namaken?
En dat zouden dan dus volgens jou courante praktijken zijn?