De zaak Conings
Re: De zaak Conings
FTP in nu "anonymous" geworden.
Hij heeft zelf het hazepad gekozen nadat het hem hier te heet onder de voeten werd.
Maar dat was zijn eigen schuld: wat die hier soms verklaarde vond ik een politieman onwaardig en blijkbaar heeft hij zelf beseft dat hij soms te ver ging, hierdoor de waardigheid van zijn ambt besmeurde en dat dit ook aldus kon beschouwd worden. Daarom heeft hij alle sporen van zijn aanwezigheid hier gewist. Zijn posts blijven wel staan als "anonymous".
Wat MVR betreft: voor al zijn haters is JC nu de held en supporteren ze toch voor hem want JC zorgt er nu toch al mooi 3 weken voor dat MVR nu al zo lang met zijn gezin opgesloten zit en daar verkneukelen de MVR-haters zich in. CN, foep en puk: hopelijk overkomt het jullie nooit.
.
Hij heeft zelf het hazepad gekozen nadat het hem hier te heet onder de voeten werd.
Maar dat was zijn eigen schuld: wat die hier soms verklaarde vond ik een politieman onwaardig en blijkbaar heeft hij zelf beseft dat hij soms te ver ging, hierdoor de waardigheid van zijn ambt besmeurde en dat dit ook aldus kon beschouwd worden. Daarom heeft hij alle sporen van zijn aanwezigheid hier gewist. Zijn posts blijven wel staan als "anonymous".
Wat MVR betreft: voor al zijn haters is JC nu de held en supporteren ze toch voor hem want JC zorgt er nu toch al mooi 3 weken voor dat MVR nu al zo lang met zijn gezin opgesloten zit en daar verkneukelen de MVR-haters zich in. CN, foep en puk: hopelijk overkomt het jullie nooit.
.
Je mag je eigen haatdragende interpretaties voor jezelf houden, ze kunnen er niet verder langs zijn.jeff schreef: ↑8 juni 2021, 11:38 Wat MVR betreft: voor al zijn haters is JC nu de held en supporteren ze toch voor hem want JC zorgt er nu toch al mooi 3 weken voor dat MVR nu al zo lang met zijn gezin opgesloten zit en daar verkneukelen de MVR-haters zich in. CN, foep en puk: hopelijk overkomt het jullie nooit.
Ik zal vanaf nu een tijdje reageren op jouw posts met zaken die je niet gezegd hebt. Blijkbaar moet dat hier om "correct" te zijn.haelewyn schreef: ↑8 juni 2021, 10:31Ook de Nick FlatTwinPower is verdwenen.
Foopah : als je kampioen wil zijn in niet gezegd hebben wat je de facto toch zegt : die titel mag je hebben hoor, voor mijn part.
Het is natuurlijk niet echt een compliment en het is vaak in 1 woord samen te vatten.
'zeveren' !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De kans dat de politiek en media zo'n circus gaan opstarten voor een nobody als ik is ontiegelijk klein.
Mocht het je interesseren: er worden elke dag mensen bedreigd, als die naar de politie trekken luidt het nogal vaak: 'jamaar madammeke, daarvoor hebben we geen personeel genoeg. Het zal wel koelen zonder blazen.'
Willekeurig voorbeeld
Maar nu het de geliefde keizer-koster van de MSM betreft worden alle registers opengegooid? Ooit al gehoord van klassejustitie?
PS: foep en puk zijn natuurlijk geen nobody's als ikzelf. Daar kan de zaak anders liggen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De gustibus er colores non est disputandem.
En pak me vooral op het feit dat ik mezelf daar heel erg slim om vind, superieur aan een ander meestal... Maar dat heb ik dan ook niet gezegd natuurlijk.
Succes (gewenst aan de kritische kant van de correcte zijde) !
Je draait de zaken graag om en je bedoelt : zaken die ik gezegd heb maar waarvan ik beweer dat er een komma te weinig staat zodat ik nadien kan doen alsof ik helemaal niets gezegd heb.
En pak me vooral op het feit dat ik mezelf daar heel erg slim om vind, superieur aan een ander meestal... Maar dat heb ik dan ook niet gezegd natuurlijk.
Succes (gewenst aan de kritische kant van de correcte zijde) !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
De gustibus et coloribus non disputandum.
Een komma voor het woord "maar" is aangewezen.
Eerste : je hebt verdomd gelijk.
Ach ja... Bdw zijn Latijn mag beter zijn dan het mijne. Zijn inkomen is een veelvoud van het mijne.
De nederige taken die voor mij nog weggelegd zijn vereisen totaal geen kennis van het Latijn.
De komma... Het mocht als een litanie klinken. Kon geen kwaad. Schrijf nu de eerste 21 dagen geen DT fout he man !
Ach ja... Bdw zijn Latijn mag beter zijn dan het mijne. Zijn inkomen is een veelvoud van het mijne.
