Dividendaandelen
TIP
Re: Dividendaandelen
VZ heeft nu een total return van 10,4% momenteel , verwachte groei van 4%Mattia schreef: ↑6 juni 2021, 13:50 Een nieuwe analyse over Verizon, voor het volledige artikel, klik op de link ;
Verizon owns the largest wireless network in America, it pays a high forward dividend yield of 4.4%, and the stock trades at just 11 times forward earnings. It's also raised its dividend annually for 14 straight years.
However, Verizon has also consistently underperformed the market. After factoring in reinvested dividends, it's generated a total return of about 150% over the past 10 years. That beats AT&T's (NYSE:T) total return of less than 70%, but it's roughly half of the S&P 500's total return of nearly 300%.
https://www.fool.com/investing/2021/06/ ... gn=article
AT&T heeft een total rturn van 12% nu , verwachte groei van 3% , de yield zal even hoog liggen na de spinnoff dan VZ tussentijd heb je 7% yield ,de aandelen van discovery krijg je gratis erbij . De combinatie van T en Discovery geeft een waarde van rond de 36 $ per aandeel .
Denk dat het niet moeilijk is Welk bedrijf de beste vooruitzichten heeft
Weten dat je een media bedrijf in handen krijgt die veel groter is dan Netflex en met nog veel minder abonnees
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Welke broker geniet jullie voorkeur eigenlijk om te handelen in aandelen?
Voor individuele aandelen werk ik met Keytrade. Puur uit gemak eigenlijk aangezien ik hiervoor al een keyplan bij hen had lopen. De overstap was dus klein. Maar merkt wel dat ik bij aandelen op de Amerikaansemarkt telkens minstens 30$ per order kwijt ben. Dat is natuurlijk te delen door het aantal aandelen direct maar toch,...
Iemand suggesties voor goedkopere, even fijn werkende brokers?
Ben vooral fan dat het altijd in mijn zak zit en ik een melding krijg wanneer een order zijn limiet bereikt heeft en dus door is gegaan.
Voor individuele aandelen werk ik met Keytrade. Puur uit gemak eigenlijk aangezien ik hiervoor al een keyplan bij hen had lopen. De overstap was dus klein. Maar merkt wel dat ik bij aandelen op de Amerikaansemarkt telkens minstens 30$ per order kwijt ben. Dat is natuurlijk te delen door het aantal aandelen direct maar toch,...
Ben vooral fan dat het altijd in mijn zak zit en ik een melding krijg wanneer een order zijn limiet bereikt heeft en dus door is gegaan.
Mexem is in verhouding tot Bolero spotgoedkoop, in verhouding met DeGiro weet ik dat niet want ik heb dat niet onderzocht.
Degiro komt bij mij niet in aanmerking omdat dit mij zou beperken in mijn handelen met cefs en trusts gezien die fameuze Europese richtlijn ter bescherming van de consumenten.
Is niet zozeer die 30$ transactiekosten die doorwegen maar de omwissel kosten van de valuta .miljonairtje schreef: ↑6 juni 2021, 16:41 Welke broker geniet jullie voorkeur eigenlijk om te handelen in aandelen?
Mexem , keytrade , Binck , Medirect , Deutsche bank zijn allemaal enorm duur hiervoor .
Als ik de Giro vergelijk met deze kan er niemand aan deze tarieven .
Bux zero is ook nog redelijk maar nog 2,5 keer zo duur als de giro maar hier zit je dan met de tax dat je zelf dient af te houden . Zijn allemaal een bende dieven op dat gebied . Je moet maar eens de vergelijking maken je zal rap je conclusie kunnen trekken
Mexem is 5 keer zo duur voor het omwisselen van valuta dan De giro , En goedkoper voor transactiesMattia schreef: ↑6 juni 2021, 19:18
Mexem is in verhouding tot Bolero spotgoedkoop, in verhouding met DeGiro weet ik dat niet want ik heb dat niet onderzocht.
Degiro komt bij mij niet in aanmerking omdat dit mij zou beperken in mijn handelen met cefs en trusts gezien die fameuze Europese richtlijn ter bescherming van de consumenten.
Cefs en trust vermijd ik liever is dus geen gemis voor mij .
lop schreef: ↑6 juni 2021, 16:02VZ heeft nu een total return van 10,4% momenteel , verwachte groei van 4%Mattia schreef: ↑6 juni 2021, 13:50 Een nieuwe analyse over Verizon, voor het volledige artikel, klik op de link ;
Verizon owns the largest wireless network in America, it pays a high forward dividend yield of 4.4%, and the stock trades at just 11 times forward earnings. It's also raised its dividend annually for 14 straight years.
However, Verizon has also consistently underperformed the market. After factoring in reinvested dividends, it's generated a total return of about 150% over the past 10 years. That beats AT&T's (NYSE:T) total return of less than 70%, but it's roughly half of the S&P 500's total return of nearly 300%.
https://www.fool.com/investing/2021/06/ ... gn=article
AT&T heeft een total rturn van 12% nu , verwachte groei van 3% , de yield zal even hoog liggen na de spinnoff dan VZ tussentijd heb je 7% yield ,de aandelen van discovery krijg je gratis erbij . De combinatie van T en Discovery geeft een waarde van rond de 36 $ per aandeel .
Denk dat het niet moeilijk is Welk bedrijf de beste vooruitzichten heeft
Weten dat je een media bedrijf in handen krijgt die veel groter is dan Netflex en met nog veel minder abonnees
T heb ik in port maar VZ niet meer op dit ogenblik, VZ is nogal volatiel de laatste jaren en is dus uitermate geschikt om te traden, het doet om de zoveel maanden een duikje en er is weinig risico want het is een degelijk aandeel, vandaar mijn interesse ....
lop schreef: ↑6 juni 2021, 19:24Mexem is 5 keer zo duur voor het omwisselen van valuta dan De giro , En goedkoper voor transactiesMattia schreef: ↑6 juni 2021, 19:18
Cefs en trust vermijd ik liever is dus geen gemis voor mij .
Ik weet dat je enkel met de grote Amerikaanse aandelen werkt en dat DeGiro dan volstaat, voor mij is dat slechts bijzaak.
Valuta omwisselen doe ik zeer weinig want ik koop en verkoop in dezelfde munten (meestal in ponden en USD )en dus heeft dat ook weinig inpakt.
Bij Mexem koop en verkoop je in dezelfde munt.
Enkel de transactiekosten betaal je in euro en dat is geen probleem want indien er te weinig euro's op mijn rekening staan stort ik er gewoon wat bij, dat kost mij niks.
Perfecte uitleg en beter dan de mijne
Dat gaat ook niet anders bij Mexem, indien je geen USD hebt kun je ook niets kopen met USD, zelfde verhaal met GBP etc... etc... begrijp wel dat degenen die met Bolero werken dit niet weten want daar werken ze met een basis in euro.
Bij Bolero wordt er idd steeds gevraagd om in euro te traden. Alert blijven is de boodschap daar. Een vaste instelling kennen ze er spijtig genoeg niet.
Haha Mattia, je moet jezelf beter uitdrukken, man. Zelfs de professor zit op het dwaalspoor.