Saxo-investor: 'Sluiten positie' wordt koopopdracht bij klik in orderboek
Saxo-investor: 'Sluiten positie' wordt koopopdracht bij klik in orderboek
Bij het gebruik vaan de knop 'Sluiten' van een positie in mijn Saxo-portefeuille, stel ik een onlogisch gedrag vast.
Indien je in het eerste pop-up venster dat geopend wordt via de 'Sluiten'-knop, het ordertype wijzigt in 'limiet' en zelf een limietbedrag invult, krijg je via de knop 'Positie sluiten' logischerwijze een bevestigingsscherm met een verkoopopdracht.
Maar indien je in het eerste pop-up venster daarentegen klikt in het geopende orderboek om een limietbedrag te selecteren, verschijnt bij het klikken op de knop 'Positie sluiten' in het bevestigingsscherm een koopopdracht.
Is dit een bug (het sluiten van een positie zou toch altijd een verkoopopdracht moeten zijn) of is dit bewust zo ontwikkeld?
Indien je in het eerste pop-up venster dat geopend wordt via de 'Sluiten'-knop, het ordertype wijzigt in 'limiet' en zelf een limietbedrag invult, krijg je via de knop 'Positie sluiten' logischerwijze een bevestigingsscherm met een verkoopopdracht.
Maar indien je in het eerste pop-up venster daarentegen klikt in het geopende orderboek om een limietbedrag te selecteren, verschijnt bij het klikken op de knop 'Positie sluiten' in het bevestigingsscherm een koopopdracht.
Is dit een bug (het sluiten van een positie zou toch altijd een verkoopopdracht moeten zijn) of is dit bewust zo ontwikkeld?
Re: Saxo-investor: 'Sluiten positie' wordt koopopdracht bij klik in orderboek
bij opties kan je alvast posities sluiten door te kopen, dus lijkt me niet fout.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ter vervollediging van mijn vraag: het betreft een aandelenpositie.
Eens benieuwd of Meneer Binck nog zal verschijnen. Hopelijk wel.
Laatst actief:30 april 2021, 12:35
Laatst actief:30 april 2021, 12:35