De nederige taken die voor mij nog weggelegd zijn vereisen totaal geen kennis van het Latijn.
De komma... Het mocht als een litanie klinken. Kon geen kwaad. Schrijf nu de eerste 21 dagen geen DT fout he man !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 juni 2021, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
jeff schreef: ↑8 juni 2021, 11:38 FTP in nu "anonymous" geworden.
Hij heeft zelf het hazepad gekozen nadat het hem hier te heet onder de voeten werd. Correctie, FTP werd bedreigd. Dat 'mensen' misbruik maken van zijn openheid is DEGOUTANT! Maar dat was zijn eigen schuld: wat die hier soms verklaarde vond ik een politieman onwaardig en blijkbaar heeft hij zelf beseft dat hij soms te ver ging, hierdoor de waardigheid van zijn ambt besmeurde en dat dit ook aldus kon beschouwd worden.Dus 'mensen' vonden dit onwaardig en eigenen zich het recht toe de brave man af te dreigen? Zum Kotzen ! Daarom heeft hij alle sporen van zijn aanwezigheid hier gewist. Zijn posts blijven wel staan als "anonymous".
Wat MVR betreft: voor al zijn haters is JC nu de held en supporteren ze toch voor hem want JC zorgt er nu toch al mooi 3 weken voor dat MVR nu al zo lang met zijn gezin opgesloten zit en daar verkneukelen de MVR-haters zich in. CN, foep en puk: hopelijk overkomt het jullie nooit.What ever will be, will be. I'm goin' to Wembelie. Kans is quasi onbestaande dat ik het bloed onder mensen hun nagels haal, zoals MVR dit doet. Mocht ik toch zover afdwalen > knal maar!
.
Beste puk, het is niet omdat ik bepaalde uitlatingen van FTP hier op het forum een politieman onwaardig vond, dat hij daarom door mij zou zijn afgedreigd zoals jij in je repliek lijkt te beweren. Ik heb hem hier nooit afgedreigd. Je uit dus een valse beschuldiging en bijgevolg laster aan mijn adres.
Wat de reden van zijn vertrek betreft verschillen we van mening. Volgens mij is hij hier vertrokken toen na het uitbreken van de zaak Conings de veiligheidsdiensten begonnen zijn met het screenen van de leden van hun korpsen: waar zijn ze digitaal actief, welke meningen verkondigen ze,...om te zien wat al dan niet door de beugel kan.
Net op dat moment heeft FTP zijn account hier gedelete waardoor zijn berichten niet meer aan hem gelinkt konden worden.
Want zijn berichten zijn nu afkomstig van anonymous zoals alle berichten van forumleden die hun account hier gedelete hebben.
Wat de reden van zijn vertrek betreft verschillen we van mening. Volgens mij is hij hier vertrokken toen na het uitbreken van de zaak Conings de veiligheidsdiensten begonnen zijn met het screenen van de leden van hun korpsen: waar zijn ze digitaal actief, welke meningen verkondigen ze,...om te zien wat al dan niet door de beugel kan.
Net op dat moment heeft FTP zijn account hier gedelete waardoor zijn berichten niet meer aan hem gelinkt konden worden.
Want zijn berichten zijn nu afkomstig van anonymous zoals alle berichten van forumleden die hun account hier gedelete hebben.
Weer ene die niet kan lezen! De Jeff deze keer ...
Waar schrijf ik dat JIJ FTP hebt afgedreigd?
'Jullie' voelen zich direct persoonlijk aangevallen, mss is dit toch geen toeval ... Voilà, deze bal kan je niet anders dan binnen koppen. Het moet zelfs niet met een nekslag zijn, tegen uwen neus en binnen is ook goed.
Waar schrijf ik dat JIJ FTP hebt afgedreigd?
'Jullie' voelen zich direct persoonlijk aangevallen, mss is dit toch geen toeval ... Voilà, deze bal kan je niet anders dan binnen koppen. Het moet zelfs niet met een nekslag zijn, tegen uwen neus en binnen is ook goed.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dat lees jij dan toch mis hoor...jeff schreef: ↑9 juni 2021, 01:33 Beste puk, het is niet omdat ik bepaalde uitlatingen van FTP hier op het forum een politieman onwaardig vond, dat hij daarom door mij zou zijn afgedreigd zoals jij in je repliek lijkt te beweren. Ik heb hem hier nooit afgedreigd. Je uit dus een valse beschuldiging en bijgevolg laster aan mijn adres.
Tenzij je jezelf schaart onder de "mensen" die puk aanhaalt, maar dan heb je er dus wel degelijk verantwoordelijkheid in
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik was net hetzelfde aan 't denken. Qua zelfincriminatie kan de post van onze Zjef tellen
Maarre, door al dat 'verklikkingsgedoe' zijn we hier heel wat kleurrijke posters kwijtgeraakt.
Niet enkel FTP, maar ook Fakkel, TooTall, SparSpaar, Spruitekop, Visbak ...
Ik heb er vaak fel mee gediscussieerd, maar het is hier heel wat monotoner geworden zonder hun inbreng
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 9 juni 2021, 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
FTP: afgedreigd
Fakkel: afgedreigd
TooTall: afgedreigd
De redenen van Zwiertje, Spruitekop en SparSpaar: allicht de voortdurende twisten hier alsook de weinig spaar- en belegtips die de revue zouden moeten passeren.
Voor de coronacrisis zat de mot er hier al wat in. Sinds het uitbreken ervan is het echt een plaag geworden.
Maskertjes weg, 90% van de bevolking immuun, MVR terug naar de anonimiteit, Jurgen terug voor de schietklas en hopelijk hier terug de animo van 5 jaar geleden. Ik kruis mijn vingers alvast.
Fakkel: afgedreigd
TooTall: afgedreigd
De redenen van Zwiertje, Spruitekop en SparSpaar: allicht de voortdurende twisten hier alsook de weinig spaar- en belegtips die de revue zouden moeten passeren.
Voor de coronacrisis zat de mot er hier al wat in. Sinds het uitbreken ervan is het echt een plaag geworden.
Maskertjes weg, 90% van de bevolking immuun, MVR terug naar de anonimiteit, Jurgen terug voor de schietklas en hopelijk hier terug de animo van 5 jaar geleden. Ik kruis mijn vingers alvast.
Jullie doen weer aan wishful thinking om hier toch maar voor jezelf en voor de anderen de Calimero te kunnen zijn.
FTP : zal in zijn job wel gewoon geweest zijn om te horen te krijgen dat hij morgen niet meer voor de Gemeente zou werken. Of hij daarvoor vertrokken is, is bijlange niet zeker.
Ik meen me wel te herinneren dat iemand (mogelijk iemand met wie hij het niet kon vinden en vice versa) aan de hand van zijn verhalen een en een had samengeteld inzake zijn identiteit. Daar heeft hij iets over geschreven hier..
Ik steun dat niet maar ik vind het in zijn plaats ook wel een beetje dom om zichzelf te veel bloot te geven en dat heeft hij vast zelf ook ingezien ondertussen.
Ftp, alhoewel redelijk rechts van aard, draag ik geen kwaad hart toe. Het lijkt me normaal dat je in zijn beroep die kant opgaat.
Fakkel : geband. Voor mij is de reden duidelijk.
Idem voor Visbak (jammer , waren goeie leden verder). Spruitekop heeft voor zover ik weet zelf beslist om niet meer op het forum te komen.
Fakkel en visbak hebben ten tijde van de twist rond het (zogezegde) racistische topic een bericht gestuurd naar de admin dat nogal in krachtige taal was opgesteld. Vraag of eis om verontschuldigen, naam verwijderen van de lijst, etc.
Resultaat : geband.
SparSpaar en Zwiertje : niet actief sinds mei. Niet geband. Geen anonymous nick. Dus : loggen gewoon niet meer in.
DAT is de realiteit... en niet de nonsens die hier worden uitgekraamd.
'bedreigingen'
Als er ene stil zou moeten zijn daarover... Dan is het Pukkie wel.
FTP : zal in zijn job wel gewoon geweest zijn om te horen te krijgen dat hij morgen niet meer voor de Gemeente zou werken. Of hij daarvoor vertrokken is, is bijlange niet zeker.
Ik meen me wel te herinneren dat iemand (mogelijk iemand met wie hij het niet kon vinden en vice versa) aan de hand van zijn verhalen een en een had samengeteld inzake zijn identiteit. Daar heeft hij iets over geschreven hier..
Ik steun dat niet maar ik vind het in zijn plaats ook wel een beetje dom om zichzelf te veel bloot te geven en dat heeft hij vast zelf ook ingezien ondertussen.
Ftp, alhoewel redelijk rechts van aard, draag ik geen kwaad hart toe. Het lijkt me normaal dat je in zijn beroep die kant opgaat.
Fakkel : geband. Voor mij is de reden duidelijk.
Idem voor Visbak (jammer , waren goeie leden verder). Spruitekop heeft voor zover ik weet zelf beslist om niet meer op het forum te komen.
Fakkel en visbak hebben ten tijde van de twist rond het (zogezegde) racistische topic een bericht gestuurd naar de admin dat nogal in krachtige taal was opgesteld. Vraag of eis om verontschuldigen, naam verwijderen van de lijst, etc.
Resultaat : geband.
SparSpaar en Zwiertje : niet actief sinds mei. Niet geband. Geen anonymous nick. Dus : loggen gewoon niet meer in.
DAT is de realiteit... en niet de nonsens die hier worden uitgekraamd.
'bedreigingen'
Als er ene stil zou moeten zijn daarover... Dan is het Pukkie wel